Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
We werden gewoon gebanned omdat er altijd gezeik was. De modjes moesten voortdurend ingrijpen en dat waren ze zat. De 'ruzies' waren hetzelfde als nu (die van vorige week bijv), maar nu grijpen de modjes niet meer in.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vondDat was de druppel wb gezeik toen.
Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Miss_S het volgende:
Tuurlijk
En loveli dat is toch best een net resultaat? Je bent afgevallen waarvoor je hier kwam daar mag je tevreden mee zijn
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.![]()
Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Nee, klopt. Volgens mij hadden alleen Miss_S en Viking een ban, en Troel en SQ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:33 schreef Chicolate het volgende:
Maar die rel was toch in het dieettopic? Die was toch niet specifiek van slank?![]()
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
Wat test je dan en op wat voor dier?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.![]()
Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vondDat was de druppel wb gezeik toen, het hele dieettopic in de verdediging (terecht
).
Zoetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetje
Hmm ja dat klinkt inderdaad sowieso wel een moeilijker iets om te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetje
Ik denk niet dat ik het wil weten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.
Teh memories.
Hey, ze heeft nog 2 maanden om te bewijzen dat ze veranderd is en straks zitten jullie keigezellig te beppen op de meetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderd.
Oh echt niet meer vertellen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, da's meer omdat je niet mag eten in de dierenverblijven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Arm dier.
Eén troost, je bent iig geen emotieeter
Jij bent wel in vorm vandaag hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderd.
Gaat het echt over een proefdier dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh echt niet meer vertellen hoor![]()
Ik wil dit topic kunnen blijven lezen
Mja ik heb hetzelfde. En dat ik me schaam als ik later een onaardige post van mezelf terugvind.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
Nee, ik noem mijn vriendje altijd proefdier. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat het echt over een proefdier dan?
En dat lijkt me echt heel moeilijk mini_rulez omdat te kunnen doen
Maar jij post toch nooit iets onaardigs? Of wel? Nee toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik heb hetzelfde. En dat ik me schaam als ik later een onaardige post van mezelf terugvind.
Ach kom, alle haat&liefde-verhoudingen op Fok! zijn zo veranderlijk als de pestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, ik noem mijn vriendje altijd proefdier. Wat denk je zelf?
Ik gok iets in de richting van treurwilg hooguitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar jij post toch nooit iets onaardigs? Of wel? Nee toch?
Pfieuw.. ik was al bang dat ik je niet meer lief moest vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, da's meer omdat je niet mag eten in de dierenverblijven.
Hij heeft trouwens geen pijn door mij hoor! Ik zou echt geen experimenten doen met enge stofjes op onschuldige dieren.
Nou, bij sommige personen is het eindresultaat al já-ren hetzelfdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom, alle haat&liefde-verhoudingen op Fok! zijn zo veranderlijk als de pest
Ik vroeg toch net om dat niet in dit topic te vertellen? Zou je als je het perse wilt weten dit per pm kunnen doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat zou goed kunnenmaar hopelijk doe je hem dan geen pijn.
Maar wat houd het dan precies in wat je doet?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik gok iets in de richting van treurwil hooguit
Maar ze doet hem toch geen pijn met enge dingen enzo zei ze netquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vroeg toch net om dat niet in dit topic te vertellen? Zou je als je het perse wilt weten dit per pm kunnen doen?
Echt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn wel redelijk wat onaardige posts óver mij. Daar doe je dan al die moeite van op je handen zitten voor..
Ok, sorry. Het houdt me gewoon even bezig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh echt niet meer vertellen hoor![]()
Ik wil dit topic kunnen blijven lezen
1x. Al een jaar geleden ofzo. En laatst kwam ik het topic weer tegen. Ik schaam me daar echt voor ja. Irl kan ik me vaak prima inhouden. Hier moet dat dus ook kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar jij post toch nooit iets onaardigs? Of wel? Nee toch?
Hoe is het met je nieuwe baan? Of vraag ik daar beter niet naar?quote:
Nou deze haat-liefdeverhouding niet hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom, alle haat&liefde-verhoudingen op Fok! zijn zo veranderlijk als de pest
Dan hoop ik toch echt dat ik die mening van je kan veranderenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou deze haat-liefdeverhouding niet hoor(aangezien er 2 jr geleden ook al Miss_S rellen waren
)
Dat begrijp ik maar dierenleed word ik agressief van en dat kan ik hier op het werk niet uiten. En dit topic vermaakt me op het werk dus ik wil ook niet, niet lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, sorry. Het houdt me gewoon even bezig.
Waar is 'het kind' dan? Slapen?quote:
Vorig jaar waren jullie nog dikke vriendjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou deze haat-liefdeverhouding niet hoor(aangezien er 2 jr geleden ook al Miss_S rellen waren
)
Ik zal niks vertellen hoor, ik weet dat sommige mensen er moeite mee hebben. Wil alleen wel even zeggen dat ik echt gek ben op dieren en ze nooit pijn zou kunnen doen, voordat mensen bij het woord 'proefdier' meteen denken dat ik een of andere gewetenloze dierenbeul ben... Dat soort experimenten doe ik iig niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vroeg toch net om dat niet in dit topic te vertellen? Zou je als je het perse wilt weten dit per pm kunnen doen?
De baan hier aan de overkant ging niet door. Ondanks, of misschien juist wel dankzij het feit dat ze dikke matties met mijn baas zijn. Maar ik weet nu dus wel gelijk wat ik aan mijn referentie hebquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe is het met je nieuwe baan? Of vraag ik daar beter niet naar?
Echt waar? Wat stom!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn wel redelijk wat onaardige posts óver mij. Daar doe je dan al die moeite van op je handen zitten voor..
Ja, ongelooflijk hè!quote:
Dat denk ik niet hoor maar dank u voor de uitlegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zal niks vertellen hoor, ik weet dat sommige mensen er moeite mee hebben. Wil alleen wel even zeggen dat ik echt gek ben op dieren en ze nooit pijn zou kunnen doen, voordat mensen bij het woord 'proefdier' meteen denken dat ik een of andere gewetenloze dierenbeul ben... Dat soort experimenten doe ik iig niet.
Geen idee! Ik zit op mijn werkquote:
Hoax!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vorig jaar waren jullie nog dikke vriendjes
Nee, eigenlijk is het een pleonasme... Maar wel handig om even te benadrukken dat er geen enkele reden is om zo'n dier pijn te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef Anosmie het volgende:
Ohja. Even geheel offtopic. Maar ik zag de term 'onschuldige dieren'. Heb je dan ook zeg maar schuldige dieren? Van die dat heb je aan je zelf te dankenproefdieren?
Ik vind het zo'n grappige term: onschuldige dieren. Net als zinloos geweld. Bestaat er dan ook zinvol geweld?
EN zo niet, is de term zinvol in deze dan niet volstrekt onzinnig en overbodig?
Dat vroeg ik me even af.
Welnee! Ik sta m'n mannetje wel hoor! (Lees: ik kroop huilend in een hoekje en durfde niets meer te posten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Echt waar? Wat stom!
Moeten we een Slank!Knokploeg formeren en hier en daar even wat recht zetten?
Dat weet ik niet meer, al weet ik wel dat ik SHE, voordat ze naar Slank kwam (en ook toen ze hier net zat) maar een kutwijf vondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...en konden SHE en jij elkaar niet uitstaan
Al zou je ze pijn doen, dan ben je nog geen dierenbeulquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zal niks vertellen hoor, ik weet dat sommige mensen er moeite mee hebben. Wil alleen wel even zeggen dat ik echt gek ben op dieren en ze nooit pijn zou kunnen doen, voordat mensen bij het woord 'proefdier' meteen denken dat ik een of andere gewetenloze dierenbeul ben... Dat soort experimenten doe ik iig niet.
Hahaha, ik zal maar geen oude topics gaan quoten, danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, al weet ik wel dat ik SHE, voordat ze naar Slank kwam (en ook toen ze hier net zat) maar een kutwijf vond. Maar dat dat andersom ook zo was wist ik niet
![]()
*gekwetst*
.
Er is er nog 1.. erm.. met euh.. een wittige kleur.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Enigszins ontopic: die Sandwich Spread met tomaat en lente-ui is eigenlijk best lekker, en er zitten helemaal niet veel kcal in! Goeie ontdekking.
[einde reclameboodschap]
Klopt, snappen dat het nodig is en het zelf kunnen uitvoeren zijn inderdaad 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Al zou je ze pijn doen, dan ben je nog geen dierenbeuldierproeven zijn regelmatig gewoon nodig, niet om nog maar weer eens een 872209ste mascara te ontwikkelen, maar om medicijnen te ontwikkelen die levens redden. In zulke gevallen ben ik helemaal voor proeven, ook al denk ik niet dat ik ze zelf zou kunnen uitvoeren, maar ik vind de mensen die dat wél doen geen dierenbeulen.
Ik vind de original (met paprika? het is oranjeig) ook goed te doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Enigszins ontopic: die Sandwich Spread met tomaat en lente-ui is eigenlijk best lekker, en er zitten helemaal niet veel kcal in! Goeie ontdekking.
[einde reclameboodschap]
Bedankt voor de tip, ga ik die hierna proberen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Er is er nog 1.. erm.. met euh.. een wittige kleur.
Tuinkruiden!
Die is ook ernstig goed te doen.
Thank you George!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Zinvol geweld bestaat imho zeker wel. Zeker als middel om zinloos geweld te voorkomen/stoppen (van mij mag je iemand die een ander in elkaar mept, best een paar rake trappen verkopen).
George? Ken ik die?quote:
Je zit toch niet namens jeweetwelwie te posten he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
George? Ken ik die?![]()
Eigenlijk zou ik erbij moeten zeggen dat ik gewoon teveel van vechtsporten hou, om tegen geweld te zijn, of niet dan?
Een pleonasme kan je het ook moeilijk noemen. Vooral als je ziet hoe dieren tegen elkaar tekeer kunnen gaan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het een pleonasme... Maar wel handig om even te benadrukken dat er geen enkele reden is om zo'n dier pijn te doen.
Zinvol geweld kan ik me wel voorstellen ja. Beetje extreem voorbeeld maar als Hitler geen zelfmoord had gepleegd, had iemand hem van mij best neer mogen schieten.
George W., die had ook altijd van die fijne politiek-correcte speeches over het voorkomen van geweld met geweldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
George? Ken ik die?![]()
Eigenlijk zou ik erbij moeten zeggen dat ik gewoon teveel van vechtsporten hou, om tegen geweld te zijn, of niet dan?
En over nukjular dingen niet te vergeten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
George W., die had ook altijd van die fijne politiek-correcte speeches over het voorkomen van geweld met geweld
Ik heb echt géén idee wat het is. Maar het klinkt lekker!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef neen het volgende:
Ik ben voor het eerst bezig met het maken van Soto Ayam, lekker hoor. Nu nog even wat emping bakken, groente snijden en eitjes koken zodat het vanavond goed zal smaken
Dan mag jij mij Mups noemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef k_i_m het volgende:
Die vind ik leuk, die hou ik erin! (ook al moest het muis zijn).
Het smaakt vast naar kipquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb echt géén idee wat het is. Maar het klinkt lekker!
Oh díe Georgequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
George W., die had ook altijd van die fijne politiek-correcte speeches over het voorkomen van geweld met geweld
Noem eens een oorlog waar géén mensen dood aan gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh díe George. Nee naar die vent luister ik niet, vind zn oorlogen stom en daar gaan mensen dood aan.
De Koude Oorlog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noem eens een oorlog waar géén mensen dood aan gaan?
Ben je weer terug!quote:
Maar hebben ze daar schuld aan? Moet er dan niet sprake zijn van een bewuste keuze?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een pleonasme kan je het ook moeilijk noemen. Vooral als je ziet hoe dieren tegen elkaar tekeer kunnen gaan!
Oh en also: nog maar 2x![]()
En ik heb een muffin met chocolade op.
Én een broodje roomkaas.
Eh... een virtuele oorlog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Touchéquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WoW?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga eh, ik weet het nog niet! Sowieso een tas kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar schuld aan? Moet er dan niet sprake zijn van een bewuste keuze?
Ok, we zullen maar geen discussie gaan voeren over de mate waarin dieren bewustzijn hebben, dat wordt misschien te filosofisch...
Jeej, dat schiet al op!
Wat ga je eigenlijk doen als het klaar is, om het te vieren?
Die is toch elders meerdere keren uitgevochten? (Amerika sponsert ene land, Rusland het andere)quote:
En dan meteen gelazerquote:
Neeee die ligt in de winkel op mij te wachten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef laziness het volgende:
Muis die tas is toch al wel besteld hè?
Nou, als ik zo lang elke dag naar het ziekenhuis moest had ik al veel eerder een kuthumeur gehad! Je gaat er juist hartstikke goed mee om voor zover ik hier kan lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga eh, ik weet het nog niet! Sowieso een tas kopen![]()
De laatste loodjes wegen overigens echt wel het zwaarst: ik heb een enorm kuthumeur deze weeken dat is altijd pas over als ik weer thuis ben uit A'dam
Weg laten zetten dan nu directquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeee die ligt in de winkel op mij te wachten!
Gewoon geen lijstje postenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Als SHE ooit terugkomt krijgen we allemaal een ass-whooping van jewelste.
Wie had ook alweer de merengues met pure chocolade? Goodbye toch?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Als SHE ooit terugkomt krijgen we allemaal een ass-whooping van jewelste.
Wie had ook alweer de merengues met pure chocolade? Goodbye toch?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En dan meteen gelazer![]()
Wat een fatalistische TT trouwens!!!!
Enne, haai SHE, ik heb borrelnootjes op![]()
![]()
Oh jij was hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Er zitten er nog twee in mijn tas
Alsof ik vandaag nog niet genoeg te eten heb
Je vergeet het:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik spreek dan wel niet namens SHE, (zou niet dúrven, bangewijs) maar ik kan haar heul goed nadoen:
WTF eet jij nu voor crap?? Hoe moet jij in je bikini over een maand of 3?? Spuug uit die krengen en ga je mond spoelen. Moet ook overal bijblijven. Hmmmpf![]()
Ja, Goodbye had gisteren of eergisteren ook iets evilsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jij was het
Sorry Goodbye! Hoewel jij ook vast wel iets op je kerfstok hebt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik spreek dan wel niet namens SHE, (zou niet dúrven, bangewijs) maar ik kan haar heul goed nadoen:
WTF eet jij nu voor crap?? Hoe moet jij in je bikini over een maand of 3?? Spuug uit die krengen en ga je mond spoelen. Moet ook overal bijblijven. Hmmmpf![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgens mij was dat ongeveer toen ik kwam kijken. Een jaar of 2 en 4 kilo geleden. Yup, ik ga als een trein.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef Dipkip het volgende:
Nu ben ik helemaal benieuwd waarom jullie geband waren. Was ik maar eerder dik geworden
Wat voor friet eet je? Zelfgesneden en zelfgebakken of diepvriesfriet en zelfgebakken of zelfgehaalde?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
Ja hoi. Ga eens niet zo allejezus snel hier, een mens kan niet eens even van haar werk naar huis rijden en stoofvlees makenTeruggelezen zojuist en onderstaande posts zijn toch wel juweeltjes!
[..]
[..]
Nog twee weken jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ey, jij hébt teninste nog een baan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar heb ik jou voor. Om mij aan te vullen!
Ik heb nog nooit eten uitgekotst (op een avondje met teveel drank na dan, maar da was nie expresquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef cinnamongirl het volgende:
![]()
![]()
* cinnamongirl steekt vinger in d'r keel en kotst de heule bende uit, rent naar d'r hometrainer, zet een afl. Lost op en begint als een idioot te peddelen.
Oh, die heb ik echt al jaren niet gegeten. Krijg er altijd zo'n raar chemisch smaakversterkersmaakje van in mijn mond. Maar lekker zijn ze wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Enne, haai SHE, ik heb borrelnootjes op![]()
![]()
Ja super! En maakt niet uit want ik moest toch een dutje doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
En om Kim die ging gillen wie haar verlinkt had en dat Yvonne toen kwam melden dat dat door haar eigen topic in ONZ kwam moest ik ook heel hard lachen!![]()
Zo, ik geloof dat ik weer bij ben.
Muizelientje, wat waren we gezellig aan het sms-en he? Ik moest op een gegeven moment ff ophouden want de dierenarts vroeg wat ie voor me kon doen!
Zelf-uit-een-zak-uit-de-vriezer-gehaalde-en-gefrituurde-en-bedolven-onder-het-stoofvlees!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat voor friet eet je? Zelfgesneden en zelfgebakken of diepvriesfriet en zelfgebakken of zelfgehaalde?
ja, bijzonder jammer dat ze niet nog even bleef om antwoord te geven hoe die plonsdrol die mijn post editte op de hoogte was nog vóór ik een topic had aangemaaktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
En om Kim die ging gillen wie haar verlinkt had en dat Yvonne toen kwam melden dat dat door haar eigen topic in ONZ kwam moest ik ook heel hard lachen!![]()
Voor friet met stoofvlees mag je altijd een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelf-uit-een-zak-uit-de-vriezer-gehaalde-en-gefrituurde-en-bedolven-onder-het-stoofvlees!
Die!
Ja ja. Vanaf mórgen ga ik echt aan de lijn
Oh, ja, dat kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.
Teh memories.
Lekker!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelf-uit-een-zak-uit-de-vriezer-gehaalde-en-gefrituurde-en-bedolven-onder-het-stoofvlees!
Die!
Ja ja. Vanaf mórgen ga ik echt aan de lijn
SHE never said thatquote:
quote:
Ik ook niet, ik heb het wel geprobeerd, maar zodra ik die vinger in mijn keel stop, verzet mijn lichaam zich door een spiersamentrekking van mijn keel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eten uitgekotst (op een avondje met teveel drank na dan, maar da was nie expres), maar ik heb er vandaag aan zitten denken.
* Isabeau gaat ook zo maar naar de sportschool ter compensatie
Ik denk serieus (auw!) stiekem dat dat kwam omdat de TT nogal aandacht trok, iets met SHE laffen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ja, bijzonder jammer dat ze niet nog even bleef om antwoord te geven hoe die plonsdrol die mijn post editte op de hoogte was nog vóór ik een topic had aangemaakt.
Met wie was je??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel kcal zitten er eigenlijk in van die caramel popcorn? (gisteravond in de bioscoop had degene met wie ik was van die popcorn gehaald en ik kon er niet afblijven)
Ik voorzie iets in de trant van Slank #527 fluiten onschuldigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik denk serieus (auw!) stiekem dat dat kwam omdat de TT nogal aandacht trok, iets met SHE laffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |