Prachtig voorbeeld inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:17 schreef Aoristus het volgende:
welke conclusie kunnen we daar uit herleiden?
Ik denk dat een piemeltje en een vagina toch wel ergens voor bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De natuur heeft geen 'bedoeld'.
Vrouwen worden dan ook doorgaans geen 'homo' genoemd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is alleen zo dat een deel van de mensen van het vrouwelijk geslacht is en die mannenseks wel mooi (kunnen) vinden. Net zo dat veel mannen graag naar vrouwenseks kijken.
wtf! leef jij in een grot ofzo?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Flikker snap ik nog maar homo? Waar zit de beledigende factor?
Desalniettemin vind ik dat iedereen vrij moet zijn in zijn of haar scheldwoordkeuze.
Hihi, potquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het gebruik van "homo" als scheldwoord/belediging altijd zo royal sadness.Flikker snap ik nog maar homo? Waar zit de beledigende factor?
Sowieso die hele homofobe houding van veel mannen/jongens vind ik vrij prehistorisch. Waarom zijn ze er trouwens zo op gefixeerd? Vrouwen hoor je zelden een seksegenoot uitschelden voor pot/lesbo etc.
Desalniettemin vind ik dat iedereen vrij moet zijn in zijn of haar scheldwoordkeuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |