Nou deze dan.. Zo ziet hij er na een paar maanden elke dag uit. Maar dan om de reden Baby'tjequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef STAP01 het volgende:
En ik maar zoeken, zoeken, zoeken naar DE beruchte foto.....
Ik vind het allemaal wel meevallen, niets aan t handje.
Update:quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: op RM post een meisje dat zegt dat haar zusje het meisje is met wie Huub vreemd geweest is. Ze schrijft ook nog dat haar zusje daardoor twee weken huisarest heeft gekregen. Geeft alweer een aardige indicatie van de leeftijd van het betreffende meisje..
Oehhhhh, heb je haar al gebeld om het verhaal te verifiėren?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Update:
Het schijt om dit meisje te gaan, lees ik net op RM:
[ afbeelding ]
RMquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Update:
Het schijt om dit meisje te gaan, lees ik net op RM:
Die is wel erg triest.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:41 schreef Marieke_B het volgende:
hij is duidelijk helemaal klaar met de kooi..
Jups, ik kan niet anders constateren dan dat hij triest is, in veel opzichten. Dat is dan ook tegelijk verklarend voor het niet afhoudende rumoer rond zijn persoontje denk ik.quote:
OMG, dit weghalen staat gelijk aan een schuldbekentenis.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef Ascar het volgende:
Huub reageerd op zijn site op de foto's en de berichten dat hij met die laura zou zijn vreemdgegaan zijn verwijderd
Ik ben met zoveel mensen op de foto geweest, ik zou nooit zo stom zijn om in het openbaar met iemand te gaan zoenen. Daarnaast heb ik die behoefte niet eens meer, ik heb de afgelopen jaren al het leven van een popster gehad met optredens en groupies en gillende meisjes. en met alle respect voor Laura, Claire is zoveel leuker.Ik denk dat er sommige mensen zijn die jaloers zijn! Is ook moeilijk om te behapstukken. Huub die lul die nu de mooiste vrouw van Nederland heeft en de afgelopen jaren het leven van een miljonair. Nu een goede baan zijn vrouw een mooie zaak, ook nog babygetrappel op komst....ik ben trots op wat ik heb, samen met Claire, en zal dat nooit ten grabbel gooien
Heb ik wat gemist?? Is ie nu van Claire af dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef Ascar het volgende:
Huub reageerd op zijn site op de foto's en de berichten dat hij met die laura zou zijn vreemdgegaan zijn verwijderd
Ik ben met zoveel mensen op de foto geweest, ik zou nooit zo stom zijn om in het openbaar met iemand te gaan zoenen. Daarnaast heb ik die behoefte niet eens meer, ik heb de afgelopen jaren al het leven van een popster gehad met optredens en groupies en gillende meisjes. en met alle respect voor Laura, Claire is zoveel leuker.Ik denk dat er sommige mensen zijn die jaloers zijn! Is ook moeilijk om te behapstukken. Huub die lul die nu de mooiste vrouw van Nederland heeft en de afgelopen jaren het leven van een miljonair. Nu een goede baan zijn vrouw een mooie zaak, ook nog babygetrappel op komst....ik ben trots op wat ik heb, samen met Claire, en zal dat nooit ten grabbel gooien
Ja, hoezo haalt hij dat soort berichten weg? Valt dat niet onder vrijheid van meningsuiting? Hoe dan ook, voor mij is het duidelijk (ook zonder roddels en foto's), hij zet nog steeds de bloemetjes buiten, of hij daadwerkelijk in een andere roompot roert dan die van Claire gen idee, maar 'zoenen is gaaf' zal ie wel doen. En dat zo'n kind lelijker is dan Claire zegt ook weinig gezien de staat waarin hijzelf verkeertquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG, dit weghalen staat gelijk aan een schuldbekentenis.Normaal zou hij dit laten staan en er z'n schouders over ophalen.
Dat zou je bijna denken inderdaad, mooiste vrouw van Nederand, nou het is duidelijk een liefde maakt blind, stekeblind geval.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?? Is ie nu van Claire af dan?
768quote:
bericht staat er eerder van huub zelf dit is een reactie eropquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef dgklieke het volgende:
[..]
768
Quote:
nooit zo stom zijn in het opbenbaar HUUB nooit aan denken en ook niet in een achteraf kamertje denk aan Claire pfffff
Quote Door: HUUB denk | op: 2009-02-05 | om: 20:47
dit is huub toch niet
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat je blij bent dat je als meisje bent geboren!
Ja, dus nu weten we het zeker. Hij is schuldig. De klootzak.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG, dit weghalen staat gelijk aan een schuldbekentenis.Normaal zou hij dit laten staan en er z'n schouders over ophalen.
Ik bel geenstijl wel ffquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dus nu weten we het zeker. Hij is schuldig. De klootzak.
OMG, ik HOOR het 'm zeggen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
ff serieus ben ik nou echt zooooooo ouderwets dat als mijn vent zo op de foto staat danquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |