Homo is alleen maar negatieve context, lesbo daarin tegen níet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het gebruik van "homo" als scheldwoord/belediging altijd zo royal sadness.Flikker snap ik nog maar homo? Waar zit de beledigende factor?
Sowieso die hele homofobe houding van veel mannen/jongens vind ik vrij prehistorisch. Waarom zijn ze er trouwens zo op gefixeerd? Vrouwen hoor je zelden een seksegenoot uitschelden voor pot/lesbo etc.
Desalniettemin vind ik dat iedereen vrij moet zijn in zijn of haar scheldwoordkeuze.
daarentegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Homo is alleen maar negatieve context, lesbo daarin tegen níet.
Oh wacht, je verbetert me. Dankje.quote:
Je schrijft homo met een hoofdletter omdat je het belangrijke personen vindt die een hoofdletter verdienen?quote:
Ik zeg toch niet dat daar iets mis mee is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Om mijn reactie nog even wat kracht bij te zetten.
Wat is er nou mooier dan twee naakte vrouwen die elkaars kut tegen elkaar aan wrijven.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is er nou mooier dan twee naakte vrouwen die elkaars kut tegen elkaar aan wrijven.
Lees de OP eens, klapjosti.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Niet mee eens. Als ik wil schelden met het woord "homo" dan doe ik dat. Straks mag "kanker" ook niet meer...
Ik zeg ook niet dat jij zegt dat daar wat mis mee is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat daar iets mis mee is.
Ik merk enkel op dat ik het fenomeen triest vind, niet dat ik het wil verbieden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gelezen, maar die dualiteit vind ik FAAL-achtig.
Interessante reactie. Kunnen meer mannen/jongens dit beamen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:48 schreef zovty het volgende:
Als andere mannen spaghetti als scheldwoord opvatten dan gebruikten mannen dat om te schelden.
Mannen die homo als scheldwoord gebruiken doen dat omdat het nou eenmaal als scheldwoord te boek staat, er zit geen diepere betekenis achter, geen verkapte homofiele/fobie. Gewoon een woord met een bepaalde functie.
Maarja, dat is natuurlijk te logisch voor een vrouwmensch.
Een afwijking hoeft toch niet per se slecht te zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:52 schreef FixYou het volgende:
Homo is een scheldwoord omdat een homo zijn slecht is. Het is een instinct. Je kan zeggen wat je wilt maar homofilie is een afwijking (ik zeg niet dat het een ziekte is). Het uiteindelijke doel is voortplanten (evolutionair gezien) en daarom is homofilie een afwijking. Ik ben trouwens niet religieus.
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het gebruik van "josti" als scheldwoord/belediging altijd zo royal sadness. debiel snap ik nog maar josti? Waar zit de beledigende factor?quote:
Josti komt van de term jostiband. Deze band wordt bezet door mensen met het Downsyndroom, zulk soort mensen hebben een achterstand in de ontwikkeling, daar zit dus de beledigende factor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:58 schreef DonJuanErnesto het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het gebruik van "josti" als scheldwoord/belediging altijd zo royal sadness. debiel snap ik nog maar josti? Waar zit de beledigende factor?
Sowieso die hele jostiefobe houding van veel fokusers vind ik vrij prehistorisch. Waarom zijn ze er trouwens zo op gefixeerd? geenstijlers hoor je zelden een medejosti uitschelden tenzij deze geen triangel kan bespelen.
Desalniettemin vind ik dat iedereen vrij moet zijn in zijn of haar scheldwoordkeuze.
DDon
Natuurlijk is er niets mis met homoseksualiteit. Het is alleen dat je als hetero zijnde, je het je het niet kan voorstellen dat er andere mannen zijn die liever aan een snikkel sabbelen dan een hete chick te batsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een afwijking hoeft toch niet per se slecht te zijn?
Onder andere, ik erger me er al langer aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:04 schreef reetveter het volgende:
Is dit na aanleiding van mijn opmerking.
Oké.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Hetero zijn sloopt toch niet gelijk je voorstellingsvermogen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:04 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets mis met homoseksualiteit. Het is alleen dat je als hetero zijnde, je het je het niet kan voorstellen dat er andere mannen zijn die liever aan een snikkel sabbelen dan een hete chick te batsen.
Misschien omdat het impliceert dat je een verwijfde poepduwer bent?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Waar zit de beledigende factor?
Homo komt van de term vuile flikker. Een vuile flikker is bezet door een andere man, deze man wordt keihard bereden van achter door een andere anaalridder, vandaar de beledigende factor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Josti komt van de term jostiband. Deze band wordt bezet door mensen met het Downsyndroom, zulk soort mensen hebben een achterstand in de ontwikkeling, daar zit dus de beledigende factor.
Dat ik hier uberhaupt op reageer.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Misschien omdat het impliceert dat je een verwijfde poepduwer bent?
Gebruik dan het woord "flikker". Dat is een verwijfde man, niet een homo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Homo komt van de term vuile flikker. Een vuile flikker is bezet door een andere man, deze man wordt keihard bereden van achter door een andere anaalridder, vandaar de beledigende factor.
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Gebruik dan het woord "flikker". Dat is een verwijfde man, niet een homo.
Je bekijkt het te rationeel, homo als woord opzich is natuurlijk niet beledigend, voor (de meeste) homo's wel te verstaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het gebruik van "homo" als scheldwoord/belediging altijd zo royal sadness.Flikker snap ik nog maar homo? Waar zit de beledigende factor?
Mannen en hun geaardheid liggen gevoeliger, mede door het hele imago wat er aan homo's kleeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Sowieso die hele homofobe houding van veel mannen/jongens vind ik vrij prehistorisch. Waarom zijn ze er trouwens zo op gefixeerd? Vrouwen hoor je zelden een seksegenoot uitschelden voor pot/lesbo etc.
Deze jongen kan het beamen:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Interessante reactie. Kunnen meer mannen/jongens dit beamen?
Homo's zijn per definitie verwijfd.. Zelfs degene die normaal praten en doen vinden het nog steeds lekker om in hun kont geneukt te worden, dat maakt je in ieder geval geen vent.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Gebruik dan het woord "flikker". Dat is een verwijfde man, niet een homo.
ja die post bevat zeker een kern van waarheid maar het woord homo kan ook gewoon gebruikt jegens verkapte homo's. het is dus een beetje en-enquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vul jij 's effe snel je leeftijd in? 'k Gok dat ie niet boven de 11 komtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Homo's zijn per definitie verwijfd.. Zelfs degene die normaal praten en doen vinden het nog steeds lekker om in hun kont geneukt te worden, dat maakt je in ieder geval geen vent.
Wat ik hierboven al zei, gebruik dan het woord flikker. Dat dekt dan meer de lading.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je bekijkt het te rationeel, homo als woord opzich is natuurlijk niet beledigend, voor (de meeste) homo's wel te verstaan.
De factor is natuurlijk de geaardheid van diegene, homo's staan gelijk aan het kontneuken, nichterig (lees: verwijft) gedrag en heerlijke stereotypen waar je niet mee geassocieerd wilt worden en dus is het beledigend om voor dat geen uitgemaakt te worden.
Buiten dat, mannen horen mannelijkheid uit te stralen en voor homo uitgemaakt worden past ook niet echt in dat plaatje.
[..]
Mannen en hun geaardheid liggen gevoeliger, mede door het hele imago wat er aan homo's kleeft.
Veelal wordt de term homo ook pas bewust gebruikt als scheldwoord op het moment dat er anderen bij aanwezig zijn is mijn ervaring.
Vrouwen die op andere vrouwen vallen ligt minder gevoelig, dat merk je alleen al in de clubs, meiden die elkaar zoenen wordt gefilmd en de foto's flitsen gezellig gedurende de tongpartij en bij jongens ligt het gevoelsmatig eerder in de trend van:, terecht of onterecht laat ik maar even in het midden.
5 handjes vol.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vul jij 's effe snel je leeftijd in? 'k Gok dat ie niet boven de 11 komt.
Onzekere testosteron-haantjes die zich denken te moeten bewijzenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Fascination het volgende:
..de meeste heteroseksuele mannen maken er zo'n punt van.
Ik denk het.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onzekere testosteron-haantjes die zich denken te moeten bewijzen.
De meeste heteroseksuele mannen vinden het dan ook een gore gedachte.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ik hierboven al zei, gebruik dan het woord flikker. Dat dekt dan meer de lading.
Waarom ligt de mannelijke geaardheid eigenlijk gevoeliger dan dat van vrouwen. Je hebt namelijk ook heel erg mannelijke vrouwen. De meeste vrouwen hebben geen moeite met homo's, de meeste heteroseksuele mannen maken er zo'n punt van.
Misschien moet je eens met andere mensen dan fokkers praten. Of andere (mannelijke) vrienden zoeken. In mijn beleving maken ver uit de meeste heterosexuele mannen er geen punt van.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Fascination het volgende:
De meeste vrouwen hebben geen moeite met homo's, de meeste heteroseksuele mannen maken er zo'n punt van.
't Is heus.quote:
Komt omdat oje moslim bent, is normaal voor jullie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met andere mensen dan fokkers praten. Of andere (mannelijke) vrienden zoeken. In mijn beleving maken ver uit de meeste heterosexuele mannen er geen punt van.
Natuurlijk is er wel iets mis met homoseksualiteit. Homo's kunnen zich toch niet voortplanten, daar gaat het al mis. En waarom heb je eigenlijk mannen EN vrouwen? Om voor het nageslacht te zorgen. Niet dat ik zoo anti-homo ben maar ik keur het wel af.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:04 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets mis met homoseksualiteit. Het is alleen dat je als hetero zijnde, je het je het niet kan voorstellen dat er andere mannen zijn die liever aan een snikkel sabbelen dan een hete chick te batsen.
Net zo iets smerigs om aan een drol te likken, die mensen worden ook door iedereen afgekraakt!
De domheidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef FixYou het volgende:
Niet dat ik zoo anti-homo ben maar ik keur het wel af.
Dat mag je niet zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef FixYou het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel iets mis met homoseksualiteit. Homo's kunnen zich toch niet voortplanten, daar gaat het al mis. En waarom heb je eigenlijk mannen EN vrouwen? Om voor het nageslacht te zorgen. Niet dat ik zoo anti-homo ben maar ik keur het wel af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
En toch is 't nogal irritant als je je eigen geaardheid continu als scheldwoord hoort gebruiken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef ikJur het volgende:
neuh meeste mannen boeit t inderdaad niet. bij mij is t meestal zo van: "hehe die gast is homo, wat een verwijfde kerel" maar verder moet ie doen en laten wat ie wil en zich vooral niks van mij aantrekken.
Nou oke misschien was m'n uitlatiing iets te overdreven, ik ken gelukkig ook heteroseksuele mannen die er geen punt van maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met andere mensen dan fokkers praten. Of andere (mannelijke) vrienden zoeken. In mijn beleving maken ver uit de meeste heterosexuele mannen er geen punt van.
So true.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is heus.
Bijna alle problemen in de wereld worden veroorzaakt door de testosteron-haantjes.
Als je het afkeurt ben je mijns inziens wel anti-homo hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef FixYou het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel iets mis met homoseksualiteit. Homo's kunnen zich toch niet voortplanten, daar gaat het al mis. En waarom heb je eigenlijk mannen EN vrouwen? Om voor het nageslacht te zorgen. Niet dat ik zoo anti-homo ben maar ik keur het wel af.
Wat ik probeer te zeggen is dat niet alle homo's dood hoeven, maar ik zie ze liever ook niet trouwen.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef FixYou het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel iets mis met homoseksualiteit. Homo's kunnen zich toch niet voortplanten, daar gaat het al mis. En waarom heb je eigenlijk mannen EN vrouwen? Om voor het nageslacht te zorgen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Och gut, Aoristus de fok-homofoob komt weer onder z'n steen vandaan gekropen.
'k Ook. Meestal zijn die wat hoger opgeleid, minder dom en vooral minder onzekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
ik ken gelukkig ook heteroseksuele mannen die er geen punt van maken.![]()
Ik viel even voor hem in. Maar waarom zou je het zo aantrekken dat homo als scheldwoord gebruikt wordt? Hangt je hele identiteit aan dat ene woordje ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Och gut, Aoristus de fok-homofoob komt weer onder z'n steen vandaan gekropen.
Volgens mij word jij dan ook nooit uitgenodigd op bruiloften waar twee homo's in 't huwelijksbootje stappen. Dus ik zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef FixYou het volgende:
Wat ik probeer te zeggen is dat niet alle homo's dood hoeven, maar ik zie ze liever ook niet trouwen.
Da's niet best, zo'n hoge pet heb ik niet van 'm op.quote:
Dank je wel, maar ik heb liever dat je voor jezelf invaltquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik viel even voor hem in. Maar waarom zou je het zo aantrekken dat homo als scheldwoord gebruikt wordt? Hangt je hele identiteit aan dat ene woordje ofzo?
Maar ben je 't met m'n klacht eens?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's niet best, zo'n hoge pet heb ik niet van 'm op.
Is je empathisch vermogen zo laag dat je je dat niet kunt indenkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik viel even voor hem in. Maar waarom zou je het zo aantrekken dat homo als scheldwoord gebruikt wordt? Hangt je hele identiteit aan dat ene woordje ofzo?
Het interesseert me geen flikker.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ben je 't met m'n klacht eens?
Oke.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het interesseert me geen flikker.
Maar om je op weg te helpen:
flik·ker
de flikker (mannelijk), de flikkers
1
(informeel) homoseksueel
betekenisverwante termen
2
(informeel) iemand die niet te vertrouwen is
betekenisverwante termen
3
kuitenflikker
betekenisverwante termen
¶ idioom
(vulgair) geen flikker
niets
iemand op zijn flikker geven
hem afranselen; hem berispen
geen flikker uitvoeren
helemaal niets doen
word je zo vaak uitgenodigd voor een homobruiloft dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef FixYou het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat niet alle homo's dood hoeven, maar ik zie ze liever ook niet trouwen.
Een kanker homo neger met rood haar en blauwe ogen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is je empathisch vermogen zo laag dat je je dat niet kunt indenken?
Stel je bent neger, en rondom hoor je continu "Jij vuile neger" als scheldwoord gebruikt worden, of je hebt ehm... rood haar, of blauwe ogen, etc etc.
Of iets wellicht vergelijkbaars: je hebt net iemand aan kanker verloren, en je hoort continu kanker-dit, kanker-dat...
Snappu?
Die moet door een hel gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:37 schreef DirkZz het volgende:
Een kanker homo neger met rood haar en blauwe ogen.
Ik kan me een hele hoop indenken, maar dat betekent niet dat ik overal medelijden mee heb.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is je empathisch vermogen zo laag dat je je dat niet kunt indenken?
Stel je bent neger, en rondom hoor je continu "Jij vuile neger" als scheldwoord gebruikt worden, of je hebt ehm... rood haar, of blauwe ogen, etc etc.
Of iets wellicht vergelijkbaars: je hebt net iemand aan kanker verloren, en je hoort continu kanker-dit, kanker-dat...
Snappu?
Vrouwen die het met vrouwen doen klinkt niet echt fout, en die man-vrouwen kun je beter gewoon zó noemen, dat zal ze meer doen denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ik hierboven al zei, gebruik dan het woord flikker. Dat dekt dan meer de lading.
Waarom ligt de mannelijke geaardheid eigenlijk gevoeliger dan dat van vrouwen. Je hebt namelijk ook heel erg mannelijke vrouwen. De meeste vrouwen hebben geen moeite met homo's, de meeste heteroseksuele mannen maken er zo'n punt van.
Wtf.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:39 schreef Nikmans het volgende:
Een meisje en een homo zijn het met elkaar eens over 'homo' als scheldwoord.
Verder roep je scheldwoorden naar mensen waarvan je hoopt dat ze zich er iets van aantrekken en zegt het dus meer over de 'ontvanger' dan over de 'uitdeler'. Desalniettemin heeft homo een nare bijklank die niet te ontkennen valt, hoe hard meneer de FOK!homo hierboven het ook probeert te ontkennen
Mja, het ligt er altijd aan op welke wijze er 'gescholden' wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik kan me een hele hoop indenken, maar dat betekent niet dat ik overal medelijden mee heb.
Ik zou dat gewoon van me afzetten, maarja. Helaas voor jou vind ik homo een veel te grappig scheldwoord, dus ik blijf het lekker gebruiken![]()
Erg negatief is de lading trouwens niet als ik het in die context gebruik, een beetje plagerig slechts. Is dat al beter?
Laatst heeft een rechter nog iemand veroordeeld die 'homo' tegen een politieagent riep.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:39 schreef Nikmans het volgende:
Een meisje en een homo zijn het met elkaar eens over 'homo' als scheldwoord.
Je leest niet helemaal goed. Uiteraard heeft iets (voor sommige mensen) een negatieve bijklank, anders werd het niet als scheldwoord gebruikt he? Dat betekent echter niet dat je je er maar bij neer moet leggen.quote:Desalniettemin heeft homo een nare bijklank die niet te ontkennen valt, hoe hard meneer de FOK!homo hierboven het ook probeert te ontkennen
en jouw omgeving weet dat ook van jou?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Nikmans het volgende:
Dennismoore is volgens mij typisch zo'n homo waarvan de hele omgeving moet weten wat zijn geaardheid is
Volgens mij zijn de hetero's in dit topic van die hetero's waarvan iedereen moet weten dat ze hetero zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Nikmans het volgende:
Dennismoore is volgens mij typisch zo'n homo waarvan de hele omgeving moet weten wat zijn geaardheid is
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Nikmans het volgende:
Ook als het gewoon plagerig is, kerels onder elkaar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, het ligt er altijd aan op welke wijze er 'gescholden' wordt.
Collega's zouden toch het eerst vriendelijk verzoek krijgen een ander woord uit te kiezen.
Ik heb hem er verder nooit over gehoord eigenlijk, terwijl ik hem in best veel topics tegenkom.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Nikmans het volgende:
Neuh, denk 't niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Wheelgunner het volgende:
Ook als het gewoon plagerig is, kerels onder elkaar?
Geaardheid is dan ook maar zelden relevant als iets dat ter sprake zou moeten komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb hem er verder nooit over gehoord eigenlijk, terwijl ik hem in best veel topics tegenkom.
Als een man te kennen geeft een bepaald vrouwelijk persoon niet aantrekkelijk te vinden vind ik de reactie "homo" nog wel grappig en niet storend. Het woord homo als scheldwoord gebruiken voor allerlei situaties, zoals wanneer iemand iets fout doet, vind ik het wel storend. Dit geeft het woord homo mijns inziens een negatieve lading en zal niet bijdragen aan de homo-acceptatie, waar het nog steeds droevig mee is gesteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dit zijn nou eenmaal het soort associaties dat dat woord oproept, en daarom is het zo populair als grappig scheldwoord.
[ afbeelding ]
Het eerste gebeurt regelmatig, het tweede zelden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als een man te kennen geeft een bepaald vrouwelijk persoon niet aantrekkelijk te vinden vind ik de reactie "homo" nog wel grappig en niet storend. Het woord homo als scheldwoord gebruiken voor allerlei situaties, zoals wanneer iemand iets fout doet, vind ik het wel storend. Dit geeft het woord homo mijns inziens een negatieve lading en zal niet bijdragen aan de homo-acceptatie, waar het nog steeds droevig mee is gesteld.
Maar goed dat ben ik he.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dit zijn nou eenmaal het soort associaties dat dat woord oproept, en daarom is het zo populair als grappig scheldwoord.
[ afbeelding ]
Hmm, niet mee eens. 'k Denk dat "homo" heel vaak als algemeen negatief scheldwoord wordt gebruikt. En zoals gezegd: dat bevordert bijvoorbeeld niet echt het zelfvertrouwen van homo's die nog uit de kast moeten komen enzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef Specularium het volgende:
Het eerste gebeurt regelmatig, het tweede zelden.
Ik denk dat dat wel meevalt, althans vergeleken acceptatie in het algemeen. Mensen zijn van nature nou eenmaal niet echt tolerant, als je een beetje afwijkt van de norm zul je dat al snel merken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als een man te kennen geeft een bepaald vrouwelijk persoon niet aantrekkelijk te vinden vind ik de reactie "homo" nog wel grappig en niet storend. Het woord homo als scheldwoord gebruiken voor allerlei situaties, zoals wanneer iemand iets fout doet, vind ik het wel storend. Dit geeft het woord homo mijns inziens een negatieve lading en zal niet bijdragen aan de homo-acceptatie, waar het nog steeds droevig mee is gesteld.
Maar goed dat ben ik he.
Het is in beide gevallen negatief, ook al is het eerste misschien minder zwaar beladen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, niet mee eens. 'k Denk dat "homo" heel vaak als algemeen negatief scheldwoord wordt gebruikt. En zoals gezegd: dat bevordert bijvoorbeeld niet echt het zelfvertrouwen van homo's die nog uit de kast moeten komen enzo.
Twee armen en twee benen zijn normaal, homoseksualiteit is eigenlijk niet zoals 't bedoeld is, wel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef Koewam het volgende:
Mensen die homoseksualiteit "afkeuren". Dat is zoiets als afkeuren dat iemand twee armen en twee benen heeft.
De natuur heeft geen 'bedoeld'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef Quir het volgende:
Twee armen en twee benen zijn normaal, homoseksualiteit is eigenlijk niet zoals 't bedoeld is, wel?
Nou nou, daar is wel wat op af te dingen. De rechter in Assen vond het bijvoorbeeld wél strafbaar: http://www.nrc.nl/binnenl(...)noemen_wel_strafbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
Volgens de Hoge Raad is homo an sich geen scheldwoord. Alleen als het kracht bij wordt gezet met bijvoeglijke naamwoorden (bijv. vieze of kanker) kan het als kwetsend worden gezien, maar ook dan moet nog naar de context worden gekeken waarin het wordt geuit.
Al met al neemt het Nederlandse strafrecht dus geen stelling tegen het gebruik van homo als scheldwoord en zie ik niet in waarom minder geleerd Nederland dat wel zou moeten doen.
Homo wel, maar fuck-je-moeder niet. Rare rechters inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, daar is wel wat op af te dingen. De rechter in Assen vond het bijvoorbeeld wél strafbaar: http://www.nrc.nl/binnenl(...)noemen_wel_strafbaar
Sowieso kunnen rechters nog wel 's ehm... een beetje vreemd tegen dingen aankijken, puur juridisch he? En da's niet altijd de enige juiste bril in alle situaties.
http://www.elsevier.nl/we(...)=43/contentid=133765
Zoals vaker had de Noorderling 't hier bij 't juiste eind en de rare Brabo nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
Homo wel, maar fuck-je-moeder niet. Rare rechters inderdaad
Ach, twee kerels die met elkaar neuken is ook erg mooi.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, (onzekere) potenrammers zijn een schande voor de superieure ras van mannen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef Gkhn het volgende:
Omdat homo's een schande zijn voor de superieure ras van mannen.
Jawel, wat denk je van voortplanting?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De natuur heeft geen 'bedoeld'.
Ik had niet anders verwacht van iemand met zo'n usernaam.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef Gkhn het volgende:
Omdat homo's een schande zijn voor de superieure ras van mannen.
Wat de HR als scheldwoord ziet hoeft natuurlijk niet overeen te komen met wat men in het dagelijks leven als scheldwoord ziet. Ik vind namelijk homo in bepaalde omstandigheden wel degelijk een scheldwoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
Volgens de Hoge Raad is homo an sich geen scheldwoord. Alleen als het kracht bij wordt gezet met bijvoeglijke naamwoorden (bijv. vieze of kanker) kan het als kwetsend worden gezien, maar ook dan moet nog naar de context worden gekeken waarin het wordt geuit.
Al met al neemt het Nederlandse strafrecht dus geen stelling tegen het gebruik van homo als scheldwoord en zie ik niet in waarom minder geleerd Nederland dat wel zou moeten doen.
HAHAHAquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van iemand met zo'n usernaam.
[..]
Wat de HR als scheldwoord ziet hoeft natuurlijk niet overeen te komen met wat men in het dagelijks leven als scheldwoord ziet. Ik vind namelijk homo in bepaalde omstandigheden wel degelijk een scheldwoord.
Als dat het enige doel is in je leven, waarom zit je nu dan niet ergens een wijf te beuken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Jawel, wat denk je van voortplanting?
Jij als vrouw zijnde heb je geen recht om mee te oordelen over de mannenras.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee, (onzekere) potenrammers zijn een schande voor de superieure ras van mannen.
Jij beoordeelt mensen op hun seksuele geaardheid?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Gkhn het volgende:
[..]
HAHAHA
Jij oordeelt mensen op hun nickname?
kkzielig. net als homo's. homo's die zich als wijven gedragen.
Je legt me woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Koewam het volgende:
[..]
Als dat het enige doel is in je leven, waarom zit je nu dan niet ergens een wijf te beuken?
En bovendien kunnen homo's ook gewoon vrouwen bevruchten (als ze dat willen, is maar 5 minuten voor nodig). Al die mensen die onvruchtbaar zijn, zijn ook 'niet zo bedoeld', en moeten maar 'normaal doen'?
Nee, op hun gedrag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij beoordeelt mensen op hun seksuele geaardheid?
Dit is een discussieforum, ik kom met argumenten en dan kom jij met dit soort argumenten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Je legt me woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb.
En je snapt verdomd goed wat ik bedoel, ga nou niet moeilijk doen.
Dat is echt onzin. Er zijn meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nee, op hun gedrag.
En homo's gedragen zich vaak als meisjes. Dan ben je het manzijn niet waardig in mijn ogen.
In jouw ogen, dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nee, op hun gedrag.
En homo's gedragen zich vaak als meisjes. Dan ben je het manzijn niet waardig in mijn ogen.
Oh god. We hebben er een met een IQ van 129.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dit is een discussieforum, ik kom met argumenten en dan kom jij met dit soort argumenten.
Waarom ben ik zo slim? Ik wil ook dom zijn. Kwam ik overal makkelijk vanaf zonder na te denken.
Homos hoeven mij ook niet op te vallenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Er zijn meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
Maar die vallen niet op als je oogkleppen op hebt.
Serieus?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Jep. het volgende:
[..]
In jouw ogen, dus.
Ik denk niet dat iemand je uberhaupt nog serieus neemt na zo'n ongelofelijke kinderachtige opmerking op Morrigan.
Niet alle homo's gedragen zich verwijfd. En dan zijn het nog niet mindere mensen, ze hebben alleen een andere smaak/gedragen zich iets anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nee, op hun gedrag.
Halo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet alle homo's gedragen zich verwijfd. En dan zijn het nog niet mindere mensen, ze hebben alleen een andere smaak/gedragen zich iets anders.!!
Ik vind Turken/Marokkanen met zulke primitieve opvattingen ook niet het manzijn waardig.
Sinds wanneer probeer ik bij iemand in 't broekje te komen als ik iemand bewust maak van 'n kinderlijke kutreply, die niks te maken heeft met de discussie? Gedraag je 's normaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:30 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Serieus?
en wie is morrigan en waarom zou ik geen opmerking tegenover dr maken?
Ik zeg in mijn ogen omdat ik niet verwacht van anderen dat ze ook die mening delen, vooral jij niet.
Probeer je btw op deze manier in dr broekje te komen?
Als t lukt verwachten we natuurlijk wel fotozzzzz
Dat het een kinderlijke reply is is joun mening. Het kan zo zijn dat ze er emotioneel van kapot is geraakt en in een hoekje zit te huilen nu. Je hoeft niemand ergens op te wijzen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef Jep. het volgende:
[..]
Sinds wanneer probeer ik bij iemand in 't broekje te komen als ik iemand bewust maak van 'n kinderlijke kutreply, die niks te maken heeft met de discussie? Gedraag je 's normaal.
Oh, en 'ff om je uit de droom te helpen, ik val niet op vrouwen. Dus hou je theorie maar bij je.
En moet je dat waardig zijn dan? Niet iedereen staat in het leven om iets te bewijzen..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nee, op hun gedrag.
Nee, je kan ook eens proberen je standpunt te beargumenteren en niet 'je hebt geen recht om over de man te oordelen, ga terug naar de keuken.' uit te blaten als je geen houvast meer hebt, als je will trollen tief je maar op.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Dat het een kinderlijke reply is is joun mening. Het kan zo zijn dat ze er emotioneel van kapot is geraakt en in een hoekje zit te huilen nu. Je hoeft niemand ergens op te wijzen.
Mja, k wist niet dat je homo was. excuus. verdere contact tussen ons zal dan ook niet aanwezig zijn.
Woo, beweer jij nu dat ik beweer dat alle homos dood moeten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
En moet je dat waardig zijn dan? Niet iedereen staat in het leven om iets te bewijzen..
de ene vent is enorm mannelijk maar sociaal verre van ontwikkeld, de ander is sociaal weer super maar loopt intellectueel wat achter, en weer een ander is op beide vlakken wel in orde maar alleen wat minder mannelijk..
Maakt dit je minder stoer/mannelijk? Vast wel. Dus?
Maakt dit je minder waardig om te leven? Ik geloof niet dat dit aan iemand is om over anderen te beslissen.
Ik gaf alleen mijn mening. Dat jij daardoor emotioneel op reageert kan ik ook niks aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Dat het een kinderlijke reply is is joun mening. Het kan zo zijn dat ze er emotioneel van kapot is geraakt en in een hoekje zit te huilen nu. Je hoeft niemand ergens op te wijzen.
Mja, k wist niet dat je homo was. excuus. verdere contact tussen ons zal dan ook niet aanwezig zijn.
Hoger.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh god. We hebben er een met een IQ van 129.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik gaf alleen mijn mening. Dat jij daardoor emotioneel op reageert kan ik ook niks aan.
hehehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef Lollerbol het volgende:
TS wil liever beschreven worden als "Persoon die van zijn sterretje liever een rondje laat maken".
Hij zegt toch niet dat dat ZIJN enige doel is? Hij zegt dat het het uiteindelijke doel is van de mens, en niet alleen de mens maar ook alle dieren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Koewam het volgende:
[..]
Als dat het enige doel is in je leven, waarom zit je nu dan niet ergens een wijf te beuken?
En bovendien kunnen homo's ook gewoon vrouwen bevruchten (als ze dat willen, is maar 5 minuten voor nodig). Al die mensen die onvruchtbaar zijn, zijn ook 'niet zo bedoeld', en moeten maar 'normaal doen'?
Voornaam: Jepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef Jep. het volgende:
[..]
Oh, en 'ff om je uit de droom te helpen, ik val niet op vrouwen. Dus hou je theorie maar bij je.
Nee, dat beweerde ik niet, maar wel fijn om te weten dat jij dat ook niet beweerdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:42 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Woo, beweer jij nu dat ik beweer dat alle homos dood moeten?
Want dat beweer ik niet. En verder ben ik het helemaal met je eens.
Weet je wat 't is, het is dat je al te stom was om blijkbaar mijn punt te zien, anders had ik 't nog een kans gegeven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hoger.
Maar 75% van de Nederlandse bevolking heeft een hogere dan jij.
Ik zie in dit topic toch maar 1 persoon met een plaatje van een haanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is heus.
Bijna alle problemen in de wereld worden veroorzaakt door de testosteron-haantjes.
Wat Koewam al eerder aangaf, ook homo's kunnen voortplanten. Ze moeten alleen dan wel seks hebben met het ander geslacht. Daarnaast heb ik nou niet het idee dat homo's een bedreiging voor de mens is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef FixYou het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat dat ZIJN enige doel is? Hij zegt dat het het uiteindelijke doel is van de mens, en niet alleen de mens maar ook alle dieren.
I rest my case.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Gkhn het volgende:
[..]
PROEST! terechtquote:
Jij kunt niet begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Halo?
Lees eens goed. Ik weet ook wel dat ze niet allemaal verwijfd zijn.
Ik heb het over de verwijfden.
snap je dat? of heb je een paint nodig?
Huh, dat is toch juist het probleem. Natuurlijk kunnen ze het wel, maar ze willen het heul nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat Koewam al eerder aangaf, ook homo's kunnen voortplanten. Ze moeten alleen dan wel seks hebben met het ander geslacht. Daarnaast heb ik nou niet het idee dat homo's een bedreiging voor de mens is.
Damn, kan je nou echt niks verzinnen en ga je daarom op de spelvauten letten?quote:
Als jij daar straks rustig van kan slapen. Mij bestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kunt niet begrijpend lezen.![]()
Kun jij ook niets aan doen.
Duurde 't lang?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef FixYou het volgende:
[..]
Voornaam: Jep
achternaam: Flip
geslacht: Man
homo!
Ik vind ze wel een belediging ja. Het zou beter zijn geweest als homo's als vrouwen waren geboren. Zij blij, wij blij, iedereen blij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, dat beweerde ik niet, maar wel fijn om te weten dat jij dat ook niet beweerde![]()
Maar ik vraag me wel af wat je wel wilt zeggen met 'homo's zijn het man-zijn niet waardig'.
Zijn die homo's in jouw ogen een belediging voor het mannelijke geslacht? Moeten ze hun titel 'man' inleveren?
Is het in jouw ogen belangrijker dat die homo's eer doen aan hun mannelijkheid, als een soort hoger doel in de eerste plaats hun bijdrage leveren om de goede naam van mannelijkheid in ere te houden, dan dat ze zichzelf zijn en zich daar gelukkig bij voelen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef Nobu het volgende:
Aangezien seks met een man zo'n beetje het smerigste is wat de gemiddelde heteroseksuele man zich kan bedenken is het woord homo meer dan genoeg scheldwoord.
En dat is erger dan wanneer mensen geen kinderen willen of onvruchtbaar zijn? Zolang de mens geen bedreigend diersoort is, moet je dit soort dingen ook niet als een probleem zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef FixYou het volgende:
[..]
Huh, dat is toch juist het probleem. Natuurlijk kunnen ze het wel, maar ze willen het heul niet.
Ik zeg ook niet dat het een probleem is, het is een afwijking. Het is evolutionair gezien niet zo bedoeld. Net zoals een vrouw evolutionair gezien niet onvruchtbaar bedoeld is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En dat is erger dan wanneer mensen geen kinderen willen of onvruchtbaar zijn? Zolang de mens geen bedreigend diersoort is, moet je dit soort dingen ook niet als een probleem zien.
Het is alleen zo dat een deel van de mensen van het vrouwelijk geslacht is en die mannenseks wel mooi (kunnen) vinden. Net zo dat veel mannen graag naar vrouwenseks kijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef Nobu het volgende:
Aangezien seks met een man zo'n beetje het smerigste is wat de gemiddelde heteroseksuele man zich kan bedenken is het woord homo meer dan genoeg scheldwoord.
Blijkbaar zijn die afwijkingen nodig, anders kwamen ze ook niet in de natuur voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef FixYou het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een probleem is, het is een afwijking. Het is evolutionair gezien niet zo bedoeld. Net zoals een vrouw evolutionair gezien niet onvruchtbaar bedoeld is.
Tuurlijk zijn er afwijkingen nodig, door afwijkingen kunnen er betere soorten onstaan, (evolutie), ik zie alleen het nut van deze afwijking niet in, (die mensen kunnen er natuurlijk niks aan doen).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn die afwijkingen nodig, anders kwamen ze ook niet in de natuur voor.
Ik kan het me niet voorstellen dat iemand er ook maar van geniet om naar 2 mannen te kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is alleen zo dat een deel van de mensen van het vrouwelijk geslacht is en die mannenseks wel mooi (kunnen) vinden. Net zo dat veel mannen graag naar vrouwenseks kijken.
volledigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vandaar dat homo vooral onder mannen een populair scheldwoord is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is alleen zo dat een deel van de mensen van het vrouwelijk geslacht is en die mannenseks wel mooi (kunnen) vinden. Net zo dat veel mannen graag naar vrouwenseks kijken.
De evolutie heeft geen bedoeling en als het slecht was voor de soort, waren we allang uitgestorven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef FixYou het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een probleem is, het is een afwijking. Het is evolutionair gezien niet zo bedoeld. Net zoals een vrouw evolutionair gezien niet onvruchtbaar bedoeld is.
Enorm vernieuwend.quote:
evolutie heeft door zijn definitie een zeer duidelijk doel/bedoeling/gevolg, namelijk voortbehoud van de soort.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
De evolutie heeft geen bedoeling en als het slecht was voor de soort, waren we allang uitgestorven.
Overigens hebben bijvoorbeeld pinguins die door twee mannetjes worden opgevoed een grotere kans om te overleven. Dus het is nog een voordeel ook.
Evolutie zorgt ook voor evenwicht wanneer er teveel van 1 soort komt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:06 schreef probeer het volgende:
[..]
evolutie heeft door zijn definitie een zeer duidelijk doel/bedoeling/gevolg, namelijk voortbehoud van de soort.
daarom zijn we ook zo geevolueerd dat sommige van ons een piemeltje hebben, en anderen een gaatje om dat piemeltje in te stoppen. en als je dat spelletje een beetje goed timed, komen er kleine soortgenoten bij.
homoseksualiteit is wel degelijk anti-evolutionair. dat betekent echter niet per definitie dat het slecht is.
Helaas begrijpen veel mensen dat niet meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:09 schreef Slander het volgende:
Homo betekent: van dezelfde soort. Dus als ik met een wijf neuk ben ik ook homo want ik doe het met dezelfde soort (alleen van een ander geslacht, maar dat is dan niet meer relevant).
ja? dus? en? whats ur point? probeer je nu te zeggen dat homos tot een andere soort behorenquote:Op woensdag 4 februari 2009 04:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Evolutie zorgt ook voor evenwicht wanneer er teveel van 1 soort komt.
Beste probeer ik probeer helemaal niets te zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:11 schreef probeer het volgende:
[..]
ja? dus? en? whats ur point? probeer je nu te zeggen dat homos tot een andere soort behoren?
maar inderdaad ja, de evolutie van elke soort zorgt voor een algemeen evenwicht. als een enkele soort daarmee zou stoppen raakt dat evenwicht verneukt.
homo komt van homoseksueel. homoseksueel betekent je aangetrokken voelen tot hetzelfde geslacht. heeft geen flikker (HAHA!) met soort te maken. duhquote:Op woensdag 4 februari 2009 04:09 schreef Slander het volgende:
Homo betekent: van dezelfde soort. Dus als ik met een wijf neuk ben ik ook homo want ik doe het met dezelfde soort (alleen van een ander geslacht, maar dat is dan niet meer relevant).
Ik geef 't op, weer 1 van de pot gerukt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:13 schreef probeer het volgende:
[..]
homo komt van homoseksueel. homoseksueel betekent je aangetrokken voelen tot hetzelfde geslacht. heeft geen flikker (HAHA!) met soort te maken. duh.
homo schreeuwt gewoon lekkerder. als je scheld met homoseksueel klinkt dat zo gay.
Prachtig voorbeeld inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:17 schreef Aoristus het volgende:
welke conclusie kunnen we daar uit herleiden?
Ik denk dat een piemeltje en een vagina toch wel ergens voor bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De natuur heeft geen 'bedoeld'.
Vrouwen worden dan ook doorgaans geen 'homo' genoemd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
wtf! leef jij in een grot ofzo?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Flikker snap ik nog maar homo? Waar zit de beledigende factor?
Hihi, potquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |