Aardigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, zodra Huub ook maar iets doet, gaat Claire het op haar Hyves zetten om het met iedereen te delen![]()
En ja, ik vond Claire eigenlijk wel een redelijk willoos en naïef miepje. Aardig lijkt ze mij overigens wel, maar daar houdt het ook wel mee op.
Natuurlijk! Huub heeft sinds hij de kooi verlaten heeft het licht gezien!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef mootie het volgende:
De kooi is voorbij, daar werd alles enorm uitvergroot. We kunnen nu al maanden niet meer meekijken bij Claire en Huub, en voor hetzelfde geld hebben ze het prima voor elkaar. Ik geloof echt niet dat je hun persoonlijkheden in de kooi kunt vergelijken met hun persoonlijkheden buiten de kooi.
Waarom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
AardigIk zou het als een belediging zien
En tel daarbij nog eens op dat Huub volgens eigen zeggen ook niet bepaald vies was van een een flinke lijn "waspoeder" op z'n tijd. En dat dan in combinatie met alcohol..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bij. Maar we weten wél hoe Huub is, vooral hoe hij is met drank op. En ik heb een zeer sterk vermoeden dat er niet eentje is die dát trekt.
Hij zei nota bene zelf al dat ze hem in het Oldenzaalse uitgaansleven al 'Huub van Krukkengooy' noemden..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, voor de kooi ging ie in zn uppie uitsmijters te lijf en meer van dat soort fratsen. Het was gewoon een rotjoch en dat is het nog steeds, een onbetrouwbare vlegel.
Zo.
Claire is iemand die het allemaal snapt...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind claire dus geen vrouw die het zou pikken dat ze geslagen zou worden.
Nee hoor. Ze zit gewoon nog in de ontkenningsfase..quote:En als ze zelf op haar hyves dat bericht plaatst dat het niet waar is geloof ik dat. Is tenslotte een direkt betrokkene. Maarja nu zullen er weer mensen zijn die zeggen van claire moet het wel op haar hyves zetten anders wordt haar wat aangedaan.
Ik wil niet als aardig door het leven gaan. Ik vind dat een kut woord. Beetje tussen twee meningen hangen en met de flow meegaan. Ik ben niet aardigquote:
Correctie: volgens Huub zelf. En volgens Hedda.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus wat huub in de kooi deed is dus echt zoals huub ook buiten in het leven is volgens jou.
Het zou mij niets verbazen.quote:Dan zou dit ook voor bv brian kunnen gelden. Die was nogal hardhandig naar amanda toe. Zou hij dit dan ook naar tamara toe zijn.
Er is een wereld van verschil tussen hoe mensen zijn en hoe wij ze graag willen zien. Je zal de vaders de kost moeten geven die hun rol niet serieus nemen, ondanks dat ze dat wel zouden moeten.quote:Nou dat geloof ik dus ook niet net zo min als van huub. Ze hebben zich allebei in de kooi niet zo positief neergezet. Maar denk dat ze allebei blij zijn dat ze vader worden en allebei met hun handen van hun partners afblijven. En zeker als die allebei ook nog zwanger zijn.
ah.. ja...... dat was ook zo.... silvia......quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
@ Fann, daar staan de namen op van zijn geliefde DGK medespelers.
Het merendeel van zijn fans is al zo, dus heb ik voor de vrouw die zo gek is om met hem te trouwen en een kind van hem te willen krijgen al helemaal geen hoop meer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Weet je je hebt helemaal gelijk in alles hoor. Claire is een willoos wezen die alles doet wat oppergod huub haar verlangt.
En Liekesoppers moeten we serieus nemen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat mij altijd opvalt -en dat is niet als sneer bedoeld- is dat Huubfans opvallend vaak sociopaten zijn.
Aardig spul. Dat dunt de zaak hier aardig uit..quote:
Aardig om nog eens terug te zien. Een woordenbrijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:37 schreef beequeen het volgende:
Wat er ook speelt tussen die 2 zal mij een hoef roesten. Sneu voor Claire, dat vind ik een lieve meid, maar ze had beter moeten weten.
dus je loopt over me heen te zeiken nou ieder dag....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, heb wel die letters onderin het toilet geplakt
Wat aardigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je loopt over me heen te zeiken nou ieder dag....
lekker dan........
Nou, ik neem iig geen ideaalbeeld voor waarheid aan. Ik vind Lieke leuk terwijl ik haar gebreken accepteer. Zo neem ik het feit dat ze niet op vrouwen valt gewoon voor lief. Dat ga ik haar niet verwijten en ik ga ook niet hardop roepen dat ze eigenlijk wel op vrouwen valt en dat haar heterogedrag in de kooi maar spel of gescript was..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Liekesoppers moeten we serieus nemen?
geloof jij nou werkelijk als huub haar mishandeld en/of vreemd gaat dat zij dat openlijk op haar hyves zet, ja de verhalen kloppen, hij mishandeld en/of bedonderd mij maar we geven het nog een kans, SCHEI TOCH UITquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Weet je je hebt helemaal gelijk in alles hoor. Claire is een willoos wezen die alles doet wat oppergod huub haar verlangt.
Als jij dit wil denken van haar ga je gang. Ik denk anders over claire. Ik zie haar als een volwassen vrouw die goed voor zichzelf opkomt. En zolang ik via haar niets anders verneem geloof ik wat zij op haar eigen hyves schrijft.
Ik schijt zelfs op jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je loopt over me heen te zeiken nou ieder dag....
lekker dan........
Tadaaaaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zei Hedda het niet heel treffend: Huub heb je nooit voor jezelf alleen..
Tja, ik dus niet. De hele wereld heeft Huub maandenlang kunnen bekijken en zij kwam tamelijk laat de kooi in, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ja, ik vind het ook sneu voor Claire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |