Sssh ik was in cognitoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij het bent (omdat VMW je Lazy Missy Lizzy oid noemde).
Wilde al zeggen: he, nog een slechthorende onder ons!.
Tja ik lust wel yoghurt zo dus ik snapte niet helemaal waarom het allebei moest (dat zoetstof weinig cals bevat weet ik). Maar als je yoghurt ook met muesli nog smerig vind snap ik het wel. Maar dan snap ik weer niet waarom geforceerd yoghurt eten? Eet het dan met melk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef Chicolate het volgende:
Niets mis met zoetstof volgens mij, als het nou suiker was zou ik het met je eens zijn. Maar ik vind yoghurt met zoetstof zelf ook een stuk minder vullen dan yoghurt met muesli. En zonder zoet niet te eten.
Maar eens is over combi yoghurt en karnemelk. Keuze tussen die 2 maken scheelt al.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoi Snakey. Hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe wil je dat bereiken?
Voor mij persoonlijk geldt: ik lust uberhaupt geen zuivel, als ik er geen zoet of smaakje bij heb. Yoghurtdrink, vruchtenyyoghurt, brinta (met melk) lust ik allemaal wel. Maar yoghurt, melk, kwark etc, zónder zoetigheid, dat vind ik echt heel erg viesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Sssh ik was in cognito![]()
[..]
Tja ik lust wel yoghurt zo dus ik snapte niet helemaal waarom het allebei moest (dat zoetstof weinig cals bevat weet ik). Maar als je yoghurt ook met muesli nog smerig vind snap ik het wel. Maar dan snap ik weer niet waarom geforceerd yoghurt eten? Eet het dan met melk.
Die 2 wist ik al jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Och, aan echt spannend nieuws valt het wel mee: de operatie van Viking en de ban van SHE zijn het grootste nieuws, maar dat wist je allicht al.
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat jij doet: studeer je, of werk je?
Klok - klepel vraag. Werk jij in een speciale videotheek of speelt m'n geheugen verstoppertje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die 2 wist ik al ja
Ik studeer en werk er parttime bij (in een videotheek)
Nou ja, dat was geloof ik wel het grootste nieuws. Verder nog een baaldag hier en daar, wat al dan niet succesvol afgeronde tentamens...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die 2 wist ik al ja
Ik studeer en werk er parttime bij (in een videotheek)
Er is geen rest. Dat is de reden van de ban. Ze zeggen dat ze hem zelf heeft aangevraagd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef AKnynke het volgende:
waarom is she eigenlijk geband, want dat heb ik niet meegekregen. Ik heb het relletje rond wos nog een beetje gevolgd, en vervolgens de vragen rond de foto's, maar wat er nu voor de rest is gebeurd, geen idee!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er is geen rest. Dat is de reden van de ban. Ze zeggen dat ze hem zelf heeft aangevraagd.
Speciale?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Klok - klepel vraag. Werk jij in een speciale videotheek of speelt m'n geheugen verstoppertje?
Waarom zou je daarvoor een ban krijgen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel editen, anders krijg je een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |