Ik wilde er niks van zeggen, sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik zeg tegen mijn vriendinnen zelfs 'hoi mop' als ik ze een berichtje stuur.
Nog nooit is iemand daarover gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog even een uurtje gedut en nu ga ik pannenkoeken bakken.
Niet meer actief op Fok!
Wij noemen elkaar ook zo en ik noem mn vriendinnen zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:48 schreef conleche het volgende:
Maar meneer C. noemt mij ook geen mop. Maar ik denk dat het iets Rotterdams is!!
Mijn moeder noemt mijn vader 'heit' (dat is Fries voor papa, dus zo zouden wij ( = ik en broer en zussen) hem moeten noemenquote:
dat deed m'n beppe ook altijd. Maar, als wij erbij waren dan noemde ze hem geen heit meer, maar pake!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt mijn vader 'heit' (dat is Fries voor papa, dus zo zouden wij ( = ik en broer en zussen) hem moeten noemen).
Ohh, wij sliepen in een guesthouse in Mosselbaai, en dat werd gerund door een wat ouder Afrikaans echtpaar dat elkaar papa en mama noemdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt mijn vader 'heit' (dat is Fries voor papa, dus zo zouden wij ( = ik en broer en zussen) hem moeten noemen).
Als ik ruzie heb met mijn eega (quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef Goodbye het volgende:
* Goodbye zit nog steeds op werk![]()
Mijn vriend en ik noemen elkaar meestal schatje of liefje (). Zelfs bij ruzies, haha. `Schat, je hebt het vuilnis niet buiten gezet!
![]()
`
Niet dat ik daar boos om zou worden btw, maar da´s een ander verhaal
does pm'en!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, wij sliepen in een guesthouse in Mosselbaai, en dat werd gerund door een wat ouder Afrikaans echtpaar dat elkaar papa en mama noemdeZij echt zo'n gezette kletskous, hij een wat meer introverte kabouter-ploplookalike.
Zo schattig
Hoe mijn meneer en ik elkaar noemen, dat ga ik dus mooi niet op fok zetten
Muahahahaha, we zullen erachter komen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, wij sliepen in een guesthouse in Mosselbaai, en dat werd gerund door een wat ouder Afrikaans echtpaar dat elkaar papa en mama noemdeZij echt zo'n gezette kletskous, hij een wat meer introverte kabouter-ploplookalike.
Zo schattig
Hoe mijn meneer en ik elkaar noemen, dat ga ik dus mooi niet op fok zetten
Jammer! Wel een mooi cijfer voor je scriptie, en aangezien jij had gezegd dat je 'm op zou sturen als ie goed was, wil ik die graag lezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
slecht nieuws: tentamen niet gehaaldBlok A wel voldoende, tweede blok (B) niet en dus geen gemiddelde voldoende
moet nu alles herkansen, ook het voldoende blok
Had wel een 8,5 voor die essay/scriptie, dus wel 3EC binnen, dat wel
nu maar troostfajita's maken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
slecht nieuws: tentamen niet gehaaldBlok A wel voldoende, tweede blok (B) niet en dus geen gemiddelde voldoende
Op een matrasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
. Zit je nog op de grond of niet?
Ik zeg, niks meer aan doen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb een stoel (geleend)!
Ah dat is balenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
M'n (oude) bed staat naast me, maar ik moet de schroefjes nog zoeken (quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef Dipkip het volgende:
Wanneer krijg je een bedombouw? Als het nog even duurt, wel regelmatig je matras op zn zijkant he
oh Nynke, ik bedenk me ineens dat ik nog teegn je wilde zeggen dat een heleboel vriendjes en vriendnnetjes van mij in februari met het NSO een concert geven in Stockholm en in Uppsala! geen idee of je ervan houdt, maar t Nederlands Studenten Orkest is meestal wel echt van heel erg hoog niveau...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik noem m'n nederlandse huisgenoot schat. Vind ie wel grappig, totdat ik het ook op de uni ga doen (Waar nog wel een paar hollanders rondlopen..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker eten![]()
Ja doei.
leuk, ik zet t in m'n agenda!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh Nynke, ik bedenk me ineens dat ik nog teegn je wilde zeggen dat een heleboel vriendjes en vriendnnetjes van mij in februari met het NSO een concert geven in Stockholm en in Uppsala! geen idee of je ervan houdt, maar t Nederlands Studenten Orkest is meestal wel echt van heel erg hoog niveau...
http://www.mfa.nl/sto-en/(...)netherlands_students het is in de aula van de universiteit zelfs zie ik... en gratis!! publiek zou echt leuk zijn voor ze...
mocht je gaan, zwaai dan even heel hard naar de aanvoerder tweede violen voor meen de heren op de voorste twee lessenaars eerste violen (randje podium dus bij de dirigent vooraan) ken ik ook (het is 1 meisje, 1 neger, en twee hollandse knapen -- die twee ken ik, ze heten allebei wouter ;') ) en euhhh allebei de hobo's, een paar mensen van t strijkvee (de tutti violisten, altisten en cellisten), de esklarinet...de contrafagottiste... jeutje...t zijn er echt veel (ik kan niet komen kijken dit jaar in NL...) maar die zijn niet zo makkelijk te identificeren.
ik kan t echt aanraden, de toegift is meestal een heel feest spektakel... en meestal hebben ze wel een lokaal nafeestje met veel drank enzo....
Maak er voor mij ook meteen 1. Kwam erachter dat er 3 collega's van me op FOK rondhangen. En 1 zo'n slimmerd had me al meteen door.......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh en het wordt tijd dat ik eens een werkkloon aanmaak
Jouw taalgebruik is dan ook apart te noemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Maak er voor mij ook meteen 1. Kwam erachter dat er 3 collega's van me op FOK rondhangen. En 1 zo'n slimmerd had me al meteen door.......
per sms mkag ook als ik het maar te horen krijgquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Wat had Kim gepost namens SHE? mag in een PM
En bedanktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jouw taalgebruik is dan ook apart te noemen.
Ik weet met een 99% zekerheid dat mijn collega's niet op FOK! zitten maar daar doe ik het niet om.
Je sigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Wat had Kim gepost namens SHE? mag in een PM
Omg, je kan me helemaal niet horen dat kan pas over 6 wekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je sig.
Ik ben ziek en zielig en jij lacht me uit.
Ik heb nog een hoorapparaat op linksquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg, je kan me helemaal niet horen dat kan pas over 6 weken
Werken met tabs en het onder je ctrl C houdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg, je kan me helemaal niet horen dat kan pas over 6 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |