Gisteren heeft mn

de tegels opgehaald en zijn ze tegen het bad aangeplakt! De tegelzetter heeft de tegels ook gevoegd, ziet er echt al zooo anders uit

Nu het vloertje nog erin, gaat volgende week dinsdag gebeuren (hij had eerder geen tijd

)
Waarschijnlijk kan ik volgende week zelf weer volop aan de klus, omdat ik dan geen tentamens heb en (hopelijk!) niet hoef te leren voor herkansingen. Zou wel erg lekker zijn, want er is genoeg te doen!
Verder ben ik aan het nadenken over de inrichting, gordijnen en lampen enzo. We weten nog niet goed wat we willen, vooral de gordijnen vinden we moeilijk. (M'n

wil zelfs voorlopig het woord gordijn niet meer horen

)
We zaten in de woonkamer te denken aan een (licht)bruin rolgordijn aan de voorkant en dan nog iets van glasgordijnen ofzo. Heb bij een paar huizen in de beurt iets leuks gezien, die hebben 3 stroken glasgordijn (of inbetween) in plaats van (normaalgesproken) 2 stroken. (Ik ga even kijken of ik ergens een foto of plaatje kan vinden)
Maar dan is de vraag weer, effen of met een patroon en tot de grond of niet
Ik wil dat het praktisch is, dus overdag geen verschikkelijke binnenkijk (maar geen opgesloten gevoel) en als het donker is alles dicht kunnen doen zodat niet iedereen kan zien wat je op tv aan het kijken bent.
Wat zijn jullie ervaringen met verschillende soorten gordijnen in de woonkamer en wat vinden jullie het meest praktisch?