abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:24:38 #251
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_65814097
Nu heb ik DGK behoorlijk fanatiek gevolgd, en het was erg vermakelijk, maar "fan"? Nee, ik snap niet dat iemand zich nu nog "fan" noemt van iemand uit de DGK. Als puber of hoog-bejaarde heb je misschien nog een excuus, maar voor de rest? Kan alleen maar hier aan denken.

http://www.myvideo.de/wat(...)atner_SNL_Get_A_Life
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_65814106
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:09 schreef FANN het volgende:

[..]

pi_65814140
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tja, ik dus niet. De hele wereld heeft Huub maandenlang kunnen bekijken en zij kwam tamelijk laat de kooi in, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Geen medelijden mee.
Tja, als je verliefd bent ben je soms ook letterlijk blind en doof. Je neemt dan van niemand iets aan en zal je er op de harde manier achterkomen en dan heb ik het nu alleen over vreemdgaan. Ik vind het wel sneu voor haar zoiets gun je niemand.....
pi_65814284
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef Ascar het volgende:

[..]

Tja, als je verliefd bent ben je soms ook letterlijk blind en doof. Je neemt dan van niemand iets aan en zal je er op de harde manier achterkomen en dan heb ik het nu alleen over vreemdgaan. Ik vind het wel sneu voor haar zoiets gun je niemand.....
Ja das waar Maar als iemand me voor lul zet is het over
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:32:50 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65814422
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef Ascar het volgende:

[..]

Ik gun het haar niet, inderdaad dat gun je niemand, maar als het dan toch zo is, so be it. Geen medelijden mee. De enige waar ik medelijden mee heb in deze is die baby.
pi_65815016
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En tel daarbij nog eens op dat Huub volgens eigen zeggen ook niet bepaald vies was van een een flinke lijn "waspoeder" op z'n tijd. En dat dan in combinatie met alcohol..
Die coke was hij volgens eigen zeggen als jaren mee gestopt overigens, maar dat geloven we natuurlijk voor het gemak niet.

Ik snap niet dat mensen denken dat de bewoners buiten de kooi exact hetzelfde zijn als voor de kooi.

Dus Brian sloopt thuis de boel, Amanda scheldt iedereen verrot, Jaap is een asobig die over de grond kotst thuis?
pi_65815109
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Nou, ik neem iig geen ideaalbeeld voor waarheid aan. Ik vind Lieke leuk terwijl ik haar gebreken accepteer. Zo neem ik het feit dat ze niet op vrouwen valt gewoon voor lief. Dat ga ik haar niet verwijten en ik ga ook niet hardop roepen dat ze eigenlijk wel op vrouwen valt en dat haar heterogedrag in de kooi maar spel of gescript was..
Mijn god, wat een engel ben je ook, je neemt het haar niet kwalijk dat ze op vrouwen valt. Alsof dat een karakterfout is
pi_65815264
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef mootie het volgende:

[..].

Dus Brian sloopt thuis de boel
Denk het wel zo af en toe
quote:
Amanda scheldt iedereen verrot
Denk het wel zo af en toe
quote:
Jaap is een asobig die over de grond kotst thuis?
Net niet kotsen, maar voor de rest zal het hem worst wezen, ook thuis, dat denk ik wel
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:56:04 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65815452
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn god, wat een engel ben je ook, je neemt het haar niet kwalijk dat ze op vrouwen valt. Alsof dat een karakterfout is
Dat zei ze niet, ze zei dat ze het voor lief neemt dat Lieke niet op vrouwen valt.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:59:04 #260
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65815602
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Die coke was hij volgens eigen zeggen als jaren mee gestopt overigens, maar dat geloven we natuurlijk voor het gemak niet.
Sure, heb je hem wel eens gezien als ie weer eens een hele tijd "achter" was geweest. Strak als een lantaarnpaal, ogen als schoteltjes en navenant gedrag. Maar dat zal wel gekomen zijn van de Red Bull die hij daar te drinken kreeg. Daar krijg je vleugels van..
quote:
Ik snap niet dat mensen denken dat de bewoners buiten de kooi exact hetzelfde zijn als voor de kooi.

Dus Brian sloopt thuis de boel, Amanda scheldt iedereen verrot, Jaap is een asobig die over de grond kotst thuis?
Laat ik zeggen dat ik niet geshockeerd zou zijn als zou blijken dat dat inderdaad het geval zou zijn..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:01:26 #261
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65815704
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik neem haar niet kwalijk dat ze NIET op vrouwen valt zei ik. Da's net wat anders.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_65815769
Natuurlijk zijn de karaktereigenschappen van die mensen buiten DGK exact hetzelfde als in DGK. In DGK konden ze het wat uitvergroten, maar in de basis zijn het dezelfde mensen met dezelfde streken die ze hebben laten zien. Je kunt niet twee jaar lang een toneelspel opvoeren.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:08:44 #263
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65815989
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk zijn de karaktereigenschappen van die mensen buiten DGK exact hetzelfde als in DGK. In DGK konden ze het wat uitvergroten, maar in de basis zijn het dezelfde mensen met dezelfde streken die ze hebben laten zien. Je kunt niet twee jaar lang een toneelspel opvoeren.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_65817430
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik neem haar niet kwalijk dat ze NIET op vrouwen valt zei ik. Da's net wat anders.
Evengoed een maffe opmerking.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:04:50 #265
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_65818063
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De karaktereigenschappen wel ja. Maar juist het gedrag wat je zag was het "uitvergroten"! Zie je nu werkelijk niet dat het leven in die DGK wezenlijk anders was/is dan leven in de "buitenwereld"? En dat mensen 2 jaar lang in die situatie, zich qua gedrag aanpassen aan die situatie?

Echt.. Mensen nemen wat ze tijdens de DGK gezien hebben veeel te serieus allemaal.
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_65819576
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

De karaktereigenschappen wel ja. Maar juist het gedrag wat je zag was het "uitvergroten"! Zie je nu werkelijk niet dat het leven in die DGK wezenlijk anders was/is dan leven in de "buitenwereld"? En dat mensen 2 jaar lang in die situatie, zich qua gedrag aanpassen aan die situatie?

Echt.. Mensen nemen wat ze tijdens de DGK gezien hebben veeel te serieus allemaal.
Ik weet niet over wie je het hebt, maar volgens mij schrijf jij ongeveer hetzelfde als ik?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:19:20 #267
16701 scanman01
Today's a good day
pi_65820341
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Eg_Wel het volgende:

Dat ze zich niog druk lopen te maken om ex deelnemers, terwijl het programma al driekwart jaar geleden gestopt is. Dat is nog wel het meest verbazingwekkende van allemaal.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:33:40 #268
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65820708
Het lijkt hier wel een jaar geleden.

Vind het wel jammer dat deze 'affaire' ervoor zorgt dat het interview van Bart met Willem helemaal overschaduwd wordt.

En nee, ben niet roomser dan de paus, het is entertaining om het over deze "affaire" Huub te hebben. Maar dat het weer zó heftig is, en dat er uit alle hoeken en gaten weer users opduiken die doen alsof het nog 2007 is.... ach, misschien is dat ook wel weer grappig.

Hoe gaat het met Brian trouwens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_65821444
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet niet over wie je het hebt, maar volgens mij schrijf jij ongeveer hetzelfde als ik?
Nee, hij zegt hetzelfde als ik
pi_65821645
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, hij zegt hetzelfde als ik
Kan niet, want dan zeg hij iets heel anders als ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 07-02-2009 01:50:19 ]
  zaterdag 7 februari 2009 @ 02:38:18 #271
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65822314
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Het lijkt hier wel een jaar geleden.

Vind het wel jammer dat deze 'affaire' ervoor zorgt dat het interview van Bart met Willem helemaal overschaduwd wordt.

En nee, ben niet roomser dan de paus, het is entertaining om het over deze "affaire" Huub te hebben. Maar dat het weer zó heftig is, en dat er uit alle hoeken en gaten weer users opduiken die doen alsof het nog 2007 is.... ach, misschien is dat ook wel weer grappig.

Hoe gaat het met Brian trouwens.
daar ga ik morgen ff goed de tijd voor nemen om het te bekijken ...
tussen (mijn) bedrijven door kijken vind ik zonde ... iemand steekt daar veel tijd en moeite in ..wie ben ik dan om daar snel door heen te swaffelen ...

en ach ja .... hier een plaatje voor alle wel en niet Huub (fans)..
over een paar daagjes weten ze of het een huubje of clairtje wordt ...
whatever ... 1 ding moge duidelijk zijn ... hij/zij kan al net zo goed voetafdrukken achter laten als paps !!

voor de rest die zo anti Huub zijn maar er zooo mee bezig blijven ...schijnbaar zo erg dat ze zijn blog doorsplitten en zelfs de hyves van Claire in de gaten houden
dit dus ...

en who the fuck is Brian
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 07:37:43 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65823337
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
1) Het lijkt hier wel een jaar geleden.

2) Vind het wel jammer dat deze 'affaire' ervoor zorgt dat het interview van Bart met Willem helemaal overschaduwd wordt.

3) En nee, ben niet roomser dan de paus, het is entertaining om het over deze "affaire" Huub te hebben. Maar dat het weer zó heftig is, en dat er uit alle hoeken en gaten weer users opduiken die doen alsof het nog 2007 is.... ach, misschien is dat ook wel weer grappig.

4) Hoe gaat het met Brian trouwens.
1. Ja, gezellig he!
2. Ga ik zo even kijken.
3. En of het vermakelijk is Heerlijk zo'n nasleep.
4. Dat wil ik ook wel weten
  zaterdag 7 februari 2009 @ 08:01:12 #273
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65823413
Ja, leuk interview met Willem, die is ook geen spat veranderd zeg.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 09:51:03 #274
111260 Charmian
a little joy
pi_65823947
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat ze zich niog druk lopen te maken om ex deelnemers, terwijl het programma al driekwart jaar geleden gestopt is. Dat is nog wel het meest verbazingwekkende van allemaal.
Eens! Het wordt tijd voor een nieuwe rls + streams graag.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:57:27 #275
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_65827861
sergio in x-factor ( x-campus ) 6-2-2009

[ Bericht 15% gewijzigd door dgklieke op 07-02-2009 14:09:16 ]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: