abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65694865
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef laziness het volgende:
Ik heb net mailtjes verstuurd naar klanten met als uiterste betaaldatum 31 februari 2009
pi_65694873
Ik heb niet eens een strijkijzer.
Wel een tijdje gehad maar ik gebruikte het nooit dus toen heb ik het maar aan m'n moeder gegeven.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2009 @ 15:47:33 #203
70532 loveli
N
pi_65694880
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Krijg net een sms met Hoi mop, kan je even een overhemd voor me strijken voor morgen?
Hij vraagt het lief hoor, maar strijken ...
"Hoi mop" zou het voor mij niet doen
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:47:41 #204
163650 Greys
pi_65694889
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef laziness het volgende:

[..]

Vanuit McArmy land vraagt ie dat zeker?
Nee, vanuit ons eigen land, maar hij gáát morgen naar McArmy land en daar heeft ie dat overhemd voor nodig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65694925
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Krijg net een sms met Hoi mop, kan je even een overhemd voor me strijken voor morgen?
Hij vraagt het lief hoor, maar strijken ...
Ik doe al het strijkgoed voor mijn vriend, maar hou daar acuut mee op als hij me ooit "mop" noemt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:48:36 #206
163650 Greys
pi_65694930
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Hihi, dat vond ik nou net het enige leuke gedeelte aan de sms!
Ik heb geen hekel aan 'mop'. Integendeel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65694965
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb dat ooit ergens gelezen, maar kan er nu niets over vinden op Google...wie weet hier meer over?
Wat ik begrepen heb is dat vet heel snel wordt opgenomen maar nuttige stoffen pas later. Dus dat je met kotsen eerder voor elkaar krijgt ongezond te worden dan slank. En dat je echt meteen na het eten moet kotsen om alles er uit te krijgen. Maar hoe en wat precies weet ik niet, ik heb me er altijd verre van gehouden omdat ik geen zin had in nóg meer eetproblemen.
pi_65695102
Ok, kotsen om calorieen te verliezen heeft weinig zin:
quote:
Food begins to be digested immediately upon entering the mouth, and vomiting does not expel all of the stomach contents. When the stomach suddenly contracts to vomit, around 50% of its contents are pushed further down into the intestine where they will be digested and absorbed. An often quoted 1993 study published in the American Journal of Psychiatry concluded that bulimic patients retain approximately 1150 calories after vomiting, regardless of whether they binged on a large or small meal.
En:
quote:
Myth: Vomiting gets rid of the calories I’ve
consumed
Most people with bulimia are of average weight. They
tend to binge and then they restrict food intake for the
rest of the day. So if you’re hardly eating apart from
your binge, why aren’t you losing weight? Obviously,
you’re retaining enough calories from binges to maintain
your weight.
Fact: Research has shown that, contrary to popular
belief, vomiting does NOT get rid of all the calories
ingested, even when done immediately after eating.

Even the most successful vomiter will only be able to
purge 60% of calories eaten…which means that you’re
probably only vomiting up 30% of calories most of the
time. Think about it – if you binge on 2,000 calories and
vomit up 30%…which is 600 calories…this means that
you’re absorbing 1,400 calories from your binge, even
with your vomiting. This is because absorption begins in
the mouth, continues in the oesophagus, and then in the
stomach…so even if you vomit up all the contents of
your stomach, many of the calories will have already
been absorbed

Bron
pi_65695135
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat ik daar die vrije middagen voor heb die hij mede financiert. Ook voor dat soort dingen.
Beetje lullig als ik het dan niet doe he?

Oh en mijn Lush bestelling is bezorgd toen ik nog op het werk zat vanmorgen, potver.
Nou bezorgen ze morgen wéér, maar dan werk ik de hele dag.
Tot donderdag wachten is best lastig als je iets heel graag wilt!
True, true
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65695141
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef cinnamongirl het volgende:

Ik heb dat ooit ergens gelezen, maar kan er nu niets over vinden op Google...wie weet hier meer over?
Ja hoi, ik. En het is nonsens, je eten moet eerst in opneembare brokjes worden afgebroken voor je het opneemt en er dus iets met energetische waarde in je lijf komt. Dat kan uren duren (afhankelijk van de samenstelling van je eten) en zéker geen 10 minuten Het enige wat via mond, slokdarm of maagwand direct in je bloed kan komen is alcohol. En dat levert dan 7 kcal per gram op. De rest heeft een omweg nodig en wordt in je dunne darm opgenomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:54:10 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65695181
Jongens, dat praten over kotsen vind ik eigenlijk echt een slecht plan. Ik weet niet wie er allemaal meelezen en ben zo bang dat iemand op verkeerde ideeen wordt gebracht. Beetje overdreven misschien van mij, maar toch.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65695202
"The most successful vomiter"...

Wel een goed stukje, dat wist ik niet. Niet dat ik ooit gekotst heb of dat van plan was, maar toch.
-edit- wel ooit natuurlijk, maar niet expres omdat ik te veel gegeten had.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:54:56 #213
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_65695212
Zo mijn acht uurtjes zijn weer geschreven, al moet ik nog ruim een uur aanwezig zijn

Lekker al dat kots gedoe hier. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Vorig jaar was ik ziek incl. kotsen. Het zou je spontaan genezen van het ook maar willen proberen af en toe.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65695227
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, kotsen om calorieen te verliezen heeft weinig zin:

En:

Bron

Duidelijk.

Vraag me trouwens wel af hoe je kan bingen als het om een 'small meal' gaat magoed.
pi_65695237
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, dat praten over kotsen vind ik eigenlijk echt een slecht plan. Ik weet niet wie er allemaal meelezen en ben zo bang dat iemand op verkeerde ideeen wordt gebracht. Beetje overdreven misschien van mij, maar toch.
Of mensen gaan ons hier straks de les lezen, terwijl hier niemand daadwerkelijk kotst om van zijn eten af te komen

En dat je niet alles uit kan kotsen is wel aannemelijk, de meeste mensen met boulimia zien er niet echt anorectisch uit namelijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:55:41 #216
163650 Greys
pi_65695241
quote:
Sowieso is het een smerig onderwerp, maar er staat nu ook dat kotsen om calorieën te verliezen weinig zin heeft. Dus wat dat betreft zou het mensen eerder op het goede dan op het slechte pad brengen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65695256
quote:
Ik moet zeggen, it crossed my mind too. Ik heb goede hoop dat er inderdaad niemand op verkeerde ideeen wordt gebracht vanwege het feit dat kotsen om af te vallen dus vrij zinloos is.
Zal er over ophouden nu!
pi_65695270
Ik ga weer terug naar mijn boek

Kijken of ik nog íets nuttigs kan doen vandaag.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65695281
quote:
Bwah. Zulke mensen lezen hier alleen maar dat wij het allemaal niet doen en dat het niet nuttig is. Als je interesse hebt in zulke dingen heb je al lang 15 mia-sites gebookmarkt.
pi_65695310
Dipkip: mia??
pi_65695329
Nouja, na een binge heeft het weinig zin omdat 40% van heel veel eten nog steeds best veel kcal is, maar als je niet eerst absurd veel eet... Nouja, laat ook maar. We moeten inderdaad niemand op ideeën brengen.
Wel vreemd dat de helft je darmen ingeduwd zou worden, bij een voedselvergiftiging (waar kotsen eigenlijk voor bedoeld is) zou je dat toch niet willen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:58:55 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65695355
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Sowieso is het een smerig onderwerp, maar er staat nu ook dat kotsen om calorieën te verliezen weinig zin heeft. Dus wat dat betreft zou het mensen eerder op het goede dan op het slechte pad brengen
Ik weet alleen niet of meisjes die kotsen nog zo rationeel kunnen denken of het uberhaupt geloven. Als op een pro-ana forum gezegd wordt dat kotsen wel helpt....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65695356
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, na een binge heeft het weinig zin omdat 40% van heel veel eten nog steeds best veel kcal is, maar als je niet eerst absurd veel eet... Nouja, laat ook maar. We moeten inderdaad niemand op ideeën brengen.
Wel vreemd dat de helft je darmen ingeduwd zou worden, bij een voedselvergiftiging (waar kotsen eigenlijk voor bedoeld is) zou je dat toch niet willen.
Nee, ik vind het ook een vreemd iets. Ik ga er denk ik nog wat verder induiken, best interessant (en niet logisch).
pi_65695395
Maar nu eerst de cake eraf sporten Stuk gezonder dan kotsen lijkt me (alhoewel ik wel héél veel moet sporten om al die cake te verbranden )
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:00:44 #225
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65695432
Maar nou weet ik dus nog niet hoe het moet! Co!, Waar ben je??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65695459
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn meneer mag op de bank slapen als 'ie zoiets sms't
pi_65695477
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Maar nu eerst de cake eraf sporten Stuk gezonder dan kotsen lijkt me (alhoewel ik wel héél veel moet sporten om al die cake te verbranden )
Laatst zei iemand hier dat je met spinnen enorm veel verbrandt, met 2 uurtjes 1500-2000 kcal ofzo? Als je dus een uur flink tekeer gaat op zo'n fiets ben je toch al een paar plakjes kwijt...
pi_65695550
Co is aan het opruimen terwijl ze de kamer doordanst.
pi_65695603
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Dipkip: mia??
De boulimische versie van ana-sites. Anorexia wordt afgekort tot ana en boulimia tot mia. Alsof het lieftallige dames zijn die je graag uitnodigt voor een kopje thee. Op ana-sites gaat het vooral over hoe je zo min mogelijk kan eten en op mia-sites vooral over hoe je het purgeren maskeert. Nogal zieke tips, aangevuld met jankverhalen en plaatjes van veel te dunne (beroemde) mensen.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet alleen niet of meisjes die kotsen nog zo rationeel kunnen denken of het uberhaupt geloven. Als op een pro-ana forum gezegd wordt dat kotsen wel helpt....
Als meisjes al kotsen of op zulke fora zitten, dan is er verder toch niets meer aan te doen dan komen ze hier niet op nieuwe ideeen en ze worden hier niet bevestigd in hun ideeen. Voor zulke meisjes is wat wij hier allemaal typen (dus: onze eetlijstjes, en hoe we balen dat we nog niet enorm skinny zijn) veel meer bevestiging dat hun manier beter is. Als je hun perspectief neemt, moet je helemaal de topicreeks dicht smijten. En ook heel SHO en heel CUL, trouwens.

Echt, been there, done that, het is lief dat je er zo bij nadenkt, maar wat hier gezegd wordt maakt niet uit voor zulke meisjes. Die hebben een zelfdestructieve missie waar je u tegen zegt en weten veel naardere info te vinden dan wat hier staat.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:07:50 #230
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65695677
Egopost: Ik heb het ijskoud, mn wangen gloeien en mn ogen prikken. Ik haat sluimergriep! .
Fok!bejaarde
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:20:01 #231
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65696149
dag allemaal, een nieuwe morgen in de bieb. waar ik vandaag niet bepaald op gang kom. grom.

wat een feest heb ik weer gemist vannacht!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2009 @ 16:20:27 #232
70532 loveli
N
pi_65696173
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Als ze gespierd zijn dan zijn het geen klapkuiten.
Monica 'Cigarilla' Lewinsky die had pas klapkuiten.
Ik snapte gelijk dat ze een tafel met een kleedje tot op de grond op dr eisenlijstje had staan. Alsof dr bovenbenen naar beneden waren gegleden, haha.
crap in = crap out
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:27:05 #233
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65696434
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef Anosmie het volgende:
Egopost: Ik heb het ijskoud, mn wangen gloeien en mn ogen prikken. Ik haat sluimergriep! .
Jeugdsentiment om je op te vrolijken .

Een plaatje van een "Aart" .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:32:03 #234
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65696635
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihi, dat vond ik nou net het enige leuke gedeelte aan de sms!
Ik heb geen hekel aan 'mop'. Integendeel
ik heet soms 'hey honey' , maar dat vind ik eigenlijk maar gek.

Vanavond voor het eerst in anderhalve week een paar uurtjes alleentijd met de Duitser, wat heb ik daar zin in zeg!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 16:38:35 #235
163650 Greys
pi_65696854
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mijn meneer mag op de bank slapen als 'ie zoiets sms't
Leg uit, wat is daar onaardig aan dan?
Daar ben ik oprecht erg nieuwsgierig naar namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65696866
Ik heet altijd 'lief'. Zelfs bij hoogoplopende ruzie heet ik nog 'lief'. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 16:39:58 #237
163650 Greys
pi_65696895
Ik zeg tegen mijn vriendinnen zelfs 'hoi mop' als ik ze een berichtje stuur.
Nog nooit is iemand daarover gevallen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:40:13 #238
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65696908
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jeugdsentiment om je op te vrolijken .

[ afbeelding ]

Een plaatje van een "Aart" .
Een (B)Aart. .
Fok!bejaarde
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2009 @ 16:41:37 #239
70532 loveli
N
pi_65696948
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Leg uit, wat is daar onaardig aan dan?
Daar ben ik oprecht erg nieuwsgierig naar namelijk.
Mop zit bij mij in dezelfde categorie als "het vrouwtje". Daar krijg ik echt jeuk van, een collega die een autootje voor het vrouwtje zoekt, of zich afvraagt wat voor deeltijdbaan zijn vrouwtje kan doen als de kids naar school zijn.
crap in = crap out
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:41:50 #240
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65696952
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik zeg tegen mijn vriendinnen zelfs 'hoi mop' als ik ze een berichtje stuur.
Nog nooit is iemand daarover gevallen
Ik vind het wel leuk. Mijn allereerste vriendje noemt mij nog steeds mop. .
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 16:42:42 #241
163650 Greys
pi_65696976
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Mop zit bij mij in dezelfde categorie als "het vrouwtje". Daar krijg ik echt jeuk van, een collega die een autootje voor het vrouwtje zoekt, of zich afvraagt wat voor deeltijdbaan zijn vrouwtje kan doen als de kids naar school zijn.
Oh. Mjah. Dat is dan gewoon een verschil in hoe je zoiets opvat.
Bij ons is 'mop' toch echt heel lief bedoeld en hoeft hij zéker niet op de bank te slapen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65697046
Ik noem Greyssie ook heel vaak mopski!

Das omdat ik haar lief vind.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:45:54 #243
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65697076
quote:

[..]

En nu?
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 16:46:54 #244
163650 Greys
pi_65697112
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
Ik noem Greyssie ook heel vaak mopski!

Das omdat ik haar lief vind.
Ja! Nu moet je op de bank slapen!

Grapje hoor CF
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65697156
Maar meneer C. noemt mij ook geen mop. Maar ik denk dat het iets Rotterdams is!!
pi_65697255
quote:

[..]

Zeker in combinatie met het verzoek om een overhmed te strijken, ja

Niet dat mijn meneer ooit op de bank hoeft te slapen, trouwens. Hij biedt het zelf soms aan, als ik dikke wallen heb en snauwerig ben van een nacht luisteren naar zijn gesnurk
pi_65697441
Ik kreeg weer koppijn en haalde het in mijn hoofd om de termometer te pakken. Ik heb verhoging . Neeee

[/egopost]

Ik vind moppie eigenlijk wel schattig. Maar het moet niet tegen mij gezegd worden, ik ben niet zo van de koosnaampjes .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65697561
Ik ben ook niet zo van koosnaampjes maar op gegeven moment kwamen ze er vanzelf uit.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:00:33 #249
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65697612
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik kreeg weer koppijn en haalde het in mijn hoofd om de termometer te pakken. Ik heb verhoging . Neeee

[/egopost]

Ik vind moppie eigenlijk wel schattig. Maar het moet niet tegen mij gezegd worden, ik ben niet zo van de koosnaampjes .
Ik vind het wel schattig. Mits de koosnaampjes worden gebruik om warme gevoelens uit te drukken. Koosnaampjes omdat hij niet zo snel op je naam kan komen zijn echt killing. .
Fok!bejaarde
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:04:11 #250
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_65697749
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik vind het wel schattig. Mits de koosnaampjes worden gebruik om warme gevoelens uit te drukken. Koosnaampjes omdat hij niet zo snel op je naam kan komen zijn echt killing. .
Dat dus. Zo weet ik de achterliggende gedachte achter Toeps. Dan is die naam niet zo gek meer. Om maar een voorbeeld te noemen
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')