Tja, als je verliefd bent ben je soms ook letterlijk blind en doof. Je neemt dan van niemand iets aan en zal je er op de harde manier achterkomen en dan heb ik het nu alleen over vreemdgaan. Ik vind het wel sneu voor haar zoiets gun je niemand.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, ik dus niet. De hele wereld heeft Huub maandenlang kunnen bekijken en zij kwam tamelijk laat de kooi in, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Geen medelijden mee.
Ja das waarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef Ascar het volgende:
[..]
Tja, als je verliefd bent ben je soms ook letterlijk blind en doof. Je neemt dan van niemand iets aan en zal je er op de harde manier achterkomen en dan heb ik het nu alleen over vreemdgaan. Ik vind het wel sneu voor haar zoiets gun je niemand.....
Ik gun het haar niet, inderdaad dat gun je niemand, maar als het dan toch zo is, so be it. Geen medelijden mee. De enige waar ik medelijden mee heb in deze is die baby.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef Ascar het volgende:
[..]
Tja, als je verliefd bent ben je soms ook letterlijk blind en doof. Je neemt dan van niemand iets aan en zal je er op de harde manier achterkomen en dan heb ik het nu alleen over vreemdgaan. Ik vind het wel sneu voor haar zoiets gun je niemand.....
Die coke was hij volgens eigen zeggen als jaren mee gestopt overigens, maar dat geloven we natuurlijk voor het gemak niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En tel daarbij nog eens op dat Huub volgens eigen zeggen ook niet bepaald vies was van een een flinke lijn "waspoeder" op z'n tijd. En dat dan in combinatie met alcohol..
Mijn god, wat een engel ben je ook, je neemt het haar niet kwalijk dat ze op vrouwen valt. Alsof dat een karakterfout isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ik neem iig geen ideaalbeeld voor waarheid aan. Ik vind Lieke leuk terwijl ik haar gebreken accepteer. Zo neem ik het feit dat ze niet op vrouwen valt gewoon voor lief. Dat ga ik haar niet verwijten en ik ga ook niet hardop roepen dat ze eigenlijk wel op vrouwen valt en dat haar heterogedrag in de kooi maar spel of gescript was..
Denk het wel zo af en toequote:
Denk het wel zo af en toequote:Amanda scheldt iedereen verrot
Net niet kotsen, maar voor de rest zal het hem worst wezen, ook thuis, dat denk ik welquote:Jaap is een asobig die over de grond kotst thuis?
Dat zei ze niet, ze zei dat ze het voor lief neemt dat Lieke niet op vrouwen valt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, wat een engel ben je ook, je neemt het haar niet kwalijk dat ze op vrouwen valt. Alsof dat een karakterfout is
Sure, heb je hem wel eens gezien als ie weer eens een hele tijd "achter" was geweest. Strak als een lantaarnpaal, ogen als schoteltjes en navenant gedrag. Maar dat zal wel gekomen zijn van de Red Bull die hij daar te drinken kreeg. Daar krijg je vleugels van..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Die coke was hij volgens eigen zeggen als jaren mee gestopt overigens, maar dat geloven we natuurlijk voor het gemak niet.
Laat ik zeggen dat ik niet geshockeerd zou zijn als zou blijken dat dat inderdaad het geval zou zijn..quote:Ik snap niet dat mensen denken dat de bewoners buiten de kooi exact hetzelfde zijn als voor de kooi.
Dus Brian sloopt thuis de boel, Amanda scheldt iedereen verrot, Jaap is een asobig die over de grond kotst thuis?
Ik neem haar niet kwalijk dat ze NIET op vrouwen valt zei ik. Da's net wat anders.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, wat een engel ben je ook, je neemt het haar niet kwalijk dat ze op vrouwen valt. Alsof dat een karakterfout is
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk zijn de karaktereigenschappen van die mensen buiten DGK exact hetzelfde als in DGK. In DGK konden ze het wat uitvergroten, maar in de basis zijn het dezelfde mensen met dezelfde streken die ze hebben laten zien. Je kunt niet twee jaar lang een toneelspel opvoeren.
Evengoed een maffe opmerking.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik neem haar niet kwalijk dat ze NIET op vrouwen valt zei ik. Da's net wat anders.
De karaktereigenschappen wel ja. Maar juist het gedrag wat je zag was het "uitvergroten"! Zie je nu werkelijk niet dat het leven in die DGK wezenlijk anders was/is dan leven in de "buitenwereld"? En dat mensen 2 jaar lang in die situatie, zich qua gedrag aanpassen aan die situatie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk zijn de karaktereigenschappen van die mensen buiten DGK exact hetzelfde als in DGK. In DGK konden ze het wat uitvergroten, maar in de basis zijn het dezelfde mensen met dezelfde streken die ze hebben laten zien. Je kunt niet twee jaar lang een toneelspel opvoeren.
Ik weet niet over wie je het hebt, maar volgens mij schrijf jij ongeveer hetzelfde als ik?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
De karaktereigenschappen wel ja. Maar juist het gedrag wat je zag was het "uitvergroten"! Zie je nu werkelijk niet dat het leven in die DGK wezenlijk anders was/is dan leven in de "buitenwereld"? En dat mensen 2 jaar lang in die situatie, zich qua gedrag aanpassen aan die situatie?
Echt.. Mensen nemen wat ze tijdens de DGK gezien hebben veeel te serieus allemaal.
Dat ze zich niog druk lopen te maken om ex deelnemers, terwijl het programma al driekwart jaar geleden gestopt is. Dat is nog wel het meest verbazingwekkende van allemaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Eg_Wel het volgende:
Echt.. Mensen nemen wat ze tijdens de DGK gezien hebben veeel te serieus allemaal.
Nee, hij zegt hetzelfde als ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie je het hebt, maar volgens mij schrijf jij ongeveer hetzelfde als ik?
Kan niet, want dan zeg hij iets heel anders als ikquote:
daar ga ik morgen ff goed de tijd voor nemen om het te bekijken ...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Het lijkt hier wel een jaar geleden.![]()
Vind het wel jammer dat deze 'affaire' ervoor zorgt dat het interview van Bart met Willem helemaal overschaduwd wordt.
En nee, ben niet roomser dan de paus, het is entertaining om het over deze "affaire" Huub te hebben. Maar dat het weer zó heftig is, en dat er uit alle hoeken en gaten weer users opduiken die doen alsof het nog 2007 is.... ach, misschien is dat ook wel weer grappig.
Hoe gaat het met Brian trouwens.
1. Ja, gezellig he!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
1) Het lijkt hier wel een jaar geleden.![]()
2) Vind het wel jammer dat deze 'affaire' ervoor zorgt dat het interview van Bart met Willem helemaal overschaduwd wordt.
3) En nee, ben niet roomser dan de paus, het is entertaining om het over deze "affaire" Huub te hebben. Maar dat het weer zó heftig is, en dat er uit alle hoeken en gaten weer users opduiken die doen alsof het nog 2007 is.... ach, misschien is dat ook wel weer grappig.
4) Hoe gaat het met Brian trouwens.
Eens! Het wordt tijd voor een nieuwe rls + streams graag.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ze zich niog druk lopen te maken om ex deelnemers, terwijl het programma al driekwart jaar geleden gestopt is. Dat is nog wel het meest verbazingwekkende van allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |