whaha.. de meesten he.. niet iedereen.. maar ook jij bent nog jong, dus wie weet over een paar jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet iedereenik kan wel wat spanning gebruiken
alleen nog ontdekken wat mijn kick is.
Slaap lekker Pien85quote:
Ha! dat krijg je van 1 week feestebeestenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moest ook eens wat gaan sporten eigenlijk.
jeps, dat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Slaap lekker Pien85
[..]
Ha! dat krijg je van 1 week feestebeesteneen schuldgevoel
![]()
wat vraagt om een feestje? Die 18-jarige maagd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:33 schreef cablegunmaster het volgende:
mn 3e biertje vanavond![]()
drink zelden maar dit vraagt om een feestje ^^;;
geen idee, misschien ik en wie ook een feestje wilquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat vraagt om een feestje? Die 18-jarige maagd?
om half vier in de morgen? Wat ben je van plan? Pasir Atas is toch allang gesloten nu?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geen idee, misschien ik en wie ook een feestje wil
ik kijk nu death notequote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
om half vier in de morgen? Wat ben je van plan? Pasir Atas is toch allang gesloten nu?
het is een seriequote:
ooh, zo heb ik Lost seizoen 4 pasgeleden gekeken in 2 dagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is een serieik overdrijf dan wel een beetje.... 20 min per aflevering...
10 uurmaar je bent er zo doorheen
het blijft 1 verhaal in stukkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, zo heb ik Lost seizoen 4 pasgeleden gekeken in 2 dagen.
nafluitenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, er loopt een hoogblonde dame voorbij
boeiend, ik viel in slaap na 7 afleveringen *proest*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het blijft 1 verhaal in stukken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Hmmz, portemonnee-meisje slaapt nog. Bel later nog wel eens, zal wel een lange nacht geworden zijn
slaap zequote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:54 schreef cablegunmaster het volgende:
maar genoeg nachtbraakkijk morgen wel weer verder aflv 7 x 20 min 140 min film is genoeg ^^
Het was prettig om met je te praten Indah
heb er net een stuk van 7 op zitten maar deze zijn 20 minquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
boeiend, ik viel in slaap na 7 afleveringen *proest*
Tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
slaap ze
Ik houd je wel op de hoogte
haar kater, niet die van mijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!! de kater komt lat
r
beter ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb er net een stuk van 7 op zitten maar deze zijn 20 min
hmjahquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
TofIk houd van Soaps
in iedergeval Reallife soaps
dacht dat vrouwen alleen poesjes hadden!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haar kater, niet die van mij
hmjah, neem nog een biertje zou ik zeggen!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dacht dat vrouwen alleen poesjes hadden!![]()
Kun je toch leeg gooien?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:03 schreef peterh het volgende:
Morguh!
Ik vanmorgen na aankomst op m'n werkl als een idioot naar de koffie-automaat.. lekbak vol!
Dus nu zit ik noodgedwongen aan de thee..
Dat maakt niet uit, van silver tot aan bagger, ik heb er problemen mee. Firefox, Safari, IE, het blijft ouwehoeren.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke lay-out gebruik je dan? Ik gebruik zowel op werk, en thuis op beide pc's en de laptop de Baggerlay-out en herken het probleem niet (waarmee ik dus niet wil zeggen dat het niet bestaat).
Kut man.quote:
Bob Rossquote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef Pien85 het volgende:
Mijn moeder zit naar een kloon van die tv schilder te kijken
Driewerf "Eens!". Ik vind die plasmaschermen ook zo lelijk beeld geven. Daarom koop ik nog geen nieuwe tv, mijn oudje van vroegah doet het nog prima. Toen was er niet eens breedbeeldquote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef es70 het volgende:
Waarom is 'men' zoover platte beeldschermen die dan ook nog 's groot zijn
.
Ik heb er een van mijn schoonmoeder gekregen en sinds vanmorgen aangesloten, maar ik ben er niet zo kapot van eigenlijk.
Applequote:Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Die een vreselijk gave Apple monitor heeft.
[ afbeelding ]
Maar die is nog weer groter dan de 17" die ik nu heb... Ik ben niet lastig, ik weet alleen goed wat ik niét wil.
Feliquote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Huis gekocht.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
TETTEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faalhazen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat niet net als al die andere KSC-meets... moeilijk doorgaand?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Je bent de avatars vergeten... ik zie nog verschillende Sint- en kerstavatars en die van Klonk klopt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:52 schreef Pheno het volgende:
OP in wiki bijgewerkt. Stelletje lamme takken...
Doe ik vanavond wel even. Of je moet me een uurcode regelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent de avatars vergeten... ik zie nog verschillende Sint- en kerstavatars en die van Klonk klopt niet.
Diablo III, 32,50 euro pre-orderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
Preorderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Diablo III, 32,50 euro pre-order
is dat een leuke prijs?
Heb al 2x eerder een pre-order geplaatst bij die site. Geld wordt niet eerder afgeschreven, voor het pakketje verstuurd is. Straks kost ie weer 49.99 euro ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Preorder
Het is niet eens af en er is 100% zeker geen datum al bekend
Voor de rest een leuke prijs, maar ik zou niet vooraf betalen, klinkt als oplichting.
Er zal toch een collectorsedition zijn, daar ga ik voorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb al 2x eerder een pre-order geplaatst bij die site. Geld wordt niet eerder afgeschreven, voor het pakketje verstuurd is. Straks kost ie weer 49.99 euro ofzo
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand wodka voor me toevallig?
De slijterij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
Rode of witte?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
hehehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal toch een collectorsedition zijn, daar ga ik voor
Frutsebeestjequote:
quote:
Vandaagquote:
vandaagquote:
niet?quote:
overmorgenquote:
* LL geeft groot mesquote:
dankjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL geeft groot mes
Veel snijplezier
Meestal...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
dankje![]()
Jij wel vrolijk vandaag
Kleinere slokjes nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Die ene fles is niet genoeg om de dag door te komen
Pics!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb gister de eierstok van Heatwave gezien
ik ben niet echt depri... heb gewoon heul geen zin om te werken vandaag, maar ik moet welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meestal...
heb goede maskers
Bovendien wordt je van depri doen alleen maar meer depri
En als het probleem niet direct opgelost kan worden dan ben ik er niet langer treurig om.. anders moet ik gewoon handelen en dan heb ik ook gedaan wat ik kon.
Sterktequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben niet echt depri... heb gewoon heul geen zin om te werken vandaag, maar ik moet weldus dat ga ik nu maar even doen
dankjequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben niet echt depri... heb gewoon heul geen zin om te werken vandaag, maar ik moet weldus dat ga ik nu maar even doen
En nu ben je blindquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb gister de eierstok van Heatwave gezien
Geen ideequote:
Blijkbaar was je toch moe..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap gevallen met de bril op, gevolg kromme brilen een pokkehumeur omdat ik heul niet moe was...
Ik heb laatst mn bril bewust verbogen.. zat gewoon niet lekker en ik had geen zin om weer naar de opticien te gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
bril word nu niet vakkundig recht gebogen
Dolfinarium heeft mini haaien, toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:33 schreef Aarti het volgende:
ik wil een haai zien in het echie. waar zie ik dat
in de zeequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:33 schreef Aarti het volgende:
Ga eens naar een KSC meet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:33 schreef Aarti het volgende:
Wies dan de haai?quote:
+1quote:
en miami? daar wil ik in september heen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
in de zee![]()
Zuid Afrika, Australie daar hebben ze grote, die happie happie beesten, maar in Nederland heb je ook kleine haaitjes, citroenhaaitjes en voor de kust van Wales kun je elke zomer walvishaaien zien
Er lopen er hier wel 1 of 2 rond zo nu en danquote:
daar ook: http://forums.miamibeach411.com/index.php?/forums/viewthread/868/quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
en miami? daar wil ik in september heen!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er lopen er hier wel 1 of 2 rond zo nu en dan
Ik las alleen de quote en wilde je al even terecht wijzen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
sorry, geen citroenhaaitjes maar hondshaaitjes
Faalhazen.quote:
Ga eens zwemmen voor de kust van Zuid-Afrika danquote:
lijkt me super, in zo een kooi!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens zwemmen voor de kust van Zuid-Afrika dan
Dat is saai.quote:
waarom val je dan in slaap op de bankquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap gevallen met de bril op, gevolg kromme brilen een pokkehumeur omdat ik heul niet moe was...
ik kan niet duikenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is saai.
Ga gewoon naar Elphinstone, 1 duik en de rifhaaien en bv hamerhaaien zwemmen om je heen. In hun natuurlijke habitat, zonder aas om ze te lokken.
Dan leer je dat daar, twee vliegen in 1 klap.quote:
egypte komt ophet lijstjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan leer je dat daar, twee vliegen in 1 klap.
Flexveren ftwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
Hamerhaaien eten toch ook mensen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is saai.
Ga gewoon naar Elphinstone, 1 duik en de rifhaaien en bv hamerhaaien zwemmen om je heen. In hun natuurlijke habitat, zonder aas om ze te lokken.
Tip: trouw een opticienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb laatst mn bril bewust verbogen.. zat gewoon niet lekker en ik had geen zin om weer naar de opticien te gaan
Diegene die ik tegen kwam niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hamerhaaien eten toch ook mensen?
SLB bahquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Muck het volgende:
saai verslag aan het maken, straks StudieLoopbaanBegeleding
nog saaier
Dat zou ook kunnen.quote:
ja, en ik heb nog een stomme SLB'er ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
SLB bahmaar dat verslag dat ken ik jah
Alleen hoe weet die haai dat? Die proeven door middel van bijtenquote:
wat is er met kanamicinequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en ik heb nog een stomme SLB'er ook
en ja, kanamicine blablabla
Deze vond me er al niet lekker uit zien. Wat te begrijpen valt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen hoe weet die haai dat? Die proeven door middel van bijten
Gezien wat ze wel eten geloof ik daar niet inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze vond me er al niet lekker uit zien. Wat te begrijpen valt.
daar moeten we E.coli resistent tegen makenquote:
sjan schellekensquote:Welke Slb-er heb je
quote:
Sjanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef Muck het volgende:
[..]
daar moeten we E.coli resistent tegen maken
[..]
sjan schellekens
ja, ze weet echt helemaal niks en heeft ons zelfs al een keer verkeerde informatie gegevenquote:
oeh, nicequote:Oe oe....hoe gaan jullie dat doenik doe wekelijs resistent maken tegen Chloramphenicol
![]()
kan wat tips geven
E.Colli. N00b.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
wtf gaat dit over?
Interessant he ..quote:
Kijk wat herman hier van vindquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ze weet echt helemaal niks en heeft ons zelfs al een keer verkeerde informatie gegeven![]()
[..]
oeh, nice
we weten het nog niet
we zijn nu aan het stoeien met vectorNTI
pUC19 -> plasmide dat in E.coli zit
pACYC177 -> plasmide met het anti-kanamycine gen
verder zijn we nog niet echt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
E.Colli. N00b.
Je weet wel, je schijt het elke dag uit.
sommige wel.... e.coli nietquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
De KSC valt me steeds meer en meer tegen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
T is er?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
Tis saai hierquote:
cali, heldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Kijk wat herman hier van vindOntwerp primers op Km gen met ongeveer 400 daarvoor ( promotor) ... Maak een lange primer... met een overhang aan beide primers die bestaat uit een restictie enzym! (zet een een paar a tjes voor (stuk of 5) omdat het anders moeilijk knippen wordt)... Je moet ze wel goed bestellen!!! (meestal is bestellen 3' - 5' ) maar je kan herman vragen om meer info hierover. Je pcrt het gen eruit... opzuiveren... ( ook even op gel checken enzo) Digestie uitvoeren zodat je sticky ends krijgt. Kijk wat voor een restrictie sites Puc19 heeft....zorg ervoor dat je 1 of 2 restrictie enzymen neemt die de school in huis heeft en maar 1 keer knippen... anders knip je je plasmide aan gort
Neem je er 1, dan moet je na restrictie van het plasmide de plasmide behandelen met CIP omdat het anders aanzichzelf terug ligeert... dat wil je niet... Kies je voor 2 restrictie enzymen.... Heb je dat probleem niet, maar dan wil je wel dat het uniek knipplaatsen zijn....![]()
Succesik hoop dat je het begrijpt...
anders kan herman je misschien wel meer uitleggen...
nee, met poepenquote:
hoe dat zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
ga ik erbij vermeldenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:04 schreef Californium het volgende:
O en muckherman kent mij
en zeg maar dat ik dit bijna wekelijks op stage doe... dus dat het dan echt wel goed gaat
succes ermeequote:
thanks dearquote:
ja lekker he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
hoi, wat is het lekker buiten, geen wind voorzichtig zonnetje, voorzichtig fluitende vogeltjes
Rowwen Hèze speelt in de stadsschouwburg in Nijmegenquote:
Zondag in het Zuiden met Auto, vliegtuuugquote:
tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Rowwen Hèze speelt in de stadsschouwburg in Nijmegen
Vind jij...quote:
Novemberquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag in het Zuiden met Auto, vliegtuuug
MPG ook, want ik ga met mijn vaderquote:
maar daar heb je niks aan, want ze zijn in Nijmegenquote:maar ik ben vanavond dichter bij America waar ze vandaan komen
ik vind het de laatste tijd juist gezelliger dan eerst eigenlijkquote:
arme MPG keihard gwpndquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
November
[..]
MPG ook, want ik ga met mijn vader
[..]
maar daar heb je niks aan, want ze zijn in Nijmegen
is gewoon leuk omdat mijnquote:
jaquote:
we hadden een meisje bij de muziekvereniging dat we zo noemdenquote:
normale mensen noemen dat een slettebakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
we hadden een meisje bij de muziekvereniging dat we zo noemden
standaard reactie op alles: "zucht...tssss....pffff.....jaaahaaaa"
Niets....quote:
oei, dat is idd altijd spannend, sucses en veel plezierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
Meh, ik ben zenuwachtig... zometeen mn nieuwe psycholoog ontmoeten enzo
Dus je bent een slettebak als je alles met tegenzin doet (of iig het zo laat lijken?)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
normale mensen noemen dat een slettebak
succesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
hehehe, mijn klasgenoot noemt mij crackhoerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
normale mensen noemen dat een slettebak
Spannund!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
ook niet zoeken naar een contextquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus je bent een slettebak als je alles met tegenzin doet (of iig het zo laat lijken?)
Die context ontgaat mij geheel
Wat een liefdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe, mijn klasgenoot noemt mij crackhoer
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets....
dan blijf ik maar gewoon weg
Er bestaat ook nog PM om de mensen te bereiken die ik wil bereiken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door cablegunmaster op 03-02-2009 12:38:03 ]Redacted
quote:
duidelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets....
dan blijf ik maar gewoon weg
Er bestaat ook nog PM om de mensen te bereiken die ik wil bereiken
quote:
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
quote:
en aan mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted![]()
Mij ook hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jou kan ik zelfs bellen als ik dat wil
stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:39 schreef cablegunmaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
heb ik jouw nummer dan?quote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herlees de laatste van de originele spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had hem aangepast
Redacted![]()
Gangster..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
herlees de laatste van de originele spoilerhad hem aangepast
Maar je hebt wrs wel gelijk.. het KANquote:
er staat gangers!quote:je maakt er zelf gangsters van
Straks btw komt een vriend van me langs , langharig tuig met een laptopen dan gaan we een inlog systeempje maken
![]()
Redacted![]()
Je snapt hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar je hebt wrs wel gelijk.. het KAN
Selectief lezen noem ik datquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
er staat gangers!je maakt er zelf gangsters van
Straks btw komt een vriend van me langs , langharig tuig met een laptopen dan gaan we een inlog systeempje maken
![]()
![]()
En ik ben niet gek
ik ben een vliegtuig, en als je dat niet gelooft; stap je maar uitIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
En dat voor een blondinequote:![]()
maar dan val ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Selectief lezen noem ik dat
En ik ben niet gek
ik ben een vliegtuig, en als je dat niet gelooft; stap je maar uit
Redacted![]()
Spread them!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Heb je geen parachute?quote:Je boterhammen worden zwart van het snijden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
kut.... boterhammen 10 minuten geleden gesneden! ze zullen nu wel zwart zijnen dan?quote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
herlees de laatste van de originele spoilerhad hem aangepast
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."![]()
Jah dat weet ik nietquote:Tis stiekum een jointjequote:
Foei tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah dat weet ik niet
[..]
Tis stiekum een jointje
even eten
Ik wil een nieuwe muis.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah dat weet ik niet
[..]
Tis stiekum een jointje
benen spreiden voor genot !
-jongen-
met je blauwe ogen
en je zwoele lippen
die de mijne beroeren
in de duisternis van de nacht
je handen tastend
op zoek naar mijn borsten
teder voelen en zuigen
aan mijn reeds
hard geworden tepels
vol emotie en verlangen
word ik gedwongen
mijn benen te spreiden
en jou te verwelkomen
in de wereld van genot
bron : http://www.gedichten-freaks.nl/466192/
kwam dit tegen toen ik zocht op benen spreiden! om er iets leuks over te zeggen
Redacted![]()
neem een VELDmuisquote:? Waait ergens rond op het forum hiero. maar wat moet je met een MUIS? pinguin?
Redacted![]()
Klikkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar wat moet je met een MUIS? pinguin?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
tvp
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Hij wordt gepwnd door zijn schoonvaderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt vast al teruggelezen, heb ik nog wat gemist in de KSC tijdens mijn vergadering?
Hebben we naast SchoonOA nu ook SchoonMPG?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij wordt gepwnd door zijn schoonvader![]()
Ik raak op heel fok langzamerhand wel een beetje uitgekeken eigenlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ow dat ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik raak op heel fok langzamerhand wel een beetje uitgekeken eigenlijk![]()
Wil ik een heerlijke smoothie maken.. blender stukStomme ding is net 2 dagen oud.
helluh
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Hey schatjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:24 schreef Fha het volgende:
Wil ik een heerlijke smoothie maken.. blender stukStomme ding is net 2 dagen oud.
helluh
![]()
![]()
Wat een korte levensduur zeg
Hay lekkerdingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey schatje![]()
![]()
Wat een korte levensduur zeg
![]()
Mjah ik mag toch hopen dat vriendjelief het bonnetje nog heeft
Marc![]()
ik hoop het ook..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay lekkerding![]()
Mjah ik mag toch hopen dat vriendjelief het bonnetje nog heeft
maar als hij gepind is geldt dat ook als aankoopsbewijs
* LL heeft reklame gekeken van gozertje dat zn speelgoedauto wilt ruilen zonder bon, maar met afschriftIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Very slim bedacht indeedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop het ook..
maar als hij gepind is geldt dat ook als aankoopsbewijs
* LL heeft reklame gekeken van gozertje dat zn speelgoedauto wilt ruilen zonder bon, maar met afschrift
Ik zal het wel even doorgeven aan hem haha
Ik chat nu vet hip met mijn zorgverzekeraarde meneer heet Rene en hij verteld niet heel veel nuttige dingen
waar reklame niet goed voor is he..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Very slim bedacht indeedIk zal het wel even doorgeven aan hem haha
nou hoop ik wel dat het niet alleen voor speelgoedauto's zo werkt
Cammen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
Ik chat nu vet hip met mijn zorgverzekeraarde meneer heet Rene en hij verteld niet heel veel nuttige dingen
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik raak op heel fok langzamerhand wel een beetje uitgekeken eigenlijkOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Nee alleen typen..quote:
René: Goedemiddag, waar kan ik je mee helpen?
Bezoeker: Goedemiddag, ik heb een aantal weken geleden mijn achternaam veranderd bij jullie en ik zou een nieuwe pas krijgen maar die heb ik nog steeds niet. Ik moet binnenkort naar het ziekenhuis en dit is dus niet heel handig...
Bezoeker: Komt die pas nog?
René: MOMENT
Wel vet geil dusIk denk dat hij nu zijn kleren uit trekt
![]()
Gailquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee alleen typen..
René: Goedemiddag, waar kan ik je mee helpen?
Bezoeker: Goedemiddag, ik heb een aantal weken geleden mijn achternaam veranderd bij jullie en ik zou een nieuwe pas krijgen maar die heb ik nog steeds niet. Ik moet binnenkort naar het ziekenhuis en dit is dus niet heel handig...
Bezoeker: Komt die pas nog?
René: MOMENT
Wel vet geil dusIk denk dat hij nu zijn kleren uit trekt
![]()
Vraag foto's!!
Inderdaad..quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij gaat een nieuw pasje voor me vragen en toen wenste hij me een goede dag en toen was hij weg.. zucht.. zwijmol..quote:
Hij is speciaal aangenomen om met mij te sjetten denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef Frutsel het volgende:
Dat die kerel uberhaupt tijd heeft om met jou te sjetten
Hij kan beter je pas gaan zoeken
Speciaal voor mij voor als ze weer eens iets fout doen
![]()
goh, ik dacht dat ik de enige wasquote:
blijken het al 4 mensen met me eens te zijn
Die is naar de wc!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gaat een nieuw pasje voor me vragen en toen wenste hij me een goede dag en toen was hij weg.. zucht.. zwijmol..
Zorgvezekeraarsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
En zo, lieve mensen, kill je een topic.
In de volgende aflevering leer ik jullie hoe je een ban krijgt.![]()
Tot volgende week, zelfde tijd, zelfde zender
edit: shit..marc
spelbreker.. je liep door mn beeld
Achja helaas zijn ze verplicht enzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hahahaha Jammer dan LL
Van mij wist je het alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goh, ik dacht dat ik de enige was
blijken het al 4 mensen met me eens te zijn
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Jaquote:Okay DAT is waarquote:
Pien
Hellow Pien
![]()
Nog ruim een uur.. ik vind het toch zo tijd voor een sigaretje
Ik vind het tijd voor thee en Keeping Up Appearances![]()
Mrs Bucketquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:20 schreef Fha het volgende:
Ik vind het tijd voor thee en Keeping Up Appearances
Je hebt toch wel tijd voor een trio met Fha en ik?quote:
Het ergste is nog.. Mijn oma is net zoquote:![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ergste is nog.. Mijn oma is net zo![]()
incl. een schoonbroer als Onslow?
Daar máák ik tijd voor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mrs Bucket
[..]
Je hebt toch wel tijd voor een trio met Fha en ik?En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.![]()
Geen flauw idee, opa's broer was al dood voor ik geboren werd hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
incl. een schoonbroer als Onslow?
Dat dacht ik toch ookquote:
Het zou wel geweldig zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen flauw idee, opa's broer was al dood voor ik geboren werd haha![]()
Inderdaadquote:En dan vooral ook met die heerlijke auto inclusief gigantische knallen
quote:!
Maar ik moet eigenlijk wel weer weg nu enzo... Ga bij Heatwave eten
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
En zo, lieve mensen, kill je een topic.
In de volgende aflevering leer ik jullie hoe je een ban krijgt.![]()
Tot volgende week, zelfde tijd, zelfde zender
edit: shit..marc
spelbreker.. je liep door mn beeld
Ga je eierstokken eten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]!
Maar ik moet eigenlijk wel weer weg nu enzo... Ga bij Heatwave eten
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadEn dan vooral ook met die heerlijke auto inclusief gigantische knallen
Jou vergeef ik het welquote:
Lid van de MamaSquad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: