abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 21:29:32 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65672528
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik zelf ook wel, maar de dag was gewoon zo snel voorbij. . Heb ontbeten rond 9 uur, T rond 11 uur, na het boodschappen doen de knackebrodjes, toen heb ik zo'n beetje de hele middag lekker gewandeld en bij thuiskomst heb ik lekker wat omgerommeld, maar ik had geen trek, en voor ik het wist was het tijd om te gaan koken. Vanavond nog een stukje fruit. .
Nou ja, zolang je maar geen honger hebt, dan lijkt het me voor een keer niet zo slecht!
pi_65672535
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe je ook dames die iets minder piep zijn dan PF?
heej Mevrouwtje hoe bevalt het niet roken nu?
pi_65672568
quote:

[..]

Piep? Als in piepjong of in plaats van een scheldwoord?
pi_65672574
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Sugar het volgende:
Lijstje idd:

O: allbran + magere melk
T: cracker met gekookt eitje
T: cup-a-soup
L: allbran + magere melk
T: rauwkost (75 gram)
A: salade met beef teriyaki (zonder de pasta)

Totaal: 1000 kcal
En nog een uur gesport (taebo). Lekker!
Jij zou nog wat gaan eten ivm dat sporten en dat zou ik ook HEEL graag hier nog aan toegevoegd zien want allememachies wat is dit weinig anders en maak ik me oprecht zorgen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65672580
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou ja, zolang je maar geen honger hebt, dan lijkt het me voor een keer niet zo slecht!
Ik zit zelfs nog harstikke vol van het avondeten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65672588
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef stroke het volgende:
Goede avond, ik kom net van de weegschaal af en ik zie dat ik 4 kilo aan ben gekomen. En toen ben ik wat onzeker geworden. Ik ben heel men leven al wat dikkig geweest. ik ben net 18 jaar geworden en dat ben ik zat.

Men lengte is ongeveer 1.68 en ik weeg nu 73~ kilo. Ik hoop dat ik hier wat tips en steun kan krijgen bij het afvallen want men vrienden vinden dat ik niet dik ben (men "manboobs" zeggen wat anders).

Ik heb al eerder geprobeerd af te vallen, alleen nog maar water, thee en melk drinken en niet meer snacken en dat ging goed.

Maar hier wat vraagjes:
ik wil 60 kilo gaan wegen? is dat wel gezond voor 1.68?
Wat is een goed alternatief voor ontbijt?

alvast heel erg bedankt, en ik hoop dat ik positieve reacties krijg!
Hoi, welkom, 60kg voor 1.68 lijkt me prima voor een 18-jarige.

Wat ontbijt je nu? Sowieso; wat eet je in het algemeen, kook je zelf of eet je mee, en sport je?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 21:33:42 #57
70532 loveli
N
pi_65672693
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef stroke het volgende:
Goede avond, ik kom net van de weegschaal af en ik zie dat ik 4 kilo aan ben gekomen. En toen ben ik wat onzeker geworden. Ik ben heel men leven al wat dikkig geweest. ik ben net 18 jaar geworden en dat ben ik zat.

Men lengte is ongeveer 1.68 en ik weeg nu 73~ kilo. Ik hoop dat ik hier wat tips en steun kan krijgen bij het afvallen want men vrienden vinden dat ik niet dik ben (men "manboobs" zeggen wat anders).

Ik heb al eerder geprobeerd af te vallen, alleen nog maar water, thee en melk drinken en niet meer snacken en dat ging goed.

Maar hier wat vraagjes:
ik wil 60 kilo gaan wegen? is dat wel gezond voor 1.68?
Wat is een goed alternatief voor ontbijt?

alvast heel erg bedankt, en ik hoop dat ik positieve reacties krijg!
Welkom! Het ligt aan je postuur of 60 kilo voor jou een goed gewicht is. Het beste kun je kijken naar het plaatje (centimeters) en niet naar het getalletje op de weegschaal. Mannen kunnen na hun 18de nog wel doorgroeien, in dat geval moet je je zeker niet vastpinnen op getallen.

Havermout is erg goed als ontbijt, voldoende bewegen is ook een aanrader. Als je spieren opbouwt, heb je meer capaciteit om vet te verbranden. Succes!
crap in = crap out
pi_65672805
Dames doet eens advies - heren mogen ook. Ik krijg net een bekeuring omdat van mijn tweedehandse maar nog geen maand geleden bij de garagae gekochte auto een koplamp het niet doet. Ik heb garantie dus sowieso nieuwe lamp halen woensdag (vrije dag) maar wat vinden jullie; bekeuring declareren? Desnoods via rechtsbijstand? Getverdemme!
[/quote]

Je hebt gewoon domme pech met je lamp. Verhaal halen bij de dealer haalt niets uit lijkt mij.
Zorg in het vervolg dat je een reservelamp bij je hebt, meestal krijg je geen bekeuring als je ter plekke je lamp kunt vervangen.
#35.
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 21:36:31 #59
70532 loveli
N
pi_65672824
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef mspoez het volgende:
Mooimooi PieF!

Dames doet eens advies - heren mogen ook. Ik krijg net een bekeuring omdat van mijn tweedehandse maar nog geen maand geleden bij de garagae gekochte auto een koplamp het niet doet. Ik heb garantie dus sowieso nieuwe lamp halen woensdag (vrije dag) maar wat vinden jullie; bekeuring declareren? Desnoods via rechtsbijstand? Getverdemme!
Gaat niet lukken. Een bestuurder hoort dat soort dingen zelf na te kijken (voor elke rit enzo), dus als je dat probleem met een huurauto hebt mag je ook zelf dokken, helaas.
crap in = crap out
  maandag 2 februari 2009 @ 21:38:29 #60
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65672919
quote:

[..]

Greysie zullen we anders samen. ik durf niet alleen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65672950
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jij zou nog wat gaan eten ivm dat sporten en dat zou ik ook HEEL graag hier nog aan toegevoegd zien want allememachies wat is dit weinig anders en maak ik me oprecht zorgen.
Hoor ik je over mij nooit zeggen
pi_65673030
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Hoor ik je over mij nooit zeggen
Jij eet gewoon te vet
The way you rock'n'roll
pi_65673081
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jij eet gewoon te vet
te vaak dat geef ik toe! Maar ook dan kan je je zorgen maken
pi_65673135
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
GB krijg ik nog antwoord?
Je hebt al antwoord.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65673139
bedankt voor de tips zover! ik eet thuis mee met wat de pot schaft.

Ik eet in de ochtend altijd 2 boterhammen met kaas
lunch altijd 2-4 broodjes met pindakaas, eiersalade en zulk soort dingen
avond eten verschillend altijd.

en tussen door snack ik, en ik drink heel veel frisdranken.

ik had een tijdje dat men pc kapot was en meer beneden zat, dus ook minder snackte en meer thee dronk, en toen was ik in een paar maanden al 4 kilo kwijt. Gaf me een zeer goed gevoel.
pi_65673170
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

te vaak dat geef ik toe! Maar ook dan kan je je zorgen maken
Je mailt me elke dag en tot nu toe heb ik niks gelezen waarvan ik wakker moet liggen. En nu ga ik naar bed om te hopen dat ik dus inderdaad niet wakker lig

Trusten all!

Oh en een voor Viev gewoon omdat het kan en mag en moet.
The way you rock'n'roll
  maandag 2 februari 2009 @ 21:45:32 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65673196
Dizzy-Miss-Lizzy, ik eet as we speak yoahurt met een appeltje en krentjes! Hoppa: 144 kcal erbij!
Geen zorgen, dat is echt niet nodig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 2 februari 2009 @ 21:46:08 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65673220
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je bedoelt opleidingswise?
Ja, ik merk verder ook dat ik net wat ouder ben en wat meer werkervaring heb, in relatie tot veel poststers hier. Ik was vroeger een wat schuchter en leergierig meisje en ik had na het vwo vast ook een leuke wetenschappelijke loopbaan kunnen hebben, maar het HBO heeft veel goeds gedaan voor mijn andere kwaliteiten. Assertiviteit, goed kunnen netwerken, creativiteit. Heb er veel projectmatig gewerkt en veel algemene kennis opgedaan. Dat kan ik nog steeds erg goed toepassen. Verder heb ik het nooit meer over mijn opleiding, ik vind werkervaring zoveel belangrijker. (Mensen die -tig jaar nog prat gaan op hun studie/titel, yuk!). En wat jij ook zegt, ik doe wat ik leuk vind. Ik sluit overigens niet uit dat ik ooit nog eens een wo-studie oppak. Ik ben denk ik meer iemand die de verdieping naast het werk zoekt en ook op latere leeftijd. Ik was tussen mijn 18de en 24ste niet bepaald serieus bezig
ik denk niet dat ik prat ga op mijn studie, sterker nog, als ik klaar ben met mijn promotie (waar ik ingerold ben via mn afstudeerbegeleidster) ga ik als de raphazewinden iets heeeeeeel anders proberen te doen. dit is niks voor mij. een mooie ervaring, zeker met onderzoek doen in het buitenland enzo, maar niet mijn wereld, niet mijn drijfveer.

maar ik wil wel tegenspreken dat je alleen op het HBO levens en praktische ervaring opdoet. ik heb j;uist tijdens mn studie enorm veel georganiseerd búiten de opleiding, en ook nu in mn werk doe ik er (te) veel naast op organisatorisch gebied en praktisch gebied....dat is ook waar ik het liefste werk in zou vinden: projectwerk in de kunst of muziekwereld...maar ja, das schaars, dus ik doe t voorlopig allemaal vrijwillig.

door het bestuurswerk en organiseerwerk buiten mn studie bent ik echt 180 graden veranderd. zoveel dat ik me soms mijn oude ik niet meer kan herinneren...

en wat ik t iefste allerliefste wil is een parttime baan en dan mn staatsexamen conservatorium doen (schumann academie, ik wil denk ik niet weer eerstejaars op een voltijdopleiding worden...dat kan ik niet meer, écht studentje spelen)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65673274
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je mailt me elke dag en tot nu toe heb ik niks gelezen waarvan ik wakker moet liggen. En nu ga ik naar bed om te hopen dat ik dus inderdaad niet wakker lig

Trusten all!

Oh en een voor Viev gewoon omdat het kan en mag en moet.
truste!
pi_65673279
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef stroke het volgende:
bedankt voor de tips zover! ik eet thuis mee met wat de pot schaft.

Ik eet in de ochtend altijd 2 boterhammen met kaas
lunch altijd 2-4 broodjes met pindakaas, eiersalade en zulk soort dingen
avond eten verschillend altijd.

en tussen door snack ik, en ik drink heel veel frisdranken.

ik had een tijdje dat men pc kapot was en meer beneden zat, dus ook minder snackte en meer thee dronk, en toen was ik in een paar maanden al 4 kilo kwijt. Gaf me een zeer goed gevoel.
Ik denk dat jij vooral de snacks en frisdrank moet schrappen. En als je niet zonder frisdrank kan: cola light bevat 1 kcal per glas, dat is dan wel een goede vervanger. Eiersalade klinkt heel gezond, maar is niet veel dan mayo met een smaakje: zeer calorierijk.

Probeer ook om te gaan sporten. Wordt je lijf mooi strak van, en spieren verbranden (ook in rust) veel energie, waardoor je in verhouding meer kan blijven eten, zonder aan te komen/en alsnog afvallen.

Succes ermee .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65673284
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef Sugar het volgende:
Dizzy-Miss-Lizzy, ik eet as we speak yoahurt met een appeltje en krentjes! Hoppa: 144 kcal erbij!
Geen zorgen, dat is echt niet nodig.
Als nog vind ik het niet echt veel voor iemand die een uur sport en lange dagen maakt met twee van die kruimels die rond hobbelen maar heel braaf

Oh en ik bedoelde het niet zo bot als het er stond bedenk ik me nu ik mijn post terug lees
The way you rock'n'roll
  maandag 2 februari 2009 @ 21:49:20 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65673357
Mooi zo.
Enne, vandaag heb ik gewerkt (lees zitten!), dus dat stelt je vast nog geruster! Ha.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65673399
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je hebt al antwoord.

Sorry las er langs!

Je hebt wel gelijk dat je normaal gesproken altijd je school moet afmaken (hoop ook dat mn neefje en nichtjes dat ook doen als ze later groot zijn). Helaas kwam het er bij mij niet van maar idd via mn baas komt het toch nog goed met me denk ik
pi_65673451
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 2 februari 2009 @ 21:52:33 #75
236335 neen
schone schijn
pi_65673495

dat geluid maar goed, wel kwaliteitsmuziek!... misschien wel wat voor cyclechick
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')