Charmant van hem ja. Nu verpest ie zn hele reputatie hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Die andere vond ie wel mooi! Maar de rest krijgt ie dus niet te zienZeikerd.
Ja, ik leek net kaal. En het deed hem denken aan een kale brintey. Dus ik: Niet!! L'oreal!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ja, smaken verschillen. Als hij de rest wel mooi vond, dan mag hij er eentje best iets minder vinden.
Maar een kale Britney?![]()
Ik heb inductie mét antiaanbaklaagpannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik leek net kaal. En het deed hem denken aan een kale brintey. Dus ik: Niet!! L'oreal!!
Ik eet nu droge rijst want die pan werkt echt nietIk snap het niet
Zelfs inductie werkt beter!
Er zijn er tot nu toe 3, de rest komt nog maar niet nu want nu is het vriendin time voor freud. Maar die had je alle 3 al gezien denk ik?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Vivi het volgende:
Waar staan die andere foto's dan? Ik ben benieuwd!
Nou.. Het zit er een uur in. De olie kruipt weg begint niet lekker te walmen. Ik bak en bak 't wordt alleen warm. Net een mangetronquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb inductie mét antiaanbaklaagpannen. Wat valt er niet aan te werken? Gewoon op hitte op 3/4 van max zetten, eitje erin, regelmatig schudden, een keer omkeren, en klaar
. Mooi bruin met korstje.
Je vuur staat te hoog als je burger zwarte dingetjes krijgt. En heel hard walmen moet ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou.. Het zit er een uur in. De olie kruipt weg begint niet lekker te walmen. Ik bak en bak 't wordt alleen warm. Net een mangetronEn m'n vega burger kreeg alleen maar zwarte puntjes. Niks bruin
Nee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Er zijn er tot nu toe 3, de rest komt nog maar niet nu want nu is het vriendin time voor freud. Maar die had je alle 3 al gezien denk ik?
Olie in een anti aanbaklaag gaat niet walmen. Ook niet als het verbrandt. Dat laatste merk je als er na 5 min achter komt dat de pan al aanstond, je ei er alsnog in doet en opeens alles begint te spatten en zwart wordt. Maargoed. Olie in pan, beetje op laten warmen (vol gas open), burger erbij (gas op 3/4 ofzo) en dan gaat het waarschijnlijk een beetje spetteren/sussen. En dan even wachten. En klaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou.. Het zit er een uur in. De olie kruipt weg begint niet lekker te walmen. Ik bak en bak 't wordt alleen warm. Net een mangetronEn m'n vega burger kreeg alleen maar zwarte puntjes. Niks bruin
Niet zo snel opgeven, tutjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
O. Ik vind het maar een stomme pan. Wil iemand toevallig een BK pan?
Precies zo'n pan heb ik thuisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Ja. Jij. BK is tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
K kom gewoon bij jou wonen of bij mama SHEquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Weltrusten TJ en doe eens een tijdje gezond, want je eet hartstikke ongezond en loopt de hele tijd te kwakkelen met verkoudheid enzo. Zorg eens een beetje goed voor jezelf!
Je mag wel bij komen eten, ik heb per ongeluk voor 6 personen gekooktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K kom gewoon bij jou wonen of bij mama SHE
Mooi figuurtje op de hele linker, die middelste is het tofst, daar heb je een intense blik op en die ene wenkbrauw een beetje spottend, leuk! Die rechter vind ik niet zo, daar kijk je een beetje verkrampt op vind ik, en de pose zit er geforceerd uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja zo kijk ik soms onbewust, vandaar dat mensen wel eens zeggen dat ik arrogant benquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mooi figuurtje op de hele linker, die middelste is het tofst, daar heb je een intense blik op en die ene wenkbrauw een beetje spottend, leuk! Die rechter vind ik niet zo, daar kijk je een beetje verkrampt op vind ik, en de pose zit er geforceerd uit.
My 2 cts.
muts, anti aanbak koekenpannen zijn fijn!! gewoon de pan warm laten worden op hoog vuur, eevn wachten en dan olie erin - als je je hand niet langer dan 4 seconden erboven kan houden/als het dan best wel heet voelt is de pan en olie heet gnoeg. je kan t ook zien aan de manier waarop de olie zich verspreidt door de pan...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Je hebt toch nog wel een studieboek of je calorietabel op je kamer liggen? Studentenkamers zonder afleiding zijn ideaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:45 schreef P.F het volgende:
Is de make up denk ik
Ik verveel me zoEr is in m'n kamer gewoon geen afleiding
Ik wou echt dat ik een goed boek had nu!
dat is echt rotspul...nepolie...quote:
Ik heb kookboeken en idd studieboeken (ook eten/dieet) maar ik wou graag iets lezen/doen wat daar helemaal niet mee te maken heeftquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel een studieboek of je calorietabel op je kamer liggen? Studentenkamers zonder afleiding zijn ideaal.
Het klonk anders wel primaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is echt rotspul...nepolie...
gewone zonnebloem of olijf, of anders vleoibare bakmargarinemóet lukken.
ik bak wel in becel vloeibaremargarine, dat bakt prima. en over of t gezond is of niet kan me niet heel erg veel worst wezen--ben er mee opgegroeid en vind t fijn smaken... zoveel gebruik ik er niet van...quote:
Nee, weet ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef kwakveense het volgende:
als je maar niet gaat bakken in exra vergine
Jep ik kan wel lekker praten met mijn tante ja, is mijn euhm hoe noem je dat. Vertrouwenspersoon/psych enzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Pfff dat klinkt wel echt druk. Je kan lekker praten met je tante?
En had dat gezegd, ik ben vandaag vrij en heb ook zo'n bon voor de Uithof Den Haag. Maar ga over precies een week.
oh helpquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef kwakveense het volgende:
als je maar niet gaat bakken in exra vergine
Ik kijk daar ook nooit naarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:59 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
oh helpWat doe ik fout als ik dat doe?
Ja..quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
o dat was een grapje. Ik ben bijgelezen intussen.
Ik snap niet wat er nu fout ging met die pan. Kook je op gas?
je zit in het Just Do It land, dus Just Do Itquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
het sneeuwt hier nog steeds door, dus er ligt weer een cm of 10-12 verse sneeuw op de bevroeren laag die er al lag!! (je schijnt hier n de buurt, Connecticut) ook te kunnen skieën maar dat laat ik maar even aan me voorbij gaan.
nu trouwens maar even eten maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |