Hij wordt gepwnd door zijn schoonvaderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt vast al teruggelezen, heb ik nog wat gemist in de KSC tijdens mijn vergadering?
Hebben we naast SchoonOA nu ook SchoonMPG?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij wordt gepwnd door zijn schoonvader
Ik raak op heel fok langzamerhand wel een beetje uitgekeken eigenlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
De KSC valt me steeds meer en meer tegen
Ow dat ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik raak op heel fok langzamerhand wel een beetje uitgekeken eigenlijk
Hey schatjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:24 schreef Fha het volgende:
Wil ik een heerlijke smoothie maken.. blender stukStomme ding is net 2 dagen oud.
helluh
Hay lekkerdingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey schatje![]()
![]()
Wat een korte levensduur zeg
ik hoop het ook..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay lekkerding![]()
Mjah ik mag toch hopen dat vriendjelief het bonnetje nog heeft
Very slim bedacht indeedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop het ook..
maar als hij gepind is geldt dat ook als aankoopsbewijs
* LL heeft reklame gekeken van gozertje dat zn speelgoedauto wilt ruilen zonder bon, maar met afschrift
waar reklame niet goed voor is he..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Very slim bedacht indeedIk zal het wel even doorgeven aan hem haha
Cammen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
Ik chat nu vet hip met mijn zorgverzekeraarde meneer heet Rene en hij verteld niet heel veel nuttige dingen
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik raak op heel fok langzamerhand wel een beetje uitgekeken eigenlijk
Nee alleen typen..quote:
Gailquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee alleen typen..
René: Goedemiddag, waar kan ik je mee helpen?
Bezoeker: Goedemiddag, ik heb een aantal weken geleden mijn achternaam veranderd bij jullie en ik zou een nieuwe pas krijgen maar die heb ik nog steeds niet. Ik moet binnenkort naar het ziekenhuis en dit is dus niet heel handig...
Bezoeker: Komt die pas nog?
René: MOMENT
Wel vet geil dusIk denk dat hij nu zijn kleren uit trekt
![]()
Inderdaad..quote:
Hij gaat een nieuw pasje voor me vragen en toen wenste hij me een goede dag en toen was hij weg.. zucht.. zwijmol..quote:
Hij is speciaal aangenomen om met mij te sjetten denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef Frutsel het volgende:
Dat die kerel uberhaupt tijd heeft om met jou te sjetten
Hij kan beter je pas gaan zoeken
goh, ik dacht dat ik de enige wasquote:
Die is naar de wc!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gaat een nieuw pasje voor me vragen en toen wenste hij me een goede dag en toen was hij weg.. zucht.. zwijmol..
Zorgvezekeraarsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
Ik chat nu vet hip met mijn zorgverzekeraarde meneer heet Rene en hij verteld niet heel veel nuttige dingen
Achja helaas zijn ze verplicht enzo.quote:
Van mij wist je het alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goh, ik dacht dat ik de enige was
blijken het al 4 mensen met me eens te zijn
Jaquote:
Okay DAT is waarquote:
Mrs Bucketquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:20 schreef Fha het volgende:
Ik vind het tijd voor thee en Keeping Up Appearances![]()
Je hebt toch wel tijd voor een trio met Fha en ik?quote:
Het ergste is nog.. Mijn oma is net zoquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ergste is nog.. Mijn oma is net zo![]()
Daar máák ik tijd voor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mrs Bucket
[..]
Je hebt toch wel tijd voor een trio met Fha en ik?
Geen flauw idee, opa's broer was al dood voor ik geboren werd hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
incl. een schoonbroer als Onslow?
Dat dacht ik toch ookquote:
Het zou wel geweldig zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen flauw idee, opa's broer was al dood voor ik geboren werd haha
Inderdaadquote:
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
En zo, lieve mensen, kill je een topic.
In de volgende aflevering leer ik jullie hoe je een ban krijgt.![]()
Tot volgende week, zelfde tijd, zelfde zender
edit: shit..marc
spelbreker.. je liep door mn beeld
Ga je eierstokken eten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]!
Maar ik moet eigenlijk wel weer weg nu enzo... Ga bij Heatwave eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |