Je bent de avatars vergeten... ik zie nog verschillende Sint- en kerstavatars en die van Klonk klopt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:52 schreef Pheno het volgende:
OP in wiki bijgewerkt. Stelletje lamme takken...
Doe ik vanavond wel even. Of je moet me een uurcode regelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent de avatars vergeten... ik zie nog verschillende Sint- en kerstavatars en die van Klonk klopt niet.
Diablo III, 32,50 euro pre-orderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
Preorderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Diablo III, 32,50 euro pre-order
is dat een leuke prijs?
Heb al 2x eerder een pre-order geplaatst bij die site. Geld wordt niet eerder afgeschreven, voor het pakketje verstuurd is. Straks kost ie weer 49.99 euro ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Preorder
Het is niet eens af en er is 100% zeker geen datum al bekend
Voor de rest een leuke prijs, maar ik zou niet vooraf betalen, klinkt als oplichting.
Er zal toch een collectorsedition zijn, daar ga ik voorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb al 2x eerder een pre-order geplaatst bij die site. Geld wordt niet eerder afgeschreven, voor het pakketje verstuurd is. Straks kost ie weer 49.99 euro ofzo
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand wodka voor me toevallig?
De slijterij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
Rode of witte?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
hehehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal toch een collectorsedition zijn, daar ga ik voor
Frutsebeestjequote:
quote:
Vandaagquote:
vandaagquote:
niet?quote:
overmorgenquote:
* LL geeft groot mesquote:
dankjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL geeft groot mes
Veel snijplezier
Meestal...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
dankje![]()
Jij wel vrolijk vandaag
Kleinere slokjes nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Die ene fles is niet genoeg om de dag door te komen
Pics!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb gister de eierstok van Heatwave gezien
ik ben niet echt depri... heb gewoon heul geen zin om te werken vandaag, maar ik moet welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meestal...
heb goede maskers
Bovendien wordt je van depri doen alleen maar meer depri
En als het probleem niet direct opgelost kan worden dan ben ik er niet langer treurig om.. anders moet ik gewoon handelen en dan heb ik ook gedaan wat ik kon.
Sterktequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben niet echt depri... heb gewoon heul geen zin om te werken vandaag, maar ik moet weldus dat ga ik nu maar even doen
dankjequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben niet echt depri... heb gewoon heul geen zin om te werken vandaag, maar ik moet weldus dat ga ik nu maar even doen
En nu ben je blindquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb gister de eierstok van Heatwave gezien
Geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |