Blijkbaar was je toch moe..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap gevallen met de bril op, gevolg kromme brilen een pokkehumeur omdat ik heul niet moe was...
Ik heb laatst mn bril bewust verbogen.. zat gewoon niet lekker en ik had geen zin om weer naar de opticien te gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
bril word nu niet vakkundig recht gebogen
Dolfinarium heeft mini haaien, toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:33 schreef Aarti het volgende:
ik wil een haai zien in het echie. waar zie ik dat
in de zeequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:33 schreef Aarti het volgende:
Ga eens naar een KSC meet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:33 schreef Aarti het volgende:
Wies dan de haai?quote:
+1quote:
en miami? daar wil ik in september heen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
in de zee![]()
Zuid Afrika, Australie daar hebben ze grote, die happie happie beesten, maar in Nederland heb je ook kleine haaitjes, citroenhaaitjes en voor de kust van Wales kun je elke zomer walvishaaien zien
Er lopen er hier wel 1 of 2 rond zo nu en danquote:
daar ook: http://forums.miamibeach411.com/index.php?/forums/viewthread/868/quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
en miami? daar wil ik in september heen!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er lopen er hier wel 1 of 2 rond zo nu en dan
Ik las alleen de quote en wilde je al even terecht wijzen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
sorry, geen citroenhaaitjes maar hondshaaitjes
Faalhazen.quote:
Ga eens zwemmen voor de kust van Zuid-Afrika danquote:
lijkt me super, in zo een kooi!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens zwemmen voor de kust van Zuid-Afrika dan
Dat is saai.quote:
waarom val je dan in slaap op de bankquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap gevallen met de bril op, gevolg kromme brilen een pokkehumeur omdat ik heul niet moe was...
ik kan niet duikenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is saai.
Ga gewoon naar Elphinstone, 1 duik en de rifhaaien en bv hamerhaaien zwemmen om je heen. In hun natuurlijke habitat, zonder aas om ze te lokken.
Dan leer je dat daar, twee vliegen in 1 klap.quote:
egypte komt ophet lijstjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan leer je dat daar, twee vliegen in 1 klap.
Flexveren ftwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
Hamerhaaien eten toch ook mensen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is saai.
Ga gewoon naar Elphinstone, 1 duik en de rifhaaien en bv hamerhaaien zwemmen om je heen. In hun natuurlijke habitat, zonder aas om ze te lokken.
Tip: trouw een opticienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb laatst mn bril bewust verbogen.. zat gewoon niet lekker en ik had geen zin om weer naar de opticien te gaan
Diegene die ik tegen kwam niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hamerhaaien eten toch ook mensen?
SLB bahquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Muck het volgende:
saai verslag aan het maken, straks StudieLoopbaanBegeleding
nog saaier
Dat zou ook kunnen.quote:
ja, en ik heb nog een stomme SLB'er ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
SLB bahmaar dat verslag dat ken ik jah
Alleen hoe weet die haai dat? Die proeven door middel van bijtenquote:
wat is er met kanamicinequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en ik heb nog een stomme SLB'er ook
en ja, kanamicine blablabla
Deze vond me er al niet lekker uit zien. Wat te begrijpen valt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen hoe weet die haai dat? Die proeven door middel van bijten
Gezien wat ze wel eten geloof ik daar niet inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze vond me er al niet lekker uit zien. Wat te begrijpen valt.
daar moeten we E.coli resistent tegen makenquote:
sjan schellekensquote:Welke Slb-er heb je
quote:
Sjanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef Muck het volgende:
[..]
daar moeten we E.coli resistent tegen maken
[..]
sjan schellekens
ja, ze weet echt helemaal niks en heeft ons zelfs al een keer verkeerde informatie gegevenquote:
oeh, nicequote:Oe oe....hoe gaan jullie dat doenik doe wekelijs resistent maken tegen Chloramphenicol
![]()
kan wat tips geven
E.Colli. N00b.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
wtf gaat dit over?
Interessant he ..quote:
Kijk wat herman hier van vindquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ze weet echt helemaal niks en heeft ons zelfs al een keer verkeerde informatie gegeven![]()
[..]
oeh, nice
we weten het nog niet
we zijn nu aan het stoeien met vectorNTI
pUC19 -> plasmide dat in E.coli zit
pACYC177 -> plasmide met het anti-kanamycine gen
verder zijn we nog niet echt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
E.Colli. N00b.
Je weet wel, je schijt het elke dag uit.
sommige wel.... e.coli nietquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
De KSC valt me steeds meer en meer tegen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
T is er?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
Tis saai hierquote:
cali, heldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Kijk wat herman hier van vindOntwerp primers op Km gen met ongeveer 400 daarvoor ( promotor) ... Maak een lange primer... met een overhang aan beide primers die bestaat uit een restictie enzym! (zet een een paar a tjes voor (stuk of 5) omdat het anders moeilijk knippen wordt)... Je moet ze wel goed bestellen!!! (meestal is bestellen 3' - 5' ) maar je kan herman vragen om meer info hierover. Je pcrt het gen eruit... opzuiveren... ( ook even op gel checken enzo) Digestie uitvoeren zodat je sticky ends krijgt. Kijk wat voor een restrictie sites Puc19 heeft....zorg ervoor dat je 1 of 2 restrictie enzymen neemt die de school in huis heeft en maar 1 keer knippen... anders knip je je plasmide aan gort
Neem je er 1, dan moet je na restrictie van het plasmide de plasmide behandelen met CIP omdat het anders aanzichzelf terug ligeert... dat wil je niet... Kies je voor 2 restrictie enzymen.... Heb je dat probleem niet, maar dan wil je wel dat het uniek knipplaatsen zijn....![]()
Succesik hoop dat je het begrijpt...
anders kan herman je misschien wel meer uitleggen...
nee, met poepenquote:
hoe dat zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
ga ik erbij vermeldenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:04 schreef Californium het volgende:
O en muckherman kent mij
en zeg maar dat ik dit bijna wekelijks op stage doe... dus dat het dan echt wel goed gaat
succes ermeequote:
thanks dearquote:
ja lekker he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
hoi, wat is het lekker buiten, geen wind voorzichtig zonnetje, voorzichtig fluitende vogeltjes
Rowwen Hèze speelt in de stadsschouwburg in Nijmegenquote:
Zondag in het Zuiden met Auto, vliegtuuugquote:
tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Rowwen Hèze speelt in de stadsschouwburg in Nijmegen
Vind jij...quote:
Novemberquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag in het Zuiden met Auto, vliegtuuug
MPG ook, want ik ga met mijn vaderquote:
maar daar heb je niks aan, want ze zijn in Nijmegenquote:maar ik ben vanavond dichter bij America waar ze vandaan komen
ik vind het de laatste tijd juist gezelliger dan eerst eigenlijkquote:
arme MPG keihard gwpndquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
November
[..]
MPG ook, want ik ga met mijn vader
[..]
maar daar heb je niks aan, want ze zijn in Nijmegen
is gewoon leuk omdat mijnquote:
jaquote:
we hadden een meisje bij de muziekvereniging dat we zo noemdenquote:
normale mensen noemen dat een slettebakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
we hadden een meisje bij de muziekvereniging dat we zo noemden
standaard reactie op alles: "zucht...tssss....pffff.....jaaahaaaa"
Niets....quote:
oei, dat is idd altijd spannend, sucses en veel plezierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
Meh, ik ben zenuwachtig... zometeen mn nieuwe psycholoog ontmoeten enzo
Dus je bent een slettebak als je alles met tegenzin doet (of iig het zo laat lijken?)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
normale mensen noemen dat een slettebak
succesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
Meh, ik ben zenuwachtig... zometeen mn nieuwe psycholoog ontmoeten enzo
hehehe, mijn klasgenoot noemt mij crackhoerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
normale mensen noemen dat een slettebak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |