Oh wat zie je dr volwassen enzo uitquote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Een voorproefje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*klikbaar*
bedoelde meer omdat ik geen opleiding hebquote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, huh? Heb ik ergens een post aan mij gericht over het hoofd gezien?
Ja nou ja, voor een nachtje dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef conleche het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk ook gewoon schijt aan hebben. Dat doen die kerels ook al eeuwen!!
Please, do elaborate!!!??quote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja nou ja, voor een nachtje dan.
(Ik had er laatst eentje van 21 aan m'n rokken hangen ;') )
Nou, ten eerste vind ik je al minder lief omdat je uit 010 komtquote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef TJDoornbos het volgende:
tvp
[..]
bedoelde meer omdat ik geen opleiding heb
is het nou weer niet goed?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja nou ja, voor een nachtje dan.
(Ik had er laatst eentje van 21 aan m'n rokken hangen)
trustequote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow PF, wat ben jij een beauty
Ik ga slapen
Ik heb in dit topic gepost dat ik graag een keer op de foto wou: Fotografen en Modellen ontmoetingsplaats deel XIquote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PF, jij adorable ding dat je bent!![]()
![]()
Heb je nou via Fok een fotograaf geregeld, of hoe?
Wat is het heerlijk rusten en lummelen na het doen van aangifte en betaling hèquote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef conleche het volgende:
Zo, nu is m'n badje weer vol.... en daarna kipen met m'n nieuwe boek op de bank.....Ik vond dit een fijne lummeldag.....
Je bedoelt opleidingswise?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Grappig dat jij hetzelfde hebt als ik Aventura!
Gaaf, helemaal fijn dat je ook nog opgemaakt werd zeg!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef P.F het volgende:
Dank iedereenIk herken mezelf bijna niet
(Visagiste heeft ook goed werk gedaan
)
[..]
Ik heb in dit topic gepost dat ik graag een keer op de foto wou: Fotografen en Modellen ontmoetingsplaats deel XI
En toen vroeg freud of ik het leuk vond om op worden gemaakt door een visagist en dat hij dan foto's zou maken en toen zei ik natuurlijk geen nee
Nog even hoor; in '85; Madonna bij toppop. Holidayquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het heerlijk rusten en lummelen na het doen van aangifte en betaling hè
* ik heb ook een streep (van links naar rechts; ook wel gewoon 'vet' genoemd)
* als ik al op de heren val, dan altijd op die van de jongere soort (pak 'm beet zo'n 10 jaar jonger dan ik)
* opleidingen zijn soms wel een beetje overrated
Dawast
Maakt niet uit; ook dan is het lekker lummelenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
(ik kwam erachter dat mijn aangifte pas 31 maart was en toen heb ik het direcht laten vallen...)
Ja, ik was te lui om te quotenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je bedoelt opleidingswise?
Ja, ik merk verder ook dat ik net wat ouder ben en wat meer werkervaring heb, in relatie tot veel poststers hier. Ik was vroeger een wat schuchter en leergierig meisje en ik had na het vwo vast ook een leuke wetenschappelijke loopbaan kunnen hebben, maar het HBO heeft veel goeds gedaan voor mijn andere kwaliteiten. Assertiviteit, goed kunnen netwerken, creativiteit. Heb er veel projectmatig gewerkt en veel algemene kennis opgedaan. Dat kan ik nog steeds erg goed toepassen. Verder heb ik het nooit meer over mijn opleiding, ik vind werkervaring zoveel belangrijker. (Mensen die -tig jaar nog prat gaan op hun studie/titel, yuk!). En wat jij ook zegt, ik doe wat ik leuk vind. Ik sluit overigens niet uit dat ik ooit nog eens een wo-studie oppak. Ik ben denk ik meer iemand die de verdieping naast het werk zoekt en ook op latere leeftijd. Ik was tussen mijn 18de en 24ste niet bepaald serieus bezig
En jij hebt er hele mooie plaatjes van gemaaktquote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef freud het volgende:
P.F. deed het echt prima hoor voor de camera! Deed me een beetje denken aan Olivia Wilde!
No probquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik chickened ooit out, zeg maar.. Sorry freud.
.
De insteek zou bij mijn shoot ook iets anders zijn hè.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef freud het volgende:
[..]
No prob. Is niet erg hoor, is ook best een stap om zo voor de camera te springen! Als je je er niet lekker bij voelt, moet je het zeker niet doen
Is dat niet een tikje weinig?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, lijstjes!
O: Brinta
T: yoghurt en gekookt eitje
L: 3 x knackebrod met chocopasta
T: een belgische koffiewafel (zo heten ze blijkbaar... ik proef er geen koffie in)
D: broccolisoep met geschaafde geroosterde amandelen, ciabatta met kruidenboter
T: kerschocoladevla
Is dat ook niet een tikje weinig? Dames!!! Wel blijven eten hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Sugar het volgende:
Lijstje idd:
O: allbran + magere melk
T: cracker met gekookt eitje
T: cup-a-soup
L: allbran + magere melk
T: rauwkost (75 gram)
A: salade met beef teriyaki (zonder de pasta)
Totaal: 1000 kcal
En nog een uur gesport (taebo). Lekker!
Doe je ook dames die iets minder piep zijn dan PF?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef freud het volgende:
P.F. deed het echt prima hoor voor de camera! Deed me een beetje denken aan Olivia Wilde!
Ja, dat vond ik zelf ook wel, maar de dag was gewoon zo snel voorbij.quote:
Nou ja, zolang je maar geen honger hebt, dan lijkt het me voor een keer niet zo slecht!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik zelf ook wel, maar de dag was gewoon zo snel voorbij.. Heb ontbeten rond 9 uur, T rond 11 uur, na het boodschappen doen de knackebrodjes, toen heb ik zo'n beetje de hele middag lekker gewandeld en bij thuiskomst heb ik lekker wat omgerommeld, maar ik had geen trek, en voor ik het wist was het tijd om te gaan koken. Vanavond nog een stukje fruit.
.
heej Mevrouwtje hoe bevalt het niet roken nu?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je ook dames die iets minder piep zijn dan PF?
Piep? Als in piepjong of in plaats van een scheldwoord?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zou nog wat gaan eten ivm dat sporten en dat zou ik ook HEEL graag hier nog aan toegevoegd zien want allememachies wat is dit weinig anders en maak ik me oprecht zorgen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Sugar het volgende:
Lijstje idd:
O: allbran + magere melk
T: cracker met gekookt eitje
T: cup-a-soup
L: allbran + magere melk
T: rauwkost (75 gram)
A: salade met beef teriyaki (zonder de pasta)
Totaal: 1000 kcal
En nog een uur gesport (taebo). Lekker!
Ik zit zelfs nog harstikke vol van het avondeten!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je maar geen honger hebt, dan lijkt het me voor een keer niet zo slecht!
Hoi, welkom, 60kg voor 1.68 lijkt me prima voor een 18-jarige.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef stroke het volgende:
Goede avond, ik kom net van de weegschaal af en ik zie dat ik 4 kilo aan ben gekomen. En toen ben ik wat onzeker geworden. Ik ben heel men leven al wat dikkig geweest. ik ben net 18 jaar geworden en dat ben ik zat.
Men lengte is ongeveer 1.68 en ik weeg nu 73~ kilo. Ik hoop dat ik hier wat tips en steun kan krijgen bij het afvallen want men vrienden vinden dat ik niet dik ben (men "manboobs" zeggen wat anders).
Ik heb al eerder geprobeerd af te vallen, alleen nog maar water, thee en melk drinken en niet meer snacken en dat ging goed.
Maar hier wat vraagjes:
ik wil 60 kilo gaan wegen? is dat wel gezond voor 1.68?
Wat is een goed alternatief voor ontbijt?
alvast heel erg bedankt, en ik hoop dat ik positieve reacties krijg!
Welkom! Het ligt aan je postuur of 60 kilo voor jou een goed gewicht is. Het beste kun je kijken naar het plaatje (centimeters) en niet naar het getalletje op de weegschaal. Mannen kunnen na hun 18de nog wel doorgroeien, in dat geval moet je je zeker niet vastpinnen op getallen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef stroke het volgende:
Goede avond, ik kom net van de weegschaal af en ik zie dat ik 4 kilo aan ben gekomen. En toen ben ik wat onzeker geworden. Ik ben heel men leven al wat dikkig geweest. ik ben net 18 jaar geworden en dat ben ik zat.
Men lengte is ongeveer 1.68 en ik weeg nu 73~ kilo. Ik hoop dat ik hier wat tips en steun kan krijgen bij het afvallen want men vrienden vinden dat ik niet dik ben (men "manboobs" zeggen wat anders).
Ik heb al eerder geprobeerd af te vallen, alleen nog maar water, thee en melk drinken en niet meer snacken en dat ging goed.
Maar hier wat vraagjes:
ik wil 60 kilo gaan wegen? is dat wel gezond voor 1.68?
Wat is een goed alternatief voor ontbijt?
alvast heel erg bedankt, en ik hoop dat ik positieve reacties krijg!
Gaat niet lukken. Een bestuurder hoort dat soort dingen zelf na te kijken (voor elke rit enzo), dus als je dat probleem met een huurauto hebt mag je ook zelf dokken, helaas.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef mspoez het volgende:
Mooimooi PieF!
Dames doet eens advies - heren mogen ook. Ik krijg net een bekeuring omdat van mijn tweedehandse maar nog geen maand geleden bij de garagae gekochte auto een koplamp het niet doet. Ik heb garantie dus sowieso nieuwe lamp halen woensdag (vrije dag) maar wat vinden jullie; bekeuring declareren? Desnoods via rechtsbijstand? Getverdemme!
Greysie zullen we anders samen. ik durf niet alleenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoor ik je over mij nooit zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij zou nog wat gaan eten ivm dat sporten en dat zou ik ook HEEL graag hier nog aan toegevoegd zien want allememachies wat is dit weinig anders en maak ik me oprecht zorgen.
Jij eet gewoon te vetquote:Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoor ik je over mij nooit zeggen
Je hebt al antwoord.quote:
Je mailt me elke dag en tot nu toe heb ik niks gelezen waarvan ik wakker moet liggen. En nu ga ik naar bed om te hopen dat ik dus inderdaad niet wakker ligquote:Op maandag 2 februari 2009 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
te vaak dat geef ik toe! Maar ook dan kan je je zorgen maken
ik denk niet dat ik prat ga op mijn studie, sterker nog, als ik klaar ben met mijn promotie (waar ik ingerold ben via mn afstudeerbegeleidster) ga ik als de raphazewinden iets heeeeeeel anders proberen te doen. dit is niks voor mij. een mooie ervaring, zeker met onderzoek doen in het buitenland enzo, maar niet mijn wereld, niet mijn drijfveer.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je bedoelt opleidingswise?
Ja, ik merk verder ook dat ik net wat ouder ben en wat meer werkervaring heb, in relatie tot veel poststers hier. Ik was vroeger een wat schuchter en leergierig meisje en ik had na het vwo vast ook een leuke wetenschappelijke loopbaan kunnen hebben, maar het HBO heeft veel goeds gedaan voor mijn andere kwaliteiten. Assertiviteit, goed kunnen netwerken, creativiteit. Heb er veel projectmatig gewerkt en veel algemene kennis opgedaan. Dat kan ik nog steeds erg goed toepassen. Verder heb ik het nooit meer over mijn opleiding, ik vind werkervaring zoveel belangrijker. (Mensen die -tig jaar nog prat gaan op hun studie/titel, yuk!). En wat jij ook zegt, ik doe wat ik leuk vind. Ik sluit overigens niet uit dat ik ooit nog eens een wo-studie oppak. Ik ben denk ik meer iemand die de verdieping naast het werk zoekt en ook op latere leeftijd. Ik was tussen mijn 18de en 24ste niet bepaald serieus bezig
truste!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je mailt me elke dag en tot nu toe heb ik niks gelezen waarvan ik wakker moet liggen. En nu ga ik naar bed om te hopen dat ik dus inderdaad niet wakker lig![]()
Trusten all!
Oh en eenvoor Viev gewoon omdat het kan en mag en moet.
Ik denk dat jij vooral de snacks en frisdrank moet schrappen. En als je niet zonder frisdrank kan: cola light bevat 1 kcal per glas, dat is dan wel een goede vervanger. Eiersalade klinkt heel gezond, maar is niet veel dan mayo met een smaakje: zeer calorierijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef stroke het volgende:
bedankt voor de tips zover! ik eet thuis mee met wat de pot schaft.
Ik eet in de ochtend altijd 2 boterhammen met kaas
lunch altijd 2-4 broodjes met pindakaas, eiersalade en zulk soort dingen
avond eten verschillend altijd.
en tussen door snack ik, en ik drink heel veel frisdranken.
ik had een tijdje dat men pc kapot was en meer beneden zat, dus ook minder snackte en meer thee dronk, en toen was ik in een paar maanden al 4 kilo kwijt. Gaf me een zeer goed gevoel.
Als nog vind ik het niet echt veel voor iemand die een uur sport en lange dagen maakt met twee van die kruimels die rond hobbelen maar heel braafquote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef Sugar het volgende:
Dizzy-Miss-Lizzy, ik eet as we speak yoahurt met een appeltje en krentjes! Hoppa: 144 kcal erbij!![]()
Geen zorgen, dat is echt niet nodig.
Sorry las er langs!quote:
Afvallen doe je voor jezelf. Als JIJ vindt dat het nodig is, en je BMI ligt nog boven de 20, moet je dat vooral doenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef stroke het volgende:
Bedankt voor alle tips. Ik heb het gevoel dat het gaat lukken. Eerdere pogingen ben ik maar afgehaakt omdat iedereen zei dat ik niet dik was. Maar ik voel hier wel steun. bedankt.
Goedkoop? Ja hoor, mijne was een 10tje. Op de markt, ergens in Italie. Maar in NL kan je ze ook bij Scapino/Bristel/Perry/sportzaken/*insert goedkope winkel* halen. Of op de markt. Ze hoeven niet van een merk te zijn, zeker niet als je hem maar 1x draagt. En anders zijn ze wel duur ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:59 schreef Dipkip het volgende:
PF wauw, ga je ze ook ophangen in je kamer?
Ik vind zo'n broek wel echt heel tofheb je dat ook een beetje goedkoop? Want het is echt maar voor 1x. En dan doe ik er mijn badpak onder en dan heb ik ook geen gedoe met mn buik
Iemand?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Oh ja, lijstje.Bak brinta 1 kar paardemest in- en uitscheppen (geteld: 100 scheppen met de mestriek) 3 zuurdesemboterhammen (kaas, bliktonijn, pindakaas) 1 bakkerboterham chocopasta 1,5 kar paardemest in- en uit. Nu is alle paardemest binnen, 1 zelfgemaakte pizza (100 gr deeg; 1/3 blik tomaat (ingekookt), 1 plak gerookte ham, ongeveer 75gr emmenthaler, 3 olijven). Toe: kwart banaan, driekwart peer, scheutje chocoladevla. 1 zoete port 3 espresso
Kan je trouwens ook ergens een beetje handig zo'n lijstje pizzaingredienten omrekenen naar calorien?
Je moet gewoon meteen douchen als je uit je bed komt. En dan nog een keer na het hardlopen. Als ik dat soort afspraken met mijzelf maak lig ik ook altijd nog uren in m'n pyjama te stinkenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ik kwam om 12 uur uit bed rollen en zit sindsdien in mijn pyjama op de bank, gewoon omdat ik van mezelf moet gaan sporten voordat ik ga douchenFAIL
Uhm, welke pizza heb je, dan kan ik kijken in m'n nevo tabelquote:
Echt? Ook nu? En het is van een soort badpakstof?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Chicolate het volgende:
Goedkoop? Ja hoor, mijne was een 10tje. Op de markt, ergens in Italie. Maar in NL kan je ze ook bij Scapino/Bristel/Perry/sportzaken/*insert goedkope winkel* halen. Of op de markt. Ze hoeven niet van een merk te zijn, zeker niet als je hem maar 1x draagt. En anders zijn ze wel duur ja.
Een superfilmquote:
Frisdrank is slecht voor je. Waarom drink je dat?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef stroke het volgende:
Bedankt voor alle tips. Ik heb het gevoel dat het gaat lukken. Eerdere pogingen ben ik maar afgehaakt omdat iedereen zei dat ik niet dik was. Maar ik voel hier wel steun. bedankt.
dat is zeker ook zo, maar steun helpt. Ik vind het moeilijk om af te vallen omdat het iets is wat heel langzaam gebeurt. Dan wil je niet horen, je bent niet dik etc. dat werkt dan heel erg tegen en ga ik terug naar men oude gewoontes.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Afvallen doe je voor jezelf. Als JIJ vindt dat het nodig is, en je BMI ligt nog boven de 20, moet je dat vooral doen. Jij bent degene die in je lijf moet wonen en er goed voor moet zorgen.
http://www.hofcraft.com/bobrossartdvds.htmquote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
- Heeft iemand een idee waar ik afleveringen van Bob Ross kan verkrijgen?
The Curious Case of Benjamin Buttonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou mijne niet. Mijne is van katoen oid. Blijft vrij lang nat, maar in de zomer is dat ook zo weer droog. Er zijn ook van dit soort broekjes voor vrouwen, iets korter, en die zijn soms wel van badpakstofquote:Op maandag 2 februari 2009 22:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt? Ook nu? En het is van een soort badpakstof?
Ga ik binnenkort s de scapino etc. checken
Leuk is dat! Mijne heeft mij ook eens naar zo iets meegenomen (sex and the city met love seat en wijnquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een superfilmmoest bijna huilen
en voelde me ook helemaal verwend met de champagne en luxe hapjes samen met mijn vriendje.
Ja gezellig een film kijken met een glas waterquote:Op maandag 2 februari 2009 22:10 schreef sigme het volgende:
Frisdrank is slecht voor je. Waarom drink je dat?
Leer gewoon water drinken.
Zoeken bij de D op "De dromendokter".quote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef Sugar het volgende:
Naar welke film was jij nu, Miss-S?
En bij mij werkt de link naar Vivi's moeder op uitzendinggemist niet.Welk programma was het? Dan zoek ik het zelf wel op verder.
En ook even een dikke pakkerd voor Vivi.
Met anderhalve liter cola light is wel weer een hele hoop mis, maar dat merk je wel als je het achter elkaar gedronken hebtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja gezellig een film kijken met een glas waterdr is niks mis met 2 glazen light fris op een dag imho.
Loveseatsquote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk is dat! Mijne heeft mij ook eens naar zo iets meegenomen (sex and the city met love seat en wijn)
thnxquote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
- Had ik al gezegd dat ik de promdress van kwak echt teh awesome vind? En dat haar blog tof is! (Kan ik mij aanmelden voor een email update?)
Of ik kijk erover heen, of ik kan daar zo'n handvol ingredienten niet eenvoudig selecteren en bij elkaar optellen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://www.voedingswaardetabel.nl/
Ik heb nog geen enkele site gevonden waarbij je dat op die manier kan doen bij los 'bloem' enzo. Hierbij moet je wel zelf rekenen, maar enige tabel waarin bloem etc los vermeld staanquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Of ik kijk erover heen, of ik kan daar zo'n handvol ingredienten niet eenvoudig selecteren en bij elkaar optellen.
Het zou me zo handig lijken als je gewoon 'bloem' kan selecteren, ingeven '100 gr' en daarna 'tonijn (blik, olie)", 80 gr etc en dat er dan een totaalsom van de pizza uitrolt.
Het was zijn idee, want hij vond dat tof. Dus ik dacht, grapje zeker! Was zijn dispuutsgenoot jaloers en wou hij ook welquote:Op maandag 2 februari 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Loveseatsalleen zou ik de mijne niet meekrijgen naar sex and the city
Maar leuk zijn die avondjes ja, ben nu iets voor valentijnsdag aan het regelen
Ja zoals met alles moet je niet overdrijven, maar om dan meteen te stellen dat fris slecht is en mensen water moeten drinken.... Ik drink echt nooit water, maar hoe ik drink is gewoon normaal en gezond zat. Die hele waterhype vind ik altijd zo evangelisch overkomen. Alsof je niet kan afvallen als je geen anderhalve liter spa per dag wegtikt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef Chicolate het volgende:
Met anderhalve liter cola light is wel weer een hele hoop mis, maar dat merk je wel als je het achter elkaar gedronken hebt. Maar light fris is imho ook echt niets mis mee. Als het maar écht light is, en niet alsnog 30 kcal per glas.
Dat is wel schattigquote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Het was zijn idee, want hij vond dat tof. Dus ik dacht, grapje zeker! Was zijn dispuutsgenoot jaloers en wou hij ook wel![]()
!!
Pff, mijn ervaring tot nu toe is dat vrouwen zichzelf enorm onderschattenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja zoals met alles moet je niet overdrijven, maar om dan meteen te stellen dat fris slecht is en mensen water moeten drinken.... Ik drink echt nooit water, maar hoe ik drink is gewoon normaal en gezond zat. Die hele waterhype vind ik altijd zo evangelisch overkomen. Alsof je niet kan afvallen als je geen anderhalve liter spa per dag wegtikt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm, welke pizza heb je, dan kan ik kijken in m'n nevo tabel(met recept en ingrediënt tot in de detail
)
O kut die ligt in m'n kamer!
Dank in elk gevalquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele site gevonden waarbij je dat op die manier kan doen bij los 'bloem' enzo. Hierbij moet je wel zelf rekenen, maar enige tabel waarin bloem etc los vermeld staan. Bij andere sites is het "pizzabodem" of meteen "pizza met groentes".
Iets minder piepjong dan jij, troela!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Piep? Als in piepjong of in plaats van een scheldwoord?
Nee het is ook niet goed voor je ofzo, maar ik vind het wel een goed alternatief voor snoepen zeg maar. 1 of 2 glazen 's avonds en het lukt me niet te snoepen, met water zou ik me een soort gevangene voelen en recalcitrant chips gaan eten.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef sigme het volgende:
Oh zo bedoelde ik het niet hoor. Ik ben helemaal geen watergelovige
. Maar al die koolzuurhoudende (nep)gesuikerde met kleurstoffen vind ik ook niks.
op valtaf.nl kun je alles los invoeren, van ei tot tarwebloem, per gram. en dan kun je vervolgens nog zo met de hoeveelheden spelen dat je ook pr stukje pizza kan kiezen enzo! gebruik ik altjd voor mn zelfgemaakte taarten en pannekoeken.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele site gevonden waarbij je dat op die manier kan doen bij los 'bloem' enzo. Hierbij moet je wel zelf rekenen, maar enige tabel waarin bloem etc los vermeld staan. Bij andere sites is het "pizzabodem" of meteen "pizza met groentes".
Hey, dat is eigenlijk nog helemaal niet zo'n stom ideequote:Op maandag 2 februari 2009 22:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee het is ook niet goed voor je ofzo, maar ik vind het wel een goed alternatief voor snoepen zeg maar. 1 of 2 glazen 's avonds en het lukt me niet te snoepen, met water zou ik me een soort gevangene voelen en recalcitrant chips gaan eten.
Hehe ja, maar het duurde even voordat ik doorhad dat piep op jong sloegquote:Op maandag 2 februari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets minder piepjong dan jij, troela!
Ik zou werkelijk niet weten wat ik op jou zou moeten schelden?![]()
Dat weet je toch wel? Ik vind je haske lief en leuk!
Dat lijkt me een heel tof idee!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie zullen we anders samen. ik durf niet alleen
Ja dat ging per ongeluk, als je iets raars zegt waarvan ik denk .. HMZ dan kijk ik net zo als die msn smiley ^o)quote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind die ene foto met die wenkbrauw omhoog van PF echt het allertofst!
Ik weet precies wat je bedoelt!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk, als je iets raars zegt waarvan ik denk .. HMZ dan kijk ik net zo als die msn smiley ^o)
En hij wou graag dat ik dat nog een keer deed maar ik weet niet hoe ik dat deed
Maar tis dus wel gelukt? want je staat wel zo uber arrogant te kijken met je wenkbrauwquote:Op maandag 2 februari 2009 22:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk, als je iets raars zegt waarvan ik denk .. HMZ dan kijk ik net zo als die msn smiley ^o)
En hij wou graag dat ik dat nog een keer deed maar ik weet niet hoe ik dat deed
Nee dat was de eerste en enige toevalstrefferquote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar tis dus wel gelukt? want je staat wel zo uber arrogant te kijken met je wenkbrauw![]()
Ik kan het alleen met mijn linker
Proestquote:Op maandag 2 februari 2009 22:47 schreef Greys het volgende:Ja zoiets ja!
Oh ik had net zo'n leuk/lekker bad! Met een Lush bath bubble ding er in die ik van Elisa had gekregen. Een paarse. Geweldige geur en het gekke was, uit die bal kwamen ongeveer 138 kruidnagels, bessen, stukken steranijs (niet op gaan zitten!) enzo en dat dwarrelde dan allemaal door het water!
Heb heel therapeutisch al die frutjes er weer uit zitten vissen voordat ik het bad leeg liet lopen
Alleen nog ná de pauze, en ik ga morgenmiddag als ik vrij heb via Uitzending Gemist het eerste deel kijken!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef P.F het volgende:
Heb je het songfestival uiteindelijk nog gezien?
Ik ben nog nooit in een Lush winkel geweest! Heer G is een keertje voor mij in Aberdeen binnen geweest, maar die vond het walgelijk ruiken in die winkel omdat je daar alles dwars door elkaar ruiktquote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest
Het is maar goed dat ik zo uber-gevoelig ben, huid-wise, anders zou ik de lush vast leegkopen. Maar ik zweer je: ik krijg al jeuk als ik die winkel inloop
PF, wat ben je toch een mooierdEn ik vind de kleur van je ogen echt prachtig!
Ik ook! Mooie foto's btw.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind die ene foto met die wenkbrauw omhoog van PF echt het allertofst!
Wat vond je van het winnende liedje? Ik ben er wel blij mee eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen nog ná de pauze, en ik ga morgenmiddag als ik vrij heb via Uitzending Gemist het eerste deel kijken!
Vakbondsmensen hebben volgens mij zo'n beroep en ze hoeven niet eens iets te vertellen over hun product. Maar dat lijkt me niet waar jij naar op zoek bentquote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
Gekke vraag misschien, maar is er ook een beroep waarvoor je eigenlijk alleen maar met anderen hoeft te ouwehoeren en te netwerken? Ik heb gemerkt dat ik dat toch eigenlijk het leukst vind om te doen. Beetje babbelen, mensen leren kennen en tussen neus en lippen door iets vertellen over het product/bedrijf waar je op dat moment voor werkt. Public relations? Gastvrouw worden? Vertegenwoordiger? Iemand nog andere ideeen?
Nee, ik ben te lui denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Vakbondsmensen hebben volgens mij zo'n beroep en ze hoeven niet eens iets te vertellen over hun product. Maar dat lijkt me niet waar jij naar op zoek bent
Ik had aan het begin van het tweede deel alle korte terugblikjes van de liedjes gezien en toen postte ik direct in het Songfestivaltopic op Fok! dat het eigenlijk niets anders dan liedje 6 mocht worden. Dus ik was heel tevreden met de uitslag!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat vond je van het winnende liedje? Ik ben er wel blij mee eigenlijk.
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had aan het begin van het tweede deel alle korte terugblikjes van de liedjes gezien en toen postte ik direct in het Songfestivaltopic op Fok! dat het eigenlijk niets anders dan liedje 6 mocht worden. Dus ik was heel tevreden met de uitslag!
Vond het wel lichtelijk overdreven dat Gordon ging huilen toen liedje 6 won, maar later bleek dat hij dat stiekem zelf geschreven had (onder een andere naam) dus oke, toen kon ik me er iets meer bij voorstellen. Ik vond wel dat de dames achtergrond-kamerolifantjes in die Marilyn outfits en pruiken moeten gaan (zoals ik zag in het terugblikje) en niet in de zwarte glitterjurken
Ik weet het niet. Dit is één van de weinige keren dat ik een songfestivalliedje wél leuk vind. Moeten ze natuurlijk wél helemaal over-the-top in de glitters en shinequote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Oh Tink, uiteraard wordt het alsnog af door de zijdeur met Nederland op het Eurovisie, maar dat mag de pret niet drukken
Nou.. Ik vertrok om 11:00 van huis en toen had ik 50 minuten vertraging maar ik kwam gelukkig maar 15/20 minuutjes te laat! (we hadden om 13:00 afgesproken)quote:Op maandag 2 februari 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen nog ná de pauze, en ik ga morgenmiddag als ik vrij heb via Uitzending Gemist het eerste deel kijken!
Vertel eens wat meer als je wilt over hoe het ging met die shoot. Waar was het? Bij Freud thuis of elders?
En hoe laat was je er en hoe laat was alles klaar? En hoe ging het met overleg over hoe en wat, had jij ook ideetjes of vooral Freud en de visagist(e)? Vertellllllll!
Ja, máár......quote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Dit is één van de weinige keren dat ik een songfestivalliedje wél leuk vind. Moeten ze natuurlijk wél helemaal over-the-top in de glitters en shine, anders lukt het sowieso niet.
Ja ik had m'n riem twee gaatjes strakker gezet en toen zag je er niks meer vanquote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
PF wat een superleuk verslag! Op zoiets hoopte ik al!
Dankjewel, klinkt echt heel leuk!
Ik vind het totáál niet storend dat je je bh door het truitje heen ziet!
En je buik? Welke buik?
Ik heb haar gister even op Skype gesproken en het gaat goed met haar. Ze zegt dat ze blij is niet te Fokken en dat ze toekomt aan allerlei andere dingen!!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef Tinkepink het volgende:
Even nog iets heel anders. Ik ben werkelijk heel benieuwd hoe het nu met SHE gaat. Kan me voorstellen dat afgelopen week haar niet in de koude kleren is gaan zitten. Beetje gek misschien om het zo in het topic te vragen, maar ik denk dat ze het gekker vind als ik haar probeer te benaderen via Hyves ofzo. Ze is nou niet bepaald lid van de Tinkepink-fanclub..
Jaahquote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
Zullen we het volgende topic opdragen aan haar? Dat spreken we dan nu vast af?
Dan doen we haar in de TT dat we haar missen en dan gaan we allemaal naar haar zwaaien en leuke dingen roepen in onze post! Doen?
Als je nu mijn vriendje wordt, kan je haar daar vinden!!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:40 schreef cyclechick het volgende:
Ik zou deze week met haar sporten, maar ik heb haar hyves niet, en weet niet of ze nog wil/kan..
En nu ga ik ook slapen, truste!
Utrechtquote:[b]lang verhaal
En hoe doe ik dat danquote:Op maandag 2 februari 2009 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je nu mijn vriendje wordt, kan je haar daar vinden!!
Beetje de ogen van een jonge Faye Dunawayquote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
Die foto van P.F in de OP.... ze doet me aan iemand denken. Ik dacht eerst Trijntje Oosterhuis, maar toen ik haar googlede, klopt dat van geen meter.
Anyone?
Mooie foto
Besef me meer en meer dat ik Utrecht niet alleen mis vanwege de heerlijke stad, maar vooral vanwege alle opgebouwde vriendschappen daar. Het laatste jaar heb ik zoveel nieuwe vrienden gemaakt. Van die mensen die je dan ontmoet en waarvan je weet dat het goed zit. Heel erg raar.quote:
Holy guacemole! Dat is groot!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
Die foto van P.F in de OP.... ze doet me aan iemand denken. Ik dacht eerst Trijntje Oosterhuis, maar toen ik haar googlede, klopt dat van geen meter.
Anyone?
Mooie foto
Hmmm... die zag ik niet direct.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:46 schreef conleche het volgende:
Beetje de ogen van een jonge Faye Dunaway
Dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
Anyone?
Mooie foto
Da's een dunnetjequote:Op maandag 2 februari 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
Ik hoor wel eens keira knightley
Ik vrees dat als ik er nu een tijdje uitga ik dan niet meer terug erin kom. Ik ben ietsie ouder héquote:Op maandag 2 februari 2009 23:49 schreef neen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jamaar later dacht ik van niet
Zwahiel... kun je er niet een jaar tussenuit bij je studie? Dus een studiejaar gewoon wat werken en sparen?
Whehequote:Op maandag 2 februari 2009 23:52 schreef zwahiel het volgende:
[..]
P.F. ouwe pornoster daar op die foto van je! Mooie plaat hoor, die zal 't goed doen bij 't vriendje of niet?
Ben bezig aan een mini hokje in Lombok waarvoor ik óf niks óf extreem weinig hoef te betalen. Is een kippehok van 2x3 meter waarin echt alleen één bedje past. Bij een vriendin. Ik krijg gewoon mijn eigen sleutel. Zolang ik er niet elke dag ben is 't geen enkel probleem volgens haar. En ik kan me er niet inschrijven, maar dat is helemaal geen probleem natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 23:54 schreef cyclechick het volgende:
Nou, nu ga ik echt naar bed
Zwahiel: Lekker terug in Utrecht komen, haske gezellig!
Vond je het lekker? En heb je geen honger gehad?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:56 schreef progje het volgende:
zo dag 1 van het lijnen was een geslaagde dag..
de tartaar staat al in de kruiden voor morgen-avond
Nu hopen dat ik zo fanatiek blijf (vast niet)
Hoe kun je dat nou missen?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
PF, wat sta je mooi groot in de OP, dat zie ik nu pas!
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo weinig tiet en dan blijft het nog niet in het topje zitten
Heb je mijn vraag aan jou in het vorige topic gezien?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou missen?
Niks mis dus met lekkere wijven in deze OP
ik lees niks terug, dus neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je mijn vraag aan jou in het vorige topic gezien?
Da's heel makkelijk, want toen dit topic net open was, stond PF er nog heel niet in, in de OP!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou missen?
Niks mis dus met lekkere wijven in deze OP
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef conleche het volgende:
O Adelante, ik heb koude voetjes en dat doet me denken: waar blijven m'n magnetron sloffies?????
*Je weet dat als de mussen dood van het dak vallen, die sloffen minder interessant zijn hè??
Ik heb het wederom bij FOK! PR neergelegdquote:
Ik zou het eerst eens aan ElisaB vragen en dan de vraag nogmaals stellen (of niet)quote:
Heerlijk.. echt heerlijk..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vond je het lekker? En heb je geen honger gehad?
't Is wel veel werk, maar ik denk dat, als j kunt wennen aan het eetpatroon, het ook voor de lange termijn een blijvertje is
Hallo, daar was ik heel vlot mee anders!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:09 schreef Greys het volgende:
Duurt net zo lang als het tellen van de stemmen voor de Awards ongeveer
Jij wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hallo, daar was ik heel vlot mee anders!
Jaaa ik zei tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, nog maar drieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
En we gaan ons samen bij Freud opdringen voor foto's!
En we moeten nog een brief aan McArmy sturen (misschien ff wachten tot we foto's hebben?)
We krijgen het nog druk!
Ja, anders sta ik met zo een bloot plaatje en daar had vriendje sowieso bezwaar tegen en toen zei ik: Ja maar hij heeft toch een muts opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:15 schreef Adelante het volgende:
Oh, P.F., je schaap heeft trouwens nog steeds die kerstmuts op.
Een cardboard cut out van McArmy!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
Een levensgrote mc army regelen en dan die adoreren? Hm
De slippies komen niet meer, dus dan moet ik maar voor die koude voetjes zorgenquote:
Ik heb lekker wel slippiesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
De slippies komen niet meer, dus dan moet ik maar voor die koude voetjes zorgen
Wrom is dat?? Ik had ook m'n SESA pakje al niet, nu begint het flauw te worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
De slippies komen niet meer, dus dan moet ik maar voor die koude voetjes zorgen
Je weet niet wat je mistquote:
Ohnee, laat maar danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom is dat?? Ik had ook m'n SESA pakje al niet, nu begint het flauw te worden.
O ik zie nu je toevoeging. Wacht ff even aan meneeer C. vragen.
Je weet het nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
Ik zou het eerst eens aan ElisaB vragen en dan de vraag nogmaals stellen (of niet)
Professioneel als ik ben, heb ik plechtig beloofd niet uit de school te klappen. Maar ElisaB heeft opgegeven en dat zegt heel watquote:
The daddy mack will make youquote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=mack+daddyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
The daddy mack will make you
JUMP, JUMP
Ergens ken ik het van een liedje ofzo
Chuck Norrisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=mack+daddy
Verstandig P.F, verstandigquote:
Dat verschilt per persoon. Ik schat zo in dat ik de rest van de week nog wel een beetje zwabberig blijf. En niet zozeer vanwege de narcose als wel vanwege het feit dat m'n evenwichtsorgaan van slag is.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
- De cadeautjes en kaartjes voor Vik zien er echt leuk uit!! Hoe lang heb je lichamelijk last van zo een operatie (ivm narcose etc..)
En voor iedereen die in het ziekenhuis ligtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:07 schreef Goodbye het volgende:
* is alweer aan het werk![]()
Voor iedereen die met de trein reist een niet dieetvriendelijke tip; bij de AH to go zijn de chocolate chip cookies (één zo´n grote zegmaar) in de bonusEn ik heb er één voor tijdens het overwerken vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |