Mijn meneer mag op de bank slapen als 'ie zoiets sms'tquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]
"Hoi mop" zou het voor mij niet doen
Laatst zei iemand hier dat je met spinnen enorm veel verbrandt, met 2 uurtjes 1500-2000 kcal ofzo? Als je dus een uur flink tekeer gaat op zo'n fiets ben je toch al een paar plakjes kwijt...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Maar nu eerst de cake eraf sportenStuk gezonder dan kotsen lijkt me
(alhoewel ik wel héél veel moet sporten om al die cake te verbranden
)
De boulimische versie van ana-sites. Anorexia wordt afgekort tot ana en boulimia tot mia. Alsof het lieftallige dames zijn die je graag uitnodigt voor een kopje thee. Op ana-sites gaat het vooral over hoe je zo min mogelijk kan eten en op mia-sites vooral over hoe je het purgeren maskeert. Nogal zieke tips, aangevuld met jankverhalen en plaatjes van veel te dunne (beroemde) mensen.quote:
Als meisjes al kotsen of op zulke fora zitten, dan is er verder toch niets meer aan te doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet alleen niet of meisjes die kotsen nog zo rationeel kunnen denken of het uberhaupt geloven. Als op een pro-ana forum gezegd wordt dat kotsen wel helpt....
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als ze gespierd zijn dan zijn het geen klapkuiten.
Monica 'Cigarilla' Lewinsky die had pas klapkuiten.
Ik snapte gelijk dat ze een tafel met een kleedje tot op de grond op dr eisenlijstje had staan. Alsof dr bovenbenen naar beneden waren gegleden, haha.
Jeugdsentiment om je op te vrolijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef Anosmie het volgende:
Egopost: Ik heb het ijskoud, mn wangen gloeien en mn ogen prikken. Ik haat sluimergriep!.
ik heet soms 'hey honey' , maar dat vind ik eigenlijk maar gek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi, dat vond ik nou net het enige leuke gedeelte aan de sms!
Ik heb geen hekel aan 'mop'. Integendeel
Leg uit, wat is daar onaardig aan dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn meneer mag op de bank slapen als 'ie zoiets sms't
Een (B)Aart.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jeugdsentiment om je op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Een plaatje van een "Aart".
Mop zit bij mij in dezelfde categorie als "het vrouwtje". Daar krijg ik echt jeuk van, een collega die een autootje voor het vrouwtje zoekt, of zich afvraagt wat voor deeltijdbaan zijn vrouwtje kan doen als de kids naar school zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg uit, wat is daar onaardig aan dan?
Daar ben ik oprecht erg nieuwsgierig naar namelijk.
Ik vind het wel leuk. Mijn allereerste vriendje noemt mij nog steeds mop.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik zeg tegen mijn vriendinnen zelfs 'hoi mop' als ik ze een berichtje stuur.
Nog nooit is iemand daarover gevallen
Oh. Mjah. Dat is dan gewoon een verschil in hoe je zoiets opvat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Mop zit bij mij in dezelfde categorie als "het vrouwtje". Daar krijg ik echt jeuk van, een collega die een autootje voor het vrouwtje zoekt, of zich afvraagt wat voor deeltijdbaan zijn vrouwtje kan doen als de kids naar school zijn.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Mop zit bij mij in dezelfde categorie als "het vrouwtje". Daar krijg ik echt jeuk van, een collega die een autootje voor het vrouwtje zoekt, of zich afvraagt wat voor deeltijdbaan zijn vrouwtje kan doen als de kids naar school zijn.
Ja! Nu moet je op de bank slapen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
Ik noem Greyssie ook heel vaak mopski!
Das omdat ik haar lief vind.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. Mits de koosnaampjes worden gebruik om warme gevoelens uit te drukken. Koosnaampjes omdat hij niet zo snel op je naam kan komen zijn echt killing.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik kreeg weer koppijn en haalde het in mijn hoofd om de termometer te pakken. Ik heb verhoging. Neeee
[/egopost]
Ik vind moppie eigenlijk wel schattig. Maar het moet niet tegen mij gezegd worden, ik ben niet zo van de koosnaampjes.
Dat dus. Zo weet ik de achterliggende gedachte achter Toeps. Dan is die naam niet zo gek meer. Om maar een voorbeeld te noemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. Mits de koosnaampjes worden gebruik om warme gevoelens uit te drukken. Koosnaampjes omdat hij niet zo snel op je naam kan komen zijn echt killing..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |