Oh wat zie je dr volwassen enzo uitquote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Een voorproefje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*klikbaar*
bedoelde meer omdat ik geen opleiding hebquote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, huh? Heb ik ergens een post aan mij gericht over het hoofd gezien?
Ja nou ja, voor een nachtje dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef conleche het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk ook gewoon schijt aan hebben. Dat doen die kerels ook al eeuwen!!
Please, do elaborate!!!??quote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja nou ja, voor een nachtje dan.
(Ik had er laatst eentje van 21 aan m'n rokken hangen ;') )
Nou, ten eerste vind ik je al minder lief omdat je uit 010 komtquote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef TJDoornbos het volgende:
tvp
[..]
bedoelde meer omdat ik geen opleiding heb
is het nou weer niet goed?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja nou ja, voor een nachtje dan.
(Ik had er laatst eentje van 21 aan m'n rokken hangen)
trustequote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow PF, wat ben jij een beauty
Ik ga slapen
Ik heb in dit topic gepost dat ik graag een keer op de foto wou: Fotografen en Modellen ontmoetingsplaats deel XIquote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PF, jij adorable ding dat je bent!![]()
![]()
Heb je nou via Fok een fotograaf geregeld, of hoe?
Wat is het heerlijk rusten en lummelen na het doen van aangifte en betaling hèquote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef conleche het volgende:
Zo, nu is m'n badje weer vol.... en daarna kipen met m'n nieuwe boek op de bank.....Ik vond dit een fijne lummeldag.....
Je bedoelt opleidingswise?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Grappig dat jij hetzelfde hebt als ik Aventura!
Gaaf, helemaal fijn dat je ook nog opgemaakt werd zeg!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef P.F het volgende:
Dank iedereenIk herken mezelf bijna niet
(Visagiste heeft ook goed werk gedaan
)
[..]
Ik heb in dit topic gepost dat ik graag een keer op de foto wou: Fotografen en Modellen ontmoetingsplaats deel XI
En toen vroeg freud of ik het leuk vond om op worden gemaakt door een visagist en dat hij dan foto's zou maken en toen zei ik natuurlijk geen nee
Nog even hoor; in '85; Madonna bij toppop. Holidayquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het heerlijk rusten en lummelen na het doen van aangifte en betaling hè
* ik heb ook een streep (van links naar rechts; ook wel gewoon 'vet' genoemd)
* als ik al op de heren val, dan altijd op die van de jongere soort (pak 'm beet zo'n 10 jaar jonger dan ik)
* opleidingen zijn soms wel een beetje overrated
Dawast
Maakt niet uit; ook dan is het lekker lummelenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
(ik kwam erachter dat mijn aangifte pas 31 maart was en toen heb ik het direcht laten vallen...)
Ja, ik was te lui om te quotenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je bedoelt opleidingswise?
Ja, ik merk verder ook dat ik net wat ouder ben en wat meer werkervaring heb, in relatie tot veel poststers hier. Ik was vroeger een wat schuchter en leergierig meisje en ik had na het vwo vast ook een leuke wetenschappelijke loopbaan kunnen hebben, maar het HBO heeft veel goeds gedaan voor mijn andere kwaliteiten. Assertiviteit, goed kunnen netwerken, creativiteit. Heb er veel projectmatig gewerkt en veel algemene kennis opgedaan. Dat kan ik nog steeds erg goed toepassen. Verder heb ik het nooit meer over mijn opleiding, ik vind werkervaring zoveel belangrijker. (Mensen die -tig jaar nog prat gaan op hun studie/titel, yuk!). En wat jij ook zegt, ik doe wat ik leuk vind. Ik sluit overigens niet uit dat ik ooit nog eens een wo-studie oppak. Ik ben denk ik meer iemand die de verdieping naast het werk zoekt en ook op latere leeftijd. Ik was tussen mijn 18de en 24ste niet bepaald serieus bezig
En jij hebt er hele mooie plaatjes van gemaaktquote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef freud het volgende:
P.F. deed het echt prima hoor voor de camera! Deed me een beetje denken aan Olivia Wilde!
No probquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik chickened ooit out, zeg maar.. Sorry freud.
.
De insteek zou bij mijn shoot ook iets anders zijn hè.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef freud het volgende:
[..]
No prob. Is niet erg hoor, is ook best een stap om zo voor de camera te springen! Als je je er niet lekker bij voelt, moet je het zeker niet doen
Is dat niet een tikje weinig?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, lijstjes!
O: Brinta
T: yoghurt en gekookt eitje
L: 3 x knackebrod met chocopasta
T: een belgische koffiewafel (zo heten ze blijkbaar... ik proef er geen koffie in)
D: broccolisoep met geschaafde geroosterde amandelen, ciabatta met kruidenboter
T: kerschocoladevla
Is dat ook niet een tikje weinig? Dames!!! Wel blijven eten hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Sugar het volgende:
Lijstje idd:
O: allbran + magere melk
T: cracker met gekookt eitje
T: cup-a-soup
L: allbran + magere melk
T: rauwkost (75 gram)
A: salade met beef teriyaki (zonder de pasta)
Totaal: 1000 kcal
En nog een uur gesport (taebo). Lekker!
Doe je ook dames die iets minder piep zijn dan PF?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef freud het volgende:
P.F. deed het echt prima hoor voor de camera! Deed me een beetje denken aan Olivia Wilde!
Ja, dat vond ik zelf ook wel, maar de dag was gewoon zo snel voorbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |