Thank you George!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Zinvol geweld bestaat imho zeker wel. Zeker als middel om zinloos geweld te voorkomen/stoppen (van mij mag je iemand die een ander in elkaar mept, best een paar rake trappen verkopen).
George? Ken ik die?quote:
Je zit toch niet namens jeweetwelwie te posten he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
George? Ken ik die?![]()
Eigenlijk zou ik erbij moeten zeggen dat ik gewoon teveel van vechtsporten hou, om tegen geweld te zijn, of niet dan?
Een pleonasme kan je het ook moeilijk noemen. Vooral als je ziet hoe dieren tegen elkaar tekeer kunnen gaan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het een pleonasme... Maar wel handig om even te benadrukken dat er geen enkele reden is om zo'n dier pijn te doen.
Zinvol geweld kan ik me wel voorstellen ja. Beetje extreem voorbeeld maar als Hitler geen zelfmoord had gepleegd, had iemand hem van mij best neer mogen schieten.
George W., die had ook altijd van die fijne politiek-correcte speeches over het voorkomen van geweld met geweldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
George? Ken ik die?![]()
Eigenlijk zou ik erbij moeten zeggen dat ik gewoon teveel van vechtsporten hou, om tegen geweld te zijn, of niet dan?
En over nukjular dingen niet te vergeten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
George W., die had ook altijd van die fijne politiek-correcte speeches over het voorkomen van geweld met geweld
Ik heb echt géén idee wat het is. Maar het klinkt lekker!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef neen het volgende:
Ik ben voor het eerst bezig met het maken van Soto Ayam, lekker hoor. Nu nog even wat emping bakken, groente snijden en eitjes koken zodat het vanavond goed zal smaken
Dan mag jij mij Mups noemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef k_i_m het volgende:
Die vind ik leuk, die hou ik erin! (ook al moest het muis zijn).
Het smaakt vast naar kipquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb echt géén idee wat het is. Maar het klinkt lekker!
Oh díe Georgequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
George W., die had ook altijd van die fijne politiek-correcte speeches over het voorkomen van geweld met geweld
Noem eens een oorlog waar géén mensen dood aan gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh díe George. Nee naar die vent luister ik niet, vind zn oorlogen stom en daar gaan mensen dood aan.
De Koude Oorlog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noem eens een oorlog waar géén mensen dood aan gaan?
Ben je weer terug!quote:
Maar hebben ze daar schuld aan? Moet er dan niet sprake zijn van een bewuste keuze?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een pleonasme kan je het ook moeilijk noemen. Vooral als je ziet hoe dieren tegen elkaar tekeer kunnen gaan!
Oh en also: nog maar 2x![]()
En ik heb een muffin met chocolade op.
Én een broodje roomkaas.
Eh... een virtuele oorlog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noem eens een oorlog waar géén mensen dood aan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |