Nou deze dan.. Zo ziet hij er na een paar maanden elke dag uit. Maar dan om de reden Baby'tjequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef STAP01 het volgende:
En ik maar zoeken, zoeken, zoeken naar DE beruchte foto.....
Ik vind het allemaal wel meevallen, niets aan t handje.
Update:quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: op RM post een meisje dat zegt dat haar zusje het meisje is met wie Huub vreemd geweest is. Ze schrijft ook nog dat haar zusje daardoor twee weken huisarest heeft gekregen. Geeft alweer een aardige indicatie van de leeftijd van het betreffende meisje..
Oehhhhh, heb je haar al gebeld om het verhaal te verifiëren?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Update:
Het schijt om dit meisje te gaan, lees ik net op RM:
[ afbeelding ]
RMquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Update:
Het schijt om dit meisje te gaan, lees ik net op RM:
Die is wel erg triest.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:41 schreef Marieke_B het volgende:
hij is duidelijk helemaal klaar met de kooi..
Jups, ik kan niet anders constateren dan dat hij triest is, in veel opzichten. Dat is dan ook tegelijk verklarend voor het niet afhoudende rumoer rond zijn persoontje denk ik.quote:
OMG, dit weghalen staat gelijk aan een schuldbekentenis.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef Ascar het volgende:
Huub reageerd op zijn site op de foto's en de berichten dat hij met die laura zou zijn vreemdgegaan zijn verwijderd
Ik ben met zoveel mensen op de foto geweest, ik zou nooit zo stom zijn om in het openbaar met iemand te gaan zoenen. Daarnaast heb ik die behoefte niet eens meer, ik heb de afgelopen jaren al het leven van een popster gehad met optredens en groupies en gillende meisjes. en met alle respect voor Laura, Claire is zoveel leuker.Ik denk dat er sommige mensen zijn die jaloers zijn! Is ook moeilijk om te behapstukken. Huub die lul die nu de mooiste vrouw van Nederland heeft en de afgelopen jaren het leven van een miljonair. Nu een goede baan zijn vrouw een mooie zaak, ook nog babygetrappel op komst....ik ben trots op wat ik heb, samen met Claire, en zal dat nooit ten grabbel gooien
Heb ik wat gemist?? Is ie nu van Claire af dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef Ascar het volgende:
Huub reageerd op zijn site op de foto's en de berichten dat hij met die laura zou zijn vreemdgegaan zijn verwijderd
Ik ben met zoveel mensen op de foto geweest, ik zou nooit zo stom zijn om in het openbaar met iemand te gaan zoenen. Daarnaast heb ik die behoefte niet eens meer, ik heb de afgelopen jaren al het leven van een popster gehad met optredens en groupies en gillende meisjes. en met alle respect voor Laura, Claire is zoveel leuker.Ik denk dat er sommige mensen zijn die jaloers zijn! Is ook moeilijk om te behapstukken. Huub die lul die nu de mooiste vrouw van Nederland heeft en de afgelopen jaren het leven van een miljonair. Nu een goede baan zijn vrouw een mooie zaak, ook nog babygetrappel op komst....ik ben trots op wat ik heb, samen met Claire, en zal dat nooit ten grabbel gooien
Ja, hoezo haalt hij dat soort berichten weg? Valt dat niet onder vrijheid van meningsuiting? Hoe dan ook, voor mij is het duidelijk (ook zonder roddels en foto's), hij zet nog steeds de bloemetjes buiten, of hij daadwerkelijk in een andere roompot roert dan die van Claire gen idee, maar 'zoenen is gaaf' zal ie wel doen. En dat zo'n kind lelijker is dan Claire zegt ook weinig gezien de staat waarin hijzelf verkeertquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG, dit weghalen staat gelijk aan een schuldbekentenis.Normaal zou hij dit laten staan en er z'n schouders over ophalen.
Dat zou je bijna denken inderdaad, mooiste vrouw van Nederand, nou het is duidelijk een liefde maakt blind, stekeblind geval.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?? Is ie nu van Claire af dan?
768quote:
bericht staat er eerder van huub zelf dit is een reactie eropquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef dgklieke het volgende:
[..]
768
Quote:
nooit zo stom zijn in het opbenbaar HUUB nooit aan denken en ook niet in een achteraf kamertje denk aan Claire pfffff
Quote Door: HUUB denk | op: 2009-02-05 | om: 20:47
dit is huub toch niet
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat je blij bent dat je als meisje bent geboren!
Ja, dus nu weten we het zeker. Hij is schuldig. De klootzak.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG, dit weghalen staat gelijk aan een schuldbekentenis.Normaal zou hij dit laten staan en er z'n schouders over ophalen.
Ik bel geenstijl wel ffquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dus nu weten we het zeker. Hij is schuldig. De klootzak.
OMG, ik HOOR het 'm zeggen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
ff serieus ben ik nou echt zooooooo ouderwets dat als mijn vent zo op de foto staat danquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja... klootzak?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dus nu weten we het zeker. Hij is schuldig. De klootzak.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Ascar het volgende:
[..]
ff serieus ben ik nou echt zooooooo ouderwets dat als mijn vent zo op de foto staat dan![]()
![]()
is dit echt normaal tegenwoordig
Je bedoelt die foto dat hij wat tegen dat meisje in haar oor probeert te zeggen omdat de muziek waarschijnlijk zo hard staat? Ja, als je daar van flipt dan ligt dat volgens mij echt aan jou ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Ascar het volgende:
[..]
ff serieus ben ik nou echt zooooooo ouderwets dat als mijn vent zo op de foto staat dan![]()
![]()
is dit echt normaal tegenwoordig
Foto op de pleequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou de kans is groot dat die tong ook wel even in dat gat is gegaan, misschien normaal tegenwoordig maar niet voor mij.
Ja, die foto is wel wat minder gunstig ja. Daar zou ik als Claire zijnde ook niet van staan te juichen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou de kans is groot dat die tong ook wel even in dat gat is gegaan, misschien normaal tegenwoordig maar niet voor mij.
Hij heeft daar gewoon een lading drank op, en we weten allemaal: Hupert kan niet tegen drank, dan gaat hij "vreemd" doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis alleen gratis voor hem nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft daar gewoon een lading drank op, en we weten allemaal: Hupert kan niet tegen drank, dan gaat hij "vreemd" doen
wat in haar oor probeert te zeggen? zal wel met zijn tong in haar oor zijn zeker en ik bedoelde allebei de foto's, ik zou als ik claire was van allebei niet blij worden hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt die foto dat hij wat tegen dat meisje in haar oor probeert te zeggen omdat de muziek waarschijnlijk zo hard staat? Ja, als je daar van flipt dan ligt dat volgens mij echt aan jou ja.
Ben blij toe dat ik dat vanachter de computer doe en er niet bij was in die discoquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel weer lekker veroordelen zo vanachter de computer. Wendy had daar nog een aantal leuke opmerkingen over in Boulevard trouwens.
Niemand maakt mij wijs dat Claire dat toffe foto's vindt en natuurlijk heeft zij haar bedenkingen, maar Huub 'zweert op zn moeder' dat ie niks heeft gedaan en ze gelooft hem wel weer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef Ascar het volgende:
[..]
wat in haar oor probeert te zeggen? zal wel met zijn tong in haar oor zijn zeker en ik bedoelde allebei de foto's, ik zou als ik claire was van allebei niet blij worden hoor
Laat ik het dan anders zeggen. Als er dergelijke foto's of verhalen van Brian (toen hij nog bij Amanda was) zouden verschijnen, dan waren vele meningen (90 procent ?) hier precies 180 graden anders dan nu, nu het Huub betreftquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel weer lekker veroordelen zo vanachter de computer. Wendy had daar nog een aantal leuke opmerkingen over in Boulevard trouwens.
Tis wel een beetje een verschil als je BN-er (Nou ja nog even dan ofzo) . Of als je Klaas de Vries zo op een foto word gezet. Hou dat ff in gedachte.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef Ascar het volgende:
[..]
wat in haar oor probeert te zeggen? zal wel met zijn tong in haar oor zijn zeker en ik bedoelde allebei de foto's, ik zou als ik claire was van allebei niet blij worden hoor
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niemand maakt mij wijs dat Claire dat toffe foto's vindt en natuurlijk heeft zij haar bedenkingen, maar Huub 'zweert op zn moeder' dat ie niks heeft gedaan en ze gelooft hem wel weer.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen. Als er dergelijke foto's of verhalen van Brian (toen hij nog bij Amanda was) zouden verschijnen, dan waren vele meningen (90 procent ?) hier precies 180 graden anders dan nu, nu het Huub betreft
Iedereen zou Brian dan afbranden en iedereen brandt Huub nu ook af. Dus ik begrijp je opmerking niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen. Als er dergelijke foto's of verhalen van Brian (toen hij nog bij Amanda was) zouden verschijnen, dan waren vele meningen (90 procent ?) hier precies 180 graden anders dan nu, nu het Huub betreft
Ik vraag me af hoelang nog, bovendien staat ze stijf van de hormonen. Kan nooit lang meer duren. Bij elkaar blijven om je kind werkt ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze gelooft hem niet, ze weet wel beter! Maar ze "snapt" het allemaal wel
Waar baseer je dat op dan? Op de geruchten die je op fora als FOK leest, geschreven door mensen die verhalen als die over Wendy van Dijk de wereld in helpen? Want als je de berichten van Huub en Claire zelf leest is er absoluut niets aan de hand, dus waarom zou je daar aan twijfelen. Feit is wel dat fokkers het altijd beter weten dan de BN'ers zelf natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang nog, bovendien staat ze stijf van de hormonen. Kan nooit lang meer duren. Bij elkaar blijven om je kind werkt ook niet.
Dat baseer ik op wat ik eerder van ze heb gezien en die lijn trek ik door. Claire is een mooi weer speler dus die neem ik al helemaal niet serieus en Huub is op die foto's duidelijk zó lazerus dat ie het verschil niet eens meer ziet tussen dat mokkel en Claire, kortom, alle redenen om te twijfelen aan de berichten dat er niets aan de hand is. Bovendien heeft Huub zelf op zn blog gezegd dat er wel wat problemen zijn maar dat ie dat voor zichzelf wil houden, yeah rightquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? Op de geruchten die je op fora als FOK leest, geschreven door mensen die verhalen als die over Wendy van Dijk de wereld in helpen? Want als je de berichten van Huub en Claire zelf leest is er absoluut niets aan de hand, dus waarom zou je daar aan twijfelen. Feit is wel dat fokkers het altijd beter weten dan de BN'ers zelf natuurlijk
Volgens haar zusje heeft Huub die nacht met haar 'Pimpampet op één en zelfde bed' gespeeld en heeft ze daarom nu twee weken huisarest.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die foto is wel wat minder gunstig ja. Daar zou ik als Claire zijnde ook niet van staan te juichen.
Maar ja, ze weet wel hoe Huub is. Die houdt wel van aandacht van de dames. Als hij het maar binnen de grenzen weet te houden.
De Huub die wij kennen zou zich absoluut niet kunnen inhouden met drank op en toch zijn er in al die tijd volgens mij (maar ik heb niet alles gevolgd) nog geen foto's opgedoken waarop hij zijn tong bij een andere meid in de mond duwt. En reken erop dat er wel iemand had klaargestaan met een camera of gsm als het wél was gebeurd. Dus misschien valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat baseer ik op wat ik eerder van ze heb gezien en die lijn trek ik door. Claire is een mooi weer speler dus die neem ik al helemaal niet serieus en Huub is op die foto's duidelijk zó lazerus dat ie het verschil niet eens meer ziet tussen dat mokkel en Claire, kortom, alle redenen om te twijfelen aan de berichten dat er niets aan de hand is. Bovendien heeft Huub zelf op zn blog gezegd dat er wel wat problemen zijn maar dat ie dat voor zichzelf wil houden, yeah right
Ja, hij gaat weer met Lieke, niet gehoord dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?? Is ie nu van Claire af dan?
Lieke gaat nog liever gewoon dood.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, hij gaat weer met Lieke, niet gehoord dan?
Of misschien kon ie nog een beetje nadenken en deed ie het niet en plein publicquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Huub die wij kennen zou zich absoluut niet kunnen inhouden met drank op en toch zijn er in al die tijd volgens mij (maar ik heb niet alles gevolgd) nog geen foto's opgedoken waarop hij zijn tong bij een andere meid in de mond duwt. En reken erop dat er wel iemand had klaargestaan met een camera of gsm als het wél was gebeurd. Dus misschien valt het allemaal wel mee.
Nee joh. Claire's broer, Bram, werd het teveel en die heeft via Sly-Nowlive wat laten lekken. Alle pijlen vervolgens op Bram en Sly, die hadden zich er niet mee te bemoeien. Huub is er genadig afgekomen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen zou Brian dan afbranden en iedereen brandt Huub nu ook af. Dus ik begrijp je opmerking niet.
(tenminste, als ik zo door het topic heen worstel is het allemaal vrij negatief richting Huub toch?)
Ik vind het wel vreemd dat hij die berichtjes weghaald van die fenna dat hij met haar zusje laura vreemd is gegaan en daarna een "speech" schrijft dat hij daar geen behoefte aan heeft, en dan die foto's.... nee huubje is braafquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens haar zusje heeft Huub die nacht met haar 'Pimpampet op één en zelfde bed' gespeeld en heeft ze daarom nu twee weken huisarest.
Als die gast drank op heeft is hij echt ontoerekeningsvatbaar en een ongeleid projectiel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Ascar het volgende:
[..]
Je houd er dan toch rekening mee,,,,
Ik begreep dat dat een nep Bram was.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh. Claire's broer, Bram, werd het teveel en die heeft via Sly-Nowlive wat laten lekken. Alle pijlen vervolgens op Bram en Sly, die hadden zich er niet mee te bemoeien. Huub is er genadig afgekomen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens haar zusje heeft Huub die nacht met haar 'Pimpampet op één en zelfde bed' gespeeld en heeft ze daarom nu twee weken huisarest.
laat me raden, jij bent een zusje van Claire?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Er zijn heel wat meiden (en jongens!) die daar wel 2 weken huisarrest voor over hebben!![]()
OT;
Tjonge, wat een drama als je met iemand op de foto gaat als je daar hebt opgetreden...
Waarschijnlijk was het bedoeld als "gekke bek foto". Tja, ik zou ook niet staan springen als mijn vent zo op de foto stond met een meisje, maar Huub is (denk ik) gewoon heel sociaal en ziet in dat soort dingen gewoon geen kwaad.. Het lijkt me ook dat hij heus niet zo dom is om dat te doen, ik denk dat hij echt voor Claire gaat en hun baby.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
laat me raden, jij bent een zusje van Claire?
hij heeft een moderator ...dus wie zegt dat hij het weghaaldquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Ascar het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat hij die berichtjes weghaald van die fenna dat hij met haar zusje laura vreemd is gegaan en daarna een "speech" schrijft dat hij daar geen behoefte aan heeft, en dan die foto's.... nee huubje is braaf![]()
![]()
![]()
Waarom gaat iemand zo op de foto staan afgelopen zaterdag terwijl er toen al zoveel verhalen de ronde gingen plus de brief van bram en zij zelf ook toegaven dat er veel aan de hand was (huub op nowlive) en allebei op de blog. Je houd er dan toch rekening mee,,,,
als we nu eens die labiele Bram en dat niet goed snik zusje van pearl nietsj samen in een potje stoppen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh. Claire's broer, Bram, werd het teveel en die heeft via Sly-Nowlive wat laten lekken. Alle pijlen vervolgens op Bram en Sly, die hadden zich er niet mee te bemoeien. Huub is er genadig afgekomen.
ssstttt huub is huub nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef snetje het volgende:
[..]
hij heeft een moderator ...dus wie zegt dat hij het weghaald
met iemand rekening gaan houden die je alsmaar door de drek haalt![]()
je zo laten beinvloeden dat je je eigen leven moet gaan aanpassen voor een paar roddel teuta's op het internetdacht het niet nee
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef snetje het volgende:
[..]
je zo laten beinvloeden dat je je eigen leven moet gaan aanpassen voor een paar roddel teuta's op het internetdacht het niet nee
met iemand rekening houden LEES CLAIRE geen enkele vrouw vind het leuk als haar vent zo met een ander op de foto staat plus het feit dat er een hoop gebeurd is de afgelopen weken omtrent zijn persoon ivm vreemdgaan etc. dan denk ik heb je geen hersencellen in je hoofd????? (tegen de tijd van die foto denk ik dat hij die verzopen heeft met alcohol)quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:22 schreef Ascar het volgende:
[..]
met iemand rekening houden LEES CLAIRE geen enkele vrouw vind het leuk als haar vent zo met een ander op de foto staat plus het feit dat er een hoop gebeurd is de afgelopen weken omtrent zijn persoon ivm vreemdgaan etc. dan denk ik heb je geen hersencellen in je hoofd????? (tegen de tijd van die foto denk ik dat hij die verzopen heeft met alcohol)
ik zie daar nergens Claire staan ...quote:Waarom gaat iemand zo op de foto staan afgelopen zaterdag terwijl er toen al zoveel verhalen de ronde gingen plus de brief van bram en zij zelf ook toegaven dat er veel aan de hand was (huub op nowlive) en allebei op de blog. Je houd er dan toch rekening mee,,,,
nou ja hulpje danquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub heeft geen moderator.
Eindelijk iemand die het in mijn ogen ook goed ziet. Wat worden er drama's verzonnen die er niet zijn zeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
ik zie daar nergens Claire staan ...
waarom gaat iemand gewoon ollig en leuk en grappend met iemand anders op de foto![]()
nou gewoon ... omdat die persoon denkt hey leuk ! fun ... ik doe wel mee en ik heb geen argwanende zuurpruim thuis zitten die alles van me in de gaten houdt en me van alles verdenkt![]()
en ja alcohol op een feestje ...so what .... daar ga je echt geen theetje bestellen![]()
als je maar rekening houdt met je eigen en met je partner ..... en partner Claire knupt hem godzijdank niet zo vast ......
ik zie hem liever zo dan inene strak in het pak .... dan zou ik me achter mijn oren gaan krabben van huhquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het in mijn ogen ook goed ziet. Wat worden er drama's verzonnen die er niet zijn zeg.
En wie zegt dat de pearlbitsch die roddels over dat zusje niet op RM zet. (zou kunnen toch)
Lekker belangrijk. Wat wel waar is huub staat nou niet op zijn allerleukst op die foto's. Halen hem niet op zeg maar.
zo snap je het nu een beetje want je verdraaid heel mijn post nou rustig maar mensen kunnen verschillen van meningquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
ik zie daar nergens Claire staan ... dat zeg ik je net lees claire dus zal het ff verder spellen rekening houden met claire
waarom gaat iemand gewoon ollig en leuk en grappend met iemand anders op de foto![]()
nou gewoon ... omdat die persoon denkt hey leuk ! fun ... ik doe wel mee en ik heb geen argwanende zuurpruim thuis zitten die alles van me in de gaten houdt en me van alles verdenktsorry wij verschillen van mening want ik vind dit niet leuk met een fan op een foto, dus jij denkt daar anders over als ik
en ja alcohol op een feestje ...so what .... daar ga je echt geen theetje bestellennergens gezegd dat je geen alcohol op een feestje nuttigd heb alleen gezegd dat het zijn hersencellen aantast
als je maar rekening houdt met je eigen en met je partner ..... en partner Claire knupt hem godzijdank niet zo vast ...... heeft hij geluk aan en bovendien kan je mij niet wijsmaken dat claire dit leuk vind, zou geen enkele vrouw leuk vinden
Euhm zou jij een zwangere vrouw meeslepen naar een rokerig hol vol zatte pubers? Claire is verstandig, lekker op de bank voor de tv, en laat dat spul maar gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:03 schreef Elske6 het volgende:
Huub heeft altijd leuke weekenden ZONDER Claire !!!!!!!!!!!!!
Het is maar wat je 'gewoon', 'leuk' en 'grappig' vindt natuurlijk, past vast prima bij de belevingswereld van de gemiddelde puber.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
nou gewoon ... omdat die persoon denkt hey leuk ! fun ...
Dat is toch juist waar Huub het van moet hebben...elke weldenkende vrouw" (Claire niet meegerekend dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:55 schreef snetje het volgende:
nou nou nou nou nou !!!
zit ik hier nu op FOK.... ut lijkt hier de redactie van de Party wel
![]()
iemand ziet een tong en weet gelijk dat tie overal in heeft gezeten...![]()
kom op zeg ! zoals Huub al had aangegeven was het vooral jong volk ... pubertjes dus![]()
ach ja .... krijgen we straks weer dat Huub het met pubertjes doet zekers ......![]()
Wat een gedrocht ook, dat kind.quote:
dat is het um nu juist ...iedereen denkt maar te weten wat Claire wel en niet leuk zou vinden ... hoe ze zou moeten reageren of niet ..en ondertussen wordt er weer van een mug een olifant gemaakt ...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:45 schreef Ascar het volgende:
[..]
zo snap je het nu een beetje want je verdraaid heel mijn post nou rustig maar mensen kunnen verschillen van mening
en dat heeft Huub helemaal zelf alleen geregeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is toch juist waar Huub het van moet hebben...elke weldenkende vrouw" (Claire niet meegerekend dus) bedenkt zich wel 2 keer voor ze zich met Huub in laat.
En ik weet niet of je de kooi een beetje gevolgt hebt......maar ging het in de kooi ook al niet zo.
![]()
De meiden waar Huub mee terug de villa in kwam waren vaak die jonge pubertjes waar jij het nu over hebt. Zelfs ouders moesten soms tekenen voor hun dochter, zodat ze mee de villa in mochten.
Dus ga nou niet net doen of Huub vies is van een pubertje.![]()
![]()
Ik ga niet over iedereen me relaas doen hier...ging nu ff over Huub. Dus ff "to the point" een korte reactie.quote:
Zat net even te kijken op RM, en er staan nog steeds een heleboel links naar de foto's.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Ascar het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat hij die berichtjes weghaald van die fenna dat hij met haar zusje laura vreemd is gegaan en daarna een "speech" schrijft dat hij daar geen behoefte aan heeft, en dan die foto's.... nee huubje is braaf![]()
![]()
![]()
Waarom gaat iemand zo op de foto staan afgelopen zaterdag terwijl er toen al zoveel verhalen de ronde gingen plus de brief van bram en zij zelf ook toegaven dat er veel aan de hand was (huub op nowlive) en allebei op de blog. Je houd er dan toch rekening mee,,,,
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik ga niet over iedereen me relaas doen hier...ging nu ff over Huub. Dus ff "to the point" een korte reactie.
- Huub nam het voor de kooi niet zo nauw.
- Tijdens de kooi ook niet, hebben we allemaal kunnen zien. (script zeg je..."deels" ja.)
- En nu zeg je dat hij na de kooi met al die aandacht een brave kerel geworden is.![]()
![]()
Een vos verliest zijn haren, niet zijn streken!![]()
En dat is mijn bescheiden mening....dat wij het niet eens worden lijkt me duidelijk. Prettige voortzetting.
Leuk dat je me wat vraagt en vervolgens zelf antwoord geeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat Huub het voor de kooi niet zo nauw nam?? Ken je hem persoonlijk ofzo? Nee? Nou dan!
En wie zegt dat Huub nu een brave kerel is? Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat er dingen gezegd worden die hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar zijn en enorm opgeblazen zijn.
de posts dat hij is vreemdgegaan geschreven door het zusje van die griet zijn weggehaaldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zat net even te kijken op RM, en er staan nog steeds een heleboel links naar de foto's.
[..]
Hedda vertelde toen in de kooi dat hij er nog een relatie met een griet op na hield en gezellig bij zijn "schoonouders" zat (van die griet waar hij mee vreemd ging) en toen hedda belde de ene leugen na de andere vertelde. Ze kwam er pas later achterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef Marrije het volgende:
Of het was Huub zelf of het was Hedda die heeft laten weten dat Huub ontrouw is geweest tijdens die relatie.
En hoogstwaarschijnlijk heeft Meneer 'Zoenen is gaaf' inmiddels alweer een ander bekkie geproefd dan die van Claire.
dat riep nog iemand vorige week .......... wie was dat ook alweer ....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Leuk dat je me wat vraagt en vervolgens zelf antwoord geeft.![]()
![]()
Huub at voor de kooi buiten de deur als je begrijpt wat ik bedoel, Hedda net zo goed trouwens.![]()
Dus of deze dingen "hoogstwaarschijnlijk" waar of niet waar zouden zijn moet nog maar blijken.
De onderste steen moet boven....al is het maar voor Claire en de kleine.![]()
![]()
En dingen opblazen doen we hier nooit toch...... je zit op FOK hoor. Of zijn er nieuwe spelregels waar ik nog niet vanaf weet?!
ze waren er beiden niet vies van ...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef Marrije het volgende:
Of het was Huub zelf of het was Hedda die heeft laten weten dat Huub ontrouw is geweest tijdens die relatie.
En hoogstwaarschijnlijk heeft Meneer 'Zoenen is gaaf' inmiddels alweer een ander bekkie geproefd dan die van Claire.
[..]
Meestal was Claire erbij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Huub die wij kennen zou zich absoluut niet kunnen inhouden met drank op en toch zijn er in al die tijd volgens mij (maar ik heb niet alles gevolgd) nog geen foto's opgedoken waarop hij zijn tong bij een andere meid in de mond duwt. En reken erop dat er wel iemand had klaargestaan met een camera of gsm als het wél was gebeurd. Dus misschien valt het allemaal wel mee.
Niet te geloven dat ik het hier nog voor Huub opneem ook trouwens
Allemaal van die nutteloze insinuaties en speculaties......quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Meestal was Claire erbij.
Hm... ben benieuwd hoe het casten was van de dames, nouja, van de heren is hij ook niet vies.
Of ze krijgt elke avond hoeken van haar man, en is daarom zich gruwelijk irritant hier aan het afreageren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal van die nutteloze insunaties en speculaties......
Ik kan ook wel denken dat jij thuis net zo gruwelijk irritant bent als hier en dat je man je daarom elke avond een paar hoeken geeft, maar misschien ben je thuis wel een normaal mens.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal van die nutteloze insunaties en speculaties......
Ik kan ook wel denken dat jij thuis net zo gruwelijk irritant bent als hier en dat je man je daarom elke avond een paar hoeken geeft, maar misschien ben je thuis wel een normaal mens.
hé jij daar.........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wenst jullie allemaal veel succes![]()
[ afbeelding ]
Een hoer neuken voor het gezicht van je vriendin (a.s. vrouw)? Daar heb ik geen vergrootglas voor nodig. Sterker nog niet eens mijn brilquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef mootie het volgende:
De kooi is voorbij, daar werd alles enorm uitvergroot. We kunnen nu al maanden niet meer meekijken bij Claire en Huub, en voor hetzelfde geld hebben ze het prima voor elkaar. Ik geloof echt niet dat je hun persoonlijken in de kooi kunt vergelijken met hun persoonlijkheden buiten de kooi.
Huub zegt op geheel eigen wijze Fuck You tegen Sylviaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wenst jullie allemaal veel succes![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |