ik bedoel ongeveer om de zes uur:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, fijn om te horen. Hoe zit het precies met de intervallen? Op het doosje staat dat er steeds een interval van 4 uur tussen moet zitten. Dat is op zich wel te doen voor mij.
Wat bedoel je met 2-1-2-1? En moet ik paracetamol echt afbouwen als ik het een week ofzo dagelijks heb gebruikt?
Toch handig, zo'n verpleegkundige in ons middenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik bedoel ongeveer om de zes uur:
dus bij het opstaan 2 tbl
dan bijvoorbeeld tussen de middag 1 tbl
avondeten 2 tbl
en dan voor de nacht 1 tbl
(of net andersom, dus 1-2-1-2)
maar de komende dagen dus 2-2-2-2
en afbouwen kan je het beste wel doen, dus wanneer het prima gaat met 4 x 2 tbl kan je proberen er af en toe eentje te minderen, dus dan neem je 1 ipv 2 tabletten, tot je op 4x 1 tbl zit, en dan kan je gaan afbouwen tot bijvoorbeeld alleen voor snachts en zo nodig bij pijn.
en pijn is niet nodig... die tbl zijn dr niet voor niets en je hebt net wel een heftige operatie aan je hoofd gehad.
*knuffel voor VIK*
Misschien de muesli? Dat spul is stiekem heel evil, zeker als het eigenlijk cruesli is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:36 schreef heaven7 het volgende:
Nou voor zover het nog over dieten gaatIk snap het niet. Wat ik vandaag gegeten heb:
O karnemelk, bakje magere yoghurt met zoetstof, 40 gram muesli en 1 banaan
T 1 knäckebröd met heel dun chocopasta
L 2 boterhammen met light philadephia, 1 gekookt ei en 2 mespunten halfmayo en 1 dun kapje met dun pindakaas.
Nou zit ik volgens caloriechecker hiermee al op de 1000 kcal :S En nee, de pasta en mayo doen het em niet.. Snap het niet! Tuurlijk zou ik die dingen kunnen laten staan maar dat wil ik niet want dan hou ik het niet vol.
Wilde ik ook zeggen idd. Kim is riskant bezig. Ik neem vast afscheidquote:
Hoiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik kom ook even naar SHE zwaaien
En naar de rest van jullie, want ik kom hier vrijwel niet meer
Ja! Want dat verklaart dan ook meteen mijn dikke reet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij, als je met een zak manna bij de kassa staat, niet de neiging om tegen de cassičre te zeggen: "Voor de kinderen!" ?.
Ik zou sowieso maar 1 zuivel per keer nemen en als je al zoetstof in de yoghurt doet niet nog eens muesli.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien de muesli? Dat spul is stiekem heel evil, zeker als het eigenlijk cruesli is.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik kom ook even naar SHE zwaaien
En naar de rest van jullie, want ik kom hier vrijwel niet meer
Nouja zou jammer zijn als we haar ook een poosje moeten missen toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarvoor?Voor de grote boze moderator?
Ik zie nu pas dat jij het bent (omdat VMW je Lazy Missy Lizzy oid noemde)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja hč?![]()
Ik vind de deur op een haakje met dit weer te koud en ik ben slechthorend dus a) ik hoor ze niet miauwen b) ze zijn zo suf dat ze pas na een uur naar de deur gapen eens iets zeggen
Helaas zou ik bijna zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien de muesli? Dat spul is stiekem heel evil, zeker als het eigenlijk cruesli is.
Doeiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wilde ik ook zeggen idd. Kim is riskant bezig. Ik neem vast afscheid![]()
.
Niets mis met zoetstof volgens mij, als het nou suiker was zou ik het met je eens zijn. Maar ik vind yoghurt met zoetstof zelf ook een stuk minder vullen dan yoghurt met muesli. En zonder zoet niet te eten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou sowieso maar 1 zuivel per keer nemen en als je al zoetstof in de yoghurt doet niet nog eens muesli.
Tja terwijl ik voor mijn gevoel echt niet veel gegeten heb en nu bij lange na niet vol zitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Sugar het volgende:
En heaven7, ik snap dat soms ook niet. Maar muesli is best veel kcal inderdaad en brood en ei tikken ook best aan, toch? Veeeeeel groente gaan eten!
Succes verder ermee!
Hey, ik lees dat je morgen voor controle moet, spannend!quote:
Prima! Alleen een beetje druk en Slank kan ik écht niet bijhouden.quote:
Muesli vult zo lekker! Ik zou de zoetstof weglaten, want dat is viesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou sowieso maar 1 zuivel per keer nemen en als je al zoetstof in de yoghurt doet niet nog eens muesli.
Hoi Snakey. Hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe wil je dat bereiken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef Snakey het volgende:
Edit: Posten namens een gebande kan je een ban opleveren. Een volgende keer krijg je dus een ban.
Och, aan echt spannend nieuws valt het wel mee: de operatie van Viking en de ban van SHE zijn het grootste nieuws, maar dat wist je allicht al.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik lees dat je morgen voor controle moet, spannend!
[..]
Prima! Alleen een beetje druk en Slank kan ik écht niet bijhouden.
Hier ook alles goed? Ik ga niet eens vragen wat ik allemaal gemist heb, want dat is vast achterlijk veel
Sssh ik was in cognitoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij het bent (omdat VMW je Lazy Missy Lizzy oid noemde).
Wilde al zeggen: he, nog een slechthorende onder ons!.
Tja ik lust wel yoghurt zo dus ik snapte niet helemaal waarom het allebei moest (dat zoetstof weinig cals bevat weet ik). Maar als je yoghurt ook met muesli nog smerig vind snap ik het wel. Maar dan snap ik weer niet waarom geforceerd yoghurt eten? Eet het dan met melk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef Chicolate het volgende:
Niets mis met zoetstof volgens mij, als het nou suiker was zou ik het met je eens zijn. Maar ik vind yoghurt met zoetstof zelf ook een stuk minder vullen dan yoghurt met muesli. En zonder zoet niet te eten.
Maar eens is over combi yoghurt en karnemelk. Keuze tussen die 2 maken scheelt al.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoi Snakey. Hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe wil je dat bereiken?
Voor mij persoonlijk geldt: ik lust uberhaupt geen zuivel, als ik er geen zoet of smaakje bij heb. Yoghurtdrink, vruchtenyyoghurt, brinta (met melk) lust ik allemaal wel. Maar yoghurt, melk, kwark etc, zķnder zoetigheid, dat vind ik echt heel erg viesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Sssh ik was in cognito![]()
[..]
Tja ik lust wel yoghurt zo dus ik snapte niet helemaal waarom het allebei moest (dat zoetstof weinig cals bevat weet ik). Maar als je yoghurt ook met muesli nog smerig vind snap ik het wel. Maar dan snap ik weer niet waarom geforceerd yoghurt eten? Eet het dan met melk.
Die 2 wist ik al jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Och, aan echt spannend nieuws valt het wel mee: de operatie van Viking en de ban van SHE zijn het grootste nieuws, maar dat wist je allicht al.
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat jij doet: studeer je, of werk je?
Klok - klepel vraag. Werk jij in een speciale videotheek of speelt m'n geheugen verstoppertje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die 2 wist ik al ja
Ik studeer en werk er parttime bij (in een videotheek)
Nou ja, dat was geloof ik wel het grootste nieuws. Verder nog een baaldag hier en daar, wat al dan niet succesvol afgeronde tentamens...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die 2 wist ik al ja
Ik studeer en werk er parttime bij (in een videotheek)
Er is geen rest. Dat is de reden van de ban. Ze zeggen dat ze hem zelf heeft aangevraagd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef AKnynke het volgende:
waarom is she eigenlijk geband, want dat heb ik niet meegekregen. Ik heb het relletje rond wos nog een beetje gevolgd, en vervolgens de vragen rond de foto's, maar wat er nu voor de rest is gebeurd, geen idee!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er is geen rest. Dat is de reden van de ban. Ze zeggen dat ze hem zelf heeft aangevraagd.
Speciale?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Klok - klepel vraag. Werk jij in een speciale videotheek of speelt m'n geheugen verstoppertje?
Waarom zou je daarvoor een ban krijgen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel editen, anders krijg je een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |