Aaah, vandaar die steenstripsquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef xEvelinex het volgende:
Ik denk dat het wel weer eens tijd wordt voor een updeet!
Ga gelijk even foto's zoeken en daarna posten!
Omdat je niet alles met een schuurmachine kan doen en soms is het makkelijker om het even met de hand te schuren.......quote:
Ja rolluiken.. vinden we heel prettig op de slaapkamer omdat het dan lekker donker is. En aangezien we een tuin op het zuiden hebben houden ze in de zomer de hitte lekker buiten..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:31 schreef intensity het volgende:
Dat komt helemaal goed!
Zag er niet uit, een hele klus erg dapper.
Maar rolluiken?
Helemaal mee eens. Scheelt ontieglijk in de warmte zomers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:31 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Ja rolluiken.. vinden we heel prettig op de slaapkamer omdat het dan lekker donker is. En aangezien we een tuin op het zuiden hebben houden ze in de zomer de hitte lekker buiten..
Dankje!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:27 schreef Sabinee het volgende:
Wat een leuk topic
En wat een negatieve mensen aan het beginhet wordt echt al ontzettend mooi!
Joehoe ...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:53 schreef xEvelinex het volgende:
Zal morgen weer wat foto's maken voor de fotokijkers!
zeg, niks tegen mijn rolluiken hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Ooh die rolluiken vallen best mee (lees die vierkante bakken zijn lelijker).
Badkamertegels had ik mijn twijfels over maar het is door de combi van sierrand erg mooi geworden!
Toilet is ook heel leukschattig die wandtegels, very nice!
Mooi schilderwerk en vensterbanken, het knapt heel erg op.
Haha wij hebben van die afschuwelijke vierkante bakken hangen in plaats van de mooiere afgeronde zoals hierboven. :pquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef styliste het volgende:
[..]
Haha wij hebben van die afschuwelijke vierkante bakken hangen in plaats van de mooiere afgeronde zoals hierboven. :p
Dat dacht ik ook meteen toen ik de post van MI las. Hihi.. Sorry MIquote:
Ik had ze niet eens herkend als schrootjes meer als uberhippe paarse plastic dingen oid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen toen ik de post van MI las. Hihi.. Sorry MI![]()
Wij hebben ook van die vierkante bakken ipv van die mooiere afgeronde.
@ xEvelinex : Wat is het opgeknapt zeg! Erg mooi!
Ik houd zelf helemaal niet van schrootjes (bij ons vlogen ze er allemaal de eerste week al uit) maar die je paars geverfd hebt vind ik wel heel stoer
Haha het zijn toch echt houten schrootjes, in de paarse hoogglans. Was idee van mnquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had ze niet eens herkend als schrootjes meer als uberhippe paarse plastic dingen oid.
Och als die ronde bakken veel duurder zijn dan de vierkante komen er bij ons ook vierkante die dan een mooie houten ombouw krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |