ahhhh das jammer zeg! lijkt me echt super!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Hier waren we
Supernova: gaat niet lukken waarschijnlijkmaar het was wel zó tof geweest!
prijs is niet verkeerd iig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Hier waren we
Supernova: gaat niet lukken waarschijnlijkmaar het was wel zó tof geweest!
Prachtig allegaartje ook, die zijkant. Heeft wel wat eigenlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef freecell het volgende:
De laatste van het vorige topic:
[ afbeelding ]
'we laten de klimop maar op ons huisje zitten schat, ik weet niet of de gevel anders blijft staan!'
ong. 25 km van Groningen (stad)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef Pollewoppie het volgende:
Maareh over dat kerkje... die staat toch in friesland ofzo? echt zonde (what's in a word) als het in de buurt zou zijn zou ik het echt gaaf vinden!!
Dat moet de Vogelbuurt zijn, wat een kleine kuthuizen zijn dat zegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Pollewoppie het volgende:
Met zoeken naar huisjes in Dord kwam ik dees tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ja wat wil je voor dat geld (57000)
Tis niet mooi nee, maar op zich hoeft er niet verschrikkelijk veel te gebeuren. Een nieuwe keuken, likje verf en als je eisen niet te hoog zijn is het best te bewonen. Denk dat het voor een alleenstaande starter wel een optie is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooh.. toch wel??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef freecell het volgende:
Dat douchelaken zou ik nog best willen hebben....
In een andere douche
Nee is ook zo, ziet er alleen uitgewoond uit, de enige reden dat ik het niet heb gedaan is de oppervlakte wat ik gewoon echt te weinig vind.... verder best potentie hoor...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:32 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Tis niet mooi nee, maar op zich hoeft er niet verschrikkelijk veel te gebeuren. Een nieuwe keuken, likje verf en als je eisen niet te hoog zijn is het best te bewonen. Denk dat het voor een alleenstaande starter wel een optie is.
Nog zo iemand die het halverwege de verbouwing maar heeft opgegeven:
[ afbeelding ]
wormhole!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef knappekloon het volgende:
uhh wat hangt daar aan de muur??[ afbeelding ]
Kunstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef knappekloon het volgende:
Ik heb m gewoon overgenomen.. geen idee hoe en wat..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Vonkenboer het volgende:
OP werkend gemaakt, ipv. url tags kun je beter img tags gebruiken
Nog steeds geld hier dat TVP,s verwijderd worden plaats gewoon een opmerkelijke foto of zet het topic bij je bookmarks als je niet direct een leuke foto kan vinden.![]()
Daarom enkele nietszeggende posts over de niet werkende OP en een hoop TVP's verwijderd
Maar: het is wel een auping! (meer dan een ledikant konden ze neit betalen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef knappekloon het volgende:
zullen de bewoners al zijn verhuisd, of zullen ze dit gewoon lekker vinden slapen?[/url]
[ afbeelding ]
Oeh, daar heb ik gewoondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem het je niet kwalijk, ik zou er ook niet willen wonenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Nee is ook zo, ziet er alleen uitgewoond uit, de enige reden dat ik het niet heb gedaan is de oppervlakte wat ik gewoon echt te weinig vind.... verder best potentie hoor...
Nee, dat is voor het schone gevoel wat je bij het huis moet krijgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef Gwywen het volgende:
"Tering, komt de makelaar nu al foto's maken, ik was nog helemaal niet klaar met schoonmaken!"
[ afbeelding ]
Link (Check vooral ook het stijlvolle dressoir in de woonkamer even)]
Het past in ieder geval goed bij dit schilderij uit het vorige topicquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef knappekloon het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Wat is er zo mis met deze keuken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef flipsen het volgende:
Hoe weet je zeker dat niemand je keuken wil overnemen? Simpel:
[ afbeelding ]
ben je zelf soms kleurenblind? Waarschijnlijk ziet hij er dan heel normaal uit....quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Wat is er zo mis met deze keuken?
Volgens mij is dat een Ficusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:58 schreef botterfly het volgende:
Hmmmm......... Rare haard en plant!
[ afbeelding ]
En de makelaar vind hem zo mooi dat de foto 2 keer geplaatst wordt.
Maar hier diezelfde haard........
[ afbeelding ]
Vanuit een andere hoek. Ik zou toch zweren dat die op de 2de foto minder breed is![]()
Niet van Funda maar van Jaap!
dit huis
Niets mis met de vogelbuurt hoor, zolang je een eensgezinswoning hebtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:27 schreef Chav het volgende:
[..]
Dat moet de Vogelbuurt zijn, wat een kleine kuthuizen zijn dat zeg
Dat is een ficus en die plant zou eenzelfde vorm moeten hebben als de vorm op jouw plaatje. Maar net als de haard ziet het er best wel apart uit!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een Ficus [ afbeelding ]
Makelaars zijn tegenwoordig echt verliefd op die Fisheye. Zouden ze aandelen hebben in die krengen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef botterfly het volgende:
[..]
Dat is een ficus en die plant zou eenzelfde vorm moeten hebben als de vorm op jouw plaatje. Maar net als de haard ziet het er best wel apart uit!
makelaar met groothoeklens en gewone lens op hetzelfde onderwerp![]()
Ik zoek nu gericht op Funda, maar ik kan eigenlijk niet zulke heel gekke foto's vinden. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ook niet zo heel erg veel gek vindquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:04 schreef cptmarco het volgende:
lopen jullie per toeval tegen deze foto;s aan, of zijn jullie echt gericht op Funda aan het zoeken?
Whehe.. da's een plee pot voor dikke mensjes..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:28 schreef Errrwin het volgende:
Behalve in de badkamer, daar krijg ik altijd spontaan last van agorafobie.![]()
[ afbeelding ]
Ik zoek meestal in een plaats waar ik onlangs geweest ben, eerst uit nieuwsgierigheid wat die huizen nou zoal kosten, en dan kom ik vaak vervolgens die gekke dingen tegen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:04 schreef cptmarco het volgende:
lopen jullie per toeval tegen deze foto;s aan, of zijn jullie echt gericht op Funda aan het zoeken?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Sjibble het volgende:
Opmerkelijke prijs voor een villa... Hij is echt verkocht
http://www.huisinvelsen.nl/zoekdetail.php?id=7761&p=1&sort=bron,%20ab_prijs%20&order=%20asc%20&wijk=&postcodegebied=&type=&soort=&prijsvan=0&prijstot=200000&aanbod=
Uiteindelijk is het dus niet zo'n heel goedkoop huisje...quote:BIJZONDERHEDEN:
- Verkoopdocumentatie, inschrijfformulier en voorwaarden kunt u bij het betreffende object downloaden via de internetsite www.wado.nl. Sluiting inschrijving vrijdag 24 oktober 2008 om 12.00 uur. Bekendmaking biedingen maandag 27 oktober 2008 om 13.00 uur in de collegezaal van het gemeentehuis van Velsen.
- Na de bekendmaking van de biedingen zal met de hoogste bieder een afspraak gemaakt worden ter ondertekening van het koopcontract. In deze koopovereenkomst zal - naast de in de verkoopdocumentatie opgenomen bepalingen en clausules - opgenomen worden dat koper verplicht is binnen 3 maanden na ondertekening van de koopovereenkomst een ontvankelijke (*) bouwaanvraag in te dienen. (*: bouwaanvraag moet passen binnen de voornoemde kaders van het bestemmingsplan en/of de verbredingskaders waarbinnen de gemeente Velsen bereid is medewerking te verlenen).
- De levering (eigendomsoverdracht) zal plaatsvinden vrij van bewoning / gebruik. Koper aanvaardt het gekochte in de staat zoals deze zich ten tijde van de bezichtiging bevond.
- Geen (bruikbare) nutsvoorzieningen aanwezig.
- Het object maakt thans deel uit van een groter kadastraal perceel. Na verkoop zal kadastrale inmeting plaatsvinden overeenkomstig de in de verkoopdocumentatie opgenomen schetsplattegrond met streeparcering.
- HET PAND DIENT IN- EN UITWENDIG TOTAAL VERBOUWD TE WORDEN.
- HET BETREFT EEN GEMEENTELIJK MONUMENT.
Stel dat je ¤200.000,- kwijt bent aan de verbouwing van die tent. Dan kan je er denk ik gewoon ¤1.000.000 voor vragen. Tis aardig grootquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk is het dus niet zo'n heel goedkoop huisje...
Ik denk dat de verbouwing wel wat duurder zal zijn. Daarbij betreft het een gemeentelijk monumentaal pand, dus aan verbouwing en verkoop zijn heel wat restricties gesteld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
Stel dat je ¤200.000,- kwijt bent aan de verbouwing van die tent. Dan kan je er denk ik gewoon ¤1.000.000 voor vragen. Tis aardig groot
Maar denk je niet dat je het uiteindelijk voor meer kan verkopen dan dat de restauratiekosten zijn..? Daarnaast begrijp ik inderdaad wel jouw punt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat de verbouwing wel wat duurder zal zijn. Daarbij betreft het een gemeentelijk monumentaal pand, dus aan verbouwing en verkoop zijn heel wat restricties gesteld.
Ik weet het niet. Ik weet wel dat een collega van mij jaren anti-kraak in een soortgelijk pand heeft gezeten omdat men het aan de straatstenen niet kon slijten...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
Maar denk je niet dat je het uiteindelijk voor meer kan verkopen dan dat de restauratiekosten zijn..? Daarnaast begrijp ik inderdaad wel jouw punt.
misschien is het trekkertje rechts op de foto bij de prijs inbegrepenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef Errrwin het volgende:
[ afbeelding ]
Héél voorzichtig douchen.
Ik heb hier ook zo´n douche, zelfs zonder douchebak. Hoewel ik het haatte toen ik hier kwam wonen vind ik het nu uitermate practisch! Je hoeft nooit meer de vloer rondom de plee te boenen, gewoon iedere dag even douchenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:42 schreef Mickeys het volgende:
misschien is het trekkertje rechts op de foto bij de prijs inbegrepen![]()
studiospots dat gaat nog welquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef knappekloon het volgende:
wat hebben die nou weer aan het plafond hangen???[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze gewoon gericht op de eethoek...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
studiospots dat gaat nog welmaar beetje jammer is dat ze gericht zijn op twee 10 euro schilderijtjes van de xenos, alsof het ware kunststukken zijn.
dan kun je eten in de spotlightsquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon gericht op de eethoek...
Teringquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:45 schreef Insanity_Pulse het volgende:
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=c5bd2a4b-1d2d-436b-bf70-99830e0f46ac&objecttype=DetailKoopObject
Ehh gezellige kinderkamer.... en een hele mooie 'groene' kamer!
Wat is hier nou bijzonder aan?? mensen hebben hun huis te koop staan, dus veel spullen zijn al ingepakt of opgeruimd voor de foto's.... Dus het kan zijn dat het allemaal een beetje kaal is maar lekker boeiequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:53 schreef Gwywen het volgende:
Wat een knusse zithoek![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat ze er een paar stoeltjes hadden neergezet voor de vorm, omdat de rest van het huis al leeg was.
Maar nee.
Het hoort zo.
[ afbeelding ]
Link
Ik vind die lampen niet zo bijzonder. Wat ik veel opmerkelijker vind is dat de grodijnen veel te kort zijn .quote:
Maar waarom, zo te zien, PAR64?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
studiospots dat gaat nog welmaar beetje jammer is dat ze gericht zijn op twee 10 euro schilderijtjes van de xenos, alsof het ware kunststukken zijn.
• Parkeerplaats in souterrain eventueel te koop voor ¤ 14.000,-quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Hoezo aan de straatstenen niet kwijt kunnen
Foutje?
Fotobehang kan best cool zijn hoor.... alleen wat zo jammer is dat ze hier voor een foto van een bos hebben gekozen.....op zolder.quote:
Wat staat daar nou toch voor gedrocht in de halquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:21 schreef k_man het volgende:
Een vage hal, lelijke badkamer met gouden kranen en een vreemde slaapkamer. Alles in hetzelfde kapitale huis.
[ afbeelding ]
wij hebben ook een douche die bestaat uit de douchekop (wel tegeltjes alom) en geen bak. tis even wennen, maar heerlijk om lekker de ruimte te hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo´n douche, zelfs zonder douchebak. Hoewel ik het haatte toen ik hier kwam wonen vind ik het nu uitermate practisch! Je hoeft nooit meer de vloer rondom de plee te boenen, gewoon iedere dag even douchen
niet in die buurt schatquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Hoezo aan de straatstenen niet kwijt kunnen
Foutje?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef simmu het volgende:
[..]
wij hebben ook een douche die bestaat uit de douchekop (wel tegeltjes alom) en geen bak. tis even wennen, maar heerlijk om lekker de ruimte te hebben
maar wat dachten jullie van dit leuke woonboerderijtje
[ afbeelding ]
oh: en over een jaartje of 2 gaan we kopen, dus ik orienteer me vast
Hier woont duidelijk geen meisjequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ready for take off?
[ afbeelding ]
Misschien ff met chloor de gele vlekken van de muur wegbleken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef Gwywen het volgende:
"Tering, komt de makelaar nu al foto's maken, ik was nog helemaal niet klaar met schoonmaken!"
[ afbeelding ]
Link (Check vooral ook het stijlvolle dressoir in de woonkamer even)]
De bewoner was incontinent, vandaar de zeikvlekken op het tapijt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef musicalfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wetende dat de vorige bewoner dood in zijn woning is gevonden, ga je je toch afvragen wat die vlek in het tapijt is![]()
En de rest van het appartement
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef knappekloon het volgende:
volgens mij houdt de bewoonster van groen...[ afbeelding ]
verder hele mooie inrichting trouwens!!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:28 schreef knappekloon het volgende:
zullen deze mensen weggaan omdat ze ruzie hebben met de buren?
Dan weet die jongen uit mijn straat kennelijk nog niet dat dat bestaat. Hij oefent gelukkig maar 24 uur per dag, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien is het een oefenset die ze opgezet hebben. Het echte drumkit staat opgestapeld op de achtergrond. Een oefenkit bestaat uit een soort rubber-achtige drums en bekkens. Puur en alleen voor het trainen van ritme en snelheid. Met dergelijke oefensets val je je buren niet lastig.
Dat is aan de rand van de stad in Venserpolder, ook wel bekend als de Bijlmer. Het is inderdaad goedkoop en je krijgt er nog een Apple pakket bij ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:44 schreef knappekloon het volgende:
Voor 88.000 euro midden in amsterdam een 1 (!!!) kamer [ afbeelding ]
misschien dat blauw niet je lievelingskleur is, maar ze zijn wel consequent geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef Gwywen het volgende:
Ontopic nu maar. Ik heb weer een smurfenhuis gevonden![]()
Het begint al buiten met de blauwe garagedeuren
God wat een lelijk huis! Lijkt wel een crematorium.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Gwywen het volgende:
Ja, daar houd ik wel van, mensen die consequent zijn.
Zoals in dit huis:![]()
Wat is er precies inconsequent aan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Gwywen het volgende:
Ja, daar houd ik wel van, mensen die consequent zijn.
Zoals in dit huis:![]()
[ link | afbeelding ]
Kom je ineens zo'n tafeltje tegen.![]()
[ afbeelding ]
volgens mij staat alleen het hoekje van de cabine rechtsonder op de foto. al eerder voorbij zien komen hier, douches met vloerbedekkingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:00 schreef Deliana het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een douche? http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=beaa0c9e-8284-4481-a9e3-04d6001412ea&objecttype=DetailKoopObject
Ummm.... da's een oldtimer, als je goed kijkt staat er nog een finke bak achter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef nokwanda het volgende:
Van hetzelfde huis:
Waarom de glas in lood foto?
Dat is zo opzienbarend nog niet. Maar dat ze geen grotere auto konden aanschaffen is dan wel wat vreemd met zo'n kapitale keet.
[ afbeelding ]
Een Eitje is een liefhebberij voor mensen die geld hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef nokwanda het volgende:
Van hetzelfde huis:
Waarom de glas in lood foto?
Dat is zo opzienbarend nog niet. Maar dat ze geen grotere auto konden aanschaffen is dan wel wat vreemd met zo'n kapitale keet.
[ afbeelding ]
Waarom, als het goed is dan nemen ze de meubels gewoon mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:06 schreef botterfly het volgende:
dit huis
[ afbeelding ]
heeft hetzelfde adres als dit huis
Maar de woonkamer is al ge-restyled! Scheelt weer voor de koper.
[ afbeelding ]
Geen idee! Kopers over de streep trekken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:12 schreef Deliana het volgende:
[..]
Waarom, als het goed is dan nemen ze de meubels gewoon mee.
al die kleedjes in dat huisquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef knappekloon het volgende:
lelijk[ afbeelding ]
zelfde huis op zolder?????? gebedsplek?????
[ afbeelding ]
Op een andere kamer mag het wel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Fotobehang kan best cool zijn hoor.... alleen wat zo jammer is dat ze hier voor een foto van een bos hebben gekozen.....op zolder.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat die ventilator naar buiten staat te blazen. Wat is hier in vredesnaam het nut van??? De warme lucht naar buiten blazen of zo?quote:
heh! het commentaar erbij ook! voor modernisering vatbaarquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:32 schreef chocoboy het volgende:
Ehhh moet hier op butagas worden gestookt, of wordt erop gekookt....
Ziet eruit dat iemand daar iets aan het smeden is en met die ventilator de afvalstoffen probeert weg te blazen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat die ventilator naar buiten staat te blazen. Wat is hier in vredesnaam het nut van??? De warme lucht naar buiten blazen of zo?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:53 schreef barman het volgende:
[..]
[..]
Ziet eruit dat iemand daar iets aan het smeden is ofzo en met die ventilator de afvalstoffen probeert weg te blazen.
Damn! Dat is opzich wel een bruut huisquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dan weet die jongen uit mijn straat kennelijk nog niet dat dat bestaat. Hij oefent gelukkig maar 24 uur per dag, dus dat scheelt.![]()
Ontopic nu maar. Ik heb weer een smurfenhuis gevonden![]()
Het begint al buiten met de blauwe garagedeuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauw plafond en schotseruitenvloerbedekking![]()
[ afbeelding ]
Link
Oh sorry
Oh bij mijn ex in de straat is iemand vermoord, daar hadden ze gewoon stukken uit de (houten) vloer gezaagd, de recherche en zo. En de nieuwe bewoner maar denken..?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef musicalfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wetende dat de vorige bewoner dood in zijn woning is gevonden, ga je je toch afvragen wat die vlek in het tapijt is![]()
En de rest van het appartement
Mooi huis!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Knusjes:
[ afbeelding ]
Als je goed naar de foto's kijkt, kun je zien dat de slaapkamers zich beneden bevinden en de eetkamer boven. Apart hoor.
ergens in tilburg op broekhoven geloof ik weet zo ff niet meer welke straatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Best leuk. Waar is dat? heb je een linkje?
Gokje: warm water geven?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:55 schreef Gwywen het volgende:
Wat doet die geiser daar?
[ afbeelding ]
Best aardig huisje verder
Ik denk dat de opmerking meer was van: WTFBBQ!EINZ@@! wat doet een geiser ergens in een hoekje van de keuken zonder netjes weggewerkt te zijn?quote:
Dat is hier niet zo raar hoor, mijn buren hebben de keuken en slaapkamer beneden, daarboven de badkamer en nog een slaapkamer en de woonkamer daarboven.. Vanwege het uitzicht, beneden is een muur waar je niet overheen kan kijken, anders kijk je zo de IJssel in! Wel onhandig, ver lopen met eten en drinken..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Knusjes:
[ afbeelding ]
Als je goed naar de foto's kijkt, kun je zien dat de slaapkamers zich beneden bevinden en de eetkamer boven. Apart hoor.
Meen je dit nou?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef Paddestoel het volgende:
Dus hier blijven de kinderwinkelwagentjes
Verder wel een leuk huis
En vooral: zonder leidingen die ergens naartoe gaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik denk dat de opmerking meer was van: WTFBBQ!EINZ@@! wat doet een geiser ergens in een hoekje van de keuken zonder netjes weggewerkt te zijn?
Zoiets denk ik.
Dan zal hij er vast hangen omdat de bewoners zo gehecht zijn aan het apparaatquote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef Gwywen het volgende:
En vooral: zonder leidingen die ergens naartoe gaan.
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:59 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Waarom moest dat nou...
(hoe krijgen jullie die plaatjes hier gepost?)
Zou ik wel willen hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat staat daar nou toch voor gedrocht in de hal![]()
Over kapitale huizen in R'dam gesproken...
Dit moet toch wel het meest kapitale huis in R'dam zijn op het moment.
[ afbeelding ]
Mooi hoor!
Om dat iets "in" is hoef je het nog niet mooi te vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Fotobehang is ook weer helemaal in, dus ik denk dat Errrwin nog wat achter loopt
Humorquote:
krijg dat gevoel iets meer door het feit dat het huis best "vol" staat, zeg maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef Gwywen het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n ieck-gevoel van die kleurtjes?![]()
[ afbeelding ]
Hadden ze nou andere tinten gebruikt dan was het echt een leuk huis geweest!
Maar van de platencollectie is niet veel meer over:quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Overduidelijk een muziekliefhebber:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een Eigen huis en tuin 'tuin' (denk ik) Ik heb em in ieder geval op tv gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(joehoeee nu kan ik ook plaatjes posten)
Die is ooit in een ver verleden langsgekomen bij eigen huis en tuin oidquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het linkje gaat naar de foto ipv naar de funda-paginaquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:57 schreef nokwanda het volgende:
Inspiratie voor mijn tuin. Dat wil ik ook (scheelt dat ik niet heel veel groter dan een smurf ben)
Ben gaan kijken bij een huisje uit het vorige topic, met smurfentrap
[ afbeelding ]
Ontzettend lief huisje. Echt warm en gezellig met de uitstraling die we zoeken. Als dat je smaak is zou je er zo in kunnen, zo netjes onderhouden is het. Wel erg klein en erg scheef, dus we denken er nog over na. Boven was de vloer zo scheef dat het leek of je op een schip liep en de deuren vielen vanzelf dichtMaar dat krijg je dus niet op de foto.
En naar de plasma/lcd kijken op ooghoogte is een stuk prettiger voor je nekquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef Cothen het volgende:
Van schoorsteen tot multimediazuil. Opmerkelijk omdat het bijna goed is aangepakt, voor het mooie hadden de speakers niet tegen het plafond aan moeten zitten.
[ afbeelding ]
LINK
die heb ik al in een van de eerste funda-topics gepostquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op enige vorm van 'hipheid' of 'in zijn' zul je mij inderdaad niet kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Fotobehang is ook weer helemaal in, dus ik denk dat Errrwin nog wat achter loopt
volgens mij is deze ooit in eigen huis en tuin geweest ofzo..quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef droomkoningin het volgende:
en een apart bed ook:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:25 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een geweldig huis! En er staan ook foto's van het exterieur hoor....
Zijn er nou serieus mensen die zonder blikken of blozen 2 ton (een half miljoen gulden) neertellen voor 38m2 grote woningquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef barman het volgende:
[..]
Dat is aan de rand van de stad in Venserpolder, ook wel bekend als de Bijlmer. Het is inderdaad goedkoop en je krijgt er nog een Apple pakket bij ook.
Een 'kamer' van 37 m2 is even groot als een kleine etage in de binnenstad.
130.000 voor 30 M2 in de Marnixstraat
[ afbeelding ]
of 197.500 voor 38 M2 op de Brouwersgracht
[ afbeelding ]
Ik wilde al bijna vragen waarom je dit zo lelijk vond, maar je bent serieus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Fortitudo het volgende:
is er ook een topic van prachtige inrichting?
deze wil ik jullie niet onthouden, o mooi als ik het vind
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=4d7222c1-ba54-4f13-8762-781fde8d630d&objecttype=DetailKoopObject
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Fortitudo het volgende:
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=4d7222c1-ba54-4f13-8762-781fde8d630d&objecttype=DetailKoopObject
Waaaah, die vloer in de hal! Wil ik! Wil ik!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Fortitudo het volgende:
Is makelaarsjargon voor "slopen en herbouwen".quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
Dit object biedt vele kansen en mogelijkheden! yeah right
Geloof je het niet? Kijk hier
Doet me denken aan de prachtige tuin van Yves Saint Laurent in Marrakech. Maar dan heel slecht uitgevoerd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pied-à-terre.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zijn er nou serieus mensen die zonder blikken of blozen 2 ton (een half miljoen gulden) neertellen voor 38m2 grote woning![]()
dan wil je of HEEL Graag in de stad wonen waar je je auto niet kwijt kan óf je bent geestelijk niet in orde.
gadverdamme........quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
Na al dit moois maar weer eens terug naar de werkelijkheid. Je denkt misschien dat deze vrijstaande woning een opknappertje is in Noord-Frankrijk :
[ afbeelding ]
Maar dat is deze dus niet. Ik citeer ]in vrijwel authentieke staat verkerende, vrijstaande woning volgens de advertentie. Goed doorgerookt ook:
[ afbeelding ]
]Aan de voorzijde is de woonkamer gerealiseerd welke is voorzien van een balkenplafond, 4 bedsteden en ingebouwde kasten en een authentieke schouw
[ afbeelding ]
En wat ligt er op de vloer in de keuken? Nou...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan de prijs kan je zien dat we in Nederland zitten: 319.000 euri voor deze bouwval uit 1900 Dit object biedt vele kansen en mogelijkheden! yeah right
link komt bij ander huis uit dus weet niet hoeveel grond erbij zit en wat de ligging is. Vaak betaal je bij dit soort pandjes voor de grond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
Na al dit moois maar weer eens terug naar de werkelijkheid. Je denkt misschien dat deze vrijstaande woning een opknappertje is in Noord-Frankrijk :
[ afbeelding ]
Maar dat is deze dus niet. Ik citeer ]in vrijwel authentieke staat verkerende, vrijstaande woning volgens de advertentie. Goed doorgerookt ook:
[ afbeelding ]
]Aan de voorzijde is de woonkamer gerealiseerd welke is voorzien van een balkenplafond, 4 bedsteden en ingebouwde kasten en een authentieke schouw
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan de prijs kan je zien dat we in Nederland zitten: 319.000 euri voor deze bouwval uit 1900 Dit object biedt vele kansen en mogelijkheden! yeah right
Deze tuin is volgens mij ooit eens voorbij gekomen in eigen huis en tuin. De tuin van sprookjes uit 1001 nacht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel een beetje een triest sociaal beeld hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beetje grieks-achtig zo lijkt me. Wel erg veel blauw. De boom met z,n kronkelstam vind ik wel mooi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor dat geld verwacht ik minstens een villa met oprijlaan en 2 zwembaden in de tuin + privesauna.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht ik minstens een villa met oprijlaan en 2 zwembaden in de tuin + privesauna.
Je zou daar maar als bezoek zitten en de wulpse dochter loopt alleen gehuld in badlaken boven je hoofd langs vanuit de douchequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Ireth het volgende:...
Wat zit daar nou op het plafond?
[ afbeelding ]
Aha! Een raam... natuurlijk!![]()
[ afbeelding ]
Af en toe even wassen met azijn en ze zien er uit als nieuwquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef Pollewoppie het volgende:
Toch is zo'n pand wel leuk!!! kun je een hoop van maken!!!
btw die douchegordijnen ook altijd... echt smerig! zodra ik geld heb gaat mijn douchegordijn eruit in mijn nieuwe huisje en komt er een mooi scherm...
Toen ik nog een douchegordijn had gooide ik hem zo af en toe gewoon in de wasmachine, dat ging ook primaquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Af en toe even wassen met azijn en ze zien er uit als nieuw
Upshirt-huisquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Ireth het volgende:
Wat zit daar nou op het plafond?
[ afbeelding ]
Aha! Een raam... natuurlijk!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hoe zou de zoon des huizes heten?
[ afbeelding ]
Heb je zo'n mooi raam tot aan de grond, lekker veel licht, zet je er toch geen vaas(?) van twee meter hoog voor...quote:
Of het gaat juist om een kundige fotograaf die op deze manier met aanwezige middelen de hoeveelheid tegenlicht beperkt wat tot een betere foto leidt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heb je zo'n mooi raam tot aan de grond, lekker veel licht, zet je er toch geen vaas(?) van twee meter hoog voor...
[ afbeelding ]
Baan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hoe zou de zoon des huizes heten?
[ afbeelding ]
die zijn van ikeaquote:
Dit vind ik wel wat hebben eigenlijkquote:
Ja, ik ook, als je het kleed en de meubels wegdenktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dit vind ik wel wat hebben eigenlijk
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:45 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Geweldig juist, waar kan je dat eigenlijk kopen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Fotobehang kan best cool zijn hoor.... alleen wat zo jammer is dat ze hier voor een foto van een bos hebben gekozen.....op zolder.
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Best leuk. Waar is dat? heb je een linkje?
Links is een droger.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Gwywen het volgende:
Twee wasmachines, altijd handig (Die ene is volgens mij toch geen droger?)
[ afbeelding ]
Mooi behangquote:
Die vrouw kent haar recht,het aanrecht,daar wil ze ogestoord van genieten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:12 schreef AMDFreak het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit op gesloten in me eigen keuken
Je hebt me wel een paar pareltjes gevonden, K-manquote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef k_man het volgende:
"Op één van de mooiste plekjes van Haarlem gelegen vrijstaande kantoor- en/of woonvilla."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi plekje voor treinspotters ja...
======
Ook aardig: in deze advertentie gaat het om een fraai, onder architectuur gebouwd landhuis met een eveneens onder architectuur aangelegde tuin. In deze advertentie gaat het opeens nog slechts om een bouwkavel, met een te amoveren (lees: slopen) woning erop.
[ afbeelding ]
=======
Mijn kandidaat voor de verkiezing van de lelijkste haard aller tijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=======
De reden dat je bij een Chinees restaurant nooit in de keuken wilt kijken;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van jou wint, maar dit is er ook eentje uit de top 10quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef k_man het volgende:
Mijn kandidaat voor de verkiezing van de lelijkste haard aller tijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef patatmetfriet het volgende:
Ook te gebruiken voor staande crematies en beam-me-up-scotty?
Geen gordijnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef knappekloon het volgende:
mooie laptopachtergrond!![ afbeelding ]
quote:"ALLEEN DEZE MAAND: TEGEN ELK AANNEMELIJK BOD. INRUIL VAN UW OUDE WONING IS MOGELIJK!
Bang dat u uw eigen woning niet verkoopt, maar wel toe aan een grotere woning in Tuindorp??
Inruil van uw huidige woning is mogelijk!"
[/quote]quote:Op maandag 16 februari 2009 23:37 schreef Ireth het volgende:
Kheb nog geen foto van dit huis bekeken, maar bleef al direct hangen op de verkooptekst van de makelaar!
[quote]
"ALLEEN DEZE MAAND: TEGEN ELK AANNEMELIJK BOD. INRUIL VAN UW OUDE WONING IS MOGELIJK!
Bang dat u uw eigen woning niet verkoopt, maar wel toe aan een grotere woning in Tuindorp??
Inruil van uw huidige woning is mogelijk!"
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef Jack. het volgende:
[..]
Maw, de makelaar krijgt dit huis maar niet verkocht omdat het de vraagprijs niet waard is (check de foto's maar) en wil het graag ruilen tegen een huis waar hij meer kans op verkoop heeft ?
Is zo'n beetje als stickers ruilen op school vroeger, maar dan voor volwassenen ?
Maw, de makelaar krijgt dit huis maar niet verkocht omdat het de vraagprijs niet waard is (check de foto's maar) en wil het graag ruilen tegen een huis waar hij meer kans op verkoop heeft ?quote:
they were not thinking at allquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef tinny het volgende:
my god [ afbeelding ]
en zo'n ding zal ook nog wel een lieve duit gekost hebben...
what where they thinking?
Ik vind zo een open haard wel onwijs cool! True story. Die andere ook. Gisteren zag ik ook een zwevende open haard. Supercool!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef tinny het volgende:
my god [ afbeelding ]
en zo'n ding zal ook nog wel een lieve duit gekost hebben...
what where they thinking?
En dan maar gelijk een mat in de opening gelegd, het gat zat er nu toch dus kan je er maar beter gebruik van maken ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:06 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Lokale ophoping van gas dat is ontploft denk ik.
Die is daar naar toe gewaaid door de ontploffing ofcourse!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:13 schreef Jack. het volgende:
En dan maar gelijk een mat in de opening gelegd, het gat zat er nu toch dus kan je er maar beter gebruik van maken ?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:03 schreef R0ADKILL het volgende:
Duurde even voor ik doorhad dat het een schoorsteen is
Dacht eerste dat het zo'n glazen rokerscanine was
In de woonkamer, sure!quote:
"Toilet bereikbaar via charmante opening in de muur"quote:
Beetje raar ja. Hadden ze het toilet gebouwd om er toen achter te komen dat ze de deur vergeten waren? *Oops, per ongeluk dichtgemetseld*quote:
Gaat echt nergens meer over, voor een tussenwoning notabene! Wij hebben een vrijstaande jaren dertig woning (waar ongeveer net zoveel aan moet gebeuren) gekocht voor 160k minder... Wel niet in Utrecht maar in Twente, maar die huizenprijzen zijn echt compleet scheef gaan lopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad!4 ton voor een tussenwoning waar nog zeker voor 50k aan verbouwd moet worden.
Ton minder lijkt me een reëlere prijs.
Ja, maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Gaat echt nergens meer over, voor een tussenwoning notabene! Wij hebben een vrijstaande jaren dertig woning (waar ongeveer net zoveel aan moet gebeuren) gekocht voor 160k minder... Wel niet in Utrecht maar in Twente, maar die huizenprijzen zijn echt compleet scheef gaan lopen.
mensen vergeten inderdaad nogal eens dat de locatie de prijs bepaalt, niet de hoeveelheid bakstenenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar.Dat maakt wel enorm veel verschil, een huis in Twente of Utrecht. Bij een huis betaal je voornamelijk voor de locatie en Twente is nu eenmaal niet de meest dure locatie.
![]()
Voor 240k koop je in Amsterdam een 1 kamer flatje, in Utrecht een kleine tussenwoning, in Eindhoven een tussenwoning en in Groningen de halve provincie.
Best wel... Dat er een component locatie in de prijs is verwerkt, is niet meer dan normaal, maar de verschillen die je nu ziet vind ik persoonlijk buitenproportioneel. Waarbij ik erg blij ben dat ik aan deze kant des lands woonquote:
Locatie is een van de grootste componenten in de prijs!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Best wel... Dat er een component locatie in de prijs is verwerkt, is niet meer dan normaal, maar de verschillen die je nu ziet vind ik persoonlijk buitenproportioneel. Waarbij ik erg blij ben dat ik aan deze kant des lands woon.
nou je het zegt........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:19 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Ik moet echt een beetje aan die kelder denken in oostenrijk...
Want?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef Levitation het volgende:
Maar daar wil je dan ook niet wonen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:35 schreef Gwywen het volgende:
Boven het bed hangt een werkelijk enorm schilderij
15 jaar geleden was dit helemaal niks uitzonderlijks hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind het inderdaad behoorlijk kwantum\ leenbakker ogen, maar goed, smaak is nog steeds niet te koop.
Een post van 3 km lang en ik zie werkelijk niets opmerkelijks...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:35 schreef Gwywen het volgende:
Kijk, de klok waar een van de zeven geitjes zich in verstopt had!
[ link | afbeelding ]
Het muurtje lijkt half ingestort, maar dat schijnt zo te horen![]()
[ link | afbeelding ]
Keurig interieur, smaakvol bij elkaar gezocht.
[ afbeelding ]
...maar van die ouwe grijs-met-zalm stoel konden ze geen afscheid nemen.
[ link | afbeelding ]
(Vlag, modderschuit, ke kent 't wel)
WTF zit hier op de muren?
Plestic!?
[ afbeelding ]
Over de rest van het huis wou ik maar zwijgen![]()
Dit zie je eigenlijk zo vaak dat 't eigenlijk niet meer 'opmerkelijk' te noemen is.
Zo'n warm uiterlijk
[ afbeelding ]
En dan zo'n kil innerlijk![]()
[ afbeelding ]
Link
Het huis met de foute plafonds
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de foute handdoekjes in de badkamer![]()
[ afbeelding ]
Geen salontafel, altijd handig. Blijft de visite tenminste ook niet zo lang hangen
[ afbeelding ]
En de haard hebben we ook maar afgeplakt
[ afbeelding ]
Boven het bed hangt een werkelijk enorm schilderij
[ afbeelding ]
U kunt kiezen: naar de kast kijken, of naar...
[ afbeelding ]
...die sofa aan de overkant van de kamer kijken
[ afbeelding ]
Wat op zijn beurt weer de enige bank is vanwaar je de TV kunt zien![]()
[ afbeelding ]
Link
nou nou nou das wel weer eeeeeeerg negatief hoewel ik moet toegeven dat het niet één van de beste posts is toch zijn er wel wat grappige dingen te zien..quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een post van 3 km lang en ik zie werkelijk niets opmerkelijks...
Zoals?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:35 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
nou nou nou das wel weer eeeeeeerg negatief hoewel ik moet toegeven dat het niet één van de beste posts is toch zijn er wel wat grappige dingen te zien..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
15 jaar geleden was dit helemaal niks uitzonderlijks hoor
ja maar om nou een beuken kast als opmerkelijk neer te zetten omdat het tien jaar uit de mode is... maar goed, ik zal wel verzuurd zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
En 30 jaar geleden had half nederland een donker eiken met oranje interieur
Nou ja, de indeling van de woonkamer is an sich wel opmerkelijk, een tv zonder zitplekken in de buurt zie je niet vaak. Maar ik vind die hele discussie of iets nou wel of niet opmerkelijk is zo'n gezeur.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar om nou een beuken kast als opmerkelijk neer te zetten omdat het tien jaar uit de mode is... maar goed, ik zal wel verzuurd zijn
Ik vind de kwaliteit van de foto opmerkelijker dan het onderwerp.quote:
Da's ook geen badderbad, dat is een ranzige porno-badquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Sfeervolle" badkamer met spiegelwand
[ afbeelding ]
Het laatste wat ik wil is bij het uit bad stappen ieder putje en deukje kunnen bestuderen
Dan wel zo'n camerastandpunt nemen dat de cameraman onzichtbaar blijftquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook geen badderbad, dat is een ranzige porno-bad
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook geen badderbad, dat is een ranzige porno-bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |