Interview met Sergio
WAAROM HEB JE JEZELF OPGEGEVEN VOOR X FACTOR? Ik heb deelgenomen aan de X-factor. Eigenlijk om zoveel mogelijk ervaring op te doen. Ik ben nog niet zeker genoeg van mezelf. Door mee te doen met talentenjachten
zoals deze krijg je de kans om te groeien. Veel sterren van nu zijn ooit zo begonnen. Er is dus nog hoop voor me
Ook vond ik het super leuk om Irma en Randy weer te zien!
WAT DACHT JE TOEN JE JE AUDITIE DEED? Toen ik auditie ging doen had ik wel verwacht dat ik in elk geval door de eerste ronden heen zou komen. Ik weet dat het ergens in me zit alleen moet het er nog op de juiste manier
uit komen. To love somebody van Michael Bolton is een nummer die ik zeker al 10 jaar zing dus dat moest wel goed gaan. Lost van Michael Buble daar en tegen was niet mijn nummer, maar ik denk door de lieve juryleden Stacey en Angela heb ik nog een kans gekregen die ik komende vrijdag waar moet gaan maken.
![]()
vader van sergio (Gino Politi) bekend geworden met het nummer
Viva La Mamma
-----------------------------------------------------------------------
WAT VOND JE VAN HET COMMENTAAR VAN DE JURY? Ik begrijp precies wat Gordon bedoeld met:'Sergio is door de mand gevallen.' Zo kwam het gelukkig niet over voor de meeste kijkers, want de reacties waren
postiever dan ik zelf had verwacht. Wel is het zo dat ik hoopte dat hij meer potentie in me zou zien. Dat Stacey zij dat ik een 'schat' ben was natuurlijk erg vleiend en wil haar bij deze
dan ook bedanken voor het lieve commentaar. 'Thanx Stacey!'
HOE VOND JE ZELF HET FILMPJE VAN JE AUDITIE TOEN JE HEM VOOR HET EERST ZAG? Ik heb er erg om moeten lachen. Het op de grond liggen met Wendy! Dat was echt leuk. Toffe meid trouwens die Wendy. Vrolijk, zichzelf en gevoel voor humor.
De exit-box met mijn maat Michael was ook erg funny.
WE HEBBEN ALLEMAAL IN DE EERSTE THEATER RONDE KUNNEN ZIEN DAT JE DOOR BENT (GEFELICITEERD DAARMEE) WAT GING ER DOOR JE HEEN OP HET MOMENT DAT JE HOORDE DAT JE DOOR WAS? Ik dacht....haha die maken een grapje. Zoals je kunt zien was ik teleurgesteld over de eerste ronde van theater. Ik kan zoveel beter, maar je moet snel kunnen aanpassen. Denk aan het geluid en de zaal. Dat was allemaal nieuw voor me. Het maakte een behoorlijke indruk op me. Geen excus, die eerste ronde had beter gemoeten. Dus na al dat samengenomen en toch was ik door:'Ik kon wel janken van geluk, zo blij was ik'.
WE GAAN NATUURLIJK ALLEMAAL HARD DUIMEN DAT JE IN IEDERGEVAL DE LIVESHOW HAALT, EN DAT JE UITEINDELIJK GAAT WINNEN...MAAR HOE SCHAT JIJ ZELF JOU KANSEN IN TEGENOVER DE ANDERE KANDIDATEN? Ik ben allang blij dat ik niet hoef te strijden in de categorie 26+, want dan was ik afgeslacht!!! Wat een toppers zitter daarin. In mijn categorie schat ik mijn kansen vrij hoog in. Ik ben niet iemand die van de toren blaast: 'Ik ga winnen!'', maar ik heb er een goed gevoel over.
HEB JIJ FAVORIETEN ONDER DE KANDIDATEN? Jazeker, mijn favoriet is toch wel Irma. Irma heb ik leren kennen tijdens een ander programma. Deze vrouw is mooi en heeft een hard van goud. Ze was vanaf het begin meegaan met de rest. Dat siert iemand enorm. Daarbij komt dat wanneer zij haar mond opent om te zingen ik en mijn vriendin kippevel krijgen! Naast mezelf gun ik het Jermaine om naar de live-shows te gaan van onze categorie. Ook hij heeft een heerlijke sound en een geweldige uitstraling.
WIE IS JOU FAVORIETE JURY LID
Stacey en Angela. Do I need to explane? WIE ZOU JIJ ALS COACH WILLEN HEBBEN ALS JE DOOR ALLE THEATER RONDE`S ZOU KOMEN? Ik denk toch nog steeds Gordon, omdat hij mij juist minder goed vond (misschien wel slecht). Als ik dus door zou gaan en ik kom in die live-shows zal hij me het meest doen stimuleren om het perfect te doen, zodat hij overtuigd raakt dat ik het wel kan.
MET DANK AAN SERGIO POLITI
[ Bericht 1% gewijzigd door peeet1 op 12-02-2009 14:06:28 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]