SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHT!!!!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou je daarvoor een ban krijgen?
Ik wilde al zeggen "klinkt als bonbonbonbonbonbonbon"quote:
Ahw shamequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef Anosmie het volgende:
<insert scheldkannonade in willekeurige taal>
Ik heb nog niks van mn solli gehoord. Begin vd week is toch nu?!
Ik krijg er zo'n dududududududududududududududddddddduuuuuuu-liedjesemotie bij.
Denk aan jullie bloeddruk en gewicht, gewoon netjes je dieet volgen niet tussendoor zondigen en verder:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef Dipkip het volgende:
OMFG dat vind ik wel echt enorm laag als mods gaan liegen dat ze zelf een ban heeft aangevraagdmaar ik geloof niet dat SHE over zoiets zou liegen.
Dag dames, en Kim kent heus de spelregels welquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:43 schreef SHE het volgende:
*knip*
Zorg je voor een permban?.*en knip*
shoompy #4quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef heaven7 het volgende:
Uuh waar gaat dat hele SHE gebeuren over? Linkje?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef yvonne het volgende:
Denk aan jullie bloeddruk en gewicht, gewoon netjes je dieet volgen niet tussendoor zondigen
Tante Vonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk aan jullie bloeddruk en gewicht, gewoon netjes je dieet volgen niet tussendoor zondigen en verder:
[..]
Dag dames, en Kim kent heus de spelregels wel
Eh, het halve Slanktopic is al een keer gebanned geweest, hoor, dus niet te hard schreeuwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef k_i_m het volgende:
Kijk; het zou die ridders in de orde van de bruine arm sieren als ze gewoon omdat ze het konden dit halve topic zouden bannen voor een week. Daar zou ik smakelijk om kunnen lachen.
Maar het is altijd een hoop gehuilie en weinig wol. Daarom ontbreekt het ook aan elk gezag.
Ik hoor (nog) bij de andere helft. Ben benieuwd hoeveel tijd ik zou overhouden om schoon te maken en op te ruimen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh, het halve Slanktopic is al een keer gebanned geweest, hoor, dus niet te hard schreeuwen.
Oh ja, heb ik dat dan gemist?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh, het halve Slanktopic is al een keer gebanned geweest, hoor, dus niet te hard schreeuwen.
Wanneer en waarom?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Weet ik niet eigenlijk. Het was iig een Miss_S-relquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik dat dan gemist?Zeker van voor mijn tijd
.
Je topic in ONZquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tante Von. Wie heb er geklikt hier? Was het weer miss_Snitch?
.
Oh wacht, daar was ik wel bijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Het was iig een Miss_S-rel. Ik was gebanned, MoBlo en nog een paar. Maar een paar dagen later had Yvonne ons allemaal weer unbanned
.
Nee, vóór mijn topic. Die lamlul die mijn post ge-edit heeft, die hier nooit komt en ook geen mod is op LIFquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgens mij was dat ongeveer toen ik kwam kijken. Een jaar of 2 en 4 kilo geleden. Yup, ik ga als een trein.
Whehe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgens mij was dat ongeveer toen ik kwam kijken. Een jaar of 2 en 4 kilo geleden. Yup, ik ga als een trein.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Nee jij niet geloof ik. En de rellen zijn altijd hetzelfde geweest, dus tjaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:23 schreef conleche het volgende:
Ja volgens mij was ik zelf niet eens gebanned, of wel Vik?? Ik ben nl. de nuance zelf. Net als SHE eigenlijk!!
En het had iets te doen met Miss-S, maar de details zijn toch weg. Ik heb een heel goed geheugen, maar ik kan ook heel goed blokken en ik denk dat dat is wat er aan de hand is!!
Nee, misschien trek je zelf de aandacht naar je toequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tante Von. Wie heb er geklikt hier? Was het weer miss_Snitch?
.
Het interesseert me heel erg. Ik wil graag weten hoe dingen werken en waarom ze zo werken. Toen ik stopte met roken ben ik me er helemaal erg in gaan verdiepen omdat ik bang was dat ik 20 kilo zwaarder uit de strijd zou komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:40 schreef Sugar het volgende:
Anosmie, waarom weet jij behoorlijk veel van eten enzo? Goed vind ik! Wil je zelf ook afvallen of dat niet (meer)?
Troost je, minder dan 2 jaar geleden, en nog een troost: ik ben nu zwaarder dan toen. Het was in de tijd dat ik ook al postte. En het hier een wespennest wasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Oja vroeg me alweer af wanneer Yvonne voor een unban had gezorgd.....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Het was iig een Miss_S-rel. Ik was gebanned, MoBlo en nog een paar. Maar een paar dagen later had Yvonne ons allemaal weer unbanned
.
We have a winner!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, misschien trek je zelf de aandacht naar je toe
Hoeveel "moet" jij eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
We werden gewoon gebanned omdat er altijd gezeik was. De modjes moesten voortdurend ingrijpen en dat waren ze zat. De 'ruzies' waren hetzelfde als nu (die van vorige week bijv), maar nu grijpen de modjes niet meer inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef Dipkip het volgende:
Nu ben ik helemaal benieuwd waarom jullie geband waren. Was ik maar eerder dik geworden
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, misschien trek je zelf de aandacht naar je toe
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef Dipkip het volgende:
Nu ben ik helemaal benieuwd waarom jullie geband waren. Was ik maar eerder dik geworden
Nog 5 centimeter. De kilo's zijn prima, alleen m'n kont en borsten zijn gone. Gelukkig zit er nog wat vet om m'n taille.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoeveel "moet" jij eigenlijk nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |