Het is een ex-huur huis.. we hebben het met korting van de woningbouwvereniging kunnen kopen, dus dat scheelde een hoop. Alleen is er de laatste 30 jaar niets aan gedaan, alleen ong 2 jaar geleden een nieuwe keuken in geplaatst..quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:06 schreef Alcatrash het volgende:
Is het huur of koop? Of ex-huur? Met wat investering wordt het vast prachtig!
zou je niet zeggen! Ik ben wel benieuwd wat zoiets nu nog zou moeten kosten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Alleen is er de laatste 30 jaar niets aan gedaan,
Inderdaad, maar ik ben wel benieuwd wat het gaat worden..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Yildiz het volgende:
Alweer die trap?
Wie is die vent in de spiegelquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef xEvelinex het volgende:
gevonden!
Ons badmeubeltje
[ link | afbeelding ]
Dat is natuurlijk mijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wie is die vent in de spiegel![]()
Kastenwand blijft.. hij is erg goed gebouwd en we kunnen er heel veel spullen in kwijt.. Scheelt weer een hoop kasten kopen, maar natuurlijk wordt hij wel een ander kleurtje..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef Em.ster het volgende:
Oh my, de trap weer. Die kastenwand, ga je die slopen of blijft die?
Haha ja he, echt verschrikkelijk..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef pisnicht het volgende:
"Laten we de kozijnen eens een leuk kleurtje geven. Welke kleur staat leuk bij onze houten deuren? Ah, fel-groen is mooi!"![]()
[ afbeelding ]
Het zal me niet verbazen als de huidige bewoners zichzelf ook van kant maken. Jezus, wat een kut inrichting zeg, daar zijn ze nog wel een tijdje mee zoet!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik neem aan dat de vorige bewoner inmiddels is opgenomen in een gesloten inrichting?
Ik wens je veel succes. Dit project hoor thuis in het rijtje maanlanding, afsluitdijk, palm eiland...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, als je het na 6 jaar non-stop klussen aan dat krot zat bent, kan je jezelf tenminste niet elektrokuteren in een volgelopen badkuip met een ingeplugde föhn...
De trap laat je dus zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef xEvelinex het volgende:
Ik vind jullie nogal neerslachtig doen hoor..
We gaan niet alles strippen hoor, het enigste wat echt gestript wordt is de badkamer en het toilet, de woonkamer wordt gestuuct, het zijn idd van die plakdingen Veldmuis (noemen ze tegenwoordig steenstrips)
overal komt laminaat te liggen(muv de badkamer en het toilet natuurlijk) en verder vooral alles verven
Er moet wel iets gedaan worden aan electra voor de wasmachine (zat eerst in de badkamer) en de vaatwasser, verder worden er geen rigoreuze dingen gesloopt of veranderd
Die greep/leuning aan de muur ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef pisnicht het volgende:
"Laten we de kozijnen eens een leuk kleurtje geven. Welke kleur staat leuk bij onze houten deuren? Ah, fel-groen is mooi!"![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig, nog iemand die er vertrouwen in heeft!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Oblivion het volgende:
Ligt er nou zeil in de woonkamer?
Of is dat hout?
Enne, het kan best wat worden hoor!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:01 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Gelukkig, nog iemand die er vertrouwen in heeft!haha
Oh wat jammer, ik hou erg van parketvloeren, ook als ze afgesleten zijn....quote:
Maar dat is geen zeil hoor in de woonkamer, is een gelijmde parketvloer.. Die is helemaal afgesleten, je kunt precies zien waar wel en geen meubels hebben gestaan haha dus die blijft zitten en dan gaat er een mooi laminaatje overheen. We hebben al wat uitgekozen maar ik heb nu geen foto, wordt donkerbruin (wengé ofzoiets heet die kleur dacht ik)
Ja het is wel jammer, maar hij is echt heel ver afgesleten en er is ook een stuk nieuw ingezet wat echt heel erg opvalt en lelijk is.. dus dan voor hetzelfde geld maar een mooi onderhoudsvrij laminaatje eropquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles is bijna cosmetisch!
Kan allemaal anders worden!![]()
[..]
Oh wat jammer, ik hou erg van parketvloeren, ook als ze afgesleten zijn....![]()
Waarom check je niet wat je daar nog mee kan doen?
Brrrr, laminaat...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Ja het is wel jammer, maar hij is echt heel ver afgesleten en er is ook een stuk nieuw ingezet wat echt heel erg opvalt en lelijk is.. dus dan voor hetzelfde geld maar een mooi onderhoudsvrij laminaatje erop
Als je die strips verwijderd,is de kamer 2 vierknate meter groter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef xEvelinex het volgende:
Ik vind jullie nogal neerslachtig doen hoor..
We gaan niet alles strippen hoor, het enigste wat echt gestript wordt is de badkamer en het toilet, de woonkamer wordt gestuuct, het zijn idd van die plakdingen Veldmuis (noemen ze tegenwoordig steenstrips)
overal komt laminaat te liggen(muv de badkamer en het toilet natuurlijk) en verder vooral alles verven
Er moet wel iets gedaan worden aan electra voor de wasmachine (zat eerst in de badkamer) en de vaatwasser, verder worden er geen rigoreuze dingen gesloopt of veranderd
Bedoel je dat de woonkamer groter lijkt als hij gestuuct is? Dat weet ik wel zeker, hetzelfde geldt ook voor de hal, met die donkere trap, deuren en vloer lijkt het allemaal smal. We willen alles licht houden en alleen in de slaapkamer en studeerkamer een kleurtje aanbrengen. De woonkamer willen we neutraal houden en met leuke accesoires aankleden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:22 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Als je die strips verwijderd,is de kamer 2 vierknate meter groter.
Ik hoop dat we er met mn verjaardag in zitten (1 juni) zodat we lekker in onze zonnige tuin (op het zuidenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:34 schreef DonJames het volgende:
Nu ik de rest van het huis zie begrijp ik de trap ookToch kon dit wel eens een enorme metamorfose worden! Wanneer denk je ongeveer dat het af is? Wat heb je er eigenlijk voor betaald als ik zo brutaal mag zijn? en als dat niet mag, ik vraag het lekker toch
![]()
Veel succes, en veel plezier met het eruit rossen van die ouwe zooi!
Hey Oblivion! We wachten even af wat de stucadoor zegt dinsdag, als hij zegt dat het kan blijven zitten dan laten we het mooi zitten. Dat scheelt weer een hoop werk en dan kunnen we ondertussen wat anders doen, ben benieuwd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:09 schreef Oblivion het volgende:
Hij bedoeld dat je een grote container buiten moet zetten en moet gaan beginnen met slopen...![]()
Als je alles laat zitten, scheelt dat toch centimeters.
Ik zou het het er ook uit slopen, als is het alleen maar dat je weet dat achter een strakke muur niks meer zit dan er hoort te zitten.
Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt..quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:08 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Ik hoop dat we er met mn verjaardag in zitten (1 juni) zodat we lekker in onze zonnige tuin (op het zuiden) kunnen zitten. Dat zal waarschijnlijk ook wel gaan lukken hoor, alleen ik ben op het moment ook gewoon druk met mn opleiding en stage en mn wederhelft moet gewoon fulltime werken dus vandaar dat het wel even gaat duren. Wordt dus voornamelijk 'savonds en in t weekend klussen.
Omdat je het zo graag wilt weten: We hebben er 122,250 euro voor betaald
Zaterdag is mn wederhelft jarig, dus dan alvast ons huisje maar inwijden. We hebben alle onze vrienden uitgenodigd dus dat zal wel een gezellig feestje worden
Goed gezien! Het is iid van de woningbouw geweest... echt verschrikkelijk die blauwe deurenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Ml-etje het volgende:
Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken!
Moet vast wel lukken zijn gekkere dingen te zie geweest alhier
Maar is het voormalig wonigbouw gezien de blauwe buitendeur en kozijnen?
Dit is de website:quote:Op maandag 16 februari 2009 12:01 schreef sna1ke het volgende:
Leuk project! Genoeg mogelijkheden en zeker dat je vooruitgang ziet!
Ik ben even benieuwd waar je die halve maantjes uit dat andere topic had gevonden? Zien er strak uit!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik neem aan dat de vorige bewoner inmiddels is opgenomen in een gesloten inrichting?
Ik wens je veel succes. Dit project hoor thuis in het rijtje maanlanding, afsluitdijk, palm eiland...
Wij hebben de steenstrips wit geverfd, kamer lijkt een stuk groter en lichter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:17 schreef innepin het volgende:
Wij hebben ook steenstripsmet dank aan vorige bewoners, en misschien geeft dit topic wat inspiratie om ze eindelijk weg te hakken
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:53 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Dit is de website:
http://www.trapmat-micostep.nl/
De trap gaan we strippen, wit verven en dan deze erop :quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef becky27 het volgende:
ik ben lui en heb geen zin dat andere traptopic te zoeken, wat ga je nou met de trap doen?
verder....succes!
Dat je daar inspiratie voor nodig hebtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:17 schreef innepin het volgende:
Wij hebben ook steenstripsmet dank aan vorige bewoners, en misschien geeft dit topic wat inspiratie om ze eindelijk weg te hakken
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
en? hoe liep het af met het zeepbakje?
jullie gaan lekker te keer zo te zien
dat kan alleen maar mooier worden
Steenbergen, Noord-Brabantquote:Op maandag 2 maart 2009 19:02 schreef ozzyat105 het volgende:
Hier wordt hard gewerkt! leuk om te volgen :-) in welke plaats is dit?
Aaah, vandaar die steenstripsquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef xEvelinex het volgende:
Ik denk dat het wel weer eens tijd wordt voor een updeet!
Ga gelijk even foto's zoeken en daarna posten!
Omdat je niet alles met een schuurmachine kan doen en soms is het makkelijker om het even met de hand te schuren.......quote:
Ja rolluiken.. vinden we heel prettig op de slaapkamer omdat het dan lekker donker is. En aangezien we een tuin op het zuiden hebben houden ze in de zomer de hitte lekker buiten..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:31 schreef intensity het volgende:
Dat komt helemaal goed!
Zag er niet uit, een hele klus erg dapper.
Maar rolluiken?
Helemaal mee eens. Scheelt ontieglijk in de warmte zomers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:31 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Ja rolluiken.. vinden we heel prettig op de slaapkamer omdat het dan lekker donker is. En aangezien we een tuin op het zuiden hebben houden ze in de zomer de hitte lekker buiten..
Dankje!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:27 schreef Sabinee het volgende:
Wat een leuk topic
En wat een negatieve mensen aan het beginhet wordt echt al ontzettend mooi!
Joehoe ...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:53 schreef xEvelinex het volgende:
Zal morgen weer wat foto's maken voor de fotokijkers!
zeg, niks tegen mijn rolluiken hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Ooh die rolluiken vallen best mee (lees die vierkante bakken zijn lelijker).
Badkamertegels had ik mijn twijfels over maar het is door de combi van sierrand erg mooi geworden!
Toilet is ook heel leukschattig die wandtegels, very nice!
Mooi schilderwerk en vensterbanken, het knapt heel erg op.
Haha wij hebben van die afschuwelijke vierkante bakken hangen in plaats van de mooiere afgeronde zoals hierboven. :pquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef styliste het volgende:
[..]
Haha wij hebben van die afschuwelijke vierkante bakken hangen in plaats van de mooiere afgeronde zoals hierboven. :p
Dat dacht ik ook meteen toen ik de post van MI las. Hihi.. Sorry MIquote:
Ik had ze niet eens herkend als schrootjes meer als uberhippe paarse plastic dingen oid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen toen ik de post van MI las. Hihi.. Sorry MI![]()
Wij hebben ook van die vierkante bakken ipv van die mooiere afgeronde.
@ xEvelinex : Wat is het opgeknapt zeg! Erg mooi!
Ik houd zelf helemaal niet van schrootjes (bij ons vlogen ze er allemaal de eerste week al uit) maar die je paars geverfd hebt vind ik wel heel stoer
Haha het zijn toch echt houten schrootjes, in de paarse hoogglans. Was idee van mnquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had ze niet eens herkend als schrootjes meer als uberhippe paarse plastic dingen oid.
Och als die ronde bakken veel duurder zijn dan de vierkante komen er bij ons ook vierkante die dan een mooie houten ombouw krijgen.
Hey MI-tje,quote:Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
Ben benieuwd!
Ik heb (hoe luxe) zomer en wintergordijnen in de woonkamer.
De wintervariant zijn op de grond en van zware stof aaneenstuk.
De zomer beetje het idee van panelen alleen dan zonder ze recht te maken (dus gewoon geplooid) om en om een baan wit katoen en een baan voile zeegroen met doorkijkstukken en witte bloem. Ook tot op de grond.
Voordeel hiervan is dat je dus naar buiten kunt kijken door het voile en dat niemand naar binnen kan kijken tenzij ze stil voor je raam gaan staan.
Slaapkamer beige met een roos erin geweven (wordt wel wat sneller vies maar heb ze in 4 jr ook niet gewassen en dat is nauwelijks te zien/nu ga ik het niet doen voor we verhuizen).
Een bewegingsmelder in de wcquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:37 schreef xEvelinex het volgende:
Ventilator en bewegingsmelder in de wc geplaatst.. nu nog een mooie lamp uitkiezen
[ link | afbeelding ]
Duh, dan gaat de lamp (en misschien wel ventilator) aan als je binnenkomt.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een bewegingsmelder in de wcWaarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |