Touchéquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noem eens een oorlog waar géén mensen dood aan gaan?
WoW?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noem eens een oorlog waar géén mensen dood aan gaan?
Ik ga eh, ik weet het nog niet! Sowieso een tas kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar schuld aan? Moet er dan niet sprake zijn van een bewuste keuze?
Ok, we zullen maar geen discussie gaan voeren over de mate waarin dieren bewustzijn hebben, dat wordt misschien te filosofisch...
Jeej, dat schiet al op!
Wat ga je eigenlijk doen als het klaar is, om het te vieren?
Die is toch elders meerdere keren uitgevochten? (Amerika sponsert ene land, Rusland het andere)quote:
En dan meteen gelazerquote:
Neeee die ligt in de winkel op mij te wachten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef laziness het volgende:
Muis die tas is toch al wel besteld hè?
Nou, als ik zo lang elke dag naar het ziekenhuis moest had ik al veel eerder een kuthumeur gehad! Je gaat er juist hartstikke goed mee om voor zover ik hier kan lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga eh, ik weet het nog niet! Sowieso een tas kopen![]()
De laatste loodjes wegen overigens echt wel het zwaarst: ik heb een enorm kuthumeur deze weeken dat is altijd pas over als ik weer thuis ben uit A'dam
Weg laten zetten dan nu directquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeee die ligt in de winkel op mij te wachten!
Gewoon geen lijstje postenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Als SHE ooit terugkomt krijgen we allemaal een ass-whooping van jewelste.
Wie had ook alweer de merengues met pure chocolade? Goodbye toch?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Als SHE ooit terugkomt krijgen we allemaal een ass-whooping van jewelste.
Wie had ook alweer de merengues met pure chocolade? Goodbye toch?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En dan meteen gelazer![]()
Wat een fatalistische TT trouwens!!!!
Enne, haai SHE, ik heb borrelnootjes op![]()
![]()
Oh jij was hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Er zitten er nog twee in mijn tas
Alsof ik vandaag nog niet genoeg te eten heb
Je vergeet het:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik spreek dan wel niet namens SHE, (zou niet dúrven, bangewijs) maar ik kan haar heul goed nadoen:
WTF eet jij nu voor crap?? Hoe moet jij in je bikini over een maand of 3?? Spuug uit die krengen en ga je mond spoelen. Moet ook overal bijblijven. Hmmmpf![]()
Ja, Goodbye had gisteren of eergisteren ook iets evilsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jij was het
Sorry Goodbye! Hoewel jij ook vast wel iets op je kerfstok hebt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik spreek dan wel niet namens SHE, (zou niet dúrven, bangewijs) maar ik kan haar heul goed nadoen:
WTF eet jij nu voor crap?? Hoe moet jij in je bikini over een maand of 3?? Spuug uit die krengen en ga je mond spoelen. Moet ook overal bijblijven. Hmmmpf![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgens mij was dat ongeveer toen ik kwam kijken. Een jaar of 2 en 4 kilo geleden. Yup, ik ga als een trein.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef Dipkip het volgende:
Nu ben ik helemaal benieuwd waarom jullie geband waren. Was ik maar eerder dik geworden
Wat voor friet eet je? Zelfgesneden en zelfgebakken of diepvriesfriet en zelfgebakken of zelfgehaalde?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
Ja hoi. Ga eens niet zo allejezus snel hier, een mens kan niet eens even van haar werk naar huis rijden en stoofvlees makenTeruggelezen zojuist en onderstaande posts zijn toch wel juweeltjes!
[..]
[..]
Nog twee weken jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ey, jij hébt teninste nog een baan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar heb ik jou voor. Om mij aan te vullen!
Ik heb nog nooit eten uitgekotst (op een avondje met teveel drank na dan, maar da was nie expresquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef cinnamongirl het volgende:
![]()
![]()
* cinnamongirl steekt vinger in d'r keel en kotst de heule bende uit, rent naar d'r hometrainer, zet een afl. Lost op en begint als een idioot te peddelen.
Oh, die heb ik echt al jaren niet gegeten. Krijg er altijd zo'n raar chemisch smaakversterkersmaakje van in mijn mond. Maar lekker zijn ze wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Enne, haai SHE, ik heb borrelnootjes op![]()
![]()
Ja super! En maakt niet uit want ik moest toch een dutje doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
En om Kim die ging gillen wie haar verlinkt had en dat Yvonne toen kwam melden dat dat door haar eigen topic in ONZ kwam moest ik ook heel hard lachen!![]()
Zo, ik geloof dat ik weer bij ben.
Muizelientje, wat waren we gezellig aan het sms-en he? Ik moest op een gegeven moment ff ophouden want de dierenarts vroeg wat ie voor me kon doen!
Zelf-uit-een-zak-uit-de-vriezer-gehaalde-en-gefrituurde-en-bedolven-onder-het-stoofvlees!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat voor friet eet je? Zelfgesneden en zelfgebakken of diepvriesfriet en zelfgebakken of zelfgehaalde?
ja, bijzonder jammer dat ze niet nog even bleef om antwoord te geven hoe die plonsdrol die mijn post editte op de hoogte was nog vóór ik een topic had aangemaaktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
En om Kim die ging gillen wie haar verlinkt had en dat Yvonne toen kwam melden dat dat door haar eigen topic in ONZ kwam moest ik ook heel hard lachen!![]()
Voor friet met stoofvlees mag je altijd een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelf-uit-een-zak-uit-de-vriezer-gehaalde-en-gefrituurde-en-bedolven-onder-het-stoofvlees!
Die!
Ja ja. Vanaf mórgen ga ik echt aan de lijn
Oh, ja, dat kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.
Teh memories.
Lekker!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelf-uit-een-zak-uit-de-vriezer-gehaalde-en-gefrituurde-en-bedolven-onder-het-stoofvlees!
Die!
Ja ja. Vanaf mórgen ga ik echt aan de lijn
SHE never said thatquote:
quote:
Ik ook niet, ik heb het wel geprobeerd, maar zodra ik die vinger in mijn keel stop, verzet mijn lichaam zich door een spiersamentrekking van mijn keel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eten uitgekotst (op een avondje met teveel drank na dan, maar da was nie expres), maar ik heb er vandaag aan zitten denken.
* Isabeau gaat ook zo maar naar de sportschool ter compensatie
Ik denk serieus (auw!) stiekem dat dat kwam omdat de TT nogal aandacht trok, iets met SHE laffen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ja, bijzonder jammer dat ze niet nog even bleef om antwoord te geven hoe die plonsdrol die mijn post editte op de hoogte was nog vóór ik een topic had aangemaakt.
Met wie was je??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel kcal zitten er eigenlijk in van die caramel popcorn? (gisteravond in de bioscoop had degene met wie ik was van die popcorn gehaald en ik kon er niet afblijven)
Ik voorzie iets in de trant van Slank #527 fluiten onschuldigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik denk serieus (auw!) stiekem dat dat kwam omdat de TT nogal aandacht trok, iets met SHE laffen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |