Dat is aan de rand van de stad in Venserpolder, ook wel bekend als de Bijlmer. Het is inderdaad goedkoop en je krijgt er nog een Apple pakket bij ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:44 schreef knappekloon het volgende:
Voor 88.000 euro midden in amsterdam een 1 (!!!) kamer [ afbeelding ]
misschien dat blauw niet je lievelingskleur is, maar ze zijn wel consequent geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef Gwywen het volgende:
Ontopic nu maar. Ik heb weer een smurfenhuis gevonden![]()
Het begint al buiten met de blauwe garagedeuren
God wat een lelijk huis! Lijkt wel een crematorium.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Gwywen het volgende:
Ja, daar houd ik wel van, mensen die consequent zijn.
Zoals in dit huis:![]()
Wat is er precies inconsequent aan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Gwywen het volgende:
Ja, daar houd ik wel van, mensen die consequent zijn.
Zoals in dit huis:![]()
[ link | afbeelding ]
Kom je ineens zo'n tafeltje tegen.![]()
[ afbeelding ]
volgens mij staat alleen het hoekje van de cabine rechtsonder op de foto. al eerder voorbij zien komen hier, douches met vloerbedekkingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:00 schreef Deliana het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een douche? http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=beaa0c9e-8284-4481-a9e3-04d6001412ea&objecttype=DetailKoopObject
Ummm.... da's een oldtimer, als je goed kijkt staat er nog een finke bak achter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef nokwanda het volgende:
Van hetzelfde huis:
Waarom de glas in lood foto?
Dat is zo opzienbarend nog niet. Maar dat ze geen grotere auto konden aanschaffen is dan wel wat vreemd met zo'n kapitale keet.
[ afbeelding ]
Een Eitje is een liefhebberij voor mensen die geld hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef nokwanda het volgende:
Van hetzelfde huis:
Waarom de glas in lood foto?
Dat is zo opzienbarend nog niet. Maar dat ze geen grotere auto konden aanschaffen is dan wel wat vreemd met zo'n kapitale keet.
[ afbeelding ]
Waarom, als het goed is dan nemen ze de meubels gewoon mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:06 schreef botterfly het volgende:
dit huis
[ afbeelding ]
heeft hetzelfde adres als dit huis
Maar de woonkamer is al ge-restyled! Scheelt weer voor de koper.
[ afbeelding ]
Geen idee! Kopers over de streep trekken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:12 schreef Deliana het volgende:
[..]
Waarom, als het goed is dan nemen ze de meubels gewoon mee.
al die kleedjes in dat huisquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef knappekloon het volgende:
lelijk[ afbeelding ]
zelfde huis op zolder?????? gebedsplek?????
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |