Pas de TT ff aan naar: "You're an Allstar" dan klopt 'ie wat beterquote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Chuck Taylor All-Stars, ook wel Chucks en All-Stars, zijn schoenen van canvas en rubber die worden geproduceerd door Converse, een dochteronderneming van Nike.
Vroeger was de All Star meer een lap stof met een bodem van leer of rubber, maar door de jaren begon de All Star meer te lijken op de schoen die vandaag de dag wordt verkocht. Er zijn 2 verschillende soorten: hoge [hi-top] en lage [lo-top]. Ondertussen zijn er ook al slip-on's [lage zonder veters maar met rekkers.], de X-hi [12-gaatse 'laarzen', soms ook overgeplooid.], de canvasreeks [nogal artistiek], de leathercollectie [in leder] en de suedereeks [in velours of fluweel].
Er zijn ook een paar rode draden door hun collectie: de sneakers [iets bredere, lompere schoenen die een hoog contrast geven met de originele strakke Chuck Taylor reeks], de varvatos [iets klassieker], onlangs nieuw zijn de basketball collection [echte sportschoenen] en de red [een artistieke reeks].
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Ze verschepen toch überhaupt niet internationaal?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:35 schreef Jimbo het volgende:
ik heb echt hele toffe ontworpen op de converse website maar kopst dat opsturen nou ook nog 60 dollar :S ?
ik ging te snel openenquote:
Je bent liefquote:Op maandag 2 februari 2009 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ging te snel openenik wou hem geopend hebben voor jullie
TT is niet meer aan te passen
dankjequote:
Thanks bijdeweg.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Vind wel dat je mooie foto's maakt van je All Stars
Oeh, die zijn wel erg tof ja.quote:
Te groot voor mij juist.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef bokkepoot het volgende:
http://cgi.ebay.nl/1Q885-Converse-Chucks-Hi-Stencil-Rot-EU-43-UK-9-5_W0QQitemZ360118031933QQcmdZViewItemQQptZKleidung_Accessoires_Schuhe_Herrenschuhe?hash=item360118031933&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A2|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting
Samen met nog een paar duitsers die hem ook aanbieden...
Jammer dat deze een halve maat te klein is..
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Wordt tijd voor een Nederlandse Converse online shop
I don't know.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja!
Waarom verschepen ze niet meer internationaal trouwens?
Welke All-star zijn dat, zeer tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:55 schreef Robertv het volgende:
Iemand nog interesse?![]()
[TK] Converse All Stars John Varvatos (US 11 /EU 45)
[ afbeelding ]
Baal dat ze niet passen =(
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:55 schreef Robertv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, het enige wat ik op de doos kan vinden is 'John Varvatos Limited Edition'. Verder geen type ofzo...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke All-star zijn dat, zeer tof.
Die zijn awesomequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![ afbeelding ]
Ga jij 200 euro uitgeven aan één paar schoenen voor je zoontje? Ze zijn niet gemaakt in kindermaten en ook niet meer te bestellen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef Klaproosje het volgende:
Voor mijn zoontje van 3,5 ben ik op zoek naar het artikelnummer van de volgende all-stars:
[ afbeelding ]
De sneakers zegt ze te kunnen bestellen, maar dan hebben ze het artikelnummer nodig..
Help-O-Help!
Helaas ook voor mij niet de goede maat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:55 schreef Robertv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet, aangezien er 168 paar oid van zijn gemaakt, dat ze nog te bestellen te zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef Klaproosje het volgende:
Voor mijn zoontje van 3,5 ben ik op zoek naar het artikelnummer van de volgende all-stars:
[ afbeelding ]
De sneakers zegt ze te kunnen bestellen, maar dan hebben ze het artikelnummer nodig..
Help-O-Help!
Sneakers.nl heeft ze volgens mij.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:06 schreef BOYS1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze ook ergens online te bestellen zijn?![]()
Die zijn gaafquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![ afbeelding ]
hehe t is een beginquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef Hyman het volgende:
TVP
Mijn eerste paar, die ik nu sinds juni heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra er gaten inkomen ga ik All Stars echt heel lelijk vinden. De mijne zijn nu flink vies en lopen heel los, wat ik afgetrapt genoeg vind.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe t is een begin
die van mij waren zo : voordat mn ma ze weggooiden![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik mis zeerg
Klopt, niet zo slapjes als de normale. Vind ik wel fijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Rikketik het volgende:
Die zijn tof. Ook iets steviger dan normale All Stars geloof ik?
Dan moet je hem alleen niet met de flap open laten om zo de achterkant te laten zien..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Kijana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook maar weer eens nieuwe gehaald.
Ik zou voor de witte gaan, tenzij je een neger dood geschopt hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:56 schreef Hyman het volgende:
![]()
Ik heb mijn nieuwe zwarte hi-tops
[ afbeelding ]
Zal ik met rode veters doen, of met witte? ( De foto is een beetje flets, maar ze zijn knalrood.)
Mwa, mn andere zwarte hi-tops zijn ook witquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik zou voor de witte gaan, tenzij je een neger dood geschopt hebt.
Blokjesveters..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:56 schreef Hyman het volgende:![]()
Ik heb mijn nieuwe zwarte hi-tops
[ afbeelding ]
Zal ik met rode veters doen, of met witte? ( De foto is een beetje flets, maar ze zijn knalrood.)
Jawel hoor, gewoon wat terpentine erop doen en een vlammetje erbijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:52 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zo van die allstarts met een print op de zijkant
ik vind die alleen nietm eer zo mooi als toen ik ze kocht![]()
nu wil ik die eraf halen maar dat is zeker niet mogelijk?
waar heb je die gekocht? vind ze echt tof.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Kijana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook maar weer eens nieuwe gehaald.
Die staan bij de Footlockerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:12 schreef myrkur het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht? vind ze echt tof.
en nu is t gesmoltenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon wat terpentine erop doen en een vlammetje erbij
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nu is t gesmolten, ik ga denk ik maar eens schuur papier proberen
Ik heb echt heel moeilijke voeten om schoenen voor te kopen, ze zijn breed en ik, heb een vrij hoge wreef, maar vind chuckies echt heerlijk lopenquote:Op zondag 1 maart 2009 03:41 schreef Xa1pt het volgende:
Toffe schoenen altijd, maar niet geschikt voor mensen met wat breder uitgevallen voeten.![]()
Valt mee hoor... Ik heb ook vrij brede voeten en vind ze heerlijk lopen.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:41 schreef Xa1pt het volgende:
Toffe schoenen altijd, maar niet geschikt voor mensen met wat breder uitgevallen voeten.![]()
In Amerika heb je ook speciale "wide" All Stars. Voor de mensen met bredere voeten. Misschien kun je die ergens op internet halen.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:41 schreef Xa1pt het volgende:
Ben je serieus?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef Robertv het volgende:
Vanaf vandaag bij schoenenreus () alle all stars basics voor 30 euro!
Had gekeken op Lauriëtte's linkje maar dat geldt alleen voor de zwart, witte en blauwe AllStarsquote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef Robertv het volgende:
Die blauwe zijn mooiquote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef prodygee het volgende:
[..]
Had gekeken op Lauriëtte's linkje maar dat geldt alleen voor de zwart, witte en blauwe AllStars![]()
Dat staat onder de prijs: hierzo
Ik vind die versies met een dubbel bovenwerk sowieso niet mooi. Straks tegen de zomer tik ik nog wel een paar plain white's op de kop.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:34 schreef Rikketik het volgende:
Die witte van de Schoenenreus vind ik niet zo mooi. Ik wil nog wel een keer witte All Stars, deze vind ik bijvoorbeeld erg tof.
[ afbeelding ]
Ik er heb alleen al een stuk of vier, dus ergens vind ik het jammer om er nog een bij te halen.
Duur zeg.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef Robertv het volgende:
In Thailand heb je ze voor 15,-quote:Op maandag 2 maart 2009 02:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Duur zeg.
Heb mijn laatste paartje voor omgerekend 20 euro gehaald.
Omg die diagonale strepenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:34 schreef Rikketik het volgende:
Die witte van de Schoenenreus vind ik niet zo mooi. Ik wil nog wel een keer witte All Stars, deze vind ik bijvoorbeeld erg tof.
[ afbeelding ]
Ik er heb alleen al een stuk of vier, dus ergens vind ik het jammer om er nog een bij te halen.
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/quote:Op maandag 2 maart 2009 08:11 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh!
Mijn All Stars hebben helaas een wasbeurt niet echt overleefd (RIP)
Van het weekend even de stad in geweest maar nergens wat écht leuks kunnen vinden![]()
Dusssss wat zijn de leuke, wat betere gesorteerde webshops met All Stars (en dan niet meteen 20/30 euri duurder dan in de winkel aub)
als je de schoenenreus in capelle heen wilquote:
Ik ging eerst in de stad kijken. Maar alle schoenenreus winkels waren spontaan verandert in de van haren.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je de schoenenreus in capelle heen wil
die zijn uitverkocht , nouja de witte dan
ik had t laatste paar , moet ze nu alleen nog zwart zien te krijgen
iemand zin om te gaan paintballen?
Je kaartje zit nog aan de nieuwste.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog even een fotootje van al mijn all stars
[ afbeelding ]
Look at themmmm!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hebben wij waarschijnlijk dezelfdequote:Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef VegaKip het volgende:
Ik heb vanmiddag nieuwe donkerblauwe gekocht
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef Myster_E het volgende:
TVP overzicht.
[ afbeelding ]
Bovenste plank de leren varianten, onder canvas. heb een voorkeur voor zwart.
Die grijze (met het streepje) onderaan zijn nice.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne.Die low tops waren best een miskoop eigenlijk.
De rest probeer ik nu meer af te wisselen, al draag ik die zwart/witte het meest.
Welke maat heb je?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne.Die low tops waren best een miskoop eigenlijk.
De rest probeer ik nu meer af te wisselen, al draag ik die zwart/witte het meest.
Volgens mij zit schuurman schoenen allen in het oosten van het landquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bij Schuurman Schoenen zag ik heel veel effen allstars, maar weet niet of dat door het hele land zit..
Bij Schoenenreus zijn op het moment Witte vlauwe en zwarte in de aanbieding. €30,-quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben weer toe aan nieuwe All Stars..
Weet iemand een site/winkel waar je ze goedkoop kan bestellen/halen?
Wil gewoon een basic kleur
O RLY?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Schoenenreus zijn op het moment Witte vlauwe en zwarte in de aanbieding. €30,-
http://www.schoenenreus.nl/pageflip/showfolder.asp?folder=102&nr=476
Danku vrouwmenschquote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/
En dan op het converse logo rechts klikken.
Een herenschoen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te twijfelen over deze, aan de ene kant vind ik ze wel leuk, aan de andere kant echt heel vreselijk![]()
Tis een beetje meisjesachtig, terwijl het echt herenschoenen zijn, maten lopen van 43 - 46,5
Hehe ja daar ben ik dus wel bang voor, dat ik t VERKEERDE statement afgeefquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Een herenschoen?
Je maakt er wel een statement mee!
TOLL!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/
En dan op het converse logo rechts klikken.
Ja als in TOLL voor jezelf, of voor een kerelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
TOLL!
Ik had net besloten beige lo-tops te kopen maar zoals ik in mijn post hierboven zei; ze zijn veel duurder dan ik dacht maar hier zijn ze wel € 40,-Dus nu zit ik te twijfelen tussen rode lo-tops of die beige.
Wat, die schoenen die jij postte? Daar had ik het heel neit overquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als in TOLL voor jezelf, of voor een kerel
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat, die schoenen die jij postte? Daar had ik het heel neit over
Het zijn geen herenschoenen trouwens, ze staan bij dames.
Thanks! Morgen meteen even kijken, voordat ze op zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Schoenenreus zijn op het moment Witte vlauwe en zwarte in de aanbieding. €30,-
http://www.schoenenreus.nl/pageflip/showfolder.asp?folder=102&nr=476
Ja ik denk het?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
oh noes, maar dan voor vrouwelijk big foots ofzo![]()
Ik had gewoon het hele overzicht gepakt.
M'n mannelijkheid laat me in de steek vanavond
Echt, vrouwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
TOLL!
Ik had net besloten beige lo-tops te kopen maar zoals ik in mijn post hierboven zei; ze zijn veel duurder dan ik dacht maar hier zijn ze wel € 40,-Dus nu zit ik te twijfelen tussen rode lo-tops of die beige.
Ik heb de gok genomen, kon het altijd nog op "hippie" schoenen gooien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te twijfelen over deze, aan de ene kant vind ik ze wel leuk, aan de andere kant echt heel vreselijk![]()
Tis een beetje meisjesachtig, terwijl het echt herenschoenen zijn, maten lopen van 43 - 46,5
Alleen basic of niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Sehnsucht het volgende:
Even tip voor de rotterdammers; de dump aan de korte hoogstraat houd opheffingsuitverkoop, overal 50% eraf. Gisteren hadden ze nog een aardige berg all-stars staan.
Oehww. Dat ga ik dan ASAP uit-checkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Sehnsucht het volgende:
Even tip voor de rotterdammers; de dump aan de korte hoogstraat houd opheffingsuitverkoop, overal 50% eraf. Gisteren hadden ze nog een aardige berg all-stars staan.
Ik heb zwarte, witte, rode en volgens mij ook paarse zien staan, ook nog een paar soorten double uppers, leren all stars, nog een paar verschillende met van die geruite patronen en converse teen slippersquote:
Waar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef Milou__ het volgende:
Alles was uitverkocht bij de schoenenreus![]()
![]()
In Doetinchemquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar?
Want wil zo nog ff langs de schoenenreus in Delft, maar als het landelijk al helemaal op is heeft dat weinig nut
van wat ik gezien is t overal zn beetje uitverkochtquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar?
Want wil zo nog ff langs de schoenenreus in Delft, maar als het landelijk al helemaal op is heeft dat weinig nut
Hé die lijken wel wat op de leren die ik heb. Zit ook zo'n "zakje" aan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:17 schreef Murloc het volgende:
Heb dit weekend deze gehaald;
[ afbeelding ]
Ik heb maat 43, maar deze heb ik maat 8,5. Volgens tabel is dat 42... Zal wel![]()
Zitten en lopen erg lekker.
Die zien er helemaal versleten echt enorm tof uit denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:17 schreef Murloc het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maat 43, maar deze heb ik maat 8,5. Volgens tabel is dat 42... Zal wel![]()
Nice.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:17 schreef Murloc het volgende:
[ afbeelding ]
Canvas (volgens mij..)quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nice. [ afbeelding ] Wat voor stof is dat?
Oh, oké. Het zag eruit als een hele andere stof, maar dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
Canvas (volgens mij..)
Op binnenkant staat textile vermeld als materiaal.
Wachten op een goede aanbiedingquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef miss-piggy het volgende:
ik wil ooit nog eens hoge rode all stars, alleen vind ik ze zo duur!
oja goede tip!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wachten op een goede aanbieding
Nu de lente er aan komt krijg je die aanbiedingen veel
Ajoooquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:43 schreef Jajong het volgende:
Deze gehaald deze week: [ afbeelding ]
Heb er alleen zwarte veters ingepleurd, jwz.
Zag ze bij asos staan voor 34,50pond ofzo zijn wel mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef miss-piggy het volgende:
ik wil ooit nog eens hoge rode all stars, alleen vind ik ze zo duur!
Daar heb je creditcard voor nodig toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zag ze bij asos staan voor 34,50pond ofzo zijn wel mooi
Jah dat is idd zo en ik zou in ponden betalen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar heb je creditcard voor nodig toch?
Ja inderdaad. Maar ja, ik heb geen creditcard. Beetje jammer dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah dat is idd zo en ik zou in ponden betalen.
Pond staat laag en die site hanteert volgens mij hogere omrekening
Zie hoeveel het in euro's is en vergelijk het met een omrekensite
Vet duur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef jack4ya het volgende:
Ik kwam deze http://markenschuhe.de/shop/trend-sportschuhe/converse/index.html tegen.
Heb verder niet onderzocht hoe of wat...
Ebay al gecheckt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil zo graag olijfgroene all stars, maar volgens mij kun je die echt nergens meer kopen.
Yes, het is een beetje deze kleur:quote:
Nee, uk 7 is veel te groot. Volgens mij is dat ook niet helemaal de kleur die ik bedoel. Kan er niet eens een goede foto van vinden, kun je nagaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die is zeer lastig te vinden
http://cgi.ebay.co.uk/Olive-Green-All-Star-Converse-boots-Size-7-BNWOB_W0QQitemZ300297092289QQcmdZViewItemQQptZWomen_s_Shoes?hash=item300297092289&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Alleen size7 weet niet of je dat past
Als je dan toch olijfgroene neemt, neem dan dezequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil zo graag olijfgroene all stars, maar volgens mij kun je die echt nergens meer kopen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 07:38 schreef DrPwn het volgende:
[..]
voor een 16 jarig duits punker meisje met een no fear agenda ja
Gewoon roze nemen en niet combinerenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:39 schreef Noortje. het volgende:
Besluit ik om beige lo-top All Stars te nemen, zijn ze in het echt best wel lelijk. Moet ik wéér een keuze maken (en ik moet echt nieuwe, want ik merk dat ik er moeilijker op ga lopen nu er een gat in zit).
[ afbeelding ]
Deze worden het denk ik, vind het alleen zo kut dat ze nogal moeilijk combineerbaar zijn. Of gewoon zwarte, maar da's dan weer zo standaard.
Lage witte!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:39 schreef Noortje. het volgende:
Besluit ik om beige lo-top All Stars te nemen, zijn ze in het echt best wel lelijk. Moet ik wéér een keuze maken (en ik moet echt nieuwe, want ik merk dat ik er moeilijker op ga lopen nu er een gat in zit).
[ afbeelding ]
Deze worden het denk ik, vind het alleen zo kut dat ze nogal moeilijk combineerbaar zijn. Of gewoon zwarte, maar da's dan weer zo standaard.
Bij die van mij lagen er nog veel lelijke (echt lelijk) en 1 paar witte.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef .Glow het volgende:
Die actie bij Schoenenreus was zeker alleen vorige week? =(
Ik heb ze! Maar ik draag ze niet zoveel, maar had ze in Italië gekochtquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Trutje.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb ze! Maar ik draag ze niet zoveel, maar had ze in Italië gekocht
Zeker tof. Maar de prijs is minder.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Trutje.
Nou goed ik wilde ook graag die groene die Ali ook heeft, die kon ik ook nergens vinden. Ik nog aan zo'n winkelier gevraagd; nee hoor, die komen niet meer. 2 weken later zie ik overal die all stars.![]()
Ik vind deze zo tof.
[ afbeelding ]
Vind 125 dollar alleen nogal prijzig.
Bovendien niet in mijn maat, dat maakt de keuze gelijk een stuk makkelijker.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:10 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zeker tof. Maar de prijs is minder.
Die zijn mooi, joh. Zwart/witte.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind van die 'dubbele' All Stars wel zo ongelofelijk tyfuslelijk..
Die zijn tof.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste all stars!
neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Noortje. het volgende:
Inderdaad. En omgeklapte ook. En met printjes vind ik ze vaak ook lelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Noortje. het volgende:
Waar heb je die gekocht?quote:
Bij Shoeline.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht?
[ afbeelding ]
Dat zijn de mijne. Ik heb mijn zwarte weggemikt want die waren zo kapot dat ik er niet meer op kon lopen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Rev- het volgende:
Waar kun je online leuke allstars bestellen ook in grote maat? (heb 46.5 met allstars)
Schoenen weggooienquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat zijn de mijne. Ik heb mijn zwarte weggemikt want die waren zo kapot dat ik er niet meer op kon lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Schoenen weggooien
Ja. Maar het deed pijn aan mijn voeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en in wel meer steden.quote:
Ik had al stiekem in je profiel gekeken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik woon in de buurt van Eindhoven.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had al stiekem in je profiel gekeken.
quote:
ik vind die zo fucking tof hequote:
Hoe vet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn ook best grappig.
Volgens mij afgeprijsd naar 49,99 ofzo, weet het niet zeker. Moet je even op de conversesite kijken bij Outlet. Waren ook nog maar heel weinig maten dacht ik.quote:
converse.com ? die shipt niet naar nederlandquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij afgeprijsd naar 49,99 ofzo, weet het niet zeker. Moet je even op de conversesite kijken bij Outlet. Waren ook nog maar heel weinig maten dacht ik.
Jawel hoor, alleen kost je >100$quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
converse.com ? die shipt niet naar nederland
Ze zeggen van wel. Ik ben het wel van plan. Maar ik vind versleten/smerige allstars ook wel wat hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:33 schreef Stansfield het volgende:
Kunnen all stars eigenlijk in de wasmachine?? Heb ik weleens ergens gelezen.
Ohhhh echt niet?! Godver. Ik wilde dat nog gaan bekijken, heb daar mooie groene gezien met ook een groene lijn (ipv zwart) en in Nederland heb je ze alleen met een zwarte lijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga ik het gewoon eenkeer proberen. Ik heb een beetje witte zoutvlekken aan de zijkant vanmijn all stars. En dat komt niet vna in het zoute water lopenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel. Ik ben het wel van plan. Maar ik vind versleten/smerige allstars ook wel wat hebben
Vertel even hoe het aflooptquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ga ik het gewoon eenkeer proberen. Ik heb een beetje witte zoutvlekken aan de zijkant vanmijn all stars. En dat komt niet vna in het zoute water lopen
Haha ik snap hem geloof ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ga ik het gewoon eenkeer proberen. Ik heb een beetje witte zoutvlekken aan de zijkant vanmijn all stars. En dat komt niet vna in het zoute water lopen
Doen ze dus wel, je moet bij het model ff kijken of staat 'Ships Internationally' maar het kost je wel een klein vermogenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhhh echt niet?! Godver. Ik wilde dat nog gaan bekijken, heb daar mooie groene gezien met ook een groene lijn (ipv zwart) en in Nederland heb je ze alleen met een zwarte lijn.Zeg maar.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:48 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Haha ik snap hem geloof ik![]()
Drugsbloopers deel 8: Nu met gratis lachkick! gooi hem er maar in
Mijn lage zwarte gaan ondertussen al ruim een jaar mee en zijn nog steeds niet stuk![]()
Lekkere rave schoentjes
78 dollar, mijn god.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doen ze dus wel, je moet bij het model ff kijken of staat 'Ships Internationally' maar het kost je wel een klein vermogen
Wel naar mijn zus dan. Die in hetzelfde huis woont.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja Jimbo snapt 't gewoon niet zoquote:Op zondag 15 maart 2009 13:24 schreef prodygee het volgende:
[..]
Wel naar mijn zus dan. Die in hetzelfde huis woont.Het is gewoon fucking duur.
Had ik dus gister ook, 2 modelletjes uit de outlet opgezocht, ook echt megaveel shipping kosten, tjah dan ist alsnog goedkoper om ze hier gewoon voor de volle mep te halen, maar het zijn vaak modellen die je hier niet snel vindquote:Op zondag 15 maart 2009 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Mja 78 dollar shipkosten terwijl de schoenen zelf 45 dollar kosten is wel lichtelijk overdreven. Plus dat ik geen creditcard heb.
Dat is het inderdaad. Ik wil deze graag:quote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had ik dus gister ook, 2 modelletjes uit de outlet opgezocht, ook echt megaveel shipping kosten, tjah dan ist alsnog goedkoper om ze hier gewoon voor de volle mep te halen, maar het zijn vaak modellen die je hier niet snel vind
Ja dat zie je vaker op sites. Staat het er bij als Holland.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Jimbo snapt 't gewoon niet zo![]()
Of had net dat ene modelletje wat USA only was ofzo![]()
Tis trouwens wel verradelijk, want in het ene menu'tje noemen ze ons 'Netherlands', en op de order-pagina ineens 'Holland', dus was ook ff aan t zoeken
Jah ik heb die lage met zwarte streepquote:Op zondag 15 maart 2009 14:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Ik wil deze graag:
[ afbeelding ]
Die staat dus ook op de conversesite, maar in Nederland hebben ze alleen deze:
[ afbeelding ]
En ik wil met groene streep, en niet zwart.
Ja en ik wil 'm dus per se met groene streep. Wat een zeikerd ben ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah ik heb die lage met zwarte streep![]()
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:21 schreef Pino07 het volgende:
[ afbeelding ]
kan je deze ook nog ergens anders dan wehkamp bestellen?![]()
ik kan em nergens vinden
Waarom bestel je ze niet gewoon bij Wehkamp dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:21 schreef Pino07 het volgende:
[ afbeelding ]
kan je deze ook nog ergens anders dan wehkamp bestellen?![]()
ik kan em nergens vinden
Die bruine heb ik afgelopen week ook gekocht, maar dan in leer. Echt een superschoentje!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Net twee nieuwe besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde die bruine eigenlijk al heel lang, vind het gewoon een mooie kleur. Die bovenste die ik postte is ook van leer.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Die bruine heb ik afgelopen week ook gekocht, maar dan in leer. Echt een superschoentje!
Zeikerdquote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja en ik wil 'm dus per se met groene streep. Wat een zeikerd ben ik ook.
www.starconverse.com. Lekker goedkoop, free shipping!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Waar heb je die 2 besteld, die bruine nice
en die bruine van mij komen van schuh.co.ukquote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Waar heb je die 2 besteld, die bruine nice
Jah die site zag ik vandaag, maar wist niet zkr of nou international freeshipping is maar jij hebt dat nu beantwoord voor mijquote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
www.starconverse.com. Lekker goedkoop, free shipping!
Ook niet duur iig dan NL winkelsquote:Op zondag 15 maart 2009 20:52 schreef XL het volgende:
[..]
en die bruine van mij komen van schuh.co.uk
prijsquote:Op zondag 15 maart 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom bestel je ze niet gewoon bij Wehkamp dan?
Ohh op die manier. Geen idee. Volgens mij waren die lage all stars eerst ook goedkoper dan de hoge, maar ze zijn nu meestal even duur. Die dubbele weet ik zo niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:05 schreef Pino07 het volgende:
[..]
prijs![]()
of zijn die ''dubbele'' allstars altijd zoveel duurder ik weet het eigenlijk niet eens
Vet handig.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah die site zag ik vandaag, maar wist niet zkr of nou international freeshipping is maar jij hebt dat nu beantwoord voor mij![]()
Ik heb daarvan die oranje ff uitgeprint en geef ik aan me tante mee, zij gaat naar indonesie volgende week en misschien neemt ze lage allstars mee. Rood, Oranje, Blauw, Navy en Bruin als ze daar zijn wil ik 1 van die kleuren
Jah hoop echt erop dat ze wat meebrengtquote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vet handig.Mijn vader gaat binnenkort naar de VS waarschijnlijk, hopelijk vindt ie daar groene all stars, met groene streep.
Hoe kan je bij hen betalen, alleen met creditcard? Kan niks qua betalingsmethoden vinden op hun site namelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
www.starconverse.com. Lekker goedkoop, free shipping!
Kon ik ook niet vinden, totdat ik moest betalen. Maar kan met paypal.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Hoe kan je bij hen betalen, alleen met creditcard? Kan niks qua betalingsmethoden vinden op hun site namelijk.
In Indonesië gaat ze alleen maar nep all stars vindenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah hoop echt erop dat ze wat meebrengtOok hopen dat je pa ze vindt voor jou
Nep nope, heb er daar 2 gehaal in de sportwinkels. Echte herken je ook als de lip naar de buitenkant glijdt tijdens het lopenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In Indonesië gaat ze alleen maar nep all stars vinden
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef Negentien het volgende:
Weet iemand toevallig waar deze te koop zijn? Relaxed voor de zomer!
[ afbeelding ]
Die zijn tofquote:Op maandag 16 maart 2009 13:45 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(had ik al gepost, maar toch)
Hubba hubba hubba.
Waarom zoveel zwarte all stars? Met een a twee paar zwarte heb je toch ook wel genoeg?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zwarte is niceee! Weet je daar het artikelnr ofzo vanquote:Op maandag 16 maart 2009 13:45 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
(had ik al gepost, maar toch)
Hubba hubba hubba.
http://www.starconverse.c(...)e-ox-black-p-18.htmlquote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die zwarte is niceee! Weet je daar het artikelnr ofzo van
IK HEB ZEquote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef Crientj het volgende:
Allstars topic.![]()
Ik zou dolgraag deze willen.
[ afbeelding ]![]()
Maar volgens mn moeder heb ik al teveel schoenen waardoor ik ze zelf maar bij elkaar moet gaan sparen.Dus dat komt ooit nog wel een keertje.
Nice!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef Crientj het volgende:
Allstars topic.![]()
Ik zou dolgraag deze willen.
[ afbeelding ]![]()
Maar volgens mn moeder heb ik al teveel schoenen waardoor ik ze zelf maar bij elkaar moet gaan sparen.Dus dat komt ooit nog wel een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |