Nou nou, daar is wel wat op af te dingen. De rechter in Assen vond het bijvoorbeeld wél strafbaar: http://www.nrc.nl/binnenl(...)noemen_wel_strafbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
Volgens de Hoge Raad is homo an sich geen scheldwoord. Alleen als het kracht bij wordt gezet met bijvoeglijke naamwoorden (bijv. vieze of kanker) kan het als kwetsend worden gezien, maar ook dan moet nog naar de context worden gekeken waarin het wordt geuit.
Al met al neemt het Nederlandse strafrecht dus geen stelling tegen het gebruik van homo als scheldwoord en zie ik niet in waarom minder geleerd Nederland dat wel zou moeten doen.
Homo wel, maar fuck-je-moeder niet. Rare rechters inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, daar is wel wat op af te dingen. De rechter in Assen vond het bijvoorbeeld wél strafbaar: http://www.nrc.nl/binnenl(...)noemen_wel_strafbaar
Sowieso kunnen rechters nog wel 's ehm... een beetje vreemd tegen dingen aankijken, puur juridisch he? En da's niet altijd de enige juiste bril in alle situaties.
http://www.elsevier.nl/we(...)=43/contentid=133765
Zoals vaker had de Noorderling 't hier bij 't juiste eind en de rare Brabo nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
Homo wel, maar fuck-je-moeder niet. Rare rechters inderdaad
Ach, twee kerels die met elkaar neuken is ook erg mooi.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Om mijn reactie nog even wat kracht bij te zetten.
Wat is er nou mooier dan twee naakte vrouwen die elkaars kut tegen elkaar aan wrijven.
Nee, (onzekere) potenrammers zijn een schande voor de superieure ras van mannen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef Gkhn het volgende:
Omdat homo's een schande zijn voor de superieure ras van mannen.
Jawel, wat denk je van voortplanting?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De natuur heeft geen 'bedoeld'.
Ik had niet anders verwacht van iemand met zo'n usernaam.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef Gkhn het volgende:
Omdat homo's een schande zijn voor de superieure ras van mannen.
Wat de HR als scheldwoord ziet hoeft natuurlijk niet overeen te komen met wat men in het dagelijks leven als scheldwoord ziet. Ik vind namelijk homo in bepaalde omstandigheden wel degelijk een scheldwoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
Volgens de Hoge Raad is homo an sich geen scheldwoord. Alleen als het kracht bij wordt gezet met bijvoeglijke naamwoorden (bijv. vieze of kanker) kan het als kwetsend worden gezien, maar ook dan moet nog naar de context worden gekeken waarin het wordt geuit.
Al met al neemt het Nederlandse strafrecht dus geen stelling tegen het gebruik van homo als scheldwoord en zie ik niet in waarom minder geleerd Nederland dat wel zou moeten doen.
HAHAHAquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van iemand met zo'n usernaam.
[..]
Wat de HR als scheldwoord ziet hoeft natuurlijk niet overeen te komen met wat men in het dagelijks leven als scheldwoord ziet. Ik vind namelijk homo in bepaalde omstandigheden wel degelijk een scheldwoord.
Als dat het enige doel is in je leven, waarom zit je nu dan niet ergens een wijf te beuken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Jawel, wat denk je van voortplanting?
Jij als vrouw zijnde heb je geen recht om mee te oordelen over de mannenras.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee, (onzekere) potenrammers zijn een schande voor de superieure ras van mannen.
Jij beoordeelt mensen op hun seksuele geaardheid?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Gkhn het volgende:
[..]
HAHAHA
Jij oordeelt mensen op hun nickname?
kkzielig. net als homo's. homo's die zich als wijven gedragen.
Je legt me woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Koewam het volgende:
[..]
Als dat het enige doel is in je leven, waarom zit je nu dan niet ergens een wijf te beuken?
En bovendien kunnen homo's ook gewoon vrouwen bevruchten (als ze dat willen, is maar 5 minuten voor nodig). Al die mensen die onvruchtbaar zijn, zijn ook 'niet zo bedoeld', en moeten maar 'normaal doen'?
Nee, op hun gedrag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij beoordeelt mensen op hun seksuele geaardheid?
Dit is een discussieforum, ik kom met argumenten en dan kom jij met dit soort argumenten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Je legt me woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb.
En je snapt verdomd goed wat ik bedoel, ga nou niet moeilijk doen.
Dat is echt onzin. Er zijn meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nee, op hun gedrag.
En homo's gedragen zich vaak als meisjes. Dan ben je het manzijn niet waardig in mijn ogen.
In jouw ogen, dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nee, op hun gedrag.
En homo's gedragen zich vaak als meisjes. Dan ben je het manzijn niet waardig in mijn ogen.
Oh god. We hebben er een met een IQ van 129.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dit is een discussieforum, ik kom met argumenten en dan kom jij met dit soort argumenten.
Waarom ben ik zo slim? Ik wil ook dom zijn. Kwam ik overal makkelijk vanaf zonder na te denken.
Homos hoeven mij ook niet op te vallenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Er zijn meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
Maar die vallen niet op als je oogkleppen op hebt.
Serieus?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Jep. het volgende:
[..]
In jouw ogen, dus.
Ik denk niet dat iemand je uberhaupt nog serieus neemt na zo'n ongelofelijke kinderachtige opmerking op Morrigan.
Niet alle homo's gedragen zich verwijfd. En dan zijn het nog niet mindere mensen, ze hebben alleen een andere smaak/gedragen zich iets anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nee, op hun gedrag.
Halo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet alle homo's gedragen zich verwijfd. En dan zijn het nog niet mindere mensen, ze hebben alleen een andere smaak/gedragen zich iets anders.!!
Ik vind Turken/Marokkanen met zulke primitieve opvattingen ook niet het manzijn waardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |