Nou als je over het algemeen kijkt ben je toch echt wel gewoon slimmer hoor als je punten zo hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah, zo bedoelde ik het niet. Zat een beetje te pesten.
Ik ben niet zozeer slimmer, hoor. Ik heb ongelooflijk veel tijd in dat vak gestoken destijds.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
meh.
nu zit ik vol en moet ik meteen fietsen naar het kartcentrumfijne avond
wat azijn erbij gedaan, en het is niet echt héél lekker geworden helaas, maar wel minder taai, dát welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar Miss_S in het echt en ik vermoed zelfs dat ik haar in het echt best aardig ga vinden
Moooooooo, hoe had jij je stoofvlees nou nog gered van de week? Ik ga het maar gewoon eten, na vier uur pruttelen, maar ik had het toch ietsje zachter verwacht nog
Heul welquote:
Er moet altijd iets zuurs bij. Een oom van mijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar Miss_S in het echt en ik vermoed zelfs dat ik haar in het echt best aardig ga vinden
Moooooooo, hoe had jij je stoofvlees nou nog gered van de week? Ik ga het maar gewoon eten, na vier uur pruttelen, maar ik had het toch ietsje zachter verwacht nog
Nee. Niet alles.quote:
Ik denk ook dat het irl best gezellig gaat wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
had al tomatenpuree en zulks erbij en het was goulash, geen echt stoofvlees als in 'stoofvlees' als gerecht zelf, zeg maarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er moet altijd iets zuurs bij. Een oom van mijnwrijft stoofvlees altijd in met kiwi voordat hij het gaat stoven, dan wordt het lekker mals! En dan lang laten pruttelen.
Zelf hou ik er overigens niet van.
Essay staat al openquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie vorige topic overigens voor antwoord op je vraag![]()
Kart ze, MoBloquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had al tomatenpuree en zulks erbij en het was goulash, geen echt stoofvlees als in 'stoofvlees' als gerecht zelf, zeg maar
nu ga ik écht zo maar 's weg
Roep dat nou niet te hardquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het irl best gezellig gaat worden.
Ze kan de ""-smiley irl niet gebruiken iig
.
Is die vervelend?.....nu durf ik hem niet meer te gebruiken. Tof dat je trouwens voor statistiek gekozen hebt, ik vind het in principe wel leuk maar het wil niet echt lukken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het irl best gezellig gaat worden.
Ze kan de ""-smiley irl niet gebruiken iig
.
Ja, als jij hem gebruikt is 'ie vervelend, want je gebruikt hem vaak als je een kutopmerking gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is die vervelend?.....nu durf ik hem niet meer te gebruiken. Tof dat je trouwens voor statistiek gekozen hebt, ik vind het in principe wel leuk maar het wil niet echt lukken.
En Greys of je me in het echte leven aardig zou vinden weet ik niet, maar in ieder geval aardiger dan hier dat weet ik zeker
Dan is het wel handig om te doen jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En statistiek was handig, omdat ik met SPSS moest werken voor m'n scriptie en geen zin had om steeds bij de professor te gaan lopen zeuren. Als je geen statistiek gehad hebt, snap je niet veel van wat je precies doet in SPSS.
Ik maak geen kutopmerkingen meer, mag ik hem dan weer gebruiken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, als jij hem gebruikt is 'ie vervelend, want je gebruikt hem vaak als je een kutopmerking gemaakt hebt.
En statistiek was handig, omdat ik met SPSS moest werken voor m'n scriptie en geen zin had om steeds bij de professor te gaan lopen zeuren. Als je geen statistiek gehad hebt, snap je niet veel van wat je precies doet in SPSS.
Het is een beetje een hysterische smileyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik maak geen kutopmerkingen meer, mag ik hem dan weer gebruiken?
En SPSS is wel leuken dan is statistiek wel erg handig inderdaad
Als ik voor een verbod voor smileys zou mogen kiezen zouden het deze zijn:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is een beetje een hysterische smiley![]()
Maar natuurlijk, alsof er opeens een verbod is op sommige smileys isNou ja, alleen deze: >>>
fellatio smiley
Mijn favoriet is:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:21 schreef P.F het volgende:
Mijn favoriete smiley is:en
en deze
ook wel
En deze soms
Sorry
Hoezo zou dat niet mogen dan? Tuurlijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef mspoez het volgende:
Op 4 april zijn mijn kindjes bij hun papa. Mag ik me nog aanmelden?
alles staat bij elkaar maar is op de site netjes uitgesplitst. Maar een zakje chips als ontbijt bedoel je neem ik aan nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je wil aankomen moet je toch minstens ontbijten en lunchen...
2 bolletjes en een zakje chips waren samen je ontbijt en lunch - niet goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
alles staat bij elkaar maar is op de site netjes uitgesplitst. Maar een zakje chips als ontbijt bedoel je neem ik aan niet
Tsja i knowquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
2 bolletjes en een zakje chips waren samen je ontbijt en lunch - niet goed.
Maar.... Bolletje is MIJN koosnaampje voor jouquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Is het zo gênant?
Mijn vriendje noemt mij popje of bolletje.
Ik ben niet zo goed met koosnaampjes
En DaD, intussen al een ander maaltje gevonden dan je vent?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb honger maar m'n vriend komt pas over iets meer dan een uur thuis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |