En geen fluitketel/water kokerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef kwakveense het volgende:
bakjes doen t ook! ik drink weleens uit bakjes als al mn glazen vies zijn
Alles goei hier hoor! Ik ben alleen geradbraakt, ik moest om half 10 in het AMC zijn voor mijn eigen fysieke checkup voor mijn operatie (niks bijzonders, gewoon bloeddruk meten en zulks), en dus om kwart voor 8 weg hier, toen daarna met de metro naar A'dam CS en met de stoptrein naar Beverwijk...toen bij mama geweest die wonderwel een stukkie beter dan zondag was, hoewel behoorlijk stoned van de morfine, (ze zei tegen iemand door de telefoon dat ze op de "Laptopweg" woondequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou daar wil ik best even voor mee bidden. Mèn, wat een tijdstip!
Verder ga ik er ook vandoor. Al vraag ik mij wel nog af hoe het met Viev en haar mama is? Ik dacht net haar icoontje voorbij te zien komen.
Wat ga je zo eten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef P.F het volgende:
En een epileeractie van m'n handen door de kookpit.Koken voor de lol is veel toffer
Mja..
Geniet er maar vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef P.F het volgende:
Uhw.. ik bak een ei en kook rijst.. weet niet echt verder,,
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geniet er maar van.
Bah. Ik kan geen dingen leren die ik NIET boeiend vind en absoluut niet wil weten. Hik nu al anderhalve dag aan tegen huiswerk voor een vak, dat ik nu al vreselijk vind. En het is lastig. Dus ik heb een probleem morgen, want nu eigenlijk geen tijd meer.
Ik ken dat eerste dat had ik de eerste dagen toen ik op kamers woonde ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
[..]Ik kan wel koken maar ik heb hier geen spullen of inspiratie. En ik weet alleen maar dure recepten
Vakken. Meervoud. 2 vd 3 voor komend halfjaar. Alleen maar natuurkunde. De onderwerpen waar ik op de middelbare school al een hekel aan had. Zit hier nu een beetje wanhopig te worden. Hoe kan je na 1 dag nieuwe periode er al zo genoeg van hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
[..]Ik kan wel koken maar ik heb hier geen spullen of inspiratie. En ik weet alleen maar dure recepten
Wel vak is dat dan?
Ik zou total loss in bad in slaap zijn gevallen. Sterke dame ben jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Alles goei hier hoor! Ik ben alleen geradbraakt, ik moest om half 10 in het AMC zijn voor mijn eigen fysieke checkup voor mijn operatie (niks bijzonders, gewoon bloeddruk meten en zulks), en dus om kwart voor 8 weg hier, toen daarna met de metro naar A'dam CS en met de stoptrein naar Beverwijk...toen bij mama geweest die wonderwel een stukkie beter dan zondag was, hoewel behoorlijk stoned van de morfine, (ze zei tegen iemand door de telefoon dat ze op de "Laptopweg" woonde) en komedie spelen kon ze ook nog, toen haar vriend binnenkwam ging ze snel extra zielig kijken om weer vanalles los te peuteren
.Gelukkig kunnen we nog lachen samen! Toen kreeg ik een heel lief smsje van Greys en daarna ging ik de hele route weer terug..om 18.15 was ik weer in Zeist en toen heb ik mini opgehaald, eten gegeven, gebadderd en nu ben ik zo gaar als een klontje
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhhhh jij ook al!? Heb ik iedereen gek gemaakt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef mspoez het volgende:
Truste meisjes. Tot morgen!
sprak zij met een mond vol manna
Top!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh jij ook al!? Heb ik iedereen gek gemaakt?
Ik heb ook nog. Maar ik pak het niet. Ik doe... het... NIET!
Ja he! Ik reed vanmiddag in de trein langs Bloemendaal en ik zag al een Puppel-Woodstock-Meet voor mijn geestesoog (datzelfde geestesoog waarin ik 10 kilo lichter ben, maar soitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Jemig Viev, je hebt er weer een aardig dagje op zitten!
Lekker nog ff met de voetjes omhoog, slaapt Mini al lekker?
En we gaan snel weer iets gezelligs doen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bink en Borie zijn er ook gék op!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef mspoez het volgende:
Ik heb het altijd in huis, kindjes zijn er gek op. Goede smoes he?
Oh jippie! Geshinede onderdelen van gemotoriseerde toestanden! Die van mij was erg trots op zijn geshinede wieldoppen en bumpers ("Tof he, zo'n oude auto met al dat chroom, zo maken ze ze niet meer tegenwoordig!"). Hij glom zelf nog harder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he! Ik reed vanmiddag in de trein langs Bloemendaal en ik zag al een Puppel-Woodstock-Meet voor mijn geestesoog (datzelfde geestesoog waarin ik 10 kilo lichter ben, maar soit).
Ik heb heel veel zin in ombekommerde lol en vooral ZON.
Oh, en mijn vriendje is zo lief, gisteren kwam ik 's ochtends thuis van mijn sleepover en toen had hij mijn hele keuken gereorganiseerd en mijn sink geshined.
Voor straf moest ik wel 's avonds verhalen over zijn geshinede motor-onderdelen aanhoren.
Hoezo niet? Anti aanbak is toch fijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef P.F het volgende:
Mijn nieuwe pan heeft een een of andere nare anti aanbak laagHoe moet ik daar nu weer in bakken?? Bakt voor geen meter
okok, kleine antidepressiva post:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef P.F het volgende:
O wat ben ik triest als ik dit zo terug lesSorry
Tijdelijk dipjeIk word meteen vrolijk van al die triestheid
Het wordt niet bruinquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoezo niet? Anti aanbak is toch fijn?
Dat maakt het niet minder sweeeetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
Voor straf moest ik wel 's avonds verhalen over zijn geshinede motor-onderdelen aanhoren.
Euh, hij is thuis aan het fresen (of frezen?) (wat is dat eiks?) maar het enige wat ik weet is dat ie het ergens heeft laten doen en het 2 maanden duurde voordat ie het op kon halen en vervolgens een spontaan orgasme kreeg van de shinyness, en zelfs voor en na-foto's heeft gemaakt die ik steeds naast elkaar moest leggen van hem en dan "OOOH"en "AAAH" roepenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink en Borie zijn er ook gék op!
Denk ik!
[..]
Oh jippie! Geshinede onderdelen van gemotoriseerde toestanden! Die van mij was erg trots op zijn geshinede wieldoppen en bumpers ("Tof he, zo'n oude auto met al dat chroom, zo maken ze ze niet meer tegenwoordig!"). Hij glom zelf nog harder.
Heer G vraagt nu of jouw vriendje dat ook met Staalfix van HG heeft gedaan?
Niet bij gietijzeren pannen, ook niet bij braadpannen. In feite alleen bij koeken- en hapjespannen, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoezo niet? Anti aanbak is toch fijn?
Ik ging er vanuit dat het een koekepan was! Braadpannen mag je zelfs alleen met water afspoelen, heb ik geleerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet bij gietijzeren pannen, ook niet bij braadpannen. In feite alleen bij koeken- en hapjespannen, als je het mij vraagt.
Je hebt je vriendin wel aandacht gegeven vanavond? Want dat was het plan he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef freud het volgende:
Kleurstelling is trouwens geheel aan te passen naar wens hoor. Ik gokte maar wat.
Spoort ie wel, dat vriendje van je?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
O hij vond die 3e foto een soort kale Britney. Dus ik ben even van het foto idee afgestapt
Ik weet 't niet. Die andere vond ie wel mooi! Maar de rest krijgt ie dus niet te zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je vriendin wel aandacht gegeven vanavond? Want dat was het plan he?![]()
[..]
Spoort ie wel, dat vriendje van je?
Oh nou ja, smaken verschillen. Als hij de rest wel mooi vond, dan mag hij er eentje best iets minder vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Die andere vond ie wel mooi! Maar de rest krijgt ie dus niet te zienZeikerd.
Whisky, whisky! Lekker veel! Dat werkt desinfecterend!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snotter mn bed in. Tyfus verkoudheid!
Charmant van hem ja. Nu verpest ie zn hele reputatie hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Die andere vond ie wel mooi! Maar de rest krijgt ie dus niet te zienZeikerd.
Ja, ik leek net kaal. En het deed hem denken aan een kale brintey. Dus ik: Niet!! L'oreal!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ja, smaken verschillen. Als hij de rest wel mooi vond, dan mag hij er eentje best iets minder vinden.
Maar een kale Britney?![]()
Ik heb inductie mét antiaanbaklaagpannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik leek net kaal. En het deed hem denken aan een kale brintey. Dus ik: Niet!! L'oreal!!
Ik eet nu droge rijst want die pan werkt echt nietIk snap het niet
Zelfs inductie werkt beter!
Er zijn er tot nu toe 3, de rest komt nog maar niet nu want nu is het vriendin time voor freud. Maar die had je alle 3 al gezien denk ik?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Vivi het volgende:
Waar staan die andere foto's dan? Ik ben benieuwd!
Nou.. Het zit er een uur in. De olie kruipt weg begint niet lekker te walmen. Ik bak en bak 't wordt alleen warm. Net een mangetronquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb inductie mét antiaanbaklaagpannen. Wat valt er niet aan te werken? Gewoon op hitte op 3/4 van max zetten, eitje erin, regelmatig schudden, een keer omkeren, en klaar
. Mooi bruin met korstje.
Je vuur staat te hoog als je burger zwarte dingetjes krijgt. En heel hard walmen moet ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou.. Het zit er een uur in. De olie kruipt weg begint niet lekker te walmen. Ik bak en bak 't wordt alleen warm. Net een mangetronEn m'n vega burger kreeg alleen maar zwarte puntjes. Niks bruin
Nee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Er zijn er tot nu toe 3, de rest komt nog maar niet nu want nu is het vriendin time voor freud. Maar die had je alle 3 al gezien denk ik?
Olie in een anti aanbaklaag gaat niet walmen. Ook niet als het verbrandt. Dat laatste merk je als er na 5 min achter komt dat de pan al aanstond, je ei er alsnog in doet en opeens alles begint te spatten en zwart wordt. Maargoed. Olie in pan, beetje op laten warmen (vol gas open), burger erbij (gas op 3/4 ofzo) en dan gaat het waarschijnlijk een beetje spetteren/sussen. En dan even wachten. En klaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou.. Het zit er een uur in. De olie kruipt weg begint niet lekker te walmen. Ik bak en bak 't wordt alleen warm. Net een mangetronEn m'n vega burger kreeg alleen maar zwarte puntjes. Niks bruin
Niet zo snel opgeven, tutjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
O. Ik vind het maar een stomme pan. Wil iemand toevallig een BK pan?
Precies zo'n pan heb ik thuisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Ja. Jij. BK is tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
K kom gewoon bij jou wonen of bij mama SHEquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Weltrusten TJ en doe eens een tijdje gezond, want je eet hartstikke ongezond en loopt de hele tijd te kwakkelen met verkoudheid enzo. Zorg eens een beetje goed voor jezelf!
Je mag wel bij komen eten, ik heb per ongeluk voor 6 personen gekooktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K kom gewoon bij jou wonen of bij mama SHE
Mooi figuurtje op de hele linker, die middelste is het tofst, daar heb je een intense blik op en die ene wenkbrauw een beetje spottend, leuk! Die rechter vind ik niet zo, daar kijk je een beetje verkrampt op vind ik, en de pose zit er geforceerd uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja zo kijk ik soms onbewust, vandaar dat mensen wel eens zeggen dat ik arrogant benquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mooi figuurtje op de hele linker, die middelste is het tofst, daar heb je een intense blik op en die ene wenkbrauw een beetje spottend, leuk! Die rechter vind ik niet zo, daar kijk je een beetje verkrampt op vind ik, en de pose zit er geforceerd uit.
My 2 cts.
muts, anti aanbak koekenpannen zijn fijn!! gewoon de pan warm laten worden op hoog vuur, eevn wachten en dan olie erin - als je je hand niet langer dan 4 seconden erboven kan houden/als het dan best wel heet voelt is de pan en olie heet gnoeg. je kan t ook zien aan de manier waarop de olie zich verspreidt door de pan...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Je hebt toch nog wel een studieboek of je calorietabel op je kamer liggen? Studentenkamers zonder afleiding zijn ideaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef P.F het volgende:
Is de make up denk ik
Ik verveel me zoEr is in m'n kamer gewoon geen afleiding
Ik wou echt dat ik een goed boek had nu!
dat is echt rotspul...nepolie...quote:
Ik heb kookboeken en idd studieboeken (ook eten/dieet) maar ik wou graag iets lezen/doen wat daar helemaal niet mee te maken heeftquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel een studieboek of je calorietabel op je kamer liggen? Studentenkamers zonder afleiding zijn ideaal.
Het klonk anders wel primaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is echt rotspul...nepolie...
gewone zonnebloem of olijf, of anders vleoibare bakmargarinemóet lukken.
ik bak wel in becel vloeibaremargarine, dat bakt prima. en over of t gezond is of niet kan me niet heel erg veel worst wezen--ben er mee opgegroeid en vind t fijn smaken... zoveel gebruik ik er niet van...quote:
Nee, weet ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef kwakveense het volgende:
als je maar niet gaat bakken in exra vergine
Jep ik kan wel lekker praten met mijn tante ja, is mijn euhm hoe noem je dat. Vertrouwenspersoon/psych enzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Pfff dat klinkt wel echt druk. Je kan lekker praten met je tante?
En had dat gezegd, ik ben vandaag vrij en heb ook zo'n bon voor de Uithof Den Haag. Maar ga over precies een week.
oh helpquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef kwakveense het volgende:
als je maar niet gaat bakken in exra vergine
Ik kijk daar ook nooit naarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
oh helpWat doe ik fout als ik dat doe?
Ja..quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
o dat was een grapje. Ik ben bijgelezen intussen.
Ik snap niet wat er nu fout ging met die pan. Kook je op gas?
je zit in het Just Do It land, dus Just Do Itquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
het sneeuwt hier nog steeds door, dus er ligt weer een cm of 10-12 verse sneeuw op de bevroeren laag die er al lag!! (je schijnt hier n de buurt, Connecticut) ook te kunnen skieën maar dat laat ik maar even aan me voorbij gaan.
nu trouwens maar even eten maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |