Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
We werden gewoon gebanned omdat er altijd gezeik was. De modjes moesten voortdurend ingrijpen en dat waren ze zat. De 'ruzies' waren hetzelfde als nu (die van vorige week bijv), maar nu grijpen de modjes niet meer in.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vondDat was de druppel wb gezeik toen.
Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Miss_S het volgende:
Tuurlijk
En loveli dat is toch best een net resultaat? Je bent afgevallen waarvoor je hier kwam daar mag je tevreden mee zijn
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.![]()
Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Nee, klopt. Volgens mij hadden alleen Miss_S en Viking een ban, en Troel en SQ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:33 schreef Chicolate het volgende:
Maar die rel was toch in het dieettopic? Die was toch niet specifiek van slank?![]()
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
Wat test je dan en op wat voor dier?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.![]()
Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vondDat was de druppel wb gezeik toen, het hele dieettopic in de verdediging (terecht
).
Zoetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetje
Hmm ja dat klinkt inderdaad sowieso wel een moeilijker iets om te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetje
Ik denk niet dat ik het wil weten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.
Teh memories.
Hey, ze heeft nog 2 maanden om te bewijzen dat ze veranderd is en straks zitten jullie keigezellig te beppen op de meetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderd.
Oh echt niet meer vertellen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, da's meer omdat je niet mag eten in de dierenverblijven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Arm dier.
Eén troost, je bent iig geen emotieeter
Jij bent wel in vorm vandaag hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderd.
Gaat het echt over een proefdier dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh echt niet meer vertellen hoor![]()
Ik wil dit topic kunnen blijven lezen
Mja ik heb hetzelfde. En dat ik me schaam als ik later een onaardige post van mezelf terugvind.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
Nee, ik noem mijn vriendje altijd proefdier. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat het echt over een proefdier dan?
En dat lijkt me echt heel moeilijk mini_rulez omdat te kunnen doen
Maar jij post toch nooit iets onaardigs? Of wel? Nee toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik heb hetzelfde. En dat ik me schaam als ik later een onaardige post van mezelf terugvind.
Ach kom, alle haat&liefde-verhoudingen op Fok! zijn zo veranderlijk als de pestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, ik noem mijn vriendje altijd proefdier. Wat denk je zelf?
Ik gok iets in de richting van treurwilg hooguitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar jij post toch nooit iets onaardigs? Of wel? Nee toch?
Pfieuw.. ik was al bang dat ik je niet meer lief moest vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, da's meer omdat je niet mag eten in de dierenverblijven.
Hij heeft trouwens geen pijn door mij hoor! Ik zou echt geen experimenten doen met enge stofjes op onschuldige dieren.
Nou, bij sommige personen is het eindresultaat al já-ren hetzelfdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom, alle haat&liefde-verhoudingen op Fok! zijn zo veranderlijk als de pest
Ik vroeg toch net om dat niet in dit topic te vertellen? Zou je als je het perse wilt weten dit per pm kunnen doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat zou goed kunnenmaar hopelijk doe je hem dan geen pijn.
Maar wat houd het dan precies in wat je doet?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik gok iets in de richting van treurwil hooguit
Maar ze doet hem toch geen pijn met enge dingen enzo zei ze netquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vroeg toch net om dat niet in dit topic te vertellen? Zou je als je het perse wilt weten dit per pm kunnen doen?
Echt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn wel redelijk wat onaardige posts óver mij. Daar doe je dan al die moeite van op je handen zitten voor..
Ok, sorry. Het houdt me gewoon even bezig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh echt niet meer vertellen hoor![]()
Ik wil dit topic kunnen blijven lezen
1x. Al een jaar geleden ofzo. En laatst kwam ik het topic weer tegen. Ik schaam me daar echt voor ja. Irl kan ik me vaak prima inhouden. Hier moet dat dus ook kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar jij post toch nooit iets onaardigs? Of wel? Nee toch?
Hoe is het met je nieuwe baan? Of vraag ik daar beter niet naar?quote:
Nou deze haat-liefdeverhouding niet hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom, alle haat&liefde-verhoudingen op Fok! zijn zo veranderlijk als de pest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |