Het is een ex-huur huis.. we hebben het met korting van de woningbouwvereniging kunnen kopen, dus dat scheelde een hoop. Alleen is er de laatste 30 jaar niets aan gedaan, alleen ong 2 jaar geleden een nieuwe keuken in geplaatst..quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:06 schreef Alcatrash het volgende:
Is het huur of koop? Of ex-huur? Met wat investering wordt het vast prachtig!
zou je niet zeggen! Ik ben wel benieuwd wat zoiets nu nog zou moeten kosten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Alleen is er de laatste 30 jaar niets aan gedaan,
Inderdaad, maar ik ben wel benieuwd wat het gaat worden..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Yildiz het volgende:
Alweer die trap?
Wie is die vent in de spiegelquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef xEvelinex het volgende:
gevonden!
Ons badmeubeltje
[ link | afbeelding ]
Dat is natuurlijk mijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wie is die vent in de spiegel![]()
Kastenwand blijft.. hij is erg goed gebouwd en we kunnen er heel veel spullen in kwijt.. Scheelt weer een hoop kasten kopen, maar natuurlijk wordt hij wel een ander kleurtje..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef Em.ster het volgende:
Oh my, de trap weer. Die kastenwand, ga je die slopen of blijft die?
Haha ja he, echt verschrikkelijk..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef pisnicht het volgende:
"Laten we de kozijnen eens een leuk kleurtje geven. Welke kleur staat leuk bij onze houten deuren? Ah, fel-groen is mooi!"![]()
[ afbeelding ]
Het zal me niet verbazen als de huidige bewoners zichzelf ook van kant maken. Jezus, wat een kut inrichting zeg, daar zijn ze nog wel een tijdje mee zoet!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik neem aan dat de vorige bewoner inmiddels is opgenomen in een gesloten inrichting?
Ik wens je veel succes. Dit project hoor thuis in het rijtje maanlanding, afsluitdijk, palm eiland...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, als je het na 6 jaar non-stop klussen aan dat krot zat bent, kan je jezelf tenminste niet elektrokuteren in een volgelopen badkuip met een ingeplugde föhn...
De trap laat je dus zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef xEvelinex het volgende:
Ik vind jullie nogal neerslachtig doen hoor..
We gaan niet alles strippen hoor, het enigste wat echt gestript wordt is de badkamer en het toilet, de woonkamer wordt gestuuct, het zijn idd van die plakdingen Veldmuis (noemen ze tegenwoordig steenstrips)
overal komt laminaat te liggen(muv de badkamer en het toilet natuurlijk) en verder vooral alles verven
Er moet wel iets gedaan worden aan electra voor de wasmachine (zat eerst in de badkamer) en de vaatwasser, verder worden er geen rigoreuze dingen gesloopt of veranderd
Die greep/leuning aan de muur ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef pisnicht het volgende:
"Laten we de kozijnen eens een leuk kleurtje geven. Welke kleur staat leuk bij onze houten deuren? Ah, fel-groen is mooi!"![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig, nog iemand die er vertrouwen in heeft!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Oblivion het volgende:
Ligt er nou zeil in de woonkamer?
Of is dat hout?
Enne, het kan best wat worden hoor!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:01 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Gelukkig, nog iemand die er vertrouwen in heeft!haha
Oh wat jammer, ik hou erg van parketvloeren, ook als ze afgesleten zijn....quote:
Maar dat is geen zeil hoor in de woonkamer, is een gelijmde parketvloer.. Die is helemaal afgesleten, je kunt precies zien waar wel en geen meubels hebben gestaan haha dus die blijft zitten en dan gaat er een mooi laminaatje overheen. We hebben al wat uitgekozen maar ik heb nu geen foto, wordt donkerbruin (wengé ofzoiets heet die kleur dacht ik)
Ja het is wel jammer, maar hij is echt heel ver afgesleten en er is ook een stuk nieuw ingezet wat echt heel erg opvalt en lelijk is.. dus dan voor hetzelfde geld maar een mooi onderhoudsvrij laminaatje eropquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles is bijna cosmetisch!
Kan allemaal anders worden!![]()
[..]
Oh wat jammer, ik hou erg van parketvloeren, ook als ze afgesleten zijn....![]()
Waarom check je niet wat je daar nog mee kan doen?
Brrrr, laminaat...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Ja het is wel jammer, maar hij is echt heel ver afgesleten en er is ook een stuk nieuw ingezet wat echt heel erg opvalt en lelijk is.. dus dan voor hetzelfde geld maar een mooi onderhoudsvrij laminaatje erop
Als je die strips verwijderd,is de kamer 2 vierknate meter groter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef xEvelinex het volgende:
Ik vind jullie nogal neerslachtig doen hoor..
We gaan niet alles strippen hoor, het enigste wat echt gestript wordt is de badkamer en het toilet, de woonkamer wordt gestuuct, het zijn idd van die plakdingen Veldmuis (noemen ze tegenwoordig steenstrips)
overal komt laminaat te liggen(muv de badkamer en het toilet natuurlijk) en verder vooral alles verven
Er moet wel iets gedaan worden aan electra voor de wasmachine (zat eerst in de badkamer) en de vaatwasser, verder worden er geen rigoreuze dingen gesloopt of veranderd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |