Met anderhalve liter cola light is wel weer een hele hoop mis, maar dat merk je wel als je het achter elkaar gedronken hebtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja gezellig een film kijken met een glas waterdr is niks mis met 2 glazen light fris op een dag imho.
Loveseatsquote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk is dat! Mijne heeft mij ook eens naar zo iets meegenomen (sex and the city met love seat en wijn)
thnxquote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
- Had ik al gezegd dat ik de promdress van kwak echt teh awesome vind? En dat haar blog tof is! (Kan ik mij aanmelden voor een email update?)
Of ik kijk erover heen, of ik kan daar zo'n handvol ingredienten niet eenvoudig selecteren en bij elkaar optellen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://www.voedingswaardetabel.nl/
Ik heb nog geen enkele site gevonden waarbij je dat op die manier kan doen bij los 'bloem' enzo. Hierbij moet je wel zelf rekenen, maar enige tabel waarin bloem etc los vermeld staanquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Of ik kijk erover heen, of ik kan daar zo'n handvol ingredienten niet eenvoudig selecteren en bij elkaar optellen.
Het zou me zo handig lijken als je gewoon 'bloem' kan selecteren, ingeven '100 gr' en daarna 'tonijn (blik, olie)", 80 gr etc en dat er dan een totaalsom van de pizza uitrolt.
Het was zijn idee, want hij vond dat tof. Dus ik dacht, grapje zeker! Was zijn dispuutsgenoot jaloers en wou hij ook welquote:Op maandag 2 februari 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Loveseatsalleen zou ik de mijne niet meekrijgen naar sex and the city
Maar leuk zijn die avondjes ja, ben nu iets voor valentijnsdag aan het regelen
Ja zoals met alles moet je niet overdrijven, maar om dan meteen te stellen dat fris slecht is en mensen water moeten drinken.... Ik drink echt nooit water, maar hoe ik drink is gewoon normaal en gezond zat. Die hele waterhype vind ik altijd zo evangelisch overkomen. Alsof je niet kan afvallen als je geen anderhalve liter spa per dag wegtikt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef Chicolate het volgende:
Met anderhalve liter cola light is wel weer een hele hoop mis, maar dat merk je wel als je het achter elkaar gedronken hebt. Maar light fris is imho ook echt niets mis mee. Als het maar écht light is, en niet alsnog 30 kcal per glas.
Dat is wel schattigquote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Het was zijn idee, want hij vond dat tof. Dus ik dacht, grapje zeker! Was zijn dispuutsgenoot jaloers en wou hij ook wel![]()
!!
Pff, mijn ervaring tot nu toe is dat vrouwen zichzelf enorm onderschattenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je ook dames die iets minder piep zijn dan PF?
Oh zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja zoals met alles moet je niet overdrijven, maar om dan meteen te stellen dat fris slecht is en mensen water moeten drinken.... Ik drink echt nooit water, maar hoe ik drink is gewoon normaal en gezond zat. Die hele waterhype vind ik altijd zo evangelisch overkomen. Alsof je niet kan afvallen als je geen anderhalve liter spa per dag wegtikt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm, welke pizza heb je, dan kan ik kijken in m'n nevo tabel(met recept en ingrediënt tot in de detail
)
O kut die ligt in m'n kamer!
Dank in elk gevalquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele site gevonden waarbij je dat op die manier kan doen bij los 'bloem' enzo. Hierbij moet je wel zelf rekenen, maar enige tabel waarin bloem etc los vermeld staan. Bij andere sites is het "pizzabodem" of meteen "pizza met groentes".
Iets minder piepjong dan jij, troela!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Piep? Als in piepjong of in plaats van een scheldwoord?
Nee het is ook niet goed voor je ofzo, maar ik vind het wel een goed alternatief voor snoepen zeg maar. 1 of 2 glazen 's avonds en het lukt me niet te snoepen, met water zou ik me een soort gevangene voelen en recalcitrant chips gaan eten.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef sigme het volgende:
Oh zo bedoelde ik het niet hoor. Ik ben helemaal geen watergelovige
. Maar al die koolzuurhoudende (nep)gesuikerde met kleurstoffen vind ik ook niks.
op valtaf.nl kun je alles los invoeren, van ei tot tarwebloem, per gram. en dan kun je vervolgens nog zo met de hoeveelheden spelen dat je ook pr stukje pizza kan kiezen enzo! gebruik ik altjd voor mn zelfgemaakte taarten en pannekoeken.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele site gevonden waarbij je dat op die manier kan doen bij los 'bloem' enzo. Hierbij moet je wel zelf rekenen, maar enige tabel waarin bloem etc los vermeld staan. Bij andere sites is het "pizzabodem" of meteen "pizza met groentes".
Hey, dat is eigenlijk nog helemaal niet zo'n stom ideequote:Op maandag 2 februari 2009 22:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee het is ook niet goed voor je ofzo, maar ik vind het wel een goed alternatief voor snoepen zeg maar. 1 of 2 glazen 's avonds en het lukt me niet te snoepen, met water zou ik me een soort gevangene voelen en recalcitrant chips gaan eten.
Hehe ja, maar het duurde even voordat ik doorhad dat piep op jong sloegquote:Op maandag 2 februari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets minder piepjong dan jij, troela!
Ik zou werkelijk niet weten wat ik op jou zou moeten schelden?![]()
Dat weet je toch wel? Ik vind je haske lief en leuk!
Dat lijkt me een heel tof idee!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie zullen we anders samen. ik durf niet alleen
Ja dat ging per ongeluk, als je iets raars zegt waarvan ik denk .. HMZ dan kijk ik net zo als die msn smiley ^o)quote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind die ene foto met die wenkbrauw omhoog van PF echt het allertofst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |