De domheidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef FixYou het volgende:
Niet dat ik zoo anti-homo ben maar ik keur het wel af.
Dat mag je niet zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef FixYou het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel iets mis met homoseksualiteit. Homo's kunnen zich toch niet voortplanten, daar gaat het al mis. En waarom heb je eigenlijk mannen EN vrouwen? Om voor het nageslacht te zorgen. Niet dat ik zoo anti-homo ben maar ik keur het wel af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
En toch is 't nogal irritant als je je eigen geaardheid continu als scheldwoord hoort gebruiken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef ikJur het volgende:
neuh meeste mannen boeit t inderdaad niet. bij mij is t meestal zo van: "hehe die gast is homo, wat een verwijfde kerel" maar verder moet ie doen en laten wat ie wil en zich vooral niks van mij aantrekken.
Nou oke misschien was m'n uitlatiing iets te overdreven, ik ken gelukkig ook heteroseksuele mannen die er geen punt van maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met andere mensen dan fokkers praten. Of andere (mannelijke) vrienden zoeken. In mijn beleving maken ver uit de meeste heterosexuele mannen er geen punt van.
So true.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is heus.
Bijna alle problemen in de wereld worden veroorzaakt door de testosteron-haantjes.
Als je het afkeurt ben je mijns inziens wel anti-homo hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef FixYou het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel iets mis met homoseksualiteit. Homo's kunnen zich toch niet voortplanten, daar gaat het al mis. En waarom heb je eigenlijk mannen EN vrouwen? Om voor het nageslacht te zorgen. Niet dat ik zoo anti-homo ben maar ik keur het wel af.
Wat ik probeer te zeggen is dat niet alle homo's dood hoeven, maar ik zie ze liever ook niet trouwen.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef FixYou het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel iets mis met homoseksualiteit. Homo's kunnen zich toch niet voortplanten, daar gaat het al mis. En waarom heb je eigenlijk mannen EN vrouwen? Om voor het nageslacht te zorgen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Och gut, Aoristus de fok-homofoob komt weer onder z'n steen vandaan gekropen.
'k Ook. Meestal zijn die wat hoger opgeleid, minder dom en vooral minder onzekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
ik ken gelukkig ook heteroseksuele mannen die er geen punt van maken.![]()
Ik viel even voor hem in. Maar waarom zou je het zo aantrekken dat homo als scheldwoord gebruikt wordt? Hangt je hele identiteit aan dat ene woordje ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Och gut, Aoristus de fok-homofoob komt weer onder z'n steen vandaan gekropen.
Volgens mij word jij dan ook nooit uitgenodigd op bruiloften waar twee homo's in 't huwelijksbootje stappen. Dus ik zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef FixYou het volgende:
Wat ik probeer te zeggen is dat niet alle homo's dood hoeven, maar ik zie ze liever ook niet trouwen.
Da's niet best, zo'n hoge pet heb ik niet van 'm op.quote:
Dank je wel, maar ik heb liever dat je voor jezelf invaltquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik viel even voor hem in. Maar waarom zou je het zo aantrekken dat homo als scheldwoord gebruikt wordt? Hangt je hele identiteit aan dat ene woordje ofzo?
Maar ben je 't met m'n klacht eens?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's niet best, zo'n hoge pet heb ik niet van 'm op.
Is je empathisch vermogen zo laag dat je je dat niet kunt indenkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik viel even voor hem in. Maar waarom zou je het zo aantrekken dat homo als scheldwoord gebruikt wordt? Hangt je hele identiteit aan dat ene woordje ofzo?
Het interesseert me geen flikker.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ben je 't met m'n klacht eens?
Oke.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het interesseert me geen flikker.
Maar om je op weg te helpen:
flik·ker
de flikker (mannelijk), de flikkers
1
(informeel) homoseksueel
betekenisverwante termen
2
(informeel) iemand die niet te vertrouwen is
betekenisverwante termen
3
kuitenflikker
betekenisverwante termen
¶ idioom
(vulgair) geen flikker
niets
iemand op zijn flikker geven
hem afranselen; hem berispen
geen flikker uitvoeren
helemaal niets doen
word je zo vaak uitgenodigd voor een homobruiloft dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef FixYou het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat niet alle homo's dood hoeven, maar ik zie ze liever ook niet trouwen.
Een kanker homo neger met rood haar en blauwe ogen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is je empathisch vermogen zo laag dat je je dat niet kunt indenken?
Stel je bent neger, en rondom hoor je continu "Jij vuile neger" als scheldwoord gebruikt worden, of je hebt ehm... rood haar, of blauwe ogen, etc etc.
Of iets wellicht vergelijkbaars: je hebt net iemand aan kanker verloren, en je hoort continu kanker-dit, kanker-dat...
Snappu?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Om mijn reactie nog even wat kracht bij te zetten.
Wat is er nou mooier dan twee naakte vrouwen die elkaars kut tegen elkaar aan wrijven.
Die moet door een hel gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:37 schreef DirkZz het volgende:
Een kanker homo neger met rood haar en blauwe ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |