heb ik jouw nummer dan?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herlees de laatste van de originele spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had hem aangepast
Redacted![]()
Gangster..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
herlees de laatste van de originele spoilerhad hem aangepast
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
Maar je hebt wrs wel gelijk.. het KANquote:
er staat gangers!quote:je maakt er zelf gangsters van
Straks btw komt een vriend van me langs , langharig tuig met een laptopen dan gaan we een inlog systeempje maken
![]()
Redacted![]()
Je snapt hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar je hebt wrs wel gelijk.. het KAN
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Selectief lezen noem ik datquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
er staat gangers!je maakt er zelf gangsters van
Straks btw komt een vriend van me langs , langharig tuig met een laptopen dan gaan we een inlog systeempje maken
![]()
![]()
En ik ben niet gek
ik ben een vliegtuig, en als je dat niet gelooft; stap je maar uitIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
En dat voor een blondinequote:![]()
maar dan val ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Selectief lezen noem ik dat
En ik ben niet gek
ik ben een vliegtuig, en als je dat niet gelooft; stap je maar uit
Redacted![]()
Spread them!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Heb je geen parachute?quote:Je boterhammen worden zwart van het snijden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
kut.... boterhammen 10 minuten geleden gesneden! ze zullen nu wel zwart zijnen dan?quote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
herlees de laatste van de originele spoilerhad hem aangepast
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."![]()
Jah dat weet ik nietquote:Tis stiekum een jointjequote:
Foei tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah dat weet ik niet
[..]
Tis stiekum een jointje
stupidity has become as common as common sense was before![]()
even eten
Ik wil een nieuwe muis.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah dat weet ik niet
[..]
Tis stiekum een jointje
benen spreiden voor genot !
-jongen-
met je blauwe ogen
en je zwoele lippen
die de mijne beroeren
in de duisternis van de nacht
je handen tastend
op zoek naar mijn borsten
teder voelen en zuigen
aan mijn reeds
hard geworden tepels
vol emotie en verlangen
word ik gedwongen
mijn benen te spreiden
en jou te verwelkomen
in de wereld van genot
bron : http://www.gedichten-freaks.nl/466192/
kwam dit tegen toen ik zocht op benen spreiden! om er iets leuks over te zeggen
Redacted![]()
neem een VELDmuisquote:? Waait ergens rond op het forum hiero. maar wat moet je met een MUIS? pinguin?
Redacted![]()
Klikkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar wat moet je met een MUIS? pinguin?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: