abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65808243
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wenst jullie allemaal veel succes

[ afbeelding ]
Huub zegt op geheel eigen wijze Fuck You tegen Sylvia
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:39:56 #202
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_65808344
Titel: Ben jij er bij in de studio........???
Aan: Vrienden van Dennis
Hey alles goed? Ben jij er dinsdagavond 10 Februari a.s. ook bij in de studio? Ik ga namelijk optreden in het nieuwe muziekprogramma van Paul de Leeuw en Giel Beelen "Top of flop" De naam zegt het al, dat wordt spectaculair Wil jij bij dit muziekfeest van Paul de Leeuw, Giel Beelen en andere bekende nederlandse juryleden zijn en mij steunen in de wedstrijd tegen de andere artiesten met mijn allernieuwste single (primeur)!, reserveer dan nu snel helemaal gratis een plek voor de tv opnames, klik op deze link http://omroep.vara.nl/Top-of-Flop.2124.0.html vermeld er even bij dat het gaat om de opnames van dinsdag 10 februari. ook als je meer mensen wil meenemen kan dat, ook even vermelden! Publiek heeft een actieve rol in het programma dus een groot feest! Ik hoop je te zien dinsdag in de studio...!

Wil jij 8 dagen super All-inclusive mee naar Turkije op vakantie met mij en aantal andere artiesten kijk dan nu op www.sterrenpalet.nl dit is het promo filmpje van de reis

Mijn album "Zoals ik Ben" nu verkrijgbaar bij alle music stores en online verkrijgbaar via http://www.musicstore.nl/product_info?products_id=950381

Dit is de clip van mijn laatste single Mijn nieuwe single is klaar en de nieuwe videoclip wordt volgende week opgenomen. De verwachtingen zijn erg hoog, dus er zit een echt Zomerhit aan te komen!!!

kijk voor meer foto's, informatie en boekingen op http://www.dennisbaxfansite.nl
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_65808345
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Een hoer neuken voor het gezicht van je vriendin (a.s. vrouw)? Daar heb ik geen vergrootglas voor nodig. Sterker nog niet eens mijn bril
Dat bedoelde ik dus, dat was in de kooi, een jaar geleden oid.
pi_65808681
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus, dat was in de kooi, een jaar geleden oid.
Ja dus? Je moet toch wel een aardige verknipte geest hebben als je dat doet, óók in DGK!

@ Fann, daar staan de namen op van zijn geliefde DGK medespelers.
pi_65808765
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Een hoer neuken voor het gezicht van je vriendin (a.s. vrouw)? Daar heb ik geen vergrootglas voor nodig. Sterker nog niet eens mijn bril
En die a.s. vrouw, werd toch zijn vrouw. Weet jij veel wat voor relatie ze samen hebben.
Ik vind het kwalijker dat er door buitenstaanders allerlei shit op het net wordt gegooid.
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 18:58:32 #206
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65808852
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sylvia Nena en Ilona toch?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_65808916
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja dus? Je moet toch wel een aardige verknipte geest hebben als je dat doet, óók in DGK!

Ja dus? Dat was de kooi, dit is de realiteit. Weten wij veel hoe hun relatie echt is?
pi_65809560
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Weten wij veel hoe hun relatie echt is?
Ik ben daar niet bij. Maar we weten wél hoe Huub is, vooral hoe hij is met drank op. En ik heb een zeer sterk vermoeden dat er niet eentje is die dát trekt.
pi_65809617
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ben daar niet bij. Maar we weten wél hoe Huub is, vooral hoe hij is met drank op. En ik heb een zeer sterk vermoeden dat er niet eentje is die dát trekt.
Nee, jij DENKT dat te weten, gebaseerd op wat je in de kooi hebt gezien.
pi_65809665
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:55 schreef Deliana het volgende:

[..]

En die a.s. vrouw, werd toch zijn vrouw. Weet jij veel wat voor relatie ze samen hebben.
Ik vind het kwalijker dat er door buitenstaanders allerlei shit op het net wordt gegooid.
Dat zijn geen buitenstaanders, dat is zijn eigen familie (Bram). Bovendien doet hij er zelf aan mee door op z'n log te vertellen hoe leuk hij bijvoorbeeld was in Griekenland (hele nacht hotelgasten wakker houden met z'n gelal)

Come on, er is altijd gezeik rondom hem en met hem in de hoofdrol, zou dat dan opeens ophouden als hij de voordeur achter zich dichttrekt en bij Claire is? Hoe naïef ben je!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:25:32 #211
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_65809677
Nu alle voorronden geweest zijn is het tijd voor de X-campus, EXCITING!!!

Ik weet zeker dat alle fans weer voor de buis gaan zitten voor de eerste aflevering van de X-campus. Vrijdag om half negen Ik zelf zit dan ook vol spanning op de bank!

Geniet ervan en laat, als je het leuk vindt, even weten wat je van me vond,

Tot Vrijdag,

Sergio
Sergio
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_65809738
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, jij DENKT dat te weten, gebaseerd op wat je in de kooi hebt gezien.
Sorry, mijn eerste vraag hier was "Hebben wij in DGK de echte Huub gezien?". Zijn antwoord was een volmondig "Ja". De feiten van zijn handel en wandel na DGK bevestigen dan ook dat beeld en onderstrepen zijn antwoord.
pi_65809846
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sorry, mijn eerste vraag hier was "Hebben wij in DGK de echte Huub gezien?". Zijn antwoord was een volmondig "Ja". De feiten van zijn handel en wandel na DGK bevestigen dan ook dat beeld en onderstrepen zijn antwoord.
Ja, maar sterk uitvergroot
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:50:52 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65810582
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, voor de kooi ging ie in zn uppie uitsmijters te lijf en meer van dat soort fratsen. Het was gewoon een rotjoch en dat is het nog steeds, een onbetrouwbare vlegel.

Zo.
pi_65810650
ach als ik sommige zo lees. De moraalridder uithangen over wat huub in de gouden kooi heeft gedaan. Ben benieuwd wat er allemaal achter de deuren gebeurt van alle anonieme internetters als daar stiekem een camera zou staan schrikken we misschien ook wel van het gedrag van sommige.
Wat er ook tussen huub en claire is gebeurt of gaat gebeuren, dat heeft een broer/zwager nooit naar buiten te brengen dat is mijn mening, en verder doen ze maar lekker wat ze willen. Als claire gelukkig is met huub wie zijn wij dan om daar over te oordelen. Ze is 25 jaar en volwassen dus zelf verantwoordelijk voor haar leven.
pi_65810679
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef dgklieke het volgende:
Nu alle voorronden geweest zijn is het tijd voor de X-campus, EXCITING!!!

Ik weet zeker dat alle fans weer voor de buis gaan zitten voor de eerste aflevering van de X-campus. Vrijdag om half negen Ik zelf zit dan ook vol spanning op de bank!

Geniet ervan en laat, als je het leuk vindt, even weten wat je van me vond,

Tot Vrijdag,

Sergio
Sergio
Aw. Lief manneke.
Go hard or go home
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:55:45 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65810781
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:52 schreef lies1958 het volgende:
ach als ik sommige zo lees. De moraalridder uithangen over wat huub in de gouden kooi heeft gedaan. Ben benieuwd wat er allemaal achter de deuren gebeurt van alle anonieme internetters als daar stiekem een camera zou staan schrikken we misschien ook wel van het gedrag van sommige.
Wat er ook tussen huub en claire is gebeurt of gaat gebeuren, dat heeft een broer/zwager nooit naar buiten te brengen dat is mijn mening, en verder doen ze maar lekker wat ze willen. Als claire gelukkig is met huub wie zijn wij dan om daar over te oordelen. Ze is 25 jaar en volwassen dus zelf verantwoordelijk voor haar leven.
Ach, nu Claire een baby in dr buik heeft begrijp ik wel dat familie zich ermee gaat bemoeien, dat ze zelf met een agressieve drinker wil samenwonen ale, maar ja, die baby he. . .
pi_65810957
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ach, nu Claire een baby in dr buik heeft begrijp ik wel dat familie zich ermee gaat bemoeien, dat ze zelf met een agressieve drinker wil samenwonen ale, maar ja, die baby he. . .
Ja maar ik vind claire dus geen vrouw die het zou pikken dat ze geslagen zou worden. En als ze zelf op haar hyves dat bericht plaatst dat het niet waar is geloof ik dat. Is tenslotte een direkt betrokkene. Maarja nu zullen er weer mensen zijn die zeggen van claire moet het wel op haar hyves zetten anders wordt haar wat aangedaan.
pi_65810961
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef mootie het volgende:

[..]

ok zal een deel uitvergroot zijn maar je kan niet ontkennen dat huub gewoon huub is hoe we hem in dgk hebben gezien. Dat heeft hij bewezen na de kooi met zijn gedrag, dan heb je ook nog zijn verhalen in de kooi die hij vertelde hoe hij voor de kooi was. Dus 1+1=2 huub is gewoon huub en is nu niet de brave huisvader die hij zich in mijn ogen voor heeft gedaan, voordat alles naar buiten kwam.

Hoop voor Claire dat hij zich nu eens beseft dat hij volwassen is, vader wordt en dat hij zich daarnaar gaat gedragen (bedoel later als het kind geboren is en ouder wordt en het dan naar zijn of haar hoofd krijgt van he jouw vader dit en jouw vader dat, lijkt mij niet echt leuk voor zo'n kind).
Niet dat hij dan ook inderdaad in 1 keer het brave huisvadertje moet spelen ofzo tuurlijk moet hij zich ook kunnen uitleven net als ieder ander maar een beetje respect en rekening houden met je vrouw (de aanstaande moeder van je kind), niet altijd die negatieve publiciteit van zijn acties overal op het internet en nu ook in landelijk roddelblad zou al een hoop schelen.

Of als hij dat niet wil dan is er altijd nog de keus voor hem om te gaan scheiden (bedoel als hij niet in een relatie kan zitten vanwege de "beperkingen" die hij dan heeft) hoe pijnlijk het ook is, dan kan hij overal gaan hoeren en sloeren, doet hij er claire ook geen pijn mee

Dit is mijn mening voor wat het waard is, zo staat iedereen anders in het leven......
pi_65811023
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Ja maar ik vind claire dus geen vrouw die het zou pikken dat ze geslagen zou worden. En als ze zelf op haar hyves dat bericht plaatst dat het niet waar is geloof ik dat. Is tenslotte een direkt betrokkene. Maarja nu zullen er weer mensen zijn die zeggen van claire moet het wel op haar hyves zetten anders wordt haar wat aangedaan.
ja hoor alsof zij zou gaan toegeven dat hij haar geslagen of bedrogen heeft terwijl zij bij hem blijft
pi_65811127
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef Ascar het volgende:

[..]

ok zal een deel uitvergroot zijn maar je kan niet ontkennen dat huub gewoon huub is hoe we hem in dgk hebben gezien. Dat heeft hij bewezen na de kooi met zijn gedrag, dan heb je ook nog zijn verhalen in de kooi die hij vertelde hoe hij voor de kooi was. Dus 1+1=2 huub is gewoon huub en is nu niet de brave huisvader die hij zich in mijn ogen voor heeft gedaan, voordat alles naar buiten kwam.

Hoop voor Claire dat hij zich nu eens beseft dat hij volwassen is, vader wordt en dat hij zich daarnaar gaat gedragen (bedoel later als het kind geboren is en ouder wordt en het dan naar zijn of haar hoofd krijgt van he jouw vader dit en jouw vader dat, lijkt mij niet echt leuk voor zo'n kind).
Niet dat hij dan ook inderdaad in 1 keer het brave huisvadertje moet spelen ofzo tuurlijk moet hij zich ook kunnen uitleven net als ieder ander maar een beetje respect en rekening houden met je vrouw (de aanstaande moeder van je kind), niet altijd die negatieve publiciteit van zijn acties overal op het internet en nu ook in landelijk roddelblad zou al een hoop schelen.

Of als hij dat niet wil dan is er altijd nog de keus voor hem om te gaan scheiden (bedoel als hij niet in een relatie kan zitten vanwege de "beperkingen" die hij dan heeft) hoe pijnlijk het ook is, dan kan hij overal gaan hoeren en sloeren, doet hij er claire ook geen pijn mee

Dit is mijn mening voor wat het waard is, zo staat iedereen anders in het leven......
Dus wat huub in de kooi deed is dus echt zoals huub ook buiten in het leven is volgens jou.
Dan zou dit ook voor bv brian kunnen gelden. Die was nogal hardhandig naar amanda toe. Zou hij dit dan ook naar tamara toe zijn.
Nou dat geloof ik dus ook niet net zo min als van huub. Ze hebben zich allebei in de kooi niet zo positief neergezet. Maar denk dat ze allebei blij zijn dat ze vader worden en allebei met hun handen van hun partners afblijven. En zeker als die allebei ook nog zwanger zijn.
pi_65811221
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef Ascar het volgende:

[..]

ja hoor alsof zij zou gaan toegeven dat hij haar geslagen of bedrogen heeft terwijl zij bij hem blijft
Weet je je hebt helemaal gelijk in alles hoor. Claire is een willoos wezen die alles doet wat oppergod huub haar verlangt.
Als jij dit wil denken van haar ga je gang. Ik denk anders over claire. Ik zie haar als een volwassen vrouw die goed voor zichzelf opkomt. En zolang ik via haar niets anders verneem geloof ik wat zij op haar eigen hyves schrijft.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:11:21 #223
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65811320
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Hoezo weet jij dat Huub het voor de kooi niet zo nauw nam??
Ken je hem persoonlijk ofzo? Nee? Nou dan!

En wie zegt dat Huub nu een brave kerel is? Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat er dingen gezegd worden die hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar zijn en enorm opgeblazen zijn.
Misschien omdat we geluisterd hebben wat Huub er zelf over vertelde? Misschien omdat we ons de verhalen van Hedda nog herinneren?

Ik zeg maar wat geks hoor...
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:13:19 #224
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65811406
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef T-lex het volgende:

[..]

Leuk dat je me wat vraagt en vervolgens zelf antwoord geeft.

Huub at voor de kooi buiten de deur als je begrijpt wat ik bedoel, Hedda net zo goed trouwens.
Dus of deze dingen "hoogstwaarschijnlijk" waar of niet waar zouden zijn moet nog maar blijken.
De onderste steen moet boven....al is het maar voor Claire en de kleine.

En dingen opblazen doen we hier nooit toch... ... je zit op FOK hoor. Of zijn er nieuwe spelregels waar ik nog niet vanaf weet?!
Ja, maar als het over Huub gaat gelden er andere regels, dat weet je toch?

Huub is heilig, dat had je moeten weten..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_65811610
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Weet je je hebt helemaal gelijk in alles hoor. Claire is een willoos wezen die alles doet wat oppergod huub haar verlangt.
Als jij dit wil denken van haar ga je gang. Ik denk anders over claire. Ik zie haar als een volwassen vrouw die goed voor zichzelf opkomt. En zolang ik via haar niets anders verneem geloof ik wat zij op haar eigen hyves schrijft.
Jups, zodra Huub ook maar iets doet, gaat Claire het op haar Hyves zetten om het met iedereen te delen

En ja, ik vond Claire eigenlijk wel een redelijk willoos en naïef miepje. Aardig lijkt ze mij overigens wel, maar daar houdt het ook wel mee op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')