Blijkbaar was je toch moe..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap gevallen met de bril op, gevolg kromme brilen een pokkehumeur omdat ik heul niet moe was...
Ik heb laatst mn bril bewust verbogen.. zat gewoon niet lekker en ik had geen zin om weer naar de opticien te gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
bril word nu niet vakkundig recht gebogen
Dolfinarium heeft mini haaien, toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:33 schreef Aarti het volgende:
ik wil een haai zien in het echie. waar zie ik dat
in de zeequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:33 schreef Aarti het volgende:
Ga eens naar een KSC meet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:33 schreef Aarti het volgende:
Wies dan de haai?quote:
+1quote:
en miami? daar wil ik in september heen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
in de zee![]()
Zuid Afrika, Australie daar hebben ze grote, die happie happie beesten, maar in Nederland heb je ook kleine haaitjes, citroenhaaitjes en voor de kust van Wales kun je elke zomer walvishaaien zien
Er lopen er hier wel 1 of 2 rond zo nu en danquote:
daar ook: http://forums.miamibeach411.com/index.php?/forums/viewthread/868/quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
en miami? daar wil ik in september heen!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er lopen er hier wel 1 of 2 rond zo nu en dan
Ik las alleen de quote en wilde je al even terecht wijzen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
sorry, geen citroenhaaitjes maar hondshaaitjes
Faalhazen.quote:
Ga eens zwemmen voor de kust van Zuid-Afrika danquote:
lijkt me super, in zo een kooi!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens zwemmen voor de kust van Zuid-Afrika dan
Dat is saai.quote:
waarom val je dan in slaap op de bankquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap gevallen met de bril op, gevolg kromme brilen een pokkehumeur omdat ik heul niet moe was...
ik kan niet duikenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is saai.
Ga gewoon naar Elphinstone, 1 duik en de rifhaaien en bv hamerhaaien zwemmen om je heen. In hun natuurlijke habitat, zonder aas om ze te lokken.
Dan leer je dat daar, twee vliegen in 1 klap.quote:
egypte komt ophet lijstjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan leer je dat daar, twee vliegen in 1 klap.
Flexveren ftwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
Hamerhaaien eten toch ook mensen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is saai.
Ga gewoon naar Elphinstone, 1 duik en de rifhaaien en bv hamerhaaien zwemmen om je heen. In hun natuurlijke habitat, zonder aas om ze te lokken.
Tip: trouw een opticienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb laatst mn bril bewust verbogen.. zat gewoon niet lekker en ik had geen zin om weer naar de opticien te gaan
Diegene die ik tegen kwam niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hamerhaaien eten toch ook mensen?
SLB bahquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Muck het volgende:
saai verslag aan het maken, straks StudieLoopbaanBegeleding
nog saaier
Dat zou ook kunnen.quote:
ja, en ik heb nog een stomme SLB'er ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
SLB bahmaar dat verslag dat ken ik jah
Alleen hoe weet die haai dat? Die proeven door middel van bijtenquote:
wat is er met kanamicinequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en ik heb nog een stomme SLB'er ook
en ja, kanamicine blablabla
Deze vond me er al niet lekker uit zien. Wat te begrijpen valt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen hoe weet die haai dat? Die proeven door middel van bijten
Gezien wat ze wel eten geloof ik daar niet inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze vond me er al niet lekker uit zien. Wat te begrijpen valt.
daar moeten we E.coli resistent tegen makenquote:
sjan schellekensquote:Welke Slb-er heb je
quote:
Sjanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef Muck het volgende:
[..]
daar moeten we E.coli resistent tegen maken
[..]
sjan schellekens
ja, ze weet echt helemaal niks en heeft ons zelfs al een keer verkeerde informatie gegevenquote:
oeh, nicequote:Oe oe....hoe gaan jullie dat doenik doe wekelijs resistent maken tegen Chloramphenicol
![]()
kan wat tips geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |