abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65674532
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja gezellig een film kijken met een glas water dr is niks mis met 2 glazen light fris op een dag imho.
Met anderhalve liter cola light is wel weer een hele hoop mis, maar dat merk je wel als je het achter elkaar gedronken hebt . Maar light fris is imho ook echt niets mis mee. Als het maar écht light is, en niet alsnog 30 kcal per glas.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65674557
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Leuk is dat! Mijne heeft mij ook eens naar zo iets meegenomen (sex and the city met love seat en wijn )
Loveseats alleen zou ik de mijne niet meekrijgen naar sex and the city
Maar leuk zijn die avondjes ja, ben nu iets voor valentijnsdag aan het regelen
  maandag 2 februari 2009 @ 22:16:23 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65674559
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
- Had ik al gezegd dat ik de promdress van kwak echt teh awesome vind? En dat haar blog tof is! (Kan ik mij aanmelden voor een email update ?)
thnx
euhm geen idee, volgens mij heb ik die functie niet, en ik weet ook niet hoe ik hem moet porgrammeren. maar vannacht (NL tijd) ga ik een nieuw blogje schrijven.

xx
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65674627
quote:
Of ik kijk erover heen, of ik kan daar zo'n handvol ingredienten niet eenvoudig selecteren en bij elkaar optellen.

Het zou me zo handig lijken als je gewoon 'bloem' kan selecteren, ingeven '100 gr' en daarna 'tonijn (blik, olie)", 80 gr etc en dat er dan een totaalsom van de pizza uitrolt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65674704
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Of ik kijk erover heen, of ik kan daar zo'n handvol ingredienten niet eenvoudig selecteren en bij elkaar optellen.

Het zou me zo handig lijken als je gewoon 'bloem' kan selecteren, ingeven '100 gr' en daarna 'tonijn (blik, olie)", 80 gr etc en dat er dan een totaalsom van de pizza uitrolt.
Ik heb nog geen enkele site gevonden waarbij je dat op die manier kan doen bij los 'bloem' enzo. Hierbij moet je wel zelf rekenen, maar enige tabel waarin bloem etc los vermeld staan . Bij andere sites is het "pizzabodem" of meteen "pizza met groentes".
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 2 februari 2009 @ 22:20:53 #106
70532 loveli
N
pi_65674798
Bekentenis: ik heb in 2009 nog helemaal niet gesport. Volgens mij heb ik last van een winterdipje.
crap in = crap out
pi_65674841
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Loveseats alleen zou ik de mijne niet meekrijgen naar sex and the city
Maar leuk zijn die avondjes ja, ben nu iets voor valentijnsdag aan het regelen
Het was zijn idee, want hij vond dat tof. Dus ik dacht, grapje zeker! Was zijn dispuutsgenoot jaloers en wou hij ook wel !!
pi_65674876
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef Chicolate het volgende:
Met anderhalve liter cola light is wel weer een hele hoop mis, maar dat merk je wel als je het achter elkaar gedronken hebt . Maar light fris is imho ook echt niets mis mee. Als het maar écht light is, en niet alsnog 30 kcal per glas.
Ja zoals met alles moet je niet overdrijven, maar om dan meteen te stellen dat fris slecht is en mensen water moeten drinken.... Ik drink echt nooit water, maar hoe ik drink is gewoon normaal en gezond zat. Die hele waterhype vind ik altijd zo evangelisch overkomen. Alsof je niet kan afvallen als je geen anderhalve liter spa per dag wegtikt.
pi_65674963
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Het was zijn idee, want hij vond dat tof. Dus ik dacht, grapje zeker! Was zijn dispuutsgenoot jaloers en wou hij ook wel !!
Dat is wel schattig
  FOK!Fotograaf maandag 2 februari 2009 @ 22:25:38 #110
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65675035
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe je ook dames die iets minder piep zijn dan PF?
Pff, mijn ervaring tot nu toe is dat vrouwen zichzelf enorm onderschatten . Kom met een leuk idee, en deponeer deze in PM .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_65675130
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja zoals met alles moet je niet overdrijven, maar om dan meteen te stellen dat fris slecht is en mensen water moeten drinken.... Ik drink echt nooit water, maar hoe ik drink is gewoon normaal en gezond zat. Die hele waterhype vind ik altijd zo evangelisch overkomen. Alsof je niet kan afvallen als je geen anderhalve liter spa per dag wegtikt.
Oh zo bedoelde ik het niet hoor . Ik ben helemaal geen watergelovige . Maar al die koolzuurhoudende (nep)gesuikerde met kleurstoffen vind ik ook niks.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65675191
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Uhm, welke pizza heb je, dan kan ik kijken in m'n nevo tabel (met recept en ingrediënt tot in de detail )
O kut die ligt in m'n kamer!
Welke pizza? De mijne, echt zelluf gemaakt!
pi_65675247
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkele site gevonden waarbij je dat op die manier kan doen bij los 'bloem' enzo. Hierbij moet je wel zelf rekenen, maar enige tabel waarin bloem etc los vermeld staan . Bij andere sites is het "pizzabodem" of meteen "pizza met groentes".
Dank in elk geval

Drie op een rij? Ik ben pitten!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 22:31:09 #114
163650 Greys
pi_65675287
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Piep? Als in piepjong of in plaats van een scheldwoord?
Iets minder piepjong dan jij, troela!
Ik zou werkelijk niet weten wat ik op jou zou moeten schelden?
Dat weet je toch wel? Ik vind je haske lief en leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65675316
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef sigme het volgende:
Oh zo bedoelde ik het niet hoor . Ik ben helemaal geen watergelovige . Maar al die koolzuurhoudende (nep)gesuikerde met kleurstoffen vind ik ook niks.
Nee het is ook niet goed voor je ofzo, maar ik vind het wel een goed alternatief voor snoepen zeg maar. 1 of 2 glazen 's avonds en het lukt me niet te snoepen, met water zou ik me een soort gevangene voelen en recalcitrant chips gaan eten.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:35:18 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65675453
Welterusten allemaal!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 2 februari 2009 @ 22:36:33 #117
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65675504
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

op valtaf.nl kun je alles los invoeren, van ei tot tarwebloem, per gram. en dan kun je vervolgens nog zo met de hoeveelheden spelen dat je ook pr stukje pizza kan kiezen enzo! gebruik ik altjd voor mn zelfgemaakte taarten en pannekoeken.

ik bn trouwens opgevoed met water drinken. ik lustte jaren niks anders dan water, en af en toe oploslimonade of een glas appelsap.

sinds een jaar of 4lust ik pas prik

daardoor is drinken "met smaakje" voor mij niet "standaard" als ik drst heb drink ik gewoon water, en soms als extra een glas fris of sap.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65675551
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee het is ook niet goed voor je ofzo, maar ik vind het wel een goed alternatief voor snoepen zeg maar. 1 of 2 glazen 's avonds en het lukt me niet te snoepen, met water zou ik me een soort gevangene voelen en recalcitrant chips gaan eten.
Hey, dat is eigenlijk nog helemaal niet zo'n stom idee Eén glaasje light 's avonds.
Met een wodka-jus ben ik bv ook al van die zoet-drang af. En dan is light nog beter ook.
pi_65675600
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Iets minder piepjong dan jij, troela!
Ik zou werkelijk niet weten wat ik op jou zou moeten schelden?
Dat weet je toch wel? Ik vind je haske lief en leuk!
Hehe ja, maar het duurde even voordat ik doorhad dat piep op jong sloeg
Zo jong ben ik niet, ik heb al rimpels !
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 22:41:05 #120
163650 Greys
pi_65675693
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:38 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Greysie zullen we anders samen. ik durf niet alleen
Dat lijkt me een heel tof idee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65675724
Een Mc Harm Me adoratie shoot?
pi_65675961
PF: wat een supertoffe foto's zeg! Erg mooi, je bent een knapperd!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 22:47:46 #123
163650 Greys
pi_65675981
Ja zoiets ja!

Oh ik had net zo'n leuk/lekker bad! Met een Lush bath bubble ding er in die ik van Elisa had gekregen. Een paarse. Geweldige geur en het gekke was, uit die bal kwamen ongeveer 138 kruidnagels, bessen, stukken steranijs (niet op gaan zitten! ) enzo en dat dwarrelde dan allemaal door het water!
Heb heel therapeutisch al die frutjes er weer uit zitten vissen voordat ik het bad leeg liet lopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 22:48:16 #124
163650 Greys
pi_65676007
Ik vind die ene foto met die wenkbrauw omhoog van PF echt het allertofst!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65676082
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind die ene foto met die wenkbrauw omhoog van PF echt het allertofst!
Ja dat ging per ongeluk, als je iets raars zegt waarvan ik denk .. HMZ dan kijk ik net zo als die msn smiley ^o)
En hij wou graag dat ik dat nog een keer deed maar ik weet niet hoe ik dat deed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')