Om dat iets "in" is hoef je het nog niet mooi te vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Fotobehang is ook weer helemaal in, dus ik denk dat Errrwin nog wat achter loopt
Humorquote:
krijg dat gevoel iets meer door het feit dat het huis best "vol" staat, zeg maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef Gwywen het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n ieck-gevoel van die kleurtjes?![]()
[ afbeelding ]
Hadden ze nou andere tinten gebruikt dan was het echt een leuk huis geweest!
Maar van de platencollectie is niet veel meer over:quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Overduidelijk een muziekliefhebber:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een Eigen huis en tuin 'tuin' (denk ik) Ik heb em in ieder geval op tv gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(joehoeee nu kan ik ook plaatjes posten)
Die is ooit in een ver verleden langsgekomen bij eigen huis en tuin oidquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het linkje gaat naar de foto ipv naar de funda-paginaquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:57 schreef nokwanda het volgende:
Inspiratie voor mijn tuin. Dat wil ik ook (scheelt dat ik niet heel veel groter dan een smurf ben)
Ben gaan kijken bij een huisje uit het vorige topic, met smurfentrap
[ afbeelding ]
Ontzettend lief huisje. Echt warm en gezellig met de uitstraling die we zoeken. Als dat je smaak is zou je er zo in kunnen, zo netjes onderhouden is het. Wel erg klein en erg scheef, dus we denken er nog over na. Boven was de vloer zo scheef dat het leek of je op een schip liep en de deuren vielen vanzelf dichtMaar dat krijg je dus niet op de foto.
En naar de plasma/lcd kijken op ooghoogte is een stuk prettiger voor je nekquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef Cothen het volgende:
Van schoorsteen tot multimediazuil. Opmerkelijk omdat het bijna goed is aangepakt, voor het mooie hadden de speakers niet tegen het plafond aan moeten zitten.
[ afbeelding ]
LINK
die heb ik al in een van de eerste funda-topics gepostquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op enige vorm van 'hipheid' of 'in zijn' zul je mij inderdaad niet kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Fotobehang is ook weer helemaal in, dus ik denk dat Errrwin nog wat achter loopt
volgens mij is deze ooit in eigen huis en tuin geweest ofzo..quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef droomkoningin het volgende:
en een apart bed ook:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:25 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een geweldig huis! En er staan ook foto's van het exterieur hoor....
Zijn er nou serieus mensen die zonder blikken of blozen 2 ton (een half miljoen gulden) neertellen voor 38m2 grote woningquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef barman het volgende:
[..]
Dat is aan de rand van de stad in Venserpolder, ook wel bekend als de Bijlmer. Het is inderdaad goedkoop en je krijgt er nog een Apple pakket bij ook.
Een 'kamer' van 37 m2 is even groot als een kleine etage in de binnenstad.
130.000 voor 30 M2 in de Marnixstraat
[ afbeelding ]
of 197.500 voor 38 M2 op de Brouwersgracht
[ afbeelding ]
Ik wilde al bijna vragen waarom je dit zo lelijk vond, maar je bent serieus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Fortitudo het volgende:
is er ook een topic van prachtige inrichting?
deze wil ik jullie niet onthouden, o mooi als ik het vind
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=4d7222c1-ba54-4f13-8762-781fde8d630d&objecttype=DetailKoopObject
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Fortitudo het volgende:
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=4d7222c1-ba54-4f13-8762-781fde8d630d&objecttype=DetailKoopObject
Waaaah, die vloer in de hal! Wil ik! Wil ik!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Fortitudo het volgende:
Is makelaarsjargon voor "slopen en herbouwen".quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
Dit object biedt vele kansen en mogelijkheden! yeah right
Geloof je het niet? Kijk hier
Doet me denken aan de prachtige tuin van Yves Saint Laurent in Marrakech. Maar dan heel slecht uitgevoerd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pied-à-terre.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zijn er nou serieus mensen die zonder blikken of blozen 2 ton (een half miljoen gulden) neertellen voor 38m2 grote woning![]()
dan wil je of HEEL Graag in de stad wonen waar je je auto niet kwijt kan óf je bent geestelijk niet in orde.
gadverdamme........quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
Na al dit moois maar weer eens terug naar de werkelijkheid. Je denkt misschien dat deze vrijstaande woning een opknappertje is in Noord-Frankrijk :
[ afbeelding ]
Maar dat is deze dus niet. Ik citeer ]in vrijwel authentieke staat verkerende, vrijstaande woning volgens de advertentie. Goed doorgerookt ook:
[ afbeelding ]
]Aan de voorzijde is de woonkamer gerealiseerd welke is voorzien van een balkenplafond, 4 bedsteden en ingebouwde kasten en een authentieke schouw
[ afbeelding ]
En wat ligt er op de vloer in de keuken? Nou...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan de prijs kan je zien dat we in Nederland zitten: 319.000 euri voor deze bouwval uit 1900 Dit object biedt vele kansen en mogelijkheden! yeah right
link komt bij ander huis uit dus weet niet hoeveel grond erbij zit en wat de ligging is. Vaak betaal je bij dit soort pandjes voor de grond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
Na al dit moois maar weer eens terug naar de werkelijkheid. Je denkt misschien dat deze vrijstaande woning een opknappertje is in Noord-Frankrijk :
[ afbeelding ]
Maar dat is deze dus niet. Ik citeer ]in vrijwel authentieke staat verkerende, vrijstaande woning volgens de advertentie. Goed doorgerookt ook:
[ afbeelding ]
]Aan de voorzijde is de woonkamer gerealiseerd welke is voorzien van een balkenplafond, 4 bedsteden en ingebouwde kasten en een authentieke schouw
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan de prijs kan je zien dat we in Nederland zitten: 319.000 euri voor deze bouwval uit 1900 Dit object biedt vele kansen en mogelijkheden! yeah right
Deze tuin is volgens mij ooit eens voorbij gekomen in eigen huis en tuin. De tuin van sprookjes uit 1001 nacht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef Insanity_Pulse het volgende:
De smurfentuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel een beetje een triest sociaal beeld hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef mister_white het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |