Natuurlijk is er niets mis met homoseksualiteit. Het is alleen dat je als hetero zijnde, je het je het niet kan voorstellen dat er andere mannen zijn die liever aan een snikkel sabbelen dan een hete chick te batsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een afwijking hoeft toch niet per se slecht te zijn?
Onder andere, ik erger me er al langer aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:04 schreef reetveter het volgende:
Is dit na aanleiding van mijn opmerking.
Oké.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Desalniettemin vind ik dat iedereen vrij moet zijn in zijn of haar scheldwoordkeuze.
Hetero zijn sloopt toch niet gelijk je voorstellingsvermogen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:04 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets mis met homoseksualiteit. Het is alleen dat je als hetero zijnde, je het je het niet kan voorstellen dat er andere mannen zijn die liever aan een snikkel sabbelen dan een hete chick te batsen.
Misschien omdat het impliceert dat je een verwijfde poepduwer bent?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Waar zit de beledigende factor?
Homo komt van de term vuile flikker. Een vuile flikker is bezet door een andere man, deze man wordt keihard bereden van achter door een andere anaalridder, vandaar de beledigende factor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Josti komt van de term jostiband. Deze band wordt bezet door mensen met het Downsyndroom, zulk soort mensen hebben een achterstand in de ontwikkeling, daar zit dus de beledigende factor.
Dat ik hier uberhaupt op reageer.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Misschien omdat het impliceert dat je een verwijfde poepduwer bent?
Gebruik dan het woord "flikker". Dat is een verwijfde man, niet een homo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Homo komt van de term vuile flikker. Een vuile flikker is bezet door een andere man, deze man wordt keihard bereden van achter door een andere anaalridder, vandaar de beledigende factor.
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Gebruik dan het woord "flikker". Dat is een verwijfde man, niet een homo.
Je bekijkt het te rationeel, homo als woord opzich is natuurlijk niet beledigend, voor (de meeste) homo's wel te verstaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het gebruik van "homo" als scheldwoord/belediging altijd zo royal sadness.Flikker snap ik nog maar homo? Waar zit de beledigende factor?
Mannen en hun geaardheid liggen gevoeliger, mede door het hele imago wat er aan homo's kleeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Sowieso die hele homofobe houding van veel mannen/jongens vind ik vrij prehistorisch. Waarom zijn ze er trouwens zo op gefixeerd? Vrouwen hoor je zelden een seksegenoot uitschelden voor pot/lesbo etc.
Deze jongen kan het beamen:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Interessante reactie. Kunnen meer mannen/jongens dit beamen?
Homo's zijn per definitie verwijfd.. Zelfs degene die normaal praten en doen vinden het nog steeds lekker om in hun kont geneukt te worden, dat maakt je in ieder geval geen vent.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Gebruik dan het woord "flikker". Dat is een verwijfde man, niet een homo.
ja die post bevat zeker een kern van waarheid maar het woord homo kan ook gewoon gebruikt jegens verkapte homo's. het is dus een beetje en-enquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Interessante reactie. Kunnen meer mannen/jongens dit beamen?
Vul jij 's effe snel je leeftijd in? 'k Gok dat ie niet boven de 11 komtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Homo's zijn per definitie verwijfd.. Zelfs degene die normaal praten en doen vinden het nog steeds lekker om in hun kont geneukt te worden, dat maakt je in ieder geval geen vent.
Wat ik hierboven al zei, gebruik dan het woord flikker. Dat dekt dan meer de lading.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je bekijkt het te rationeel, homo als woord opzich is natuurlijk niet beledigend, voor (de meeste) homo's wel te verstaan.
De factor is natuurlijk de geaardheid van diegene, homo's staan gelijk aan het kontneuken, nichterig (lees: verwijft) gedrag en heerlijke stereotypen waar je niet mee geassocieerd wilt worden en dus is het beledigend om voor dat geen uitgemaakt te worden.
Buiten dat, mannen horen mannelijkheid uit te stralen en voor homo uitgemaakt worden past ook niet echt in dat plaatje.
[..]
Mannen en hun geaardheid liggen gevoeliger, mede door het hele imago wat er aan homo's kleeft.
Veelal wordt de term homo ook pas bewust gebruikt als scheldwoord op het moment dat er anderen bij aanwezig zijn is mijn ervaring.
Vrouwen die op andere vrouwen vallen ligt minder gevoelig, dat merk je alleen al in de clubs, meiden die elkaar zoenen wordt gefilmd en de foto's flitsen gezellig gedurende de tongpartij en bij jongens ligt het gevoelsmatig eerder in de trend van:, terecht of onterecht laat ik maar even in het midden.
5 handjes vol.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vul jij 's effe snel je leeftijd in? 'k Gok dat ie niet boven de 11 komt.
Onzekere testosteron-haantjes die zich denken te moeten bewijzenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Fascination het volgende:
..de meeste heteroseksuele mannen maken er zo'n punt van.
Ik denk het.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onzekere testosteron-haantjes die zich denken te moeten bewijzen.
De meeste heteroseksuele mannen vinden het dan ook een gore gedachte.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ik hierboven al zei, gebruik dan het woord flikker. Dat dekt dan meer de lading.
Waarom ligt de mannelijke geaardheid eigenlijk gevoeliger dan dat van vrouwen. Je hebt namelijk ook heel erg mannelijke vrouwen. De meeste vrouwen hebben geen moeite met homo's, de meeste heteroseksuele mannen maken er zo'n punt van.
Misschien moet je eens met andere mensen dan fokkers praten. Of andere (mannelijke) vrienden zoeken. In mijn beleving maken ver uit de meeste heterosexuele mannen er geen punt van.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Fascination het volgende:
De meeste vrouwen hebben geen moeite met homo's, de meeste heteroseksuele mannen maken er zo'n punt van.
't Is heus.quote:
Komt omdat oje moslim bent, is normaal voor jullie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met andere mensen dan fokkers praten. Of andere (mannelijke) vrienden zoeken. In mijn beleving maken ver uit de meeste heterosexuele mannen er geen punt van.
Natuurlijk is er wel iets mis met homoseksualiteit. Homo's kunnen zich toch niet voortplanten, daar gaat het al mis. En waarom heb je eigenlijk mannen EN vrouwen? Om voor het nageslacht te zorgen. Niet dat ik zoo anti-homo ben maar ik keur het wel af.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:04 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets mis met homoseksualiteit. Het is alleen dat je als hetero zijnde, je het je het niet kan voorstellen dat er andere mannen zijn die liever aan een snikkel sabbelen dan een hete chick te batsen.
Net zo iets smerigs om aan een drol te likken, die mensen worden ook door iedereen afgekraakt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |