quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens wist ik niet dat diteen irritante smilie is. Deze
is veel erger dacht ik altijd.
Ik ook niet hoor, maar het had iets met de spaarstand te maken geloof ik (en jojo-en). Kortgezegd: ik heb de klok wel horen luiden,maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Sugar het volgende:
Maar Tink, dan zou ik toch allang mijn hele leven op dieet moeten, want ik heb in het verleden een veel langere tijd veel en veel minder gegeten?
Ik weet niet hoe dat werkt, maar wil er zeker wel voor waken.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Last time I checked was ik nog steeds een vrouw heur
Als je het maar langzaam opbouwt moet je best meer kunnen eten dan je nu doet. Uitendelijk moet je toch echt naar een hoger niveau want op den duur is het gewoon heel moeilijk om met zo weinig eten toch alle voedingsstoffen binnen te krijgen die je lichaam nodig heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Sugar het volgende:
Maar Tink, dan zou ik toch allang mijn hele leven op dieet moeten, want ik heb in het verleden een veel langere tijd veel en veel minder gegeten?
Volgens mij, als je ècht een langere tijd te weinig hebt gegeten, gaat je spijsvertering wel trager werken. Je kan het echt om zeep helpen met crashdiëten. (Ahornsiroopdieet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Sugar het volgende:
P.F. De enige echte fellatio smiley isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is een beetje een hysterische smiley![]()
Maar natuurlijk, alsof er opeens een verbod is op sommige smileys isNou ja, alleen deze: >>>
fellatio smiley
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef freud het volgende:
P.F. De enige echte fellatio smiley is...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die komt eventueel 9 maanden later (als
uitmondt in
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef Sugar het volgende:
[..]
En DaD, intussen al een ander maaltje gevonden dan je vent?![]()
Nou daar wil ik best even voor mee bidden. Mèn, wat een tijdstip!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Sugar het volgende:
Dank.
Ik ga bidden dat het niet weer 5.35 is morgenvroeg.![]()
![]()
Aggos. Als de jongste 4 is kan je weer uitslapen! Echt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Sugar het volgende:
Dank.
![]()
Toen was ik al aan het werkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Sugar het volgende:
Dank.
![]()
Pff, dan kan ik nog zeker 10 minuten slapenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Sugar het volgende:
Dank.
![]()
Ik moest boodschappen doen en zo nog koken. Vandaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar heb je die schop aan verdiend dan?
Ja.. Maar hij kwam er opeens meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar.... Bolletje is MIJN koosnaampje voor jou
Ahw PFjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:50 schreef P.F het volgende:
Uhw. Alleen wonen is stom. Bah
En boodschappen doen ook
En alles is stom.
Maar energiebesparend. Kosten van elektra voor keuken worden verdeeld over de huurders neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
O en de mensen die het licht in de keuken de hele tijd uitdoen zijn vervelend. Weet je hoe ongezellig
Weet je hoe energiebesparend!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
O en de mensen die het licht in de keuken de hele tijd uitdoen zijn vervelend. Weet je hoe ongezellig
waarom gooien je huisgenoten etensresten naa rje? of was dat op straat??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
En ik werd net bekogelt met etensresten en alles was al stom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |