Mogguh BX... netjes opgeruimd ja..quote:
porto? Heb ik een post te veel verwijderd?quote:Op maandag 2 februari 2009 06:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mogguh BX... netjes opgeruimd ja..
Kun je ook even die portemonnee terughalen? Je kan er een leuke dame erg blij mee maken.
kennisje van me.quote:Op maandag 2 februari 2009 06:27 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh.
Wie is zijn, correctie, haar ortemonnee kwijt?
Nee, de post staat er nog, ik dacht alleen. als je iets weg kunt halen, kun je iets anders misschien wel terughalen.. Maar helaas..quote:Op maandag 2 februari 2009 06:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
porto? Heb ik een post te veel verwijderd?![]()
Niet gezien, so sorry en ik kan geen posts terugzetten![]()
Ik moet er trouwens vandoor nu, wellicht tot laters peeps!
Die tunnel waar enkele jaren geleden ook al zoveel heisa over was omdat ie een zwembad wilde zijn?quote:Op maandag 2 februari 2009 07:30 schreef BrandX het volgende:
tis weer feest*O* storing in de tramtunnel*O* nou ja, lekker te laat komen op mn werk is altijd leuk, NOT!!!
Heb ik nou een KSC-rel gemist?quote:Op maandag 2 februari 2009 05:55 schreef Klonk het volgende:
Zo, nu allemaal weer gezellig vriendjes zijn ja
nopeniets gemist en al helemaal de moeite niet waard er over uit te wijdenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Heb ik nou een KSC-rel gemist?.
ja die jah, alleen nu had hij het plan om gewoon geen trams toe te latenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die tunnel waar enkele jaren geleden ook al zoveel heisa over was omdat ie een zwembad wilde zijn?
neuh..quote:Op maandag 2 februari 2009 07:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Heb ik nou een KSC-rel gemist?.
Handig, zo'n tunnel met een eigen leventje.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die jah, alleen nu had hij het plan om gewoon geen trams toe te latenmaar inmiddels rijden we weer.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 2 februari 2009 07:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
nopeniets gemist en al helemaal de moeite niet waard er over uit te wijden
Ligt aan jou.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
en toch laadt Fok niet altijd even lekker.
Niets veranderd, of ik krijg nog een belletje dat ik vrij kan gaan regelen voor een begrafenis.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey P
Hoe is het? Ik las gisteren/eergisteren minder goede dingen.
minder zegquote:Op maandag 2 februari 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets veranderd, of ik krijg nog een belletje dat ik vrij kan gaan regelen voor een begrafenis.
zonder portemonnee ook nietquote:Op maandag 2 februari 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Was ik maar zomaar bijna de buskaart vergeten vanochtend. Tsja, zonder koffie schiet 't ook niet op
Een auto op koffie laten rijden ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Was ik maar zomaar bijna de buskaart vergeten vanochtend. Tsja, zonder koffie schiet 't ook niet op
ik heb een donkerbruin tot zwart vermoeden dat je daar gelijk in hebt.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto op koffie laten rijden ook niet.
Die had ik dan wel in de tas zitten. Bus/Treinkaart doe ik altijd in mijn jasquote:Op maandag 2 februari 2009 08:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zonder portemonnee ook niet
hmja, als je het 10.000 keer vergeet is het wel mooi 100 kilometer teveel gelopen in je leven.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, in het ergste geval 10 meter lopen om ze alsnog op te halen, dat scheelt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
...en niet aan de koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hoi, ook zo koud aan de andere kant van de Waal?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en goedemorgen op deze prachtige gure koude maandag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |