Mogguh BX... netjes opgeruimd ja..quote:
porto? Heb ik een post te veel verwijderd?quote:Op maandag 2 februari 2009 06:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mogguh BX... netjes opgeruimd ja..
Kun je ook even die portemonnee terughalen? Je kan er een leuke dame erg blij mee maken.
kennisje van me.quote:Op maandag 2 februari 2009 06:27 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh.
Wie is zijn, correctie, haar ortemonnee kwijt?
Nee, de post staat er nog, ik dacht alleen. als je iets weg kunt halen, kun je iets anders misschien wel terughalen.. Maar helaas..quote:Op maandag 2 februari 2009 06:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
porto? Heb ik een post te veel verwijderd?![]()
Niet gezien, so sorry en ik kan geen posts terugzetten![]()
Ik moet er trouwens vandoor nu, wellicht tot laters peeps!
Die tunnel waar enkele jaren geleden ook al zoveel heisa over was omdat ie een zwembad wilde zijn?quote:Op maandag 2 februari 2009 07:30 schreef BrandX het volgende:
tis weer feest*O* storing in de tramtunnel*O* nou ja, lekker te laat komen op mn werk is altijd leuk, NOT!!!
Heb ik nou een KSC-rel gemist?quote:Op maandag 2 februari 2009 05:55 schreef Klonk het volgende:
Zo, nu allemaal weer gezellig vriendjes zijn ja
nopeniets gemist en al helemaal de moeite niet waard er over uit te wijdenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Heb ik nou een KSC-rel gemist?.
ja die jah, alleen nu had hij het plan om gewoon geen trams toe te latenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die tunnel waar enkele jaren geleden ook al zoveel heisa over was omdat ie een zwembad wilde zijn?
neuh..quote:Op maandag 2 februari 2009 07:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Heb ik nou een KSC-rel gemist?.
Handig, zo'n tunnel met een eigen leventje.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die jah, alleen nu had hij het plan om gewoon geen trams toe te latenmaar inmiddels rijden we weer.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 2 februari 2009 07:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
nopeniets gemist en al helemaal de moeite niet waard er over uit te wijden
Ligt aan jou.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
en toch laadt Fok niet altijd even lekker.
Niets veranderd, of ik krijg nog een belletje dat ik vrij kan gaan regelen voor een begrafenis.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey P
Hoe is het? Ik las gisteren/eergisteren minder goede dingen.
minder zegquote:Op maandag 2 februari 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets veranderd, of ik krijg nog een belletje dat ik vrij kan gaan regelen voor een begrafenis.
zonder portemonnee ook nietquote:Op maandag 2 februari 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Was ik maar zomaar bijna de buskaart vergeten vanochtend. Tsja, zonder koffie schiet 't ook niet op
Een auto op koffie laten rijden ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Was ik maar zomaar bijna de buskaart vergeten vanochtend. Tsja, zonder koffie schiet 't ook niet op
ik heb een donkerbruin tot zwart vermoeden dat je daar gelijk in hebt.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto op koffie laten rijden ook niet.
Die had ik dan wel in de tas zitten. Bus/Treinkaart doe ik altijd in mijn jasquote:Op maandag 2 februari 2009 08:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zonder portemonnee ook niet
hmja, als je het 10.000 keer vergeet is het wel mooi 100 kilometer teveel gelopen in je leven.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, in het ergste geval 10 meter lopen om ze alsnog op te halen, dat scheelt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
...en niet aan de koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hoi, ook zo koud aan de andere kant van de Waal?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en goedemorgen op deze prachtige gure koude maandag![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:04 schreef Pheno het volgende:
Indah, er staat iemand in je tuin:Hopelijk staat ze er morgen nog, aangezien ik niet thuis ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij weer.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hopelijk staat ze er morgen nog, aangezien ik niet thuis ben.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
Dat is ook de gedachte die bij ons speelt. Tot een week geleden was ze nog erg bij en niets aan het handje. Ze zoou zo weer op vakantie gaan. Kwiek mens. En nu kwijlend in een ziekenhuis bed als ik het moet geloven. Tof! laat maar gaan, dan heeft ze een goed leven gehad. Die doktoren die koste wat kost mensen levend willen houden moeten ze zelf maar in een kas zetten.
Tja, kan niet altijd geluk hebben he.. volgende keer beter.quote:
Hoe moeilijk het ook is om iemand van je wie je houdt te laten gaan, het is vaak inderdaad beter dan als kasplantje bij je houden. Ook als kasplantje ben je al min of meer dood, de persoon die je ooit was, is er niet meer en komt niet meer terug. Het enige verschil met de 'echte' dood is dat je je nog (half) bewust van je situatie bentquote:Op maandag 2 februari 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
Dat is ook de gedachte die bij ons speelt. Tot een week geleden was ze nog erg bij en niets aan het handje. Ze zoou zo weer op vakantie gaan. Kwiek mens. En nu kwijlend in een ziekenhuis bed als ik het moet geloven. Tof! laat maar gaan, dan heeft ze een goed leven gehad. Die doktoren die koste wat kost mensen levend willen houden moeten ze zelf maar in een kas zetten.
Ik vind het wel weer theetijd!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit op m'n werk, dus is hetkoffie
anders kom ik de dag niet door
...en voor mensen die niet van koffie houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
thee op het werk is voor zieke mensen
Fokquote:
10 keer voor nodig gehadquote:Op maandag 2 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
want?
Ligt aan jouquote:
Het ligt niet aan onsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
er is voor de verandering eens niets mis met Fok! hier iig
MoBloquote:Op maandag 2 februari 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
ik mis te veel door mijn leven buiten fok
ahaquote:Op maandag 2 februari 2009 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
MoBlo
ik ben hier in het verleden wel 's geweest en kom zo nu en dan 's binnen waaien.
Het zou ook kunnen gebeuren dat je me als Faithy een keer langs hebt zien huppelen
Aha....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Deze bug bestaat al zo'n half jaar: log eerst in thuis op fok, ga naar je werk, studie. Log op je werk in, log niet uit als je weg gaat en ga thuis verder fokken. Je hebt daarna shitzooi.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
er is voor de verandering eens niets mis met Fok! hier iig
jah hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Cali. Beetje bijgekomen van je brakheid?.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Aha....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Maar je mag er niet over zeuren jijquote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze bug bestaat al zo'n half jaar: log eerst in thuis op fok, ga naar je werk, studie. Log op je werk in, log niet uit als je weg gaat en ga thuis verder fokken. Je hebt daarna shitzooi.
Alle andere sites die ik bezoek waar je voor moet inloggen hebben dit niet, maar dit basale stukje krijgen ze niet eens correct werkend.
DIt is niet zeuren, dit is laten zien hoe het reproduceerbaar is. Iets wat elke devver wilt, zodat ze kunnen gaan zoeken wat er aan de hand is. En het oplossen.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar je mag er niet over zeuren jij
ik zal je dan maar op je woord geloven hequote:Op maandag 2 februari 2009 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is puur toeval, ik sweer![]()
Zeker weten?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIt is niet zeuren, dit is laten zien hoe het reproduceerbaar is. Iets wat elke devver wilt, zodat ze kunnen gaan zoeken wat er aan de hand is. En het oplossen.
Mja, sommigen doen het alleen voor het tagje blijkbaar.quote:
Welke lay-out gebruik je dan? Ik gebruik zowel op werk, en thuis op beide pc's en de laptop de Baggerlay-out en herken het probleem niet (waarmee ik dus niet wil zeggen dat het niet bestaatquote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze bug bestaat al zo'n half jaar: log eerst in thuis op fok, ga naar je werk, studie. Log op je werk in, log niet uit als je weg gaat en ga thuis verder fokken. Je hebt daarna shitzooi.
Alle andere sites die ik bezoek waar je voor moet inloggen hebben dit niet, maar dit basale stukje krijgen ze niet eens correct werkend.
Goed. Nu alleen last van een maadagochtendgevoel... moet mijn werkproductiviteit nog opstarten, geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(foto OP [RLS #117] Wie ballen heeft komt nú hier posten....... )
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |