Ik dus ook niet

Was vanaf 12 uur bezig met tickets te boeken naar Winterberg voor komende vrijdag. (We gaan op wintersport, komen een auto te kort dus we laten twee van de 17 met de trein erheen gaan vanuit Utrecht).
Die NSslowspeed (niks te highspeed in Nederland!) deed 't vorige week lekker goed qua prijs, 38 euro per persoon van Utrecht naar Dortmund. Dan moesten we daar de rest van de reis kopen.
Nu checkte ik dat vanmiddag, hanteren die 't vliegtuigsysteem, des te dichter bij de reis des te duurder

Dus nu was 't ineens 84 euro per persoon tot Dortmund

Googlen en verder zoeken, heej de DB biedt ze wel tegen super cheapo tarief aan!

Daarheen gebeld, want ik kon ze niet thuis uitprinten maar ze stuurde ze wel op. Het was te laat voor opsturen dus dat ging niet door. Ze zeiden wel dat ik 't telefonisch kon kopen en dat ik dan bij een kaartjes automaat 't kaartje kon uitprinten. Dat was natuurlijk alleen in Duitsland. Opgehangen teleurgesteld.
Maar toen bedacht ik me, ik kom praktisch uit Duitsland

Mijn ouders wonen echt een poep en een scheet van Duitsland af en ik moet daar toch mijn auto oppikken. Nogmaals bellen. En ja hoor, bleek dat er bij 't station net over de grens zo'n automaat stond en daar kon ik mijn kaarten dan uitprinten.
Heb ze nu telefonisch besteld van Utrecht naar Winterberg zelf helemaal compleet voor twee personen tegen het Super Spär Niederlände Deutschland Tarif. Wat zoveel betekend als dat ik 58 euro afgerekend heb met mijn creditcard voor twee personen helemaal compleet.
Terwijl die vieze NS gewoon het driedubbele vroeg via Telesales!

Deze week dus met mijn creditcard naar Kaldenkirchen en oppikken die kaarten!
Het duurde even en kostte me wat moeite. Mijn fonetisch alfabet is niet meer wat het geweest was. De W von...euhm... De E von... euhm.... jah...
* zwahiel is blij!Toch nog geregeld en zwaar binnen budget gebleven! Dahaaag NS!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss