Niet alleen als je een week niet bent geweest hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
als je hier een week niet geweest bent dan denk je echt van, wat een onzin dit
nee idd maar als je er een beetje inzit vind je het nog leuk om mee te discussieren enzo, maar als je deze topics en alles erbij ff een tijdje niet volgt dan snap je echt niet waarom dit er nog is, serieus een rukkende padvinders reeks zou niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet alleen als je een week niet bent geweest hoor
zolang ze het maar achter een boom doen vind ik het primaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
als je hier een week niet geweest bent dan denk je echt van, wat een onzin dit ga discussies houden over padvinders die zich afrukken in het bos ofzo
dat doen padvinders heul nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
padvinders die zich afrukken in het bos ofzo
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zoek een berichtje in een van deze topic-reeks met uitspraken van een media-deskundige
of tv-baas/maker dat er voorlopig geen nieuwe Big Brother komt en ook geen nieuwe reallife.
De vorige Sly/nowlive/Huub topics gingen zo razend hard dat ik nu al 2 topics aan het door spitten ben
om dit artikel terug te vinden .
Wie kan zich dat herinneren, het was vorige week in deze reeks?
Het was een post van waarschijnlijk Sunny, Lies1958 of Peeet1.
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 18quote:Op zondag 25 januari 2009 12:00 schreef sunny16947 het volgende:
"Uit een interview met Remko van Westerloo in de telegraaf van vandaag".........Vraag: Maar RTL5 was ook de Gouden Kooi en CBML?.....Antwoord: Wat kijkcijfers betreft hebben die programma's mijn stoutste dromen overtroffen, maar het mag nu allemaal iets leuker, iets positiever en dan zijn deze twee formules toch vreemde eenden in de bijt. Zeg nooit nooit, het waren originele soaps, maar voorlopig zie ik die programma's niet terugkeren. "Big brother"? Dat al helemaal niet, de nederlandse kijkers zijn verwend met deze nieuwe realityreeksen en daar steekt BB toch een beetje armoedig tegen af. CBML en DGK hebben veel meer lagen dan BB........tot zover het interview. Het ziet er dus naar uit dat er voorlopig geen opvolger komt.
ah mooi ! je hebt hem alquote:Op zondag 8 februari 2009 01:58 schreef Deliana het volgende:
[..]
[..]
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 18
Liekequote:Op zondag 8 februari 2009 02:20 schreef snetje het volgende:
en de vertrouwbare bron van de Party is inmiddels ook bekend !!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |