Dat is saai.quote:
waarom val je dan in slaap op de bankquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap gevallen met de bril op, gevolg kromme brilen een pokkehumeur omdat ik heul niet moe was...
ik kan niet duikenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is saai.
Ga gewoon naar Elphinstone, 1 duik en de rifhaaien en bv hamerhaaien zwemmen om je heen. In hun natuurlijke habitat, zonder aas om ze te lokken.
Dan leer je dat daar, twee vliegen in 1 klap.quote:
egypte komt ophet lijstjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan leer je dat daar, twee vliegen in 1 klap.
Flexveren ftwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
godver, net op de bank in slaap gevallen met de bril op, gevolg kromme brilen een pokkehumeur omdat ik heul niet moe was...
Hamerhaaien eten toch ook mensen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is saai.
Ga gewoon naar Elphinstone, 1 duik en de rifhaaien en bv hamerhaaien zwemmen om je heen. In hun natuurlijke habitat, zonder aas om ze te lokken.
Tip: trouw een opticienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb laatst mn bril bewust verbogen.. zat gewoon niet lekker en ik had geen zin om weer naar de opticien te gaan
Diegene die ik tegen kwam niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hamerhaaien eten toch ook mensen?
SLB bahquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Muck het volgende:
saai verslag aan het maken, straks StudieLoopbaanBegeleding
nog saaier
Dat zou ook kunnen.quote:
ja, en ik heb nog een stomme SLB'er ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
SLB bahmaar dat verslag dat ken ik jah
Alleen hoe weet die haai dat? Die proeven door middel van bijtenquote:
wat is er met kanamicinequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en ik heb nog een stomme SLB'er ook
en ja, kanamicine blablabla
Deze vond me er al niet lekker uit zien. Wat te begrijpen valt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen hoe weet die haai dat? Die proeven door middel van bijten
Gezien wat ze wel eten geloof ik daar niet inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze vond me er al niet lekker uit zien. Wat te begrijpen valt.
daar moeten we E.coli resistent tegen makenquote:
sjan schellekensquote:Welke Slb-er heb je
quote:
Sjanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef Muck het volgende:
[..]
daar moeten we E.coli resistent tegen maken
[..]
sjan schellekens
ja, ze weet echt helemaal niks en heeft ons zelfs al een keer verkeerde informatie gegevenquote:
oeh, nicequote:Oe oe....hoe gaan jullie dat doenik doe wekelijs resistent maken tegen Chloramphenicol
![]()
kan wat tips geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |