Miss_S komt toch niet. Ze zit ons gewoon te stangenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, ze heeft nog 2 maanden om te bewijzen dat ze veranderd is en straks zitten jullie keigezellig te beppen op de meet. BFF!
Nou, ik weet het niet hoor. Maar het is wel heel stoer als ze durft!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Miss_S komt toch niet. Ze zit ons gewoon te stangen
Neem die van mij ook even mee, wil je?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga zometeen trainen. Ga die parasieten/virussen/bacterieen lekker doodstoven door mn inspanning.
Hey meisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
zow, laatste kipmeuk ligt in de grillpan en dan nog even één wrap eten![]()
maar het staat heel interessant natuurlijk, om je te melden..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
Nee die komt echt niet![]()
Dit deed ze de vorige keer namelijk ook
Omdat je het zo lief vraagt (en dan kan ik jou de schuld geven als ik morgen alsnog ziek op bed moet blijvenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem die van mij ook even mee, wil je?
Oh, zal ik me dan ook maar melden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
maar het staat heel interessant natuurlijk, om je te melden..
Ja maar nu wil ze laten zien dat ze in het echt toch heel aardig is. Ze heeft iets te bewijzen, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
Nee die komt echt niet![]()
Dit deed ze de vorige keer namelijk ook
Vroeg ik het lief dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt (en dan kan ik jou de schuld geven als ik morgen alsnog ziek op bed moet blijven)
Ik heb SHE gelaft, ik doe om de dag Evy en ik heb voor het eerst in mn leven eierkoeken in huis. En nu moet ik nóg meer doen om er bij te horen?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar het staat heel interessant natuurlijk, om je te melden..
Nee, dit doet ze omdat ze aandacht wilquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar nu wil ze laten zien dat ze in het echt toch heel aardig is. Ze heeft iets te bewijzen, zeg maar.
Dus ik moet het allemaal nog zien. Anders starten we ff een poll ofzo
.
Ik zou iig nooit met zo'n insteek naar een meet gaan, maar ergens snap ik ook wel weer dat ze toch graag wil integreren hier en zich er niet bij neer kan leggen dat het gewoon niet lukt.
Kwak je blog blijft stoer dus niet stoppen met schrijven en vooral foto's plaatsen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef kwakveense het volgende:
joehoe, ik meld me hier ook maar weer even. jongens t wil echt niet vandaag. getver. ik mag pas weer posten als ik nog twee brieven getranscribeerd heb. *deal*
Oh dan moet ik me ook nog even melden daarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen dán hoor je er echt bij
Negatievelingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, dit doet ze omdat ze aandacht wilEn omdat ze weet dat iedereen zich er druk om maakt. Gewoon niet doen dus.
Whehehe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Drie op een rij, hoezee gewoon omdat het kan
Viktator you ruined it!![]()
Er zijn ook postkantoren die tot 21:00 uur open zijn. Maar dan moet je miss wel een stukje fietsenquote:
Ik kan overgeven als ik m'n buikspieren heel hard aanspanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef conleche het volgende:
Ik ga hier niet zeggen hoe het moet, je wilt geen cursus overgeven geven, maar ik kan het wel. Ik was een keer zo misselijk van iets en ik kon ook nooit overgeven en ik heb toen van iemand een trucje geleerd en nu kan ik het wel. En zo twee keer per jaar, als ik echt heul misselijk ben van iets. (meestal iets te doen met een wat verminderd matig gebruik van alcohol) pas ik het toe.
Mja, ik zoek wel even. En ik moet ook nog een boodschappenlijstje maken en koken. Pff..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn ook postkantoren die tot 21:00 uur open zijn. Maar dan moet je miss wel een stukje fietsen.
Maar je woont in fucking Amsterdam, dus er is vást wel iets.
Als ik dat doe, zeggen al mijn botten/gewrichten rond mijn heup/onderrug krakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan overgeven als ik m'n buikspieren heel hard aanspanEn wat is jouw trucje??
Fijn voor jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef Miss_S het volgende:
Zometeen maar eens teruglezen want zal vast heel interessant zijn
Maar moest aan jullie denken toen ik net een mailtje kreegmijn cijfer voor beschrijvende statistiek: 6, en ja ben gewoon heel blij ermee
De enige remedie bij mij is voedselvergiftiging of gewoon heel veel drankquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Met je buik over een schommel heen hangen wil ook nog wel eens helpen als je wilt overgeven.
Niet dat ik dat de laatste jaren nog gedaan heb hoor, maar dat herinner ik me van vroeger.
Sounds zalig. Behalve die worteltjes danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De enige remedie bij mij is voedselvergiftiging of gewoon heel veel drank
En wij zijn natuurlijk ook wel een ultiem toffe groep, logisch dat men erbij wil horen![]()
Ik ga ook zometeen eten: aardappeltjes uit de oven met zeezout en rozemarijn, met kippevleugeltjes en doperwtjes/worteltjes
Is het zo gênantquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, wij sliepen in een guesthouse in Mosselbaai, en dat werd gerund door een wat ouder Afrikaans echtpaar dat elkaar papa en mama noemdeZij echt zo'n gezette kletskous, hij een wat meer introverte kabouter-ploplookalike.
Zo schattig
Hoe mijn meneer en ik elkaar noemen, dat ga ik dus mooi niet op fok zetten
Het spijt me PF maar daar zit je dus wel fout meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Miss_S komt toch niet. Ze zit ons gewoon te stangen
Thanks, en Vik jij bent ook gewoon veel slimmer maar ik had het hier echt moeilijk mee dus ben blij dat ik het gehaald hebquote:
Met de groente had ik geen inspiratiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sounds zalig. Behalve die worteltjes dan.
Oké, dat dacht ik! Spannend, ik ben heel erg benieuwd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het spijt me PF maar daar zit je dus wel fout mee
Nah, zo bedoelde ik het niet. Zat een beetje te pestenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks, en Vik jij bent ook gewoon veel slimmer maar ik had het hier echt moeilijk mee dus ben blij dat ik het gehaald heb
Gaat vast snel genoeg weer overquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Jullie kunnen écht niet ophouden over Miss_s hè
die 2equote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Mark noemt mij 'moppie poppie' of 'schatje patatje'. In mijn verdediging: dat zegt 'ie ook tegen de katjes.
Nou als je over het algemeen kijkt ben je toch echt wel gewoon slimmer hoor als je punten zo hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah, zo bedoelde ik het niet. Zat een beetje te pesten.
Ik ben niet zozeer slimmer, hoor. Ik heb ongelooflijk veel tijd in dat vak gestoken destijds.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
meh.
nu zit ik vol en moet ik meteen fietsen naar het kartcentrumfijne avond
wat azijn erbij gedaan, en het is niet echt héél lekker geworden helaas, maar wel minder taai, dát welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar Miss_S in het echt en ik vermoed zelfs dat ik haar in het echt best aardig ga vinden
Moooooooo, hoe had jij je stoofvlees nou nog gered van de week? Ik ga het maar gewoon eten, na vier uur pruttelen, maar ik had het toch ietsje zachter verwacht nog
Heul welquote:
Er moet altijd iets zuurs bij. Een oom van mijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar Miss_S in het echt en ik vermoed zelfs dat ik haar in het echt best aardig ga vinden
Moooooooo, hoe had jij je stoofvlees nou nog gered van de week? Ik ga het maar gewoon eten, na vier uur pruttelen, maar ik had het toch ietsje zachter verwacht nog
Nee. Niet alles.quote:
Ik denk ook dat het irl best gezellig gaat wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
had al tomatenpuree en zulks erbij en het was goulash, geen echt stoofvlees als in 'stoofvlees' als gerecht zelf, zeg maarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er moet altijd iets zuurs bij. Een oom van mijnwrijft stoofvlees altijd in met kiwi voordat hij het gaat stoven, dan wordt het lekker mals! En dan lang laten pruttelen.
Zelf hou ik er overigens niet van.
Essay staat al openquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie vorige topic overigens voor antwoord op je vraag![]()
Kart ze, MoBloquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had al tomatenpuree en zulks erbij en het was goulash, geen echt stoofvlees als in 'stoofvlees' als gerecht zelf, zeg maar
nu ga ik écht zo maar 's weg
Roep dat nou niet te hardquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het irl best gezellig gaat worden.
Ze kan de ""-smiley irl niet gebruiken iig
.
Is die vervelend?.....nu durf ik hem niet meer te gebruiken. Tof dat je trouwens voor statistiek gekozen hebt, ik vind het in principe wel leuk maar het wil niet echt lukken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het irl best gezellig gaat worden.
Ze kan de ""-smiley irl niet gebruiken iig
.
Ja, als jij hem gebruikt is 'ie vervelend, want je gebruikt hem vaak als je een kutopmerking gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is die vervelend?.....nu durf ik hem niet meer te gebruiken. Tof dat je trouwens voor statistiek gekozen hebt, ik vind het in principe wel leuk maar het wil niet echt lukken.
En Greys of je me in het echte leven aardig zou vinden weet ik niet, maar in ieder geval aardiger dan hier dat weet ik zeker
Dan is het wel handig om te doen jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En statistiek was handig, omdat ik met SPSS moest werken voor m'n scriptie en geen zin had om steeds bij de professor te gaan lopen zeuren. Als je geen statistiek gehad hebt, snap je niet veel van wat je precies doet in SPSS.
Ik maak geen kutopmerkingen meer, mag ik hem dan weer gebruiken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, als jij hem gebruikt is 'ie vervelend, want je gebruikt hem vaak als je een kutopmerking gemaakt hebt.
En statistiek was handig, omdat ik met SPSS moest werken voor m'n scriptie en geen zin had om steeds bij de professor te gaan lopen zeuren. Als je geen statistiek gehad hebt, snap je niet veel van wat je precies doet in SPSS.
Het is een beetje een hysterische smileyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik maak geen kutopmerkingen meer, mag ik hem dan weer gebruiken?
En SPSS is wel leuken dan is statistiek wel erg handig inderdaad
Als ik voor een verbod voor smileys zou mogen kiezen zouden het deze zijn:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is een beetje een hysterische smiley![]()
Maar natuurlijk, alsof er opeens een verbod is op sommige smileys isNou ja, alleen deze: >>>
fellatio smiley
Mijn favoriet is:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:21 schreef P.F het volgende:
Mijn favoriete smiley is:en
en deze
ook wel
En deze soms
Sorry
Hoezo zou dat niet mogen dan? Tuurlijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef mspoez het volgende:
Op 4 april zijn mijn kindjes bij hun papa. Mag ik me nog aanmelden?
alles staat bij elkaar maar is op de site netjes uitgesplitst. Maar een zakje chips als ontbijt bedoel je neem ik aan nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je wil aankomen moet je toch minstens ontbijten en lunchen...
2 bolletjes en een zakje chips waren samen je ontbijt en lunch - niet goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
alles staat bij elkaar maar is op de site netjes uitgesplitst. Maar een zakje chips als ontbijt bedoel je neem ik aan niet
Tsja i knowquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
2 bolletjes en een zakje chips waren samen je ontbijt en lunch - niet goed.
Maar.... Bolletje is MIJN koosnaampje voor jouquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Is het zo gênant?
Mijn vriendje noemt mij popje of bolletje.
Ik ben niet zo goed met koosnaampjes
En DaD, intussen al een ander maaltje gevonden dan je vent?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb honger maar m'n vriend komt pas over iets meer dan een uur thuis..
Ja bedanktquote:
Ik heb wel wat beters te doen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o wie wil mn nek/schouder masseren?
Dude! Ik ben druk door het huis aan het rennen, op zoek naar Het Pilateshemdjequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude! Ik ben druk door het huis aan het rennen, op zoek naar Het Pilateshemdje
Straks is het daar hartstikke koud, dan sta ik te vernikkelen in mijn hemdjeToch ook maar een hoodie mee, dan....
Wat een stress
Pilates is meestal op blote voetjes anders glij je uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, ik ben helemaal aan het stressen over die pilatesles (over een uur). Wat moet ik aan? Hip, maar niet modepopperig? Moet ik op blote voeten? (moet ik in dat geval mijn teennagels nog lakken?) Zo niet, wat voor schoenen moet ik aan? Heb ik wel het juiste matje?
En vooral: ga ik niet af als een gieter omdat ik zo stijf als een plank ben?
quote:
Waarom eet je dan zo onwijs veel onder je onderhoudsniveau? Rond de 1500 zou je dus ook afvallen en ik heb de foto's gezien. Je bent zo onwijs mooi!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:07 schreef Sugar het volgende:
Via die berekening bedoel je, DML?
19nogwat was het dan.
Dit is een antwoord waar ik op gehoopt had want je geeft aan dat 1500 een prima optie is, dat je alleen geestelijk je daar nog even toe moet zetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:27 schreef Sugar het volgende:
Dizzy Miss Lizzy, ik vind het wel heel lief dat je me mooi noemt! Ik durf inderdaad nog niet zo goed richting standaard 1500, ik ben bang om weer aan te komen. Maar je hebt gelijk dat ik dat wel zou kunnen doen, als ik nu tevreden ben. En eigenlijk denk ik dat ik het zo prima kan vinden.
Maar het is wel een soort enge stap om te gaan opbouwen, vind ik. Hoewel je natuurlijk ook weer terug kunt dan. It's all in my mind.
*geshockeerd is*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:29 schreef Sugar het volgende:
Oh enne, waar komt jouw nick (en sig of onder-je-nickname-ding) vandaan?
Dat zei ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
*geshockeerd is*
The Beatles
Volgende x gewoon histerisch gaan gillen en wild om je heen slaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Nou, er was één defecte trein tussen Utrecht en Bunnik. En vervolgens had ik de trein van zeven uur in plaats van kwart over vijf. En ik ga niet eens richting Bunnik.
![]()
En binnen die tijd ongeveer 8 keer heen en weer gestuurd tussen perron 5 en 12. *sigh*
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef conleche het volgende:![]()
![]()
En we hebben en T en we hebben een V en we hebben een P!!!!
TVP!!!!![]()
![]()
Veel plezier! Het wijst zich vast allemaal vanzelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
Goed. *diepe zucht* Ik pak mijn spullen en ik ga!
Ah wel nee joh. Het is een vrij onbekend nummer van ze.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Sugar het volgende:
Ja, suf! Ik ken dat liedje dus alleen maar van een voorstelling met live band en ik dacht zomaar dat het van hun zelf was!Ik schaam me diep!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
TJ steunt tot tien uur alles wat Almelo is!!
Goed Nieuws!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh oh oh, trouwens mijn proeftijd eindigt a.s. zondag en ik mag blijven. Graag zelfs want er waren alleen maar positieve punten![]()
Dus geen herhaling van het scenario van de vorige werkgever.
Ik heb mezelf daarom deze tas kado gedaan:
[ afbeelding ]
Die eerste is alleen irritant als hij wordt gebruikt om de vermoorde onschuld te kunnen spelen nadat je een kutopmerking maakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wist ik niet dat diteen irritante smilie is. Deze
is veel erger dacht ik altijd.
Langzaam aan opbouwen, daarom opperde ik 1500 maar uiteindelijk moet je gewoon je onderhoudsniveau gaan eten natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Lieve Sugar, ik denk dat DML gelijk heeft. Sterker nog, ik ben zo bang dat als je zo weinig blijft eten je metabolisme aan gort gaat en je je hele leven op dieet moet.
Je bent zo mooi nu. Niets meer aan doen! Anders raak je kont en tieten kwijt en dat zou zonde zijn! Op gewicht blijven is al moeilijk genoeg.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wist ik niet dat diteen irritante smilie is. Deze
is veel erger dacht ik altijd.
Ik ook niet hoor, maar het had iets met de spaarstand te maken geloof ik (en jojo-en). Kortgezegd: ik heb de klok wel horen luiden,maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Sugar het volgende:
Maar Tink, dan zou ik toch allang mijn hele leven op dieet moeten, want ik heb in het verleden een veel langere tijd veel en veel minder gegeten?
Ik weet niet hoe dat werkt, maar wil er zeker wel voor waken.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Last time I checked was ik nog steeds een vrouw heur
Als je het maar langzaam opbouwt moet je best meer kunnen eten dan je nu doet. Uitendelijk moet je toch echt naar een hoger niveau want op den duur is het gewoon heel moeilijk om met zo weinig eten toch alle voedingsstoffen binnen te krijgen die je lichaam nodig heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Sugar het volgende:
Maar Tink, dan zou ik toch allang mijn hele leven op dieet moeten, want ik heb in het verleden een veel langere tijd veel en veel minder gegeten?
Volgens mij, als je ècht een langere tijd te weinig hebt gegeten, gaat je spijsvertering wel trager werken. Je kan het echt om zeep helpen met crashdiëten. (Ahornsiroopdieet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Sugar het volgende:
P.F. De enige echte fellatio smiley isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is een beetje een hysterische smiley![]()
Maar natuurlijk, alsof er opeens een verbod is op sommige smileys isNou ja, alleen deze: >>>
fellatio smiley
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef freud het volgende:
P.F. De enige echte fellatio smiley is...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die komt eventueel 9 maanden later (als
uitmondt in
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef Sugar het volgende:
[..]
En DaD, intussen al een ander maaltje gevonden dan je vent?![]()
Nou daar wil ik best even voor mee bidden. Mèn, wat een tijdstip!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Sugar het volgende:
Dank.
Ik ga bidden dat het niet weer 5.35 is morgenvroeg.![]()
![]()
Aggos. Als de jongste 4 is kan je weer uitslapen! Echt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Sugar het volgende:
Dank.
![]()
Toen was ik al aan het werkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Sugar het volgende:
Dank.
![]()
Pff, dan kan ik nog zeker 10 minuten slapenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Sugar het volgende:
Dank.
![]()
Ik moest boodschappen doen en zo nog koken. Vandaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar heb je die schop aan verdiend dan?
Ja.. Maar hij kwam er opeens meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar.... Bolletje is MIJN koosnaampje voor jou
Ahw PFjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:50 schreef P.F het volgende:
Uhw. Alleen wonen is stom. Bah
En boodschappen doen ook
En alles is stom.
Maar energiebesparend. Kosten van elektra voor keuken worden verdeeld over de huurders neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
O en de mensen die het licht in de keuken de hele tijd uitdoen zijn vervelend. Weet je hoe ongezellig
Weet je hoe energiebesparend!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
O en de mensen die het licht in de keuken de hele tijd uitdoen zijn vervelend. Weet je hoe ongezellig
waarom gooien je huisgenoten etensresten naa rje? of was dat op straat??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
En ik werd net bekogelt met etensresten en alles was al stom![]()
En geen fluitketel/water kokerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef kwakveense het volgende:
bakjes doen t ook! ik drink weleens uit bakjes als al mn glazen vies zijn
Alles goei hier hoor! Ik ben alleen geradbraakt, ik moest om half 10 in het AMC zijn voor mijn eigen fysieke checkup voor mijn operatie (niks bijzonders, gewoon bloeddruk meten en zulks), en dus om kwart voor 8 weg hier, toen daarna met de metro naar A'dam CS en met de stoptrein naar Beverwijk...toen bij mama geweest die wonderwel een stukkie beter dan zondag was, hoewel behoorlijk stoned van de morfine, (ze zei tegen iemand door de telefoon dat ze op de "Laptopweg" woondequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou daar wil ik best even voor mee bidden. Mèn, wat een tijdstip!
Verder ga ik er ook vandoor. Al vraag ik mij wel nog af hoe het met Viev en haar mama is? Ik dacht net haar icoontje voorbij te zien komen.
Wat ga je zo eten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef P.F het volgende:
En een epileeractie van m'n handen door de kookpit.Koken voor de lol is veel toffer
Mja..
Geniet er maar vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef P.F het volgende:
Uhw.. ik bak een ei en kook rijst.. weet niet echt verder,,
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geniet er maar van.
Bah. Ik kan geen dingen leren die ik NIET boeiend vind en absoluut niet wil weten. Hik nu al anderhalve dag aan tegen huiswerk voor een vak, dat ik nu al vreselijk vind. En het is lastig. Dus ik heb een probleem morgen, want nu eigenlijk geen tijd meer.
Ik ken dat eerste dat had ik de eerste dagen toen ik op kamers woonde ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
[..]Ik kan wel koken maar ik heb hier geen spullen of inspiratie. En ik weet alleen maar dure recepten
Vakken. Meervoud. 2 vd 3 voor komend halfjaar. Alleen maar natuurkunde. De onderwerpen waar ik op de middelbare school al een hekel aan had. Zit hier nu een beetje wanhopig te worden. Hoe kan je na 1 dag nieuwe periode er al zo genoeg van hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
[..]Ik kan wel koken maar ik heb hier geen spullen of inspiratie. En ik weet alleen maar dure recepten
Wel vak is dat dan?
Ik zou total loss in bad in slaap zijn gevallen. Sterke dame ben jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Alles goei hier hoor! Ik ben alleen geradbraakt, ik moest om half 10 in het AMC zijn voor mijn eigen fysieke checkup voor mijn operatie (niks bijzonders, gewoon bloeddruk meten en zulks), en dus om kwart voor 8 weg hier, toen daarna met de metro naar A'dam CS en met de stoptrein naar Beverwijk...toen bij mama geweest die wonderwel een stukkie beter dan zondag was, hoewel behoorlijk stoned van de morfine, (ze zei tegen iemand door de telefoon dat ze op de "Laptopweg" woonde) en komedie spelen kon ze ook nog, toen haar vriend binnenkwam ging ze snel extra zielig kijken om weer vanalles los te peuteren
.Gelukkig kunnen we nog lachen samen! Toen kreeg ik een heel lief smsje van Greys en daarna ging ik de hele route weer terug..om 18.15 was ik weer in Zeist en toen heb ik mini opgehaald, eten gegeven, gebadderd en nu ben ik zo gaar als een klontje
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhhhh jij ook al!? Heb ik iedereen gek gemaakt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef mspoez het volgende:
Truste meisjes. Tot morgen!
sprak zij met een mond vol manna
Top!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh jij ook al!? Heb ik iedereen gek gemaakt?
Ik heb ook nog. Maar ik pak het niet. Ik doe... het... NIET!
Ja he! Ik reed vanmiddag in de trein langs Bloemendaal en ik zag al een Puppel-Woodstock-Meet voor mijn geestesoog (datzelfde geestesoog waarin ik 10 kilo lichter ben, maar soitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Jemig Viev, je hebt er weer een aardig dagje op zitten!
Lekker nog ff met de voetjes omhoog, slaapt Mini al lekker?
En we gaan snel weer iets gezelligs doen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bink en Borie zijn er ook gék op!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef mspoez het volgende:
Ik heb het altijd in huis, kindjes zijn er gek op. Goede smoes he?
Oh jippie! Geshinede onderdelen van gemotoriseerde toestanden! Die van mij was erg trots op zijn geshinede wieldoppen en bumpers ("Tof he, zo'n oude auto met al dat chroom, zo maken ze ze niet meer tegenwoordig!"). Hij glom zelf nog harder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he! Ik reed vanmiddag in de trein langs Bloemendaal en ik zag al een Puppel-Woodstock-Meet voor mijn geestesoog (datzelfde geestesoog waarin ik 10 kilo lichter ben, maar soit).
Ik heb heel veel zin in ombekommerde lol en vooral ZON.
Oh, en mijn vriendje is zo lief, gisteren kwam ik 's ochtends thuis van mijn sleepover en toen had hij mijn hele keuken gereorganiseerd en mijn sink geshined.
Voor straf moest ik wel 's avonds verhalen over zijn geshinede motor-onderdelen aanhoren.
Hoezo niet? Anti aanbak is toch fijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef P.F het volgende:
Mijn nieuwe pan heeft een een of andere nare anti aanbak laagHoe moet ik daar nu weer in bakken?? Bakt voor geen meter
okok, kleine antidepressiva post:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef P.F het volgende:
O wat ben ik triest als ik dit zo terug lesSorry
Tijdelijk dipjeIk word meteen vrolijk van al die triestheid
Het wordt niet bruinquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoezo niet? Anti aanbak is toch fijn?
Dat maakt het niet minder sweeeetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
Voor straf moest ik wel 's avonds verhalen over zijn geshinede motor-onderdelen aanhoren.
Euh, hij is thuis aan het fresen (of frezen?) (wat is dat eiks?) maar het enige wat ik weet is dat ie het ergens heeft laten doen en het 2 maanden duurde voordat ie het op kon halen en vervolgens een spontaan orgasme kreeg van de shinyness, en zelfs voor en na-foto's heeft gemaakt die ik steeds naast elkaar moest leggen van hem en dan "OOOH"en "AAAH" roepenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink en Borie zijn er ook gék op!
Denk ik!
[..]
Oh jippie! Geshinede onderdelen van gemotoriseerde toestanden! Die van mij was erg trots op zijn geshinede wieldoppen en bumpers ("Tof he, zo'n oude auto met al dat chroom, zo maken ze ze niet meer tegenwoordig!"). Hij glom zelf nog harder.
Heer G vraagt nu of jouw vriendje dat ook met Staalfix van HG heeft gedaan?
Niet bij gietijzeren pannen, ook niet bij braadpannen. In feite alleen bij koeken- en hapjespannen, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoezo niet? Anti aanbak is toch fijn?
Ik ging er vanuit dat het een koekepan was! Braadpannen mag je zelfs alleen met water afspoelen, heb ik geleerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet bij gietijzeren pannen, ook niet bij braadpannen. In feite alleen bij koeken- en hapjespannen, als je het mij vraagt.
Je hebt je vriendin wel aandacht gegeven vanavond? Want dat was het plan he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef freud het volgende:
Kleurstelling is trouwens geheel aan te passen naar wens hoor. Ik gokte maar wat.
Spoort ie wel, dat vriendje van je?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
O hij vond die 3e foto een soort kale Britney. Dus ik ben even van het foto idee afgestapt
Ik weet 't niet. Die andere vond ie wel mooi! Maar de rest krijgt ie dus niet te zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je vriendin wel aandacht gegeven vanavond? Want dat was het plan he?![]()
[..]
Spoort ie wel, dat vriendje van je?
Oh nou ja, smaken verschillen. Als hij de rest wel mooi vond, dan mag hij er eentje best iets minder vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Die andere vond ie wel mooi! Maar de rest krijgt ie dus niet te zienZeikerd.
Whisky, whisky! Lekker veel! Dat werkt desinfecterend!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snotter mn bed in. Tyfus verkoudheid!
Charmant van hem ja. Nu verpest ie zn hele reputatie hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Die andere vond ie wel mooi! Maar de rest krijgt ie dus niet te zienZeikerd.
Ja, ik leek net kaal. En het deed hem denken aan een kale brintey. Dus ik: Niet!! L'oreal!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ja, smaken verschillen. Als hij de rest wel mooi vond, dan mag hij er eentje best iets minder vinden.
Maar een kale Britney?![]()
Ik heb inductie mét antiaanbaklaagpannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik leek net kaal. En het deed hem denken aan een kale brintey. Dus ik: Niet!! L'oreal!!
Ik eet nu droge rijst want die pan werkt echt nietIk snap het niet
Zelfs inductie werkt beter!
Er zijn er tot nu toe 3, de rest komt nog maar niet nu want nu is het vriendin time voor freud. Maar die had je alle 3 al gezien denk ik?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Vivi het volgende:
Waar staan die andere foto's dan? Ik ben benieuwd!
Nou.. Het zit er een uur in. De olie kruipt weg begint niet lekker te walmen. Ik bak en bak 't wordt alleen warm. Net een mangetronquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb inductie mét antiaanbaklaagpannen. Wat valt er niet aan te werken? Gewoon op hitte op 3/4 van max zetten, eitje erin, regelmatig schudden, een keer omkeren, en klaar
. Mooi bruin met korstje.
Je vuur staat te hoog als je burger zwarte dingetjes krijgt. En heel hard walmen moet ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou.. Het zit er een uur in. De olie kruipt weg begint niet lekker te walmen. Ik bak en bak 't wordt alleen warm. Net een mangetronEn m'n vega burger kreeg alleen maar zwarte puntjes. Niks bruin
Nee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Er zijn er tot nu toe 3, de rest komt nog maar niet nu want nu is het vriendin time voor freud. Maar die had je alle 3 al gezien denk ik?
Olie in een anti aanbaklaag gaat niet walmen. Ook niet als het verbrandt. Dat laatste merk je als er na 5 min achter komt dat de pan al aanstond, je ei er alsnog in doet en opeens alles begint te spatten en zwart wordt. Maargoed. Olie in pan, beetje op laten warmen (vol gas open), burger erbij (gas op 3/4 ofzo) en dan gaat het waarschijnlijk een beetje spetteren/sussen. En dan even wachten. En klaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou.. Het zit er een uur in. De olie kruipt weg begint niet lekker te walmen. Ik bak en bak 't wordt alleen warm. Net een mangetronEn m'n vega burger kreeg alleen maar zwarte puntjes. Niks bruin
Niet zo snel opgeven, tutjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
O. Ik vind het maar een stomme pan. Wil iemand toevallig een BK pan?
Precies zo'n pan heb ik thuisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Ja. Jij. BK is tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
K kom gewoon bij jou wonen of bij mama SHEquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Weltrusten TJ en doe eens een tijdje gezond, want je eet hartstikke ongezond en loopt de hele tijd te kwakkelen met verkoudheid enzo. Zorg eens een beetje goed voor jezelf!
Je mag wel bij komen eten, ik heb per ongeluk voor 6 personen gekooktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K kom gewoon bij jou wonen of bij mama SHE
Mooi figuurtje op de hele linker, die middelste is het tofst, daar heb je een intense blik op en die ene wenkbrauw een beetje spottend, leuk! Die rechter vind ik niet zo, daar kijk je een beetje verkrampt op vind ik, en de pose zit er geforceerd uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja zo kijk ik soms onbewust, vandaar dat mensen wel eens zeggen dat ik arrogant benquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mooi figuurtje op de hele linker, die middelste is het tofst, daar heb je een intense blik op en die ene wenkbrauw een beetje spottend, leuk! Die rechter vind ik niet zo, daar kijk je een beetje verkrampt op vind ik, en de pose zit er geforceerd uit.
My 2 cts.
muts, anti aanbak koekenpannen zijn fijn!! gewoon de pan warm laten worden op hoog vuur, eevn wachten en dan olie erin - als je je hand niet langer dan 4 seconden erboven kan houden/als het dan best wel heet voelt is de pan en olie heet gnoeg. je kan t ook zien aan de manier waarop de olie zich verspreidt door de pan...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Je hebt toch nog wel een studieboek of je calorietabel op je kamer liggen? Studentenkamers zonder afleiding zijn ideaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef P.F het volgende:
Is de make up denk ik
Ik verveel me zoEr is in m'n kamer gewoon geen afleiding
Ik wou echt dat ik een goed boek had nu!
dat is echt rotspul...nepolie...quote:
Ik heb kookboeken en idd studieboeken (ook eten/dieet) maar ik wou graag iets lezen/doen wat daar helemaal niet mee te maken heeftquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel een studieboek of je calorietabel op je kamer liggen? Studentenkamers zonder afleiding zijn ideaal.
Het klonk anders wel primaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is echt rotspul...nepolie...
gewone zonnebloem of olijf, of anders vleoibare bakmargarinemóet lukken.
ik bak wel in becel vloeibaremargarine, dat bakt prima. en over of t gezond is of niet kan me niet heel erg veel worst wezen--ben er mee opgegroeid en vind t fijn smaken... zoveel gebruik ik er niet van...quote:
Nee, weet ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef kwakveense het volgende:
als je maar niet gaat bakken in exra vergine
Jep ik kan wel lekker praten met mijn tante ja, is mijn euhm hoe noem je dat. Vertrouwenspersoon/psych enzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Pfff dat klinkt wel echt druk. Je kan lekker praten met je tante?
En had dat gezegd, ik ben vandaag vrij en heb ook zo'n bon voor de Uithof Den Haag. Maar ga over precies een week.
oh helpquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef kwakveense het volgende:
als je maar niet gaat bakken in exra vergine
Ik kijk daar ook nooit naarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
oh helpWat doe ik fout als ik dat doe?
Ja..quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
o dat was een grapje. Ik ben bijgelezen intussen.
Ik snap niet wat er nu fout ging met die pan. Kook je op gas?
je zit in het Just Do It land, dus Just Do Itquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
het sneeuwt hier nog steeds door, dus er ligt weer een cm of 10-12 verse sneeuw op de bevroeren laag die er al lag!! (je schijnt hier n de buurt, Connecticut) ook te kunnen skieën maar dat laat ik maar even aan me voorbij gaan.
nu trouwens maar even eten maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |