gadverdamme........quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
Na al dit moois maar weer eens terug naar de werkelijkheid. Je denkt misschien dat deze vrijstaande woning een opknappertje is in Noord-Frankrijk :
[ afbeelding ]
Maar dat is deze dus niet. Ik citeer ]in vrijwel authentieke staat verkerende, vrijstaande woning volgens de advertentie. Goed doorgerookt ook:
[ afbeelding ]
]Aan de voorzijde is de woonkamer gerealiseerd welke is voorzien van een balkenplafond, 4 bedsteden en ingebouwde kasten en een authentieke schouw
[ afbeelding ]
En wat ligt er op de vloer in de keuken? Nou...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan de prijs kan je zien dat we in Nederland zitten: 319.000 euri voor deze bouwval uit 1900 Dit object biedt vele kansen en mogelijkheden! yeah right
Geloof je het niet? Kijk hier
link komt bij ander huis uit dus weet niet hoeveel grond erbij zit en wat de ligging is. Vaak betaal je bij dit soort pandjes voor de grond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
Na al dit moois maar weer eens terug naar de werkelijkheid. Je denkt misschien dat deze vrijstaande woning een opknappertje is in Noord-Frankrijk :
[ afbeelding ]
Maar dat is deze dus niet. Ik citeer ]in vrijwel authentieke staat verkerende, vrijstaande woning volgens de advertentie. Goed doorgerookt ook:
[ afbeelding ]
]Aan de voorzijde is de woonkamer gerealiseerd welke is voorzien van een balkenplafond, 4 bedsteden en ingebouwde kasten en een authentieke schouw
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan de prijs kan je zien dat we in Nederland zitten: 319.000 euri voor deze bouwval uit 1900 Dit object biedt vele kansen en mogelijkheden! yeah right
Deze tuin is volgens mij ooit eens voorbij gekomen in eigen huis en tuin. De tuin van sprookjes uit 1001 nacht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(joehoeee nu kan ik ook plaatjes posten)
Gadverdammequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel een beetje een triest sociaal beeld hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beetje grieks-achtig zo lijkt me. Wel erg veel blauw. De boom met z,n kronkelstam vind ik wel mooi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(joehoeee nu kan ik ook plaatjes posten)
Voor dat geld verwacht ik minstens een villa met oprijlaan en 2 zwembaden in de tuin + privesauna.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht ik minstens een villa met oprijlaan en 2 zwembaden in de tuin + privesauna.
Je zou daar maar als bezoek zitten en de wulpse dochter loopt alleen gehuld in badlaken boven je hoofd langs vanuit de douchequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Ireth het volgende:...
Wat zit daar nou op het plafond?
[ afbeelding ]
Aha! Een raam... natuurlijk!![]()
[ afbeelding ]
Af en toe even wassen met azijn en ze zien er uit als nieuwquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef Pollewoppie het volgende:
Toch is zo'n pand wel leuk!!! kun je een hoop van maken!!!
btw die douchegordijnen ook altijd... echt smerig! zodra ik geld heb gaat mijn douchegordijn eruit in mijn nieuwe huisje en komt er een mooi scherm...
Toen ik nog een douchegordijn had gooide ik hem zo af en toe gewoon in de wasmachine, dat ging ook primaquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Af en toe even wassen met azijn en ze zien er uit als nieuw
Upshirt-huisquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Ireth het volgende:
Wat zit daar nou op het plafond?
[ afbeelding ]
Aha! Een raam... natuurlijk!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hoe zou de zoon des huizes heten?
[ afbeelding ]
Heb je zo'n mooi raam tot aan de grond, lekker veel licht, zet je er toch geen vaas(?) van twee meter hoog voor...quote:
Of het gaat juist om een kundige fotograaf die op deze manier met aanwezige middelen de hoeveelheid tegenlicht beperkt wat tot een betere foto leidt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heb je zo'n mooi raam tot aan de grond, lekker veel licht, zet je er toch geen vaas(?) van twee meter hoog voor...
[ afbeelding ]
Baan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hoe zou de zoon des huizes heten?
[ afbeelding ]
die zijn van ikeaquote:
Dit vind ik wel wat hebben eigenlijkquote:
Ja, ik ook, als je het kleed en de meubels wegdenktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dit vind ik wel wat hebben eigenlijk
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:45 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Geweldig juist, waar kan je dat eigenlijk kopen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Fotobehang kan best cool zijn hoor.... alleen wat zo jammer is dat ze hier voor een foto van een bos hebben gekozen.....op zolder.
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Best leuk. Waar is dat? heb je een linkje?
Links is een droger.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Gwywen het volgende:
Twee wasmachines, altijd handig (Die ene is volgens mij toch geen droger?)
[ afbeelding ]
Mooi behangquote:
Die vrouw kent haar recht,het aanrecht,daar wil ze ogestoord van genieten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:12 schreef AMDFreak het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit op gesloten in me eigen keuken
Je hebt me wel een paar pareltjes gevonden, K-manquote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef k_man het volgende:
"Op één van de mooiste plekjes van Haarlem gelegen vrijstaande kantoor- en/of woonvilla."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi plekje voor treinspotters ja...
======
Ook aardig: in deze advertentie gaat het om een fraai, onder architectuur gebouwd landhuis met een eveneens onder architectuur aangelegde tuin. In deze advertentie gaat het opeens nog slechts om een bouwkavel, met een te amoveren (lees: slopen) woning erop.
[ afbeelding ]
=======
Mijn kandidaat voor de verkiezing van de lelijkste haard aller tijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=======
De reden dat je bij een Chinees restaurant nooit in de keuken wilt kijken;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van jou wint, maar dit is er ook eentje uit de top 10quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef k_man het volgende:
Mijn kandidaat voor de verkiezing van de lelijkste haard aller tijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef patatmetfriet het volgende:
Ook te gebruiken voor staande crematies en beam-me-up-scotty?
Geen gordijnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef knappekloon het volgende:
mooie laptopachtergrond!![ afbeelding ]
quote:"ALLEEN DEZE MAAND: TEGEN ELK AANNEMELIJK BOD. INRUIL VAN UW OUDE WONING IS MOGELIJK!
Bang dat u uw eigen woning niet verkoopt, maar wel toe aan een grotere woning in Tuindorp??
Inruil van uw huidige woning is mogelijk!"
[/quote]quote:Op maandag 16 februari 2009 23:37 schreef Ireth het volgende:
Kheb nog geen foto van dit huis bekeken, maar bleef al direct hangen op de verkooptekst van de makelaar!
[quote]
"ALLEEN DEZE MAAND: TEGEN ELK AANNEMELIJK BOD. INRUIL VAN UW OUDE WONING IS MOGELIJK!
Bang dat u uw eigen woning niet verkoopt, maar wel toe aan een grotere woning in Tuindorp??
Inruil van uw huidige woning is mogelijk!"
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef Jack. het volgende:
[..]
Maw, de makelaar krijgt dit huis maar niet verkocht omdat het de vraagprijs niet waard is (check de foto's maar) en wil het graag ruilen tegen een huis waar hij meer kans op verkoop heeft ?
Is zo'n beetje als stickers ruilen op school vroeger, maar dan voor volwassenen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |